Dodaj do ulubionych

Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadczenia

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.10, 11:06
W marcu br.mój ojciec przedłużył umowę z Telekomunikacją Polską SA.
na neostradę (internet dla moich potrzeb, abonent- mój tato jest
zielony w tych sprawach). Przyjechał kurier, umowa była zgodna z
ustaleniami telefonicznymi z pracownikiem tpsa(dodatkowe gadzety
itp), poza obiecaną zniżką przez 3 m-ce na abonament tel. w taryfie
60tp. Z tą ulgą czekam na fakturę, może faktycznie zostanie
uwzględniona.
W tym samym dniu, gdy nie było mnie w domu, zadzwonił pewien
pan, przedstawiający się jako z telekomunikacji z ofertą umowy na
swiadczenie uslug telekomunikacyjnych w taryfie 60 minut za darmo
etc.A przedstawił się w sposób wprowadzający w błąd mojego ojca,
polegający na tym, że ojciec myśłał iż przedstawiciel dzwoni z tpsa.
Po rozmowie ojciec, myśląc ze przedstawiona oferta jest kojarzona z
wczesniejsza nawiazana umowa na przedluzenie neostrady, przyjal
ofertę. Gdy kurier się pojawił (znowu nie było mnie w domu) ojciec
bez zastanowienia podpisal umowę. Okazało się, że jest to operator
alternatywny o nazwie TelePolska sp.z o.o. Ów ww. przedstawicel w
rozmowie telefonicznej przedstawił się grą słów jako ten od
telekomunikacji TelePolska. Ponadto w złej wierze wymusił od ojca
uzyskanie jego danych osobowych, gdyż na argument ojca, że przeciez
maja w zasobie dotychczasowe rachunki z danymi(ojciec był w
nieswiadomosci ze to nie tpsa)i zbędna jest weryfikacja.
Mam zamiar (wlasciwie to ojciec)przesłać oświadczenie o odstąpieniu
od zawartej umowy zgodnie z ustawą w ciągu 10 dni od daty zawarcia.

Ale moje pytanie brzmi: Jaką mogę mieć pewność, że w razie przyjęcia
tej umowy, otrzymam tylko fakturę od jednego operatora (tak
TelePolska informuje na swojej stronie www). Przecież zarówno w
umowie z tpsa i w umowie z TelePolska jest wyrażny zapis co do
wystawiania faktur (że operator zobowiązuje sie do ich wystawiania).
W umowie z TelePolska nie zauważyłem żadnego zapisu regulującego
kwestię łączenia faktur/wyłączenia jednego z operatorów z
wystawiania faktur.
Jeśli ktokolwiek mógłby się odnieśc do tej sprawy, będę wdzięczny
Obserwuj wątek
    • Gość: ad Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.10, 11:10
      urwałem wątek odnośnie argumentu ojca, że mają jego dane osobowe.
      Chodzi o to, że pracownik TelePolska trzymał w nieswiadomości ojca
      odnośnie tożsamości swojej firmy, zamiast wyjaśnić, że nie chodzi o
      TPSA.
      • Gość: Misia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wro-com.net 24.05.11, 20:05
        Wyjaśniają! Nawet o jakimś wypowiedzeniu do obecnego operatora mówili!!
        • mi2sior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.12, 23:07
          taaa wyjasniają... skończ ten żałosny amplifying...
          Firma powstała po to żeby oszukiwać. Ma nawet specjalne szkolenia dla swych kurierów jak wciskać kit (sztuczne tworzenie atmosfery pośpiechu i uczucia, że to nam ma zależeć na podpisaniu umowy, zakrywanie dokumentów, niedomówienia, itp.). Mają też swoją firmę windykacyjną (EOS-KSI), która stosuje metody rodem z PRL (dzwonią i krzyczą na Ciebie). Znamienne jest to że siedziba EOS-KSI jest IDENTYCZNA jak siedziba TelePolski...
          Na facebooku firma stara się wybielić angażując się w jakieś niby akcje charytatywne a wynajęci przez nią marketingowcy - amplifyierzy (od amplifying) podkreślają to w każdym wpisie na forum mającym zachwalać tego pseudo operatora. Robią to na szczęście na tyle nieudolnie, że te wpisy są wręcz sztuczne i każdy kto jest choć trochę rozgarnięty to widzi. Owi amplifyierzy piszą też często coś w stylu "firma jest w porządku a umowy trzeba czytać" - otóż jakby była w porządku to nie trzeba by było czytać, bo Orange jaki jest to jest ale zawsze to co mi oferowano w umowie było na papierze, podczas gdy TelePolska jawnie mówi o przedłużeniu umowy na lepszych warunkach podczas gdy w rzeczywistości jest to zmiana operatora. Często też przedstawiają się jako Telekomunikacja Polska lub Telekomunikacja [Tele]Polska przy czym słowa w nawiasie wypowiadają zdecydowanie ciszej i niewyraźnie.
          • Gość: oszukany Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.xdsl.centertel.pl 27.03.13, 20:56
            TelePolska Sp. z o.o. to oszuści, powinni się nazywać Sp. z-organizowani oszuści. Ich pracownicy w rozmowie telefonicznej dzwoniąc z ofertą, jak i później pracownik dostarczający umowe bez żenady przedstawiają się jako przedstawiciele TP SA. Łżą jak bura suka. Pewnie są do tego szkoleni. Kłamliwa banda!!!!
        • Gość: gość Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.skomur.pl 02.01.14, 10:40
          U mojej znajomej starszej pani, bylo to samo, przyszedł jakis człowiek , tez powiedział, że jest z Tepsy.Ze bedzie miała tańsze rozmowy, wiecej minut do gadania.Ona byla w NOM-wie, też nie zorientowała sie, że to nie od tego operatora. Podpisała umowe. Teraz przszło jej zapłacić 336 zł. Do firmy nie mozna sie dodzwonic.Wyłaczono jej telefon.Nie wie dlaczego
      • Gość: alex Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 79.162.226.* 11.01.13, 13:07
        przecież te wszystkie rozmowy są nagrywane nikt nie ma prawa przedstawiać się w imieniu innej firmy... może po prostu trzeba słuchać uważnie a potem czytać co przysyłają.
        • Gość: dom Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 109.110.208.* 03.02.13, 13:08
          Można i trzeba słuchać, ale jeśli osoba starsza nie rozumie co do niej się mówi, to często pracowenicy callcenter naciągają ludzi na umowy. Techniki sprzedaży agresywnej. I tyle. A poza tym są różni klienci tak jak i pracownicy. Jedni chcą być fair a inni liczą kolejne umowy...1...2...3....4 i lecą na ilość nie na jakość.
    • Gość: Qwas Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.03.10, 19:54
      Dokładnie mam taką samą sytuacje. też dzwonili z tpsa a przyjechał
      kurier i wcisnął tele polska. tyle ze na fakturze są złe dane nie
      zgadza się nr dowodu oraz pesel. kurier jeszcze powiedział że musze
      odesłać podpisaną umowe w ciągu 10 dni wtedy będzie ważna ale jakieś
      g... ja już jemu podpisałem. nie bardzo wiem co mam robić
      • natalia_sankowska1 Do obu Panów 27.03.10, 21:50
        Panowie, nie ma nic prostszego: od umowy zawartej na odległość można
        ODSTĄPIĆ w ciągu 10 dni od jej podpisania, a gdyby
        sprzedawca/operator o tym nie powiadomił, w ciągu 3 miesięcy od
        powzięcia wiadomości o istnieniu podobnej możliwości.
        I nic tu nie ma do rzeczy (na razie) kwestia danych itp. szczegółów.
        Gdyby przez przypadek przegapili Panowie okres ODSTĄPIENIA (w pismie
        do operatora ma być wspomniane, że właśnie o nie chodzi, zaś żadnego
        uzasadnienia decyzji nie potrzeba; pismo powinno spełniać wymogi
        zwykłego pisma urzędowego, nie musi być na jakimś druku), a
        TelePolska namieszała i doszło do sprawy sądowej, wtedy argumenty
        dot. oszukańczych praktyk będą na miejscu.
        W tej chwili należy a) odstapic na piśmie od umowy, b)złożyć skargę
        tak w UKE, jak i UOKiK, poniewaz operator stosuje praktyki
        niedozwolone.
        • Gość: Maciej Re: Do obu Panów IP: *.itl.waw.pl 22.08.11, 13:20
          Szanowna Pani. Dlaczego na tych łobuzów nie ma bata? Mówię to w stosunku do prawie wszystkich operatorów. W Państwie prawa raz złapany operator na takim przekręcie powinien tak dostaś po kieszeni, aby nabrał rozumu. A tak abonent "musi się kopać z koniem" ; musi wymawiać umowy, pilnować terminów, chodzić po sądach i płacić niesłusznie wystawione faktury często za nieświadczone usługi! Regulaminy usług i plany taryfowe są tak celowo skomlikowane aby w efekcie kogoś oszukać! Najwyższy czas aby coś z tym zrobić. Wszyscy czekamy na prawdziwie skuteczną inicjatywę UKE.
          • jan11997 Re: Do obu Panów 13.01.12, 22:36
            wiem jak ukarać to fime trzba zamówić u nih umowe i odesłać go bez podpisanej umowy ale musićie mi pomuc
            • Gość: zoska Re: Do obu Panów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.13, 08:38
              Jestem za,a przy tym wezwac polcje i do d---y im nakopac
      • Gość: Basia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 21.10.10, 18:30
        To jakieś bzdury. Moja koleżanka pracuje w TelePolsce - pokazywała mi umowę - za powiedzie, że są TP grozi im wysoka kara!, więc wątpię, żeby ktoś tak mówił. Radzę rzetelnie przeanalizować swoją wiedzę o firmie, a w szczególności zwrócić uwagę na jej działania prospołeczne w ramach projektu SOT! (www.spolecznyoperator.pl)
        • Gość: leonka Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.aster.pl 26.11.10, 11:24
          Zgadzam sie! tzn.jestem klientka telepolski i nie mam negatywnych doswiadczen! wrecz przeciwnie! same pozytywne! bardzo dobra obsluga i dodatkowa sacheta...serca - ciesze sie,ze czesc mojego rachunku idzie idzie na dobry cel.SOT to rewelacyjny pomysl!
        • warszawianka.3 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 26.11.10, 12:38
          dla mnie też niezwykle ważna jest działalność prospołeczna TelePolski! bardzo się cieszę, że w komercyjnym projekcie znajduje się miejsce na wspieranie SOS Wioski Dziecięcych!!!
          • Gość: sylwia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.04.11, 20:49
            ciekawe ile TelePolska płaci za pisanie pozytywnych opinii...
            • Gość: Janek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.xdsl.centertel.pl 17.04.11, 20:54
              Hehe :-)
              Widzę, że konsultanci TelePolska oprócz naciągania emerytów i osób starszych mają w zakresach swoich obowiązków również odpieranie ataków na ich pracodawcę..

              Byłem na rozmowie o pracę jako konsultant TelePolska..
              Po tym, jak posłuchałem sobie jak prowadzone są rozmowy, odpuściłem sobie pracę w tej firmie..
              Jest to stado małolatów w wieku licealnym / studiów, którzy mają na celu naciągnięcie jak największej liczby starszych osób..
              Rozmowy prowadzone są w taki sposób, aby potencjalna "ofiara" myślała, że rozmawia z pracownikiem TP S.A., a konsultant TelePolska ma za zadanie natłokiem słów, obietnic i innych pseudo pozytywnych informacji tak omamić klienta, żeby w końcu się zgodził podpisać umowę z tą firmą naciągaczy..

              Tak więc wszystkim naciągniętym radzę w ciągu 10 dni odstąpić od umowy zawartej z TelePolska bez żadnych konsekwencji, oraz złożyć zażalenie do UKE i UOKiK, a zawsze można wystąpić na drogę sądową i jeśli takich naciągniętych osób będzie więcej to może uda się tą firmę oszustów zlikwidować..
            • aliiks1 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 04.08.11, 00:00
              mam identyczny problem z tą firmą.Przyszli do mojej 90-letniej mamy podczas mojej nieobecnosci i powiedzieli ze sa z TP i mama podpisała umnowe bedac przekonana ze podpisuje z TP SA, gdzie jest klientem od 50 lat i nie chciala zadnych zmian.Pan był doskoinale zorientowany ile mama placila, a ile bedzie placic wiec to tym bardziej nas zwiodlo.Dzisiaj dostala telefon z TP SA, że ma podpisana umowe lojalnoa z tP SA i grozi jej kara za zerwanie tej umowy poniewaz podpisala nowa umowe z innym operatorem a panienka obslugujaca linie telefoniczna TpSA poza slowotokiem tresciwie powiedziala jedynie, ze trzeba legitymowac tych, ktorzy przychodza, sama nie wiem jak z tego teraz wybrnac poniewaz umowa byla podpisana 18 lipca.
            • Gość: anonim Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.telpol.net.pl 23.12.11, 15:11
              ciekawe ile telekomunikacja polska placi za pisanie negatywnych opinii o telepolsce.
              • Gość: Damian Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.xdsl.centertel.pl 24.12.11, 17:20
                No ja to tak mam z 5000 zł od komentarza, nie wiem jak inni :D Aleś dowalił/ła.
              • mi2sior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.12, 23:12
                telekomunikacja polska jaka jest to jest, ale takiego chamstwa jak telepolska to nigdy nie wykręciła. Mi za wpisy płaci sumienie. Szkoda tylko, że starsi ludzie nie czytają for. Ale może chociaż ich wnuczkowie, którzy ich ostrzegą....
          • Gość: Oszukany przez tel Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.home.aster.pl 06.06.11, 11:30
            TO chyba auto reklama
          • Gość: ===== Prezes to stary lis i cwaniak IP: *.play-internet.pl 24.11.11, 15:57
            Firma rzekomo prospoleczna i pomaga kosztem ladowania w jajco ludzi starych
        • Gość: Peter Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.11, 09:46
          A co zrobić żeby TP SA rozliczyli mi gadżet wynikający z promocji przy przedłużeniu umowy na Neostradę ?Za kilka miesięcy kończy się ta 24-miesięczna umowa.Pewno przed jej końcem znowu ktoś zadzwoni i zaproponuje nagrodę,jak poprzednio wirtualną !!!
          Mimo kilku upomnień w TP SA do dnia dzisiejszego nie rozliczyli się ze mną.Teraz to już nawet nie widzą w swoim systemie,że mieli mi dać nagrodę.Brak słów,szkoda pisania...
          Zawiedziony klient TP SA
          • Gość: Wariat Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.11.11, 20:01
            HHAHAH.TA FIRMA TO CALKIEM NIEZLY PRZEKRET.WYSLALEM ZA BABCIE PISMO DO UOKIK-U, I RPK I TERAZ SAMI ZA MNIE ZALATWIAJA ,A DODAM,ZE ZREZYGNOWALEM PO 2-DNIACH,ALE KURNA NIE MAM DOWODU Z POCZTY.STRASZA CIOLKI SADEM...HAHAHA.TAKI...
        • Gość: Wkurzona Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.11, 14:45
          Ta jasne - kary!!! znam te kary. Wciskają kity i nic sobie z kar nie robią.
          Pytałam Babę która do mnie dzwoniła czy aby na pewno jest z telekomunikacji polskiej s.a, a nie jakieś novum czy innej - "tak tak z telekomunikacji polskiej jestem".
          Kurier z umową spierniczał z chaty jak zobaczył mój wzrok - Na szczęście nic nie podpisałam.
          Oszuści i tyle!!!
          Na pewno to zgłosze.
          • Gość: karol Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.12, 21:24
            Firma Tele Polska to zwykli oszuści i naciągacze.
          • Gość: Paulina Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.187.244.2.ip.abpl.pl 24.02.12, 17:58
            Niestety mam podobne doświadczenie z Tele - Polską. Najpierw ktoś przez telefon obiecywał abonament za 32 zł ( w tym 100 minut) a akurat skończyła mi się umowa z Erą na stacjonarny ( miałam przeniesiony numer z TP.S.A) Przez telefon facet chciał wyciągnąć ode mnie dane osobowe łącznie z PESEL ale nie podałam. Przyjechał przedstawiciel, który zachowywał się podejrzanie - ani sie nie przedstawił, ani nie powiedział z jakiej firmy, zaczął spisywać dane z mojego dowodu a ja chciałam, żeby przedstawił mi szczegóły oferty, bo nie byłam zdecydowana. Powiedział, że abonament wynosi 40 zł. i wtedy zaświeciła mi się czerwona lampka, bo przez telefon gościu mówił co innego. Potem , widząc moje niezdecydowanie - strasznie chciał, żebym podpisała tą umowę i mówił, że chociaż jest na 24 miesiące to moge w dowolnym momencie ją zerwać, bez konsekwencji. Poprosiłam, żeby mi to pokazał w warunkach umowy - nie potrafił znaleźć - to sama znalazłam informację sprzeczną z tym, co mówił. Powiedziałam, że to wszystko jest podejrzane i że nie zdecyduję się na podpisanie tej umowy. Chciałam, żeby dał mi jakiś telefon do firmy, gdybym sie zdecydowała, nie miał żadnej wizytówki, gdy sięgnęłam po umowę na której był numer - dosłownie wyrwał mi ją i powiedział, że nie może mi tego zostawić jak nie podpisuję. Zerwał się i poszedł zanim zdążyłam się zorientować, że ukradł mi dane osobowe. Ciekawe komu to sprzedają? A może zamierzają podrobić mój podpis i przesyłacv mi faktury? To z pewnoscią jacyś oszuści, całe szczęśćie niczego nie podpisałam. Przestrzegam wszystkich przed tą niby - firmą - widmem!!!
            Paulina
        • Gość: Szeryf Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.xdsl.centertel.pl 18.08.11, 18:49
          Ta firma piękną grą słówek wciska umowy ludziom tak, że myślą iż jest to TP S.A. Moich rodziców załatwili w ten sam sposób co tu panowie opisali. Ja zamierzam to zgłosić do UOKiK. Wypowiedzenie umowy wysłałem dziś ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru i poinformowałem TP S.A, ze pozostane u nich. Jak dla mnie ta firma nie jest godna zaufania i to co tu wyczytałem to potwierdza, a uczestnictwo w jakimś tam pitu pitu to tylko mydlenie oczu.
        • Gość: ARTUR Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 109.95.204.* 20.10.11, 14:15
          A DO MNIE DZWONILI I PODALI SIE ZA TP SA I BYLO TO DWA TYGODNIE TEMU I NIE PISZ BZDUR PROSZE
        • zawsze_iga Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 14.01.12, 10:32
          Mój tato od telepolski usłyszał ze Tp juz nie ma więc słabo są karani za kłamstwa,podpisał umowe miesiąc temu wiec teraz nie wiem co z tym robić
        • Gość: Oli Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.12, 18:40
          Koleżanka? czy to raczej Pani tam pracuje? Mnie wkręcili przed dwoma tygodniami i 4 razy pytalam konsultanta , z ktorym rozmawialam czy nie będzie zmainy operatora i czy to na pewno jest obecny Orange czyli TP S.A dawne i cztry razy potaierdził,że ttak i że nie bedzie zmiany operatora, to oszuści i nic więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        • Gość: niemabata Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 27.08.12, 12:41
          to niech przedstawiają się jako telepolska, a nie telekomunikacja telepolska, co brzmi jak znana nam tepsa
    • Gość: i Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 31.03.10, 18:45
      mam podobne doświadczenie z Telepolska. Dziś dowiedziałam się, od TPSA, że
      "podpisałam umowę" w marcu. Na szczęście zadzwonili i będzie to anulowane.
      Dodatkowo zgłosiłam to u nich na nr 800500005 taka ichnia infolinia dot. nadużyć
      operatorów i zajmą się całą sprawą.
      A co do telepolska, to zatrudniają oszustów
      • Gość: adina Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 89.72.162.* 26.11.10, 13:33
        Przepraszam, ale czytam te komentarze i nie moge sie nadziwć. Miałam przyjemnośc rozmawiać z konsultantami Tele Polska i jedyne, kiedy padała nazwa Telekomunikacji to że operuja na ich łączach. Widać, że sporo rozmówców ma prblemy ze słuchem i może z tąd wynikają problemy.

        Wszystkie rozmowy konsultantów sa nagrywane, więc proponuje najpierw przesłuchac nagranie rozmowy, a dopiero oskarżać publicznie. Zresztą takie praktyki sa karane i jeżeli są Państwo pewni oszustwa można podać sprawę do sądu. Tyle, że wtedy wyjdzie na jaw kto mija się z prawdą.

        W firmie w której pracowałam korzystaliśmy z usług tego operatora (Tele Polska) i musze przyznać, że koszty telefonu i internetu spadly 3 krotnie w porównaniu do okresu kiedy korzystaliśmy z oferty Telekomunikacji.

        Serdecznie pozdrawiam,
        AD
        • Gość: hanysek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.adsl.inetia.pl 04.07.11, 17:56
          właśnie przed chwilą dzwonił do mnie konsultant tele polski i wyglądało to następująco na początku przedstawił się wyraźnie z imienia i nazwiska później bardzo wyraźnie powiedział słowo telekomunikacja, (tele ledwo słyszałem wyglądało to jakby ślinę przełykał) i znów wyraźne słowo polska nie dziwię się że wiele ludzi w starszym wieku daje się nabierać na takie praktyki. Ja od razu zakończyłem rozmowę i gość już nie był tak miły jak na początku, TYM RAZEM MU NIE WYSZŁO :-)
        • tujacek3 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.11, 12:43
          Ja nie mam 70 lat i nie mam kłopotów ze słuchem. Kurier z umową dobijał się do mojego ojca któremu przedtem wmómiono że dzwonią z TPSA z umową o obniżce abonamentu. Zainteresowałem się tym bo w TPSA nie ma takiego abonamentu jak 38 zł. Potem kurier mówił przez telefon że jak ojca nie ma to ja też mogę podpisać i on jest kurierem dla TPSA.
          Gdy kurier przyszedł zobaczyłem że to wszuystko nie jest w jakiejś kopercie tylko luzem. Na górz widziałem umowę z Telepolska a pod spodem pismo do TPSA w sprawie rezygnacji z usługi. Gdy powiedziałem nu że chyba on nie jest z tpsa to uciekł. To nie był na pewno żaden kurier tylko pracownik Telepolska.
        • Gość: alex Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.02.12, 12:37

          Uwaga: TelePolska Sp.z.o.o to zwykli naciągacze,kombinatorzy.
        • Gość: EGZEKUTOR Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.02.12, 18:30
          Nawet jeśli mają problemy ze słuchem czy wzrokiem to powinni mieć prawo wycofać się z naciąganych i zbrodniczych umów o każdej porze.
        • Gość: Oli Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.06.12, 18:49
          Ale kolejny kit!!!!!!!!!!!! $ razy powiedzieli mi ,że są z Telekomunikacji Polskiej a nawet potwierdzili,że to obecne Orange tu już nie moglam się raczej przeslyszeć !!!!!!!!!!
        • Gość: Ewa P. Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.12, 16:32
          Proszę nie opowiadać bajek - ci, co wychwalają tę złodziejską firmę pod niebiosa, albo są z TelePolski i na dyżurze, albo nie mają pojęcia, o co idzie tej firmie naprawdę, ale wszystko przed nimi.

          TelePolska to oszuści, którzy w jakiś sposób weszli w posiadanie listy abonentów TP SA w starszym wieku i na nich żerują. To, co robią, jest haniebne, podłe i ma swoje paragrafy w Kodeksie karnym. Trzeba z tą firmą skończyć raz na zawsze.

          Więc jeżeli każdy, kto miał (lub ma) z nimi przykrą przygodę, kogo oszukali lub kto wie o osobie, którą oszukali - wyśle na nich skargę do UOKiK i Rzecznika Praw Klienta - to w końcu spotka ich zasłużona kara.
          Im więcej skarg, tym większa szansa, że ta bandycka firma stanie przed sądem.

          W Sieci są adresy mailowe UOKiKu i RPK - można mailem, można listem analogowym, bez różnicy.

          Ja mam pod opieką sąsiadkę, 95-letnią damę, którą ci dranie podstępem zmusili do przejścia z TP SA do nich, przez rok robili, co chcieli, bilingów do rachunku nie dołączali, choć prosiła nie raz, tylko straszyli wysokimi karami - nie wiadomo, za co.

          A ostatnio przysłali jej dwa rachunki - po 190 zł każdy - a ona źle widzi, źle słyszy, Internetu oczywiście nie ma, natomiast rozmawia przez telefon tylko z córką, z synem i ze mną, i to MY do niej dzwonimy, a nie ona do nas.

          Więc się zamierzam do nich zabrać i pokazać im bozię.
          Czego i Państwu życzę.
      • Gość: "mądry Polak..." Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 87.206.245.* 29.11.10, 18:59
        A jak można nie przeczytać umowy, którą się podpisuje?... To naturalne, że Telepolska chce pozyskać nowych Klientów – a ci mają prawo zapoznać się z umową i ją podpisać lub NIE...
        • mi2sior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.12, 23:31
          bo sprawa dotyczy ludzi starszych, na których te oszołomy stosują manipulacje i socjoteczhniki...

          Firma powstała po to żeby oszukiwać. Ma nawet specjalne szkolenia dla swych kurierów jak wciskać kit (sztuczne tworzenie atmosfery pośpiechu i uczucia, że to nam ma zależeć na podpisaniu umowy, zakrywanie dokumentów, niedomówienia, itp.). Mają też swoją firmę windykacyjną (EOS-KSI), która stosuje metody rodem z PRL (dzwonią i krzyczą na Ciebie). Znamienne jest to że siedziba EOS-KSI jest IDENTYCZNA jak siedziba TelePolski...
          Na facebooku firma stara się wybielić angażując się w jakieś niby akcje charytatywne a wynajęci przez nią marketingowcy - amplifyierzy (od amplifying) podkreślają to w każdym wpisie na forum mającym zachwalać tego pseudo operatora. Robią to na szczęście na tyle nieudolnie, że te wpisy są wręcz sztuczne i każdy kto jest choć trochę rozgarnięty to widzi. Owi amplifyierzy piszą też często coś w stylu "firma jest w porządku a umowy trzeba czytać" - otóż jakby była w porządku to nie trzeba by było czytać, bo Orange jaki jest to jest ale zawsze to co mi oferowano w umowie było na papierze, podczas gdy TelePolska jawnie mówi o przedłużeniu umowy na lepszych warunkach podczas gdy w rzeczywistości jest to zmiana operatora. Często też przedstawiają się jako Telekomunikacja Polska lub Telekomunikacja [Tele]Polska przy czym słowa w nawiasie wypowiadają zdecydowanie ciszej i niewyraźnie.
      • Gość: misia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wro-com.net 24.05.11, 19:54
        Jak oszustów? Nie można tak uogólniać! Wiele klientów zostało oszukanych przez Telekomunikację Polską i jakoś się o nich tak nie mówi.... Mam abonament 100 minut i nie narzekam. A wam ile zapłacono za wychwalanie Telekomunikacji Polskiej ( FRANCUSKIEJ z reszta) ? jedni są zadowoleni, a inni nie. Poza tym jak możecie jechać firmy za to, że umów nie czytacie?! To nie wina firmy.....
        • Gość: Misia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wro-com.net 24.05.11, 19:56
          Ktoś zwrócił uwagę, że TelePolska jeszcze pomaga oprócz tego, że maja korzystne abonamenty?
      • Gość: Dociekliwy Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.zax.pl 30.12.11, 13:19
        Dla wszystkich proponuje czytanie umowy przy "niby kurierze" któremu się spieszy, a jak nie to niech zostawia umowę i się odeślę poleconym.
    • Gość: wlodpe Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.centertel.pl 01.04.10, 16:09
      Proszę Państwa,
      Proceder naciągactwa przez Telepolska trwa nadal!!!
      Wczoraj jakiś typ przedstawiający sią jako "telekomunikacja polska" oferował
      przez telefon możliwość zmniejszenia opłat.
      Nieświadoma podstępu małżonka wyraziła zgodę na "zmianę umowy w abonamencie".
      Już dzisiaj zjawił się kurier z papierami i pod nieobecność zainteresowanych
      "przekonał" syna do podpisania umowy w imieniu właściciela numeru z TPSA.
      To zakrawa na skandal!!!
      Jak można tak naciągac ludzi???

      Zamierzam w pilnym trybie (za radą p. Sankowskiej) napisać ODSTĄPIENIE od umowy,
      lecz czy to wystarczy i nie będzie dalszych komplikacji z dotychczasową umową w
      TPSA?

      • natalia_sankowska1 Do: wlodpe 01.04.10, 23:02
        Szanowny Panie!
        Proszę wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy listem poleconym,
        będzie Pan miał potwierdzenie nadania przesyłki.
        Jednocześnie radziłabym wysłanie do UKE oraz UOKiK skargi na
        praktyki stosowane przez TelePolska. UOKiK zajmuje się kwestiami
        handlu, więc ich to także dotyczy. Proszę podkreślić, że kurierzy
        zachowuja się nie jak kurierzy, lecz jak osoby zainteresowane
        materialnie w podpisaniu przez klienta dostarczanych dokumentów.
        • Gość: tydell Re: Do: wlodpe IP: *.tktelekom.pl 12.04.10, 11:53
          Witam.
          U mnie sytuacja wyglada tak:
          Na poczatku marca tesciowa miala telefon z "telekomunikacji" ze proponuja zmiane abonamentu na kilka zlotych tanszy, 60 minut w ramach abonamentu itd. Kurier mial przywiezc umowe. Potem za jakis czas pani zadzwonila przepraszajac ze kurier nie przyjechal ale mial jakis problem po drodze, wiec przyjedzie tydzien pozniej. Kurier sie zjawil w ubiegla sobote, czyli 10 kwietnia (Praktycznie ponad miesiac po telefonie).
          Skad mieli dane osobowe tesciowej nie wiem, w kazdym razie umowa byla wypelniona na komputerze juz. Kurier oczywiscie "Dzien dobry, przywiozlem Pani umowe ..."
          Tesciowa ze musi sie zapoznac i odesle, kurier ze nie, on jedna umowe zostawi a druga podpisana zabiera. Wiec pytanie ze strony tesciowej czy moze jakby co z niej zrezygnowac. "Alez oczywiscie, moze Pani w ciagu 10 dni zrezygnowac z umowy, poza tym zadzwoni jeszcze jedna pani i zapyta czy umowa do Pani dotarla, wtedy bedzie pewnosc ze jest wszystko w porzadku ...".

          Moje pytanie: jakie zastosowanie ma tu przepis o 10 dniach skoro na umowie od kuriera jest data zawarcia wydrukowana 2010.03.03 ?
          Czy mozna jakos odstapic od takiej umowy ?

          Dla mnie sytuacja to jedno wielkie oszustwo, ale czlowiek podobno na bledach sie uczy. Prosze o porade w tym temacie
      • Gość: Izka Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.04.10, 19:57
        umowa z Telekomunikacją Polską będzie zerwana. A co do podwójnych faktur... nie
        ma takiej opcji, żeby jeden i drugi operator przysyłał rachunki. Jeżeli na łączu
        świadczy usługi jeden operator, t nie świadczy drugi. I tak jak napisałam
        wyżej... w momencie świadczenia usług przez jakiegoś operatora przestaje istnieć
        umowa z poprzednim operatorem.
        • Gość: agunia1117 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.10, 18:29
          a jesli jednak tpsa bedzie chciało rozwiazac umowe można to jakoś odwołać? a za
          zerwanie w ten sposob z nimi umowy groża jakieś koszty?
          a jakie koszty wiąza sie z zerwaniem umowy z TelePolską przed upływem 10 dni?
          • Gość: gunia01 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.10, 18:31
            a jak ma wyglądać to udstąpienie? mogłabym prosić o jakiś wzor zebt do niczego
            sie nie przyczepili!!!
          • Gość: gunia01 Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.10, 18:32
            a jak ma wyglądać to udstąpienie? mogłabym prosić o jakiś wzor zebt do niczego
            sie nie przyczepili!!!
          • Gość: MiChCiO Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.2.142.169.tvksmp.pl 07.05.10, 21:09
            Jeśli umowa była zawarta poza lokalem firmy, a rozwiązanie w formie pisemnej
            nastąpi w ciągu 10 dni od podpisania umowy wtedy nie ma żadnej kary.
        • Gość: buźka Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.10, 18:34
          a jak ma wyglądać to odstąpienie? mogłabym prosić o jakiś wzor zebt do
          niczego sie nie przyczepili!!!
        • aliiks1 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 04.08.11, 00:02
          a jeżeli nie chcemy tego, który się podał za TP Sa a właściwie zgrabnie użył podobieństwa i nie chcemy TP Sa za to,ech..że są tacy jacy są?
      • Gość: Szeryf Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.xdsl.centertel.pl 18.08.11, 19:05
        Widzę, że sporo ludzi dało się nabrać jak moi rodzice, będę monitorował sytuacje na tym forum bo praktyki tej firmy nadają się na pozew zbiorowy. Przy okazji mają dobrze rozwiniętą bandę krętaczy którzy nawet na tym forum bronią swojego nieuczciwego pracodawcy. Do wielu osób przyjeżdżają celowo w godzinach, w których są nieobecni i namawiają domownika o podpisanie imieniem i nazwiskiem osoby, na którą umowa jest wystawiona. Na razie zgłaszam sprawę do UOKiK ale jak dowiem się czegoś więcej to pójdę nawet z tym do sądu.
        • Gość: Ewa P. Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.12, 18:43
          To proszę sformułować taką skargę zbiorową do UKE, UOKiK i RPK, a my podpiszemy.

          Pozdrawiam
    • Gość: Niunia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.telepolska.pl 29.04.10, 15:03
      Hmmmm. Z całym szacunkiem dla każdego,ale jak trzeba byc tempym człowiekiem nie
      czytając umowy którą się podpisuje. Każdy narmalny człowiek zanim cokolwiek
      podpisze czyta co tam jest. Fakt- rozmowy z telemarketarami nie zawsze są ok bo
      potrafia niezle namotać,ale...sory,az szkoda słów.Pretensja powinna byc tylko
      sama do siebie że sie nie skończyło podstawówki i nie umie się czytać...Mam
      dopiero 17lat i przeraża mnie fakt że mieszkam w kraju gdzie ludzie podpisuja
      wszystko co im się podsunie a potem maja pretensje do kogos tam że coś im tam
      zrobił-masakra.Powodzenia życze i polecma wrucić do szkoły :)
      • cornerek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 07.05.10, 23:53
        Podrośniesz, to zobaczysz, że nie będziesz czytał dokładnie każdej
        umowy. Czasami ma się po prostu jako takie zaufanie do instytucji i
        tylko pobieżnie przegląda umowę. Szczególnie kilkustronicową. Czas
        też bywa cenny.
        • Gość: MP Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 30.11.10, 18:43
          ?! bardzo dojrzały pogląd... – oczywiście są zapisy, które można pominąć, ale ryzyko zawsze jest. A już na pewno należy dokładnie przyjrzeć się nazwie firmy!
        • Gość: aaaaaaaaaaa Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wro-com.net 24.05.11, 19:57

          Żeby się dowiedzieć nawet czytać nie trzeba. Po logach widać....
      • Gość: lukasz206 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 27.05.10, 10:29
        Hmmm. Niunia Z całym szacunkiem, ale czytając Twoje słowa widać, że masz dopiero
        17 lat. Życie Cię zweryfikuje. Myślę, że powinnaś troszkę wolniej odsyłać ludzi
        do szkoły... Oni zapewne wiedzą, jak się poprawnie pisze "wrucić" :-) Swoją
        drogą to żal, że nie zwracasz uwagi na pomoc edytora tekstu, który stara się
        podkreślić Twoje błędy ortograficzne.
      • Gość: xyz Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 02.12.10, 13:39
        "Wrócić" się nie udało, ale ogólnie zgadzam się w 100 procentach! Nie lekceważyłabym młodego wieku "Niuni". Jasne - nie chce nam się czytać wszystkich zapisów umowy, ale później pretensje można mieć tylko do siebie. A że TelePolska robi telemarketing też normalne. Przeglądałem cennik - nie ma w nim nic strasznego, konkurencyjny w stosunku do rynkowych ofert.
      • Gość: Zdziwiony Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.euronet.net.pl 01.01.11, 12:54
        Trochę mnie to dziwi bo taka małolata wypowiada się w tej kwestii dorośniesz wejdziesz w ten młyn to dopiero zobaczysz jak Cię będą w D....Ę rąbać biznesmeni z Polskiego śmietnika,mała a może twój ojczulek jest preziem tego bur............ TP Z.O.O.
      • Gość: kinia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.02.11, 16:22
        Sama wróc do szkoly i naucz sie pisac Ciulu!
      • Gość: matylda Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.adsl.inetia.pl 13.09.11, 09:25
        Życzę dzisiejszemu 17-latkowi takiej sprawności umysłu i refleksu w wieku 92 lat, samotnie od 38 lat żyjącemu, nie mającemu żadnej już rodziny (wymarli już), skazanemu na opiekę MOPS i pomoc sąsiadów - oczywiście po ukończonej szkole średniej tj. ponad gimnazjum!
      • Gość: Darek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.pitow.wroc.pl 12.09.12, 08:12
        Sama "wruc" do szkoły.
      • Gość: AGA Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.starachowice.vectranet.pl 30.05.13, 20:48
        Polecam w tej szkole trochę bardziej się przyłożyć bo wyraz "wrucić" piszemy trochę inaczej a nie wymądrzać się!!!
        Życzę powodzenia w dalszej edukacji.
    • Gość: gosiek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.05.10, 18:36
      a jak ma wyglądać to odstąpienie? mogłabym prosić o jakiś wzor zebt do niczego
      sie nie przyczepili!!!

      a jesli jednak tpsa bedzie chciało rozwiazac umowe można to jakoś odwołać? a za
      zerwanie w ten sposob z nimi umowy groża jakieś koszty?
      a jakie koszty wiąza sie z zerwaniem umowy z TelePolską przed upływem 10 dni?
    • Gość: N. Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.CNet.Gawex.PL 12.07.10, 16:25
      TELEPOLSKA TO CIEKAWA FIRMA I KONKURENCYJNA JEDNAK ZOSTALA PODPISANA UMOWA ALE
      NA NEOSTRADE WIEC TO ZE SOBA NIE KOLIDUJE.P.S WARTO SPROBOWAC
      • Gość: mk Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 14.12.10, 15:36
        Warto dawać szansę nowym firmom na rynku. Jeśli starsze pokolenie z przyzwyczajenia trwa przy Telekomunikacji Polskiej, to jeszcze jestem w stanie zrozumieć, ale kompletnie nie pojmuję postawy młodych osób, które nie mogą się rozstać z TP. Na pewno bardziej polecam operatorów prywatnych, takich jak TelePolska Holding.
    • Gość: Anonimek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.tktelekom.pl 31.07.10, 10:23
      Bardzo chętnie wypowiem się negatywnie o tej firmie,a przynajmniej punkcie
      znajdującym się na J.Pawła II.
      Pracowałam tam kilka dni,na pierwszy rzut oka fajnie:ładne biuro,sami młodzi
      ludzie,muzyka w tle,luźno,na rozmowie powiedziano mi że zarabia się od 2 do 4
      tys!myślę sobie super!
      Nie przeszłam żadnego profesjonalnego szkolenia,usiadłam obok kolegi,podłączyłam
      słuchawki i słucham jak przeprowadza rozmowę i dzwoni do klientów.
      Oczywiście nie wiedząc w ogóle co to za firma(w ogłoszeniu i na spotkaniu nie
      poinformowano mnie) spędziłam tak ponad 3 godziny,a potem już sama dzwoniłam do
      ludzi.
      Nakłaniałam na przejście z T.P.S.A do TelePolski,nawet podpisałam jedną
      umowę,ale okazało się że nie jest ona na mnie tylko na kolegę który mnie uczył
      bo to dzień próbny,szkoda że wcześniej mi tego nie powiedzieli.
      Następnego dnia zrobiłam 2 umowy ,a niby miałam zrobić 3 Żeby mnie przyjęli
      Pracowało się ciężko ponieważ muzyka grała bardzo głośno,supervisorki kręciły
      się ciągle przekrzykując siebie na wzajem,musiałam dosłownie krzyczeć do
      słuchawek,po tych kilku dniach zdarłam sobie gardło...
      Ponadto jeśli ktoś podpisał umowę zapisywał się na tablicy a wszyscy mieli
      głośno klaskać,jeśli nie supervisorka podchodziła i krzyczała nad uchem "uczymy
      się klaskać!"
      Nawet jeśli w tym momencie rozmawiałam z klientem!Ludzie potrafili się rozłączać
      bo było "u nas" głośno albo myśleli że robimy sobie żarty.
      O umowę musiałam codziennie się dopytywać,dostałam ją piątego dnia,nie
      spodobała mi się ale podpisałam żeby podstać pieniądze za umowy które podpisałam.
      Oczywiście o wielu rzeczach nie powiedziano mi!np że za kłamstwo lub za
      powiedzenie że to T.P.S.A groziło 100 zł kary!
      A jedynie o tym coś tam słyszałam...
      2 soboty w miesiącu są pracujące,w piątek supervisorka powiedziała nam żeby
      przyjść jutro na 9.Koleżanka przyszła i okazało się że nikogo nie ma!Ktoś
      później mówił ze "ta" supervisorka często tak ma!
      Momentami czułam się jakbym wciskała ludziom kit przez telefon,mało
      wiedziałam,ludzie o wszystko pytali a ja miałam jedynie zapewniać że nie ma
      żadnych kruczków,wszystko jest legalne i będzie taniej,będzie taniej!!
      Ogromny negatyw tej firmie i nie zachęcam do pracy na tej ulicy!
      Ktoś jej powiedziała że "ta" supervisorka często tak ma!
      Mimo że większość pracowników było dorosłych nazywano nas robaczkami!!
      • Gość: kala Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.warszawa.vectranet.pl 19.09.10, 15:33
        a ja jestem bardzo zadowolona z usług firmy Telepolska. Rachunki rzeczywiście przychodzą duzo nizsze i na prawde nie wiem czemu ludzie tak bardzo bronią się przed zmianą operatora. TPSA to złodzieje i szkoda że niektorzy są do nich tak przywiązani
        • Gość: michal Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.warszawa.vectranet.pl 19.09.10, 15:36
          ja również korzystam z usług Telepolski i jestem zadowolony, płace 53 zl abonamentu i moge gadac przez ponad 3 godz. Wszystkim tą firmę polecam.
          • Gość: gall anonim Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.54.189.164.spray.net.pl 30.09.10, 21:57
            Po postach wnoszę że temat jest gorący, choć można zauważyć że odstęp pomiędzy pierwszym a ostatnim postem to około pół roku. Tak zupełnie obiektywnie dodam tylko że, jeśli przed zawarciem nowej umowy z nowym operatorem, (jaki by nie był), posiadali państwo umowę z tpSA na czas nie określony to w tym momencie odstąpienie od takiej umowy następuje bez ponoszenia konsekwencji, a bynajmniej tak to się powinno odbywać. Natomiast, jeśli umowa była zawarta na dokładnie sprecyzowany okres czasu, czyli jak zazwyczaj ma to miejsce okres 24 miesięcy czyli 2 lat, w tym wypadku odstąpienie od umowy równe jest poniesieniu odpowiedzialności, zapewne zawartej na w/w umowie, włącznie z wysokością opłaty manipulacyjnej. Tak jest w przypadku większości zawieranych umów, nie tylko tych na usługi telekomunikacyjne. W tym wypadku osoba która przedstawia wam "tańszą, atrakcyjniejszą, opiewającą w same bonusy, ofertę" powinna o tym poinformować, chociażby dla własnego spokoju i czystego sumienia, jednak wydaje mi się że nie jest zobligowana do tego. To klient podpisując wcześniej jakąkolwiek umowę powinien zostać poinformowany o skutkach jej zerwania i w momencie gdy dzwoni przedstawiciel konkurencyjnej firmy oferując nam usługi, my powinniśmy być świadomi tego czego nam na daną chwilę nie wolno by nie ponieść niepotrzebnych konsekwencji, choćby chciał nam nawet wcisnąć coś za darmo pod warunkiem podpisania umowy. Ponad to gdy odwiedzicie stronę tejże firmy, co zrobiłem z czystej ciekawości, zauważycie, że ów firma nawiązuje współpracę z firmami zajmującymi się sprzedażą, co za tym idzie nie może odpowiadać za wszystkich z którymi przyszło wam rozmawiać. Co do gry słów, to faktycznie telepolska i telekomunikacja polska, czysty zabieg marketingowy, tym bardziej gdy dodamy jeszcze że jest to firma telekomunikacyjna telepolska to można się chwilę nad tym zastanowić, jednak wydaję mi się że są to nadal na tyle dwie różne nazwy własne że jeśli mylimy telekomunikację polską z firmą telekomunikacyjną telepolska, to polecam wizytę u laryngologa. Na przyszłość warto wiedzieć z kim się ma przyjemność, czy to w czasie i świecie rzeczywistym, czy tym wirtualnym a już na pewno gdy dzwonią i proszą o podanie danych podczas rozmowy telefonicznej. Powinniście być wdzięczni przedstawicielom telepolski że pobierali te dane do sporządzenia umowy na usługi telekomunikacyjne a nie jakiś kredyt czy Bóg wie co jeszcze.
            Na koniec dodam tylko że, tak jak wspomniałem na początku starałem się być osobą obiektywną, na szerzącą się głupotę ludzką. Pozdrawiam.
            • Gość: nabrany Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.10, 22:26
              @gall anonim
              Nie miałeś do czynienia z tą firmą lub jesteś jej etatowym pracownikiem i udajesz "mądralę" Dzwonili do mnie z TelePolska kilkanaście razy jako Telekomunikacja Polska (bilingi). Odmawiałem bo mam jeszcze czas na przedłużenie umowy - tłumaczyłem. Niestety podszywającą się firmę mimowolnie poinformowałem o kończącej się umowie z TP. "Łapią" w rezultacie (jako TP) telefonicznie wreszcie moją żonę i wyciągają moje dane osobowe i mówią jej, że przyjedzie kurier z umową. Taką informację otrzymuję od żony i wierzę, że to będzie umowa z TP i że to będzie kurier z przesyłką. Pal licho tak i tak trzeba będzie przedłużyć umowę na usługi. Zjawia się jakaś osoba po trzech tygodniach i chce tylko podpisania umowy. Nie mam czasu (śpieszę się na umówione spotkanie) by czytać w w locie umowę napisaną czcionką szóstką, zresztą już wzrok nie ten. "Kurier" jak się okazuje później jest przedstawicielem handlowym. Widząc, że się śpieszę informuje mnie, że mam 10 dni na rezygnację z umowy. W takim razie ok, podpisuję. Na koniec dodałem, że Pan kurier jeszcze raz przyjedzie z umową z TP na internet bo rozmawiałem już w tej sprawie z TP. Wiedział dokładnie, że mówię o TP i nie wspomniał nic żeby wyprowadzić mnie z błędu... Wracając po południu do domu pomyślałem sobie, że TP chyba schodzi na psy, bo jakoś dziwnie ta umowa wyglądała. Przyglądnąłem się jej baczniej. Maleńka czcionka, taką samą czcionką pisana w szeregu nazwa firmy. Szok - to nie TP. Ceny na połączenia komórkowe prawie trzy razy większe, brak numeru umowy, data umowy z przed trzech tygodni (wtedy kiedy wyciągano telefonicznie od żony moje dane osobowe) Zrobiono wszystko by zakamuflować i wprowadzić w błąd, mnie i żonę. Jakie było zdziwienie żony po powrocie z pracy gdy się dowiedziała, że to nie rozmawiała z TP. Pal licho jest jeszcze 10 dni na odstąpienie od umowy. W poniedziałek (umowa zawarta poza siedzibą przedsiębiorstwa) na trzeci dzień wysyłam poleconym odstąpienie od umowy na adres siedziby przedsiębiorstwa TelePolska Warszawa. Mijają kolejne trzy tygodnie bez żadnej odpowiedzi. Za to otrzymuję telefon z TP o piśmie do TP w sprawie przełączenia od jakiejś firmy Elteko - jakiś człon firmy TelePolska (czy coś w tym rodzaju) . Oczywiście informuję TP o zaistniałym fakcie i kategorycznie odmawiam przełączania oraz deklaruję pozostanie w TP ponieważ już przedłużyłem umowę z tą firmą na dalszy okres (internet i telefon) Pozostała mi jeszcze pisemna deklaracja o pozostaniu w TP. Jeszcze nie wiadomo ile mnie czeka niespodzianek od tej firmy, bo znając już mechanizm działania tej firmy mogę spodziewać się jeszcze "wiele dobrego". Wystarczy przeanalizować oś czasową wszystkich zdarzeń (chodzi o terminy faktyczne i fikcyjne - naciągane przez firmę jak data umowy, opóźniona wizyta "kuriera"...) forma i czytelność umowy, brak numeru na umowie... oraz dalsze "działania" zmierzające do jednego celu jakim jest "wyciągnięcie" pieniędzy "w białych rękawiczkach" od jelenia - klienta. A chodzi tu o 600 zł kary lub droższe usługi (droższe rozmowy np. na komórki) Cały ten mechanizm wskazuje na to, jaką drogę obrała firma w "zdobywaniu" klienta. Poczekam jeszcze na "komplet działań" tej firmy i zgłoszę to odpowiednim organom. Swoją drogą uważam, że telemarketing powinien być w Polsce prawnie zabroniony tak jak to jest w wielu krajach UE.
              • Gość: happy Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.warszawa.vectranet.pl 21.10.10, 21:18
                nie prawda ze telepolska ma drozej niz tepsa, mam ich cennik i stwaki sa duzo nizsze, ludzie uruchomcie glowy a nie idiotow robicice z siebie
                • Gość: bobo Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.slupsk.vectranet.pl 23.11.10, 17:53
                  Moze i lepsze sa te taryfy, ale jak masz problem to sprobuj sie do nich dodzwonic, ja juz proboje od tygodnia i nie moge, zasypuje ich mailami zeby zadzwonili do mnie i tez cisza. Wazna kasa i nic wiecej, FIRMA KANT I OLEWA KLIENTOW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  • warszawianka.3 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 26.11.10, 12:31
                    Kochani, po co te nerwy? Przecież to dobry operator! Ja jestem bardzo zadwowolona... nie od dziś wiadomo, że gdy na 100 zadowolonych Klientów trafi się 1 niezadowolony - kzryczy najgłośniej :( Przykre to...
                    • Gość: ,,,, Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.home.aster.pl 28.01.11, 22:41
                      ile Ci zapłacili za wypowiedź?
                      • Gość: ehhhh Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wro-com.net 24.05.11, 19:58
                        A Tobie ile? Współczuje Ci....
                    • Gość: gość Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.gress.pl 24.10.11, 13:37
                      Jeśli ktoś jeszcze jest zadowolony z usług Telepolska, to niech raz jeszcze przejrzy umowę, zwróci uwagę na kwotę jaką należy opłacić w przypadku nieterminowych wpłat, kwoty za połączenia lokalne, międzystrefowe i zagraniczne i porówna je z Telekomunikacją. Oczywiście niech wczyta się w podpunkty umowy. To jakiś absurd. Nie wspominam oczywiście o całej procedurze zdobycia klienta i podszywania się pod Telekomunikację oraz o kosztach jakie należy ponieść w związku z rezygnacją.
                      • Gość: gość Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.gress.pl 24.10.11, 13:39
                        Jeśli ktoś jeszcze jest zadowolony z usług Telepolska, to niech raz jeszcze przejrzy umowę, zwróci uwagę na kwotę jaką należy opłacić w przypadku nieterminowych wpłat, kwoty za połączenia lokalne, międzystrefowe i zagraniczne i porówna je z Telekomunikacją. Oczywiście niech wczyta się w podpunkty umowy. To jakiś absurd. Nie wspominam oczywiście o całej procedurze zdobycia klienta i podszywania się pod Telekomunikację oraz o kosztach jakie należy ponieść w związku z rezygnacją. Oczywiście czy w przypadku kontynuowania czy zerwania umowy z tym operatorem, ich korzyści finansowe są ogromne.
                  • Gość: Basiuchna Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 30.11.10, 18:45
                    A na jaką infolinię można się dodzwonić? Z mojego doświadczenia wynika, że do TP, Astera i UPC nie. Więc jeśli Telepolska ma dodatkowo lepsze stawki, to w tym aspekcie jest lepsza:)
                    • Gość: kamilla Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 09.12.10, 11:40
                      no na żadną nie można - sprawdzałam stawki - faktycznie ok. Także co kto woli.
              • Gość: Wojciech Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 87.206.245.* 26.11.10, 15:01
                Z całym szacunkiem, ale to chyba jednak wina Pana żony... albo Państwa razem - wystarczy przeczytać umowę, jeśli w umowie stałoby "Telekomunikacja Polska", to mógłby Pan zgłosić sprawę do sądu, a tak nikt Panu nie uwierzy - nie jest powiedziane, że konsultant nie powiedział prawidłowej nazwy, a Państwu na zasadzie skojarzenia wydało się, że słyszy "Telekomunikacja" - przecież często się tak zdarza, że każdy słyszy, to co chce usłyszeć... Wniosek - trzeba czytać umowy,które się podpisuje!
          • Gość: Ryszard Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.aster.pl 26.11.10, 11:31
            Haha, chyba mam dokładnie tą samą ofertę. Jestem bardzo zadowolony, obsługa jest na najwyższym poziomie, nie miałem nigdy zlych doświadczeń. Polecam! Poza tym ten "wynalazek" SOT to genialny pomysł. Nie byłem do tego przekonany, ale jak uzmysłowiłem sobie, że mogę w ten sposób pomóc, to nie zastanawiałem się i...pomagam!
          • Gość: mkk Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 87.206.245.* 29.11.10, 18:53
            Ja słyszałem, że Telepolska ma jakiś program, który umożliwia przekazywanie części kwoty z rachunku na cele społeczne? Wiesz coś więcej? Jaki procent kwoty jest przekazywany?
            • Gość: piotr Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 89.72.162.* 30.11.10, 11:10
              Poczytaj na stronie www.spolecznyoperator.pl. Miłej lektury - naprawdę warto :)
              • Gość: blady Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 09.12.10, 11:42
                Byłam na stronce, wygląda ok. Jak skończy mi się obecna umowa, to chyba przejdę
        • Gość: bonat Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 15.12.10, 09:01
          też tak myślę-jedyną firmą, która utrzymuje się na rynku polskim wbrew logice i prawom wolnego rynku jest tepsa! Teraz UPC kupiło Astera, więc przyda się konkurencyjna firma taka jak TelePolska
      • Gość: Variat Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 77.222.228.* 02.06.11, 09:51
        Całkowicie zgadzam się z koleżanką o nicku "anonimek" Miałem okazje pracować w tej firmie 1 dzień jako kurier (szkoda czasu i nerwów, bo frajera nie dam z siebie robić) i mówię wprost - KOMPLETNY BRAK PROFESJONALIZMU!!! Ale do rzeczy. Ludzie, po 1 jak się podpisuje jakąkolwiek umowę, to się ją czyta, a nie potem wszyscy winni naokoło. Trochę asertywności, wystarczy powiedzieć że nie podpiszesz umowy od razu bo potrzeba czasu żeby się z nią zapoznać, bo w końcu chodzi tu o Twoje pieniądze. Kto pyta nie błądzi, pytajcie o kwestie serwisu w razie awarii itp. Poza tym zgodnie z ustawą masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni, a w razie wątpliwości można przecież zadzwonić do UOKIK z prośbą o poradę.
    • Gość: Suflerka to jest dobry operator IP: *.subscribers.sferia.net 26.11.10, 11:24
      i ma korzystne warunki dla swoich klientów. Nie rozumiem o co tyle hałasu?
      • Gość: Lena Re: to jest dobry operator IP: 178.73.48.* 26.11.10, 12:18
        Szczerze mówiąc też tego nie rozumiem... jestem bardzo zadowolona z ich usług. żadnych zgrzytów, więc nie wiem o po co ten cały atak.
        • Gość: Suflerka Re: to jest dobry operator IP: *.subscribers.sferia.net 26.11.10, 12:29
          ciesze sie, ze popierasz moją opinię.
          Podoba mi sie też , że firma ma zasady i pomaga potrzebującym dzieciom.
          Tak trzymać!!
          • warszawianka.3 Re: to jest dobry operator 26.11.10, 13:13
            Też popieram działania skierowane do najbardziej potrzebujących! To niezwykle ważne, aby nie zapominać o tych, którzy liczą na naszą pomoc :) Razem możemy więcej! To wspaniałe, że dzięki TelePolska możemy być po prostu lepsi!
            • Gość: balbina Re: to jest dobry operator IP: 87.206.245.* 26.11.10, 14:46
              A jak dokładnie ta pomoc wygląda. Mi koleżanka bardzo polecała TelePolskę, ale o pomocy nie słyszałam.
              • Gość: lilka Re: to jest dobry operator IP: *.play-internet.pl 27.11.11, 16:07
                Drogie panie z Koła Samopomocy Młodym Operatorom.
                Oni nie potrzebują waszego wsparcia.
                Nie przeczę, że operator może być dobry. Pewnie jest taki jak wszyscy, dobry dla wielu, zły dla niektórych, którym namiesza w papierach i zatruje życie. Ja sama mam dialog, nasze przejście do nich wyglądało podobnie. Obecnie nie mam żadnych zastrzeżeń co do świadczenia usług, ale niesmak po sposobie zwerbowania nas pozostaje.
                Nie rozumiem tylko, dlaczego te wszystkie młode firmy mają taką strategię pozyskiwania klienta, w której w różny sposób podszywają się pod tą niedobrą TP SA. Od dawna się mówiło, że tpsa to monopolista, że to niedobrze dla rynku (i to prawda), a nowe firmy zamiast się od niej odgrodzić długim murem, to robią takie gierki, że "jesteśmy z telekomunikacji" itp. I to głupie żerowanie na starszych osobach. Nie lepiej mieć młodych, świadomych klientów, którzy będą mówić znajomym, że to dobra firma? A tak wszyscy mówią, że to oszuści, zanim jeszcze skorzystają z usług. Te firmy muszą coś zmienić w podejściu do klienta.
                No a najlepsze są paniusie łażące ludziom po domach, przy wcześniejszym kontakcie telefonicznym. One to rzeczywiście są "z telekomunikacji", bo pracują dla absolutnie wszystkich firm telekom i wcisną ci to, na co akurat wyrabiają premię, a nie to, co dla ciebie najkorzystniejsze. Uważajcie!
                • robbek66 DIALOG znowu wchodzi nam do domów ??? 04.12.11, 16:16
                  Witam. Zadałem to pytanie, aby poruszyć temat, który ciągnie się nieprzerwanie od 2008 roku. (znalazłem na forum wypowiedzi odnośnie działań tzw przedstawicieli handlowych firmy DIALOG )
                  Otóż w tym tygodniu doświadczyłem tego ponownie.
                  PH firmy DIALOG odwiedził moją matkę - 82 letnią staruszkę, która sądząc, że podpisuje potwierdzenie prezentacji - podpisała CYROGRAF - czyli zgodę na przeniesienie telefonu z TP do DIALOGU. Czy Ci przedstawiciele nie mają za grosz wstydu.... ????
                  Zrobią wszystko, żeby zdobyć podpis.....?????
                  Czy firma DIALOG nie wstydzi się za swoich "piesków" ?????
                  Skąd ONI mają nasze adresy i informacje.....?????
                  Przecież jest tzw ochrona danych osobowych.......????
                  Co o tym procederze sądzicie ......????
                  Pozdrawiam
                  RobertM
        • Gość: lalka Re: to jest dobry operator IP: *.aster.pl 26.11.10, 17:42
          ja tez jestem zadowolona.korzystam z uslug od 6 miesiecy i nie bylo i nie ma zadnego problemu.poza tym podobalo mi sie,ze szybko mozna bylo zalatwic formalnosci.
    • balbina_4 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 26.11.10, 11:49
      Moje doświadczenia z Telepolską są jak najbardziej pozytywne:) Nie tylko robią świetne akcje społeczne, lecz także mają świetną ofertę dla klientów. Już od wielu lat jestem ich zadowoloną klientką. Polecam wszystkim korzystanie z ich usług.
      • Gość: Ulena111 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.merinet.pl 26.11.10, 12:08
        Ja z przyjemnością zmieniłam operatora. Całe szczęście, że są inni operatorzy w tym TelePolska. Nie wiem, o każdym można powiedzieć coś zlego i dobrego. Zastanwiam się tylko, kto mówi o tych złych rzeczach, czy moze nie konkurencja. Moje doświadczenia z TelePolską są jak najbardziej poprawne i nie rozumiem, skąd ta nagonka i skąd ona wyszła.
      • Gość: Staszek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.147.96.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 10.02.13, 01:24
        Jakby nie to że jesteś jednym z pracowników którejś z tych śmiesznych spółek holdingu telepolski i pisanie po forach to twoja praca to by było ok.
    • ann-a54 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 26.11.10, 11:56
      Jestem klientką Telekomunikacji Polskiej SA od wielu lat i NIGDY NIE MIAŁAM ŻADNYCH PROBLEMÓW. Są rzetelną firmą, nigdy nie wprowadzili mnie w błąd .. może dlatego, że ZAWSZE CZYTAM UMOWY!? Gdybyście czytali uważnie i wiedzieli czego oczekujecie od firmy nie mielibyście takich problemów i tym samym nie musielibyście narzekać:)
      • Gość: Lula Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 89.79.152.* 26.11.10, 12:38
        Czy ktoś z Państwa, którzy ciągle narzekają na kogoś w ogóle zapoznał się z tym, co w ofercie ma społecznyoperator.pl ??? Można rozmawiając pomagać innym!!! Jak sie komuś nie podoba to niech wyśle sms o treści pomagam na coś tam coś tam! Przestańmy pluć na siebie nawzajem! Pomysł jest ok, jak ktoś nie chce niech nie korzysta.
        • Gość: Bobas Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 89.76.65.* 26.11.10, 13:35
          Mi sie ta inicjatywa bardzo podoba. Pomagam, płacąc za usługi, które i tak musiałabym zamówić gdzie indziej, tylko gdzie indziej nikt nie wpadł na pomysł niesienia pomocy innym!!! Brawo!
        • Gość: im Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.10.12, 21:10
          Tele Polska kradnie dane osobowe, fałszuje podpis i straszy komornikiem jeśłi nie chce się zapłacić za fra za usługi, których sie nie zamawiało.
      • Gość: PYSKATEK Społeczny Operator - odpowiedzialny społecznie IP: 89.79.152.* 26.11.10, 12:50
        TelePolska ma w ofercie SOT, czyli możliwość przekazania jakiegoś procenta od rozmów na cele charytatywne. Moim zdaniem super sprawa. Dzwoniłem do wiosek dziecięcych SOS i potwierdzają taką współpracę. Czyli GIT! A nawet GICIOR!
        • Gość: jk Re: Społeczny Operator - odpowiedzialny społeczni IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.12, 15:58
          Przekaz swoje pobory z jednego miesiąca to także będziesz GICIOR a możne nawet więcej.
        • Gość: treletele Re: Społeczny Operator - odpowiedzialny społeczni IP: *.home.aster.pl 01.09.12, 17:38
          z tego typu praktykami handlowców postanowił walczyć NOM - uruchomili program społeczny, który umożliwia namierzenie i wyciągnięcie konsekwencji takich właśnie naciągaczy. Brawa dla tej firmy - inni też mogliby zacząć wyjaśniać tego typu sprawy
      • Gość: kacha Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 03.01.11, 11:54
        Wątek dotyczył TelePolski S.A., ale ta sama zasada obowiązuje - przeczytać umowę :)
    • Gość: Joda Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.adsl.inetia.pl 26.11.10, 12:29
      Proponuje czytać umowy zamiast narzekać.
      • Gość: Klara Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 89.76.65.* 26.11.10, 13:32
        No własnie. To takie typowe - nie czytanie umów.. Każdy dokument nalezy dokładnie przeczytać ze zrozumieniem, potem nie ma problemów. Tak wszelkie pretensje możecie miec tylko do siebie.
        Ja czytam i jestem zadowolona!
        • Gość: Gos Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.chomiczowka.waw.pl 26.11.10, 14:19
          Dokładnie. Dla mnie firma jest ok, podpisalam taka umowe jaka chcialam i nie moge na nich narzekac.
          • Gość: Miśka Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 89.72.130.* 29.11.10, 20:34
            Problem polega na tym, że ludzie nie czytają umów - w Polsce to jest dość poważny problem, ludzie po prostu nie potrafią czytać ze zrozumieniem. to dość przykre. naprawdę nie wiem o co chodzi z tą całą aferą wokół TelePolski. Moi znajomi korzystają z ich usług i raczej nie wypowiadają się w tak negatywnym tonie. szczerze, to nawet są zadowoleni. ja też rozważam zmianę operatora na TP, bo słyszałam, że angażują się iczne akcje prospołeczne i pomagają tym najbardziej potrzebującym.
            • Gość: Maja G. Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 178.73.48.* 30.11.10, 18:22
              A ja korzystam z usług TelePolski i uważam, że jest ok! naprawdę nie miałam z nimi żadnych problemów.
              • mi2sior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.12, 22:22
                Zauważcie, że wszystkie pozytywne wpisy są z warszawskiego IP. I są aż śmiesznie sztuczne. Normalny człowiek tak nie pisze w internecie...
                widzę, że teleposlka próbuje się wybielić na forum. Ile za wpis? Firma powstała ewidentnie z zamiarem oszukiwania ludzi i ściągania później kar za zerwane umowy z nimi. Oprócz specjalizowanej firmy "kurierskiej" mają też specjalizowaną firmę windykacyjną, która zwie się EOS-KSI i ma siedzibę w tym samym budynku. Do mnie dzwonili dzisiaj pomimo, że karę wpłaciłem przed terminem. I to dzwonili wręcz krzycząc na moją chorą na serce mamę, że "nie ma wpłaty, jesteśmy firmą windykacyjną, co to ma znaczyć!" A jest dopiero dzień po terminie... Ja się pytam do kiedy w tym państwie "praw" ta firma będzie oszukiwać ludzi?
                • Gość: as Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.12, 22:24
                  Oni są beszczelni mnie tez zmieszali z blotem dzwoniąc do mnie o 8 rano i krzycząc na mnie az mialam łzy w oczach nigdy z takim chamstwem sie nie spotkałam!!!
        • Gość: michalina Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 15.12.10, 09:09
          Tak się składa, że ze względów zawodowych orientuję się w kwestii rynku telekomunikacyjnego. Cennik TelePolski jest konkurencyjny w stosunku do innych ofert. Wystarczy określić swoje potrzeby, przeanalizować oferty i przeczytać umowę przed podpisaniem.
          • Gość: qwerty Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.ssp.dialog.net.pl 07.03.12, 19:45
            Witam, chciałem się zapytać czy w przypadku kiedy podpisałem umowę z tele-naciągaczami, a w tym czasie obowiązywała mnie umowa z innym operatorem, mogę się powołać na art. 84 kc. który mówi o działaniu pod wpływem błedu, co ważne w błąd wprowadził mnie pracownik tele-naciągaczy, który powiedział ze moja umowa z innym operatorem dobiega końca. Umowa została podpisana, po kilku dniach zadzwonil do mnie pracownik mojego operatora twierdząc że umowa z nimi jest ważna jeszcze ponad pól roku. Po 24 dniach od zawarcia umowy wysłałem na adres tele-naciągaczy odstąpienie od umowy, okazało się że jest już za poźno. Naciągacze chcą teraz wyłudzić ode mnie 358.08 zł opłaty wyrównawczej. Proszę o konkretną pomoc.
          • mi2sior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.12, 22:24
            w dupie mam ten ich atrakcyjny cennik skoro sa nastawieni na oszukiwanie ludzi. Wolę zapłacić więcej i mieć wszystko w pakiecie. A ten pożal się Panie Boże "operator" nie ma nawet w ofercie netu (na stronie ma ale jak zadzwonicie do BOK-u to otworzą gęby ze zdziwienia, że ich o to pytacie)
    • Gość: Warszawiak TelePolska - jednak ich nie lubię IP: 159.245.16.* 02.12.10, 12:30
      To nie do wiary, że jest tyle pozytywnych opinii. Obawiam się, że niekoniecznie są prawdziwe.
      Dziś rano zadzwonili do mnie z tele polska. Muszę przyznać że nie próbowano przede mną ukryć z jakiej firmy się dzwoni, no ale to był dopiero początek. Spytałem się skąd mają numer i dane osobowe, a mają go "z bazy danych", a potem "z telekomunikacji polskiej". Większej ilości szczegółów nie udało mi się dowiedzieć. Ogólnie cała rozmowa nie była przyjemna.
      Pod koniec poprosiłem o imię i nazwisko osoby dzwoniącej, na co usłyszałem, że się przedstawiła na początku rozmowy, i... swoich danych nie podała.
      Teraz się zastanawiam czy zadzwonić do nich w sprawie tej konsultantki, ale chyba sobie daruję.
      Generalnie, NIE POLECAM. Nie zamierzam też korzystać z ich usług a wszyscy moi znajomi będą znać moją opinię w tej sprawie (z pierwszej ręki).
      • balbina_4 Re: TelePolska - jednak ich nie lubię 02.12.10, 14:00
        Z pewnością nie było to eleganckie zachowanie, ale tak po ludzku można zrozumieć - zadawałeś niewygodne pytania, konsultantka wiedziała, że raczej nic Ci nie sprzeda, a skoro się przedstawiała, to teoretycznie nie musiała tego robić ponownie. Nie oceniałabym firmy przez pryzmat konsultantki, raczej po cenniku.
        • Gość: Artur Re: TelePolska - jednak ich nie lubię IP: *.dynamic.chello.pl 02.12.10, 20:21
          Zgadzam się z tym, że nie warto oceniać firmy przez pryzmat jakiegoś tam konsultanta. poza tym przy wyborze operatora warto czytać umowy. osobiście nie korzystam z usług tej firmy, ale słyszałem, że angażują się w różne akcje społeczne i pomagają potrzebującym.
          • mi2sior Re: TelePolska - jednak ich nie lubię 27.08.12, 22:30
            "ale słyszałem, że angażują się w różne akcje społeczne i pomagają potrzebującym. " TeleNaciągaczu te twoje wypociny są tak sztuczne, że aż sztuczne... Cóż z tego, że się angażuje jak zarabia na nie z nawiązką na starszych ludziach- oszukując ich! Gdyby działali uczciwie to nie byłoby tyle negatywnych wpisów i nie pisałbyś, ze trzeba czytać umowy, bo u uczciwego operatora podpisuję umowę bez czytania i zawsze mam to co zostało mi zaoferowane ustnie! Poza tym nie otworzylibyście kolejnej podfiremki działającej pod wami a zajmujacej się windykacją- EOS-KSI mającą siedzibę w tym samym budynku co wy...
        • Gość: Warszawiak Re: TelePolska - jednak ich nie lubię IP: 159.245.16.* 10.12.10, 12:56
          Ma Pani częściowo rację, nie można winić szeregowego pracownika np. za to, że pracodawca nie przestrzega ustawy o ochronie danych osobowych. Za to faktycznie odpowiada firma (w tym przypadku TelePolska).

          Jeśli chodzi o cennik to trudno tutaj polemizować, każdy ma własny system wartości. Niektórzy kupują od paserów bo jest taniej, a niektórzy tego nie zrobią. Jeśli komuś machloje nie przeszkadzają to oczywiście jest to jego prywatna sprawa z czyich usług korzysta.
    • Gość: Qna Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 02.12.10, 13:23
      Ja mam z kolei bardzo pozytywne doświadczenia, nie miałem żadnych problemów z tym operatorem, ale wiadomo coś tam zawsze może się zdarzyć pojedynczym klientom
      • Gość: elf Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.centertel.pl 02.12.10, 18:08
        Podejrzanie dużo aktywności jak na tak małą i nieznaną firmę.
        biznes.onet.pl/jak-pochwalisz-to-zarobisz,18562,4014049,1,prasa-detal
        • Gość: blabl;a Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.12.10, 21:45
          chyba pracownicy telepolska mają prikaz pisania na forach samych superlatyw.
          Ja mam o tej firmie same złe wspomnienia. Podrobiono mój podpis, próbowano wymusić uiszczenia opłaty wyrównawczej (w ciągu 10 dni od dowiedzenia się o umowie, zrezygnowałam z przeniesienia), nękano telefonami. W rezultacie zgłosiłam sprawę do prokuratury, o dziwo przestali dzwonić i przysyłać pisma, które szczerze mówiąc licealista składniej by napisał.
          • Gość: Zdziwiony Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.euronet.net.pl 01.01.11, 13:07
            Tak tak to jest prawda siedzą i piszą boją się prokuratury bo to co robią jest niezgodne z przepisami...
          • Gość: jezzuuuu Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wro-com.net 24.05.11, 20:02
            Wiec licealista, czy prawnik? Tak na pewno skopiowali! i przyleciał kurier helikopterem....
        • mi2sior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.12, 22:32
          trzeba się jakoś wybielić...
    • Gość: Klient tp Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.aster.pl 11.12.10, 21:20
      Przeniesienie umowy w telekomunikacji Polskiej trwa w moim przypadku już ponad 3 miesiące, ale te trzy miesiące składają się z kilkunastu telefonów do tp, 5 wizyt w salonie tp i kilkunastu obietnic, że już za 3-4 dni podłączą nam usługę.

      Do napisania na forum skłonił mnie dziś niezwykle inteligentny pan z obsugi, który polecał mi zadzwonienie do tp z numeru, który juz ponad 3 miesiące temu próbowałem przenieść. Mieszkam już w innym domu i to było podstawą do decyzji o zgłoszeniu prośby o przeniesienie numeru.
      Otrzymuje również rachunki do zapłaty, choć 3 miesiące temu zgłosiłem prośbę o przeniesienie mumeru i nie mogę z niego korzystać.

      Pozdrawiam innych którzy nają problem z tp.

      Mateusz
      • Gość: case Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.centertel.pl 13.12.10, 02:31
        Zgłoś sprawę do UKE i wnet przekonasz się, że coś tam zawaliła pewnie TelePolska. Ten niezwykle inteligentny Pan z obsługi TelePolska naprawdę musi być inteligentny skoro odesłał do punktu tp, jak prawie wszyscy wiedzą od ponad roku funkcjonuje porozumienie tp z regulatorem i są tzw. chińskie mury. Detal tp (a więc i salon tp) nie widzi i nie może widzieć żadnych zleceń od operatorów alternatywnych, są to tzw. informacje zakazane. Jest to jak najbardziej prawidłowe. Detal tp jak sama nazwa wskazuje jest od usług detalicznych tp, nie hurtowych. Nie mogli obiecać przeniesienia za 3-4 dni, bo detal tp po prostu tym się nie zajmuje i nie może zajmować. Podajesz więc bzdurne informacje, a jeśli to prawda to zostałeś po prostu spławiony, to co napisałeś stawia w bardzo negatywnym świetle TelePolska.
        • Gość: telemaniak Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 85.222.87.* 18.12.10, 23:58
          Ja też miałem mnóstwo problemów z telekomunikacją pol. i z przeniesieniem telefonu. teraz juz nie korzystam z ich uslug i jestem zadowodolny.
          A punktach obslugi tp gadaja rozne rzeczy, trzeba sie dobrze znac na tych sprawach aby wyjsc na swoje.
          Proponuje, aby Case pomógł Mateuszowi skoro pracuje w tp... :)
          • Gość: case Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wroclaw.mm.pl 19.12.10, 13:10
            "trzeba sie dobrze znac na tych spraw ach aby wyjsc na swoje. " Wystarczy poczytać regulacje ze strony UKE, są napisane w języku polskim i nie jest to jakiś trudny prawniczy język, do zrozumienia matura powinna wystarczyć. Punkty obsługi tp nie są od obsługi innych operatorów, tylko od obsługi usług detalicznych tp - to, że klienci alt operatorów tam chodzą jest wynikiem braku wzięcia problemu na klatę przez alteratywnych operatorów. To tak jakbym poszedł do sklepu Ryłko, bo moje buty Nike coś szwankują, a w końcu Ryłko hurtowo sprzedało im sznurówki i to ich wina!!!... Nie pracuję w tp, ale mogę pomóc Mariuszowi, po prostu radzę aby zgłosił sprawę do UKE. Jak do operatorów trafia interwencja z tego urzędu już nie plotą głupot.
          • Gość: case Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wroclaw.mm.pl 19.12.10, 13:14
            "trzeba sie dobrze znac na tych spraw ach aby wyjsc na swoje. " Wystarczy poczytać regulacje ze strony UKE, są napisane w języku polskim i nie jest to jakiś trudny prawniczy język, do zrozumienia matura powinna wystarczyć. Punkty obsługi tp nie są od obsługi innych operatorów, tylko od obsługi usług detalicznych tp - to, że klienci alt operatorów tam chodzą ze swoimi problemami jest wynikiem braku wzięcia problemu na klatę przez alteratywnych operatorów. To tak jakbym poszedł do sklepu Ryłko, bo moje buty Nike coś szwankują, a w końcu Ryłko hurtowo sprzedało im sznurówki i to ich wina!!!... Nie pracuję w tp (chociaż gdybym pracował w detalu też nie mógłbym pomóc, a jeśli w hurcie to forum nie jest źródłem wpływu zleceń), ale mogę pomóc Mariuszowi, po prostu radzę aby zgłosił sprawę do UKE. Jak do operatorów trafia interwencja z tego urzędu już nie plotą głupot.
          • Gość: kacha Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.dynamic.chello.pl 21.12.10, 10:38
            problemy z tp też nie są mi obce..., mama przeniosła się do telepolski i jest zadowolona, też rozważam.
            • Gość: case Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wroclaw.mm.pl 21.12.10, 13:39
              Cenniki na stronie telepolska.pl są mało czytelne dla WLR. W promocji Promocyjny Plan Taryfowy Malinowe 60 Minut abo to 45,99. Są dużo lepsze oferty. W Dialogu (dużo mniej wirtualnej firmie) przy umowie na 12 miesięcy jest 35 PLN, na 24 m-ce 30 PLN, w Orange stacjonarnym przy 24 m-cach 35. Znajdzie się też dużo wiele innych tańszych ofert normalniejszych operatorów. Twoja mama w tym operatorze-krzaku telepolska sporo przepłaca, nawet o 50%.
              • Gość: sniezynka Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 85.222.87.* 22.12.10, 21:41
                tu sie nie zgadzam, abonament to nie wszystko, ja wole placic troche wiecej i miec darmowe minuty, bo to w sumie wychodzi taniej,
                zycze wszystkim wesolych swiat :)