Dodaj do ulubionych

Gdzie zakupy w Niemczech?

11.02.07, 11:40
Tak mnie korci zeby sie przejechac i zobaczyc co tam maja zwlaszcza, ze blisko.
Interesuja mnie ciekawsze sklepy, nie jakies zary, h&m itp.
Z konkretnych rzeczy musze kupic dzinsy, firmy citizens, 7 itp. tak zeby bylo wiecej, niz trzy pary do
wyboru:)

Dzieki:)
Obserwuj wątek
    • do.ki Kolonia 11.02.07, 14:37
      Jedziesz tam, stawiasz auto kolo dworca glownego i idziesz ulica przed siebie.

      A co do pytania o konkretne marki: Googla mysza zjadla?

      www.meilow.de/no-fake-jeans/FAQs.html
      www.peekundcloppenburg.de/puc_neu/de/standorte/standorte_81.php


      PS: a z ciekawosci: dlaczego akurat te marki?
      • paw_dady Kolonia i Dizeldorf 11.02.07, 14:41
        W zasadzie oba miasta sa dosc blisko siebie wiec jak wozkiem dojedziesz do
        jednego zabi skok do drugiego.

        Jak jestes mniej wymagajaca Aachen jest jeszcze blizej-peirwsze zjazdy na
        Aachen sa w Belgii ;D

        Serdecznosci
        PD
      • greentea2 Re: Kolonia 11.02.07, 15:36
        Doki, dzieki za te niemieckie linki, ktorych i tak nie rozumiem, dlatego nawet nie szukalam:)
        Sprawdzalam stronki tych marek, ale nie ma zadnych adresow sklepow.

        Dlaczego te? Bo sa naprawde dobre, wyglad, jakosc, kroj i wszystkie idealnie mi pasuja:)
        • do.ki Re: Kolonia 11.02.07, 15:42
          > Dlaczego te? Bo sa naprawde dobre, wyglad, jakosc, kroj i wszystkie idealnie mi
          > pasuja:)

          Aha, czyli jak dla mnie- Levi's.
            • paw_dady Re: Kolonia 11.02.07, 16:08
              greentea2 napisała:

              > Akurat meskie dzinsy to sprawa o wiele prostsza, kobieta musi miec idelanie
              dob
              > rane a na faceta i tak
              > nikt uwagi nie zwraca:)))

              Droga Herbatko


              akurat znam twego malzonka i co jak co porzadniej ubranego faceta ciezko
              znalezc. Wiec bardzo prosze bez falszywej skromnosci i zaslon dymnych ;)

              Serdecznosci
              PD
                • paw_dady Re: Pawik, 11.02.07, 20:35
                  greentea2 napisała:

                  > niezwlocznie przekaze mu komplemencik, dziekuje:)

                  jaki komplemencki? to czysta prawda... Wiec o problemach z ubieraniem meza nam
                  nie gadaj bo to hipokryzja ;o)

                  Serdecznosci
                  PD
                    • boe_ greentea 12.02.07, 08:28
                      ja tylko niesmialo zasugeruje wyprawe na zakupy do antwerpii
                      paw-szyderca zaraz tu na mnie napadnie, ale dla mnie antwerpia jaest absolutnie
                      sklepowym rajem - rejony Lombardenvest, Steenhouwersvest, Kammenstraat,
                      Nationaalstraat pelne sa fantastycznych butikow
                      na tej stronie masa przydatnych informacji i adresow
                      www.modenatie.com/FFI/home-ffi.htm
                      przyjemnych zakupow!
                        • paw_dady Re: greentea 13.02.07, 01:13
                          vico1 napisał:

                          > Jezeli juz maja byc niemieckie sklepy, to polecam Aldi ;)
                          > Drozyzna, ale za rogiem :)

                          osmiele sie psotawic antyteze szacownemu przedmowcy: penny markt wyborem
                          polskich naukowcow ;D

                          Serdecznosci
                          PD
                        • boe_ Re: ja szyderca?! 13.02.07, 09:06
                          paw_dady napisała:

                          > ee ta mpo prostu buu sie zapisala do flamsblokow ;P

                          a tam, od razu....dizajnerzy belgijscy generalnie ciesza sie bardzo dobra
                          opinia, a ze sobie upodobali antwerpie a nie bruksele to juz nie moja wina:)

                          no tylko jak sie robi zakupy w centrach handlowych, tak zeby mozna sobie bylo
                          obejrzec film po kruidvacie, i zjesc lody po C&A, to pewnie ze sie narzeka....

                          greentea, to ostatnie to bron boze nie do ciebie:)zapraszam na zakupy do
                          antwerpii...na tej stronie ktora podalam jest wystarczajaco duzo adresow zeby
                          przehulac wyplate swoja i meza :)
                          • greentea2 Re: ja szyderca?! 13.02.07, 10:14
                            Bylam w Antwerpii na zakupach, niestety nie zdazylam odwiedzic wielu miejsc, bo zaczelo lac.
                            Ale nie wiedzialam za bardzo nic ciekawego, jedyny sklep, ktory w miare lubie to Filippa K. akurat tam
                            znalazlam. Butow ponoc nie ma nigdzie w Belgii, bo wszystkich o to nekam.
                            Poki co belgijscy projektanci to wielkie rozczarowanie, surprise,surprise:) No, ale jeszcze nie wszystkich
                            widzialam.
                            Zyje tym, ze w kwietniu jade do Mediolanu i pewnie Londynu.
                          • paw_dady Re: ja szyderca?! 13.02.07, 23:33
                            boe_ napisała:

                            > a tam, od razu....dizajnerzy belgijscy generalnie ciesza sie bardzo dobra
                            > opinia

                            Sommers czy de Winter? jakas pora roku tak napewno uwaza ;)



                            >, a ze sobie upodobali antwerpie a nie bruksele to juz nie moja wina:)

                            a niby czyja?


                            > greentea, to ostatnie to bron boze nie do ciebie:)zapraszam na zakupy do
                            > antwerpii...na tej stronie ktora podalam jest wystarczajaco duzo adresow zeby
                            > przehulac wyplate swoja i meza :)

                            w nie mwoilem, ze rozpiercuha jestes? ;D

                            Serdecznosci
                            PD
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka