Dodaj do ulubionych

pytanie do UKE: TV z UPC psuje się czwarty raz

IP: *.ir.intel.com 05.10.09, 14:09
Od grudnia 2008 mam z UPC TV cyfrową (dekoder HD z nagrywarką). Problem w tym że w ciągu tego okresu TRZY razy ten dekoder się psuł, trzy razy go wymieniano, a teraz widzę, że w ten sam sposób zepsuł się 4 raz (tym razem po miesiącu). Przyczyna zawsze ta sama: brak reakcji po włączeniu zasilania. Za każdym razem przepadają wszystkie nagrania z twardego dysku urządzenia. Kolejni technicy wykluczają złą instalację w domu i mówią, że "po prostu mam pecha". A ja mam już tego dosyć - nie po to mam nagrywarkę żeby nie móc oglądać nagranych programów! W końcu za ta usługe płacę. Teraz tak: umowa jest terminowa - do VI.2010. Czy mam jakąś możliwość jej wypowiedzenia bez kary, ze względu na źle działającą usługę? W regulaminie UPC przewidują tylko rekompensaty za czas awarii, ale piszą wyraźnie, że za utratę nagrań nie odpowiadają. Ale ja nie po to mam nagrywarkę, żeby mi po miesiącu znikały wszystkie nagrania! I co teraz zrobić z tym fantem??? Jakich argumentów prawnych mam użyć?
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka