Dodaj do ulubionych

darmowa psychoterapia warszawa - istnieje?

10.02.12, 01:42
witam, mam tzw. zespół stresu pourazowego, z którym nie mogę sobie za bardzo poradzić. Czy istnieje w Warszawie jakaś instytucja, która może mi pomóc? Interesują mnie tylko darmowe usługi, gdyż jestem studentem, który nie na wiele może sobie pozwolić.
dzięki.
Obserwuj wątek
    • elzbieta007 Re: darmowa psychoterapia warszawa - istnieje? 13.02.12, 18:16
      Jeśli jesteś ofiarą wypadku drogowego, uzyskasz bezpłatną pomoc tu:

www.wypadki-drogowe.pl

W ogólnym przypadku (na nfz) - w poradniach zdrowia psychicznego oraz:

Centrum Psychoterapii ul. Dolna 42, tel. 22 841 26 13

Szpital Wolski - tel. 22 38 94 804
    • beataantoniak000 Re: darmowa psychoterapia warszawa - istnieje? 31.08.14, 15:56
      WITAM,
      oferuję bezpłatną psychoterapię w nurcie poznawczo-behawioralnym .
      Zapraszam na ulicę Wąwozową 22 (ośrodek Konsonans) W Warszawie
      psychoterapeuta Beata Antoniak
      tel:731-733-331
      mail:beata.antoniak@onet.pl
    • psych.o333 Re: darmowa psychoterapia warszawa - istnieje? 29.09.15, 12:38
      Zapraszam na psychoterapię indywidualną osób dorosłych. Bardzo tanio, bo 25 zł za sesje. Rozpoczęłam szkolenie w Profesjonalnej Szkole Psychoterapii przy IPZ w Warszawie. Terapia będzie pod comiesięczną superwizją, czyli kontrolą certyfikowanym psychoterapeutów.
      Polecam serdecznie i zapraszam do kontaktu: magdaslupek@wp.pl
    • pedagogwawa Re: darmowa psychoterapia warszawa - istnieje? 25.05.16, 20:26
      Ciężko z bezpłatną psychoterapią, mogę polecić Centrum Ingenium mają czasowe projkety bezpłatnej psychoterapii.
    • wiedza-radosna Re: darmowa psychoterapia warszawa - istnieje? 13.06.20, 18:05
      Bezpłatną pomoc psychoterapeutyczną w warszawie dla studentów oferuje m.in. stowarzyszenie Aslan, Towarzystwo Pomocy Młodzieży przy gen. Andersa.
      Natomiast odnośnie plusów i minusów bezpłatnej psychoterapii można przeczytać tu: