Dodaj do ulubionych

Galeria Wisła - pierwsze wrażenia

09.12.08, 22:25
Byłem w sobotę w "Wiśle". Nie planowałem tej wizyty, ale będąc w Auchan i nie
mogąc kupić jednego artykułu wybrałem się do "Wisły" w nadziei, że tam go
dostanę. Chodziło o niebieski atrament "Pelikan". Atramentu nie znalazłem
także w Galerii, ale przy okazji obszedłem cały budynek i mam jakieś zdanie na
jego temat.
Imponujący nie jest. Od zewnątrz robi większe wrażenie niż w środku. Dwie
kondygnacje i niezbyt długa "bieżnia" nasunęły mi skojarzenia z Taygerem.
Szczególnie, kiedy zobaczyłem, że w Wiśle ulokował się sklep CCC. Nie byłem na
kondygnacjach "rozrywkowych", ale tam może wybiorę się innym razem planowo. Z
innych wrażeń napiszę, że zaskoczyła mnie rozległa pusta przestrzeń wokół
wejścia od strony Wyszogrodzkiej. Przy tych cenach powierzchni, jakie
dyktowane są w tego typu galeriach, pozostawienie takiej niezabudowanej
przestrzeni i to chyba nawet na dwóch kondygnacjach jest sporym
marnotrawstwem. Ta przestrzeń mogłaby na siebie zarabiać zwłaszcza, że stoiska
umieszczone są także na "bieżni". :-))
Obserwuj wątek
    • maciek.zwany.jajem Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 10.12.08, 15:32
      Mam pytanie. Czy byłeś kiedykolwiek w jakiejkolwiek innej galerii?
      • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 10.12.08, 19:48
        Tak. Wielokrotnie. Inaczej nie miałbym porównania. :-))
        • maciek.zwany.jajem Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 10.12.08, 21:37
          roman_j napisał:

          > Tak. Wielokrotnie. Inaczej nie miałbym porównania. :-))

          Rozumiem :-))
    • ernest_pinch Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 10.12.08, 19:49
      Sama galeria mi odpowiada. Poniewaz mieszkam na Podolszycach, mam blizej do "sieci" sklepow. Chociaz w ostatnia niedziele w kinie to bylem we Wloclawku.:) Nie bede sie rozpisywal na temat "zawartosci" galerii bo nie jestem jurorem, a klientem. Moje obserwacje i wnioski dotycza innego aspektu- "edukacji" mieszkancow. Ilez emocji przy otwarciu, w mediach, na forum. ah, oh, - "nie widziala du.a Slonca" chcialoby sie napisac ;)
      Bo i nie widziala, wszak to miasto, gdzie jak napisal nieoceniony ;) Roman "tu wciaz pamieta sie ile hektarow mieli czyje ojce" ;-)) Juz w chwili otwarcia mialem relacje z pierwszej reki, ale lepiej przemilcze, bo coz mozna napisac o osobie biegnacej w gore schodami jadacymi w dol, u samego szczytu fikajacego koziolka... Ilez zachowan kierujacych samochodami... O jakze szybko test na to kto jest prowincjuszem zadzialal niczym papierek lakmusowy obnazajac ludzką niewiedzę i głupotę. Jak nazwac czlowieka wjezdzajacego na parking na bilet poprzednika, pozniej po zaparkowaniu naciskajacego na przycisk od biletu? Debil? Oszolom? To tylko takie delikatne przyklady.
      Ale teraz o pozytywach. Mysle, ze ta galeria spelni duza role edukacyjna. Oto czesc "prowincjuszy" wczesniej czy pozniej nauczy sie zachowan, nawet jesli ich nie pojmie, to "wymalpuje". Jednym slowem, swiadomosc bedzie rosla, co jest zbiezne z moim postrzeganiem swiata w ujeciu termodynamicznym, ze entropia rosnie...
      • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 10.12.08, 21:40
        Masz rację zwracając uwagę na aspekt edukacyjny. Jest nie do przecenienia. To
        przełom na miarę oddania do użytku w Płocku pierwszego ronda. :-))
        • dzwonnik Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 12.12.08, 21:23
          Galeria jak najbardziej potrzebna moim zdaniem. Czas skonczyc z
          prowincjonalnoscia. Tego typu inwestycje zmieniaja obraz miasta.
          Przynajmniej pozornie. Ale i to uwazam za sukces. Staralem sie
          spojrzec na Plock oczami przyjezdnego i strasznie mi sie nie
          spodobal. Przyjrzalem sie wjazdom do miasta, ulicom, chodnikom,
          ogrodzeniom posesji... Tragedia. Wiec jesli nie drogi, nie chodniki,
          to moze chociaz galerie? Ta pierwsza juz podbila serca i portfele
          choc nie jest nawet w polowie tak wypasiona jak te warszawskie. DLa
          mnie jednak najwiekszym plusem jest czesc rozrywkowa - kino,
          kafeja ;) moze za jakis czas spotkamy sie forumowym skladem na
          kreglach? Kto wie? :)
          • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 13.12.08, 07:45
            dzwonnik napisał:

            > moze za jakis czas spotkamy sie forumowym skladem na kreglach?

            Dobry pomysł. Może nastąpi renesans forumowych spotkań. :-))
            • moooni Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 14.12.08, 14:39
              roman_j napisał:

              > Dobry pomysł. Może nastąpi renesans forumowych spotkań. :-))

              To ja poproszę w sierpniu, w miejscu dla niepalących, z dostępem do
              przewijaka i wydzielonym kątem do karmienia :P

              M.
              • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 14.12.08, 19:32
                No nie wiem. Może być problem z zebraniem chętnych w sierpniu. :-))
              • dzwonnik Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 14.12.08, 19:57
                Jesli chcesz przyprowadzic osobe spoza forum :)) to zaloz jej czym
                predzej nicka na gazecie i uzyskaj dla niej wejsciowke na FR ;))))
                ps mysle jednak ze uda sie nieco wczesniej
                • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 14.12.08, 21:45
                  dzwonnik napisał:

                  > uzyskaj dla niej wejsciowke na FR ;))))

                  Chyba trzeba będzie wprowadzić jakieś pakiety rodzinne. ;-))
                • moooni Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 24.12.08, 17:18
                  dzwonnik napisał:

                  > Jesli chcesz przyprowadzic osobe spoza forum :)) to zaloz jej czym
                  > predzej nicka na gazecie i uzyskaj dla niej wejsciowke na FR ;))))
                  Dzwonniku, ja tu na forum mam dwa loginy aktywne - jeden mogę oddać
                  Młodej :P

                  > ps mysle jednak ze uda sie nieco wczesniej
                  wcześniej to mnie nie będzie :(


                  • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 24.12.08, 18:55
                    moooni napisała:

                    > Dzwonniku, ja tu na forum mam dwa loginy aktywne - jeden mogę
                    > oddać Młodej :P

                    Aż sprawdziłem na liście uczestników i faktycznie. :-))
    • maciek.zwany.jajem Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 15.12.08, 16:38
      Często słychać, żeby właściciel WPL zgłosił się na parking. :)
      • belfi Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 19.12.08, 11:45
        maciek.zwany.jajem napisał:

        > Często słychać, żeby właściciel WPL zgłosił się na parking. :)

        Równie często słychać wezwania dla właścicieli pojazdów WP. Wczoraj zadałem
        sobie trud i w oczekiwaniu na małżonkę robiącą zakupy policzyłem auta stojące
        przed galerią i blokujące jeden pas ruchu. Był remis. Natomiast podziemny
        parking był zajęty w połowie (lub w połowie pusty).
        Ja nie nazywałbym tego budynku galerią. Pasuje do niego raczej nazwa "Galeryjka".
        • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 20.12.08, 22:19
          Kiedyś po wpisie na forum, że samochody z rejestracją WPL blokują lewy skrajny
          pas Wyszogrodzkiej w drodze do Auchan z ciekawości liczyłem ile samochodów i z
          jakimi rejestracjami tak się zachowuje. Mnie też wyszedł remis. Przy czym
          trafiły się też samochody na rejestracjach inne niż WP, WPL i okolice. :-))
    • hiubi Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 01.01.09, 19:50
      Bardzo zdziwiłem się wielkością i ilością sklepów - mało... Ale to może dlatego, że jestem przyzwyczajony do Manufaktury w Łodzi.

      Ale dobrze, że powstała, w kinie już byłem 2 razy. Piotr&Paweł też jest OK, przynajmniej nie ma kolejek jak w pobliskim PoloMarkecie :)

      A samochód parkuję przy Polo lub przy szafie :)
      • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 04.01.09, 23:27
        hiubi napisał:

        > Bardzo zdziwiłem się wielkością i ilością sklepów - mało... Ale to
        > może dlatego, że jestem przyzwyczajony do Manufaktury w Łodzi.

        Może "Mosty" albo "Mazovia" będą większe. :-))

        > w kinie już byłem 2 razy.

        A ja na razie raz, o czym pisałem zresztą już na FR. Cena mnie nieco odstręcza,
        ale albo będę chodził w tygodniu, albo tylko na filmy, które bardzo będę chciał
        w kinie zobaczyć, albo... konkurencja wymusi spadek cen. :-))
    • ernest_pinch tego śmego klocki lego ;) 05.01.09, 18:49
      Pisujacy tu czasami podly.Krzys podczas naszego pobytu we Wiedniu z racji zainteresowan klockami Lego, ktore to klocki Lego, zakupuje dla swej coreczki, dokonal porownania cen jednego z zestawow. W wiedenskiej galeryji dany komplet kosztowal 90EUR, a w plockiej przeliczeniowo 120 EUR. Jaki wniosek? Biednemu zawsze wiatr w oczy, bo przeciez w Polszy zarabia sie mniej niz w Östereichu.
      A jeden z moich kolegow we Wloclawku dokonal zakupu firmowych spodni marki cross, czy jakos tak, i porownal ten sam model w galerii i znow w galerii bylo o iles tam zlociszy drozej.
      Ja na ten przyklad jestem wzbogacony z galerii o dwa golfy, bluze, pare butow, pasek, upatrzona wycieczke wakacyjna i jestem bardzo kontent. Albowiem jak mawia moj ojciec: dana rzecz nie jest drozsza od pieniedzy ;) A ze generalnie jestem oszczedny, wiec jak sie chce to mozna to i owo znalezc :D
    • ernest_pinch Piotr i Pawel 22.04.09, 09:01
      Mi ow supermarket przypadl do gustu. Ceny sa "rozsadne" - niektore wyzsze,
      niektore nizsze. I poki co - tam sie bede zjawial na wieksze zakupy. Fanem
      "osiedlowych sklepikow" nie jestem - przynajmniej tych w poblizu mnie -
      przechowywanie browaru w warunkach "pozachlodniczych" skresla mnie z listy
      klientow takowego. ;-)
      • roman_j Re: Piotr i Pawel 22.04.09, 21:02
        To są delikatesy dla klasy średniej, a nawet wyższej średniej, więc nic
        dziwnego, że przypadły Ci do gustu. :-))
        • ernest_pinch Re: Piotr i Pawel 23.04.09, 09:49
          No to niektore ceny sa dla klasy "ekonomicznej" co sobie bardzo chwale ;)
          • roman_j Re: Piotr i Pawel 23.04.09, 12:35
            Nie tyle miałem na myśli ceny, co asortyment. Ceny to rzecz zmienna. :-))
    • moooni Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 06.10.09, 23:58
      Mi się bardzo podoba kanapa w pokoju do karmienia dzieci. Bardzo
      wygodna :)
    • roman_j Re: Galeria Wisła - pierwsze wrażenia 07.10.09, 20:40
      Skoro temat wrócił na szczyt listy wątków, to dodam kolejne wrażenia. Byłem w
      sklepie z odzieżą nazwijmy ją turystyczną. Chciałem sobie kupić buty
      trekkingowe. Obejrzałem modele i wybrałem dwa, które chciałem przymierzyć. Noszę
      numer 42, a tymczasem jednego modelu były tylko buty w rozmiarze 41, a drugiego
      46. Po tym doświadczeniu zastanawiam się, czy w innych sklepach w Wiśle jest
      podobnie? Jeśli tak, to nie dziwię się, że obroty są niskie. Ja buty przywiozłem
      sobie z Wrocławia. Tam w zdecydowanie mniej ekskluzywnym i mniejszym
      powierzchniowo sklepie mieli wszystkie rozmiary. :-))
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka