Dodaj do ulubionych

Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadczenia

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.03.10, 11:06
W marcu br.mój ojciec przedłużył umowę z Telekomunikacją Polską SA.
na neostradę (internet dla moich potrzeb, abonent- mój tato jest
zielony w tych sprawach). Przyjechał kurier, umowa była zgodna z
ustaleniami telefonicznymi z pracownikiem tpsa(dodatkowe gadzety
itp), poza obiecaną zniżką przez 3 m-ce na abonament tel. w taryfie
60tp. Z tą ulgą czekam na fakturę, może faktycznie zostanie
uwzględniona.
W tym samym dniu, gdy nie było mnie w domu, zadzwonił pewien
pan, przedstawiający się jako z telekomunikacji z ofertą umowy na
swiadczenie uslug telekomunikacyjnych w taryfie 60 minut za darmo
etc.A przedstawił się w sposób wprowadzający w błąd mojego ojca,
polegający na tym, że ojciec myśłał iż przedstawiciel dzwoni z tpsa.
Po rozmowie ojciec, myśląc ze przedstawiona oferta jest kojarzona z
wczesniejsza nawiazana umowa na przedluzenie neostrady, przyjal
ofertę. Gdy kurier się pojawił (znowu nie było mnie w domu) ojciec
bez zastanowienia podpisal umowę. Okazało się, że jest to operator
alternatywny o nazwie TelePolska sp.z o.o. Ów ww. przedstawicel w
rozmowie telefonicznej przedstawił się grą słów jako ten od
telekomunikacji TelePolska. Ponadto w złej wierze wymusił od ojca
uzyskanie jego danych osobowych, gdyż na argument ojca, że przeciez
maja w zasobie dotychczasowe rachunki z danymi(ojciec był w
nieswiadomosci ze to nie tpsa)i zbędna jest weryfikacja.
Mam zamiar (wlasciwie to ojciec)przesłać oświadczenie o odstąpieniu
od zawartej umowy zgodnie z ustawą w ciągu 10 dni od daty zawarcia.

Ale moje pytanie brzmi: Jaką mogę mieć pewność, że w razie przyjęcia
tej umowy, otrzymam tylko fakturę od jednego operatora (tak
TelePolska informuje na swojej stronie www). Przecież zarówno w
umowie z tpsa i w umowie z TelePolska jest wyrażny zapis co do
wystawiania faktur (że operator zobowiązuje sie do ich wystawiania).
W umowie z TelePolska nie zauważyłem żadnego zapisu regulującego
kwestię łączenia faktur/wyłączenia jednego z operatorów z
wystawiania faktur.
Jeśli ktokolwiek mógłby się odnieśc do tej sprawy, będę wdzięczny
Obserwuj wątek
        • mi2sior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.12, 23:07
          taaa wyjasniają... skończ ten żałosny amplifying...
          Firma powstała po to żeby oszukiwać. Ma nawet specjalne szkolenia dla swych kurierów jak wciskać kit (sztuczne tworzenie atmosfery pośpiechu i uczucia, że to nam ma zależeć na podpisaniu umowy, zakrywanie dokumentów, niedomówienia, itp.). Mają też swoją firmę windykacyjną (EOS-KSI), która stosuje metody rodem z PRL (dzwonią i krzyczą na Ciebie). Znamienne jest to że siedziba EOS-KSI jest IDENTYCZNA jak siedziba TelePolski...
          Na facebooku firma stara się wybielić angażując się w jakieś niby akcje charytatywne a wynajęci przez nią marketingowcy - amplifyierzy (od amplifying) podkreślają to w każdym wpisie na forum mającym zachwalać tego pseudo operatora. Robią to na szczęście na tyle nieudolnie, że te wpisy są wręcz sztuczne i każdy kto jest choć trochę rozgarnięty to widzi. Owi amplifyierzy piszą też często coś w stylu "firma jest w porządku a umowy trzeba czytać" - otóż jakby była w porządku to nie trzeba by było czytać, bo Orange jaki jest to jest ale zawsze to co mi oferowano w umowie było na papierze, podczas gdy TelePolska jawnie mówi o przedłużeniu umowy na lepszych warunkach podczas gdy w rzeczywistości jest to zmiana operatora. Często też przedstawiają się jako Telekomunikacja Polska lub Telekomunikacja [Tele]Polska przy czym słowa w nawiasie wypowiadają zdecydowanie ciszej i niewyraźnie.
        • Gość: gość Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.skomur.pl 02.01.14, 10:40
          U mojej znajomej starszej pani, bylo to samo, przyszedł jakis człowiek , tez powiedział, że jest z Tepsy.Ze bedzie miała tańsze rozmowy, wiecej minut do gadania.Ona byla w NOM-wie, też nie zorientowała sie, że to nie od tego operatora. Podpisała umowe. Teraz przszło jej zapłacić 336 zł. Do firmy nie mozna sie dodzwonic.Wyłaczono jej telefon.Nie wie dlaczego
      • Gość: adina Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 89.72.162.* 26.11.10, 13:33
        Przepraszam, ale czytam te komentarze i nie moge sie nadziwć. Miałam przyjemnośc rozmawiać z konsultantami Tele Polska i jedyne, kiedy padała nazwa Telekomunikacji to że operuja na ich łączach. Widać, że sporo rozmówców ma prblemy ze słuchem i może z tąd wynikają problemy.

        Wszystkie rozmowy konsultantów sa nagrywane, więc proponuje najpierw przesłuchac nagranie rozmowy, a dopiero oskarżać publicznie. Zresztą takie praktyki sa karane i jeżeli są Państwo pewni oszustwa można podać sprawę do sądu. Tyle, że wtedy wyjdzie na jaw kto mija się z prawdą.

        W firmie w której pracowałam korzystaliśmy z usług tego operatora (Tele Polska) i musze przyznać, że koszty telefonu i internetu spadly 3 krotnie w porównaniu do okresu kiedy korzystaliśmy z oferty Telekomunikacji.

        Serdecznie pozdrawiam,
        AD
        • Gość: hanysek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.adsl.inetia.pl 04.07.11, 17:56
          właśnie przed chwilą dzwonił do mnie konsultant tele polski i wyglądało to następująco na początku przedstawił się wyraźnie z imienia i nazwiska później bardzo wyraźnie powiedział słowo telekomunikacja, (tele ledwo słyszałem wyglądało to jakby ślinę przełykał) i znów wyraźne słowo polska nie dziwię się że wiele ludzi w starszym wieku daje się nabierać na takie praktyki. Ja od razu zakończyłem rozmowę i gość już nie był tak miły jak na początku, TYM RAZEM MU NIE WYSZŁO :-)
        • tujacek3 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.11, 12:43
          Ja nie mam 70 lat i nie mam kłopotów ze słuchem. Kurier z umową dobijał się do mojego ojca któremu przedtem wmómiono że dzwonią z TPSA z umową o obniżce abonamentu. Zainteresowałem się tym bo w TPSA nie ma takiego abonamentu jak 38 zł. Potem kurier mówił przez telefon że jak ojca nie ma to ja też mogę podpisać i on jest kurierem dla TPSA.
          Gdy kurier przyszedł zobaczyłem że to wszuystko nie jest w jakiejś kopercie tylko luzem. Na górz widziałem umowę z Telepolska a pod spodem pismo do TPSA w sprawie rezygnacji z usługi. Gdy powiedziałem nu że chyba on nie jest z tpsa to uciekł. To nie był na pewno żaden kurier tylko pracownik Telepolska.
        • Gość: Ewa P. Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.08.12, 16:32
          Proszę nie opowiadać bajek - ci, co wychwalają tę złodziejską firmę pod niebiosa, albo są z TelePolski i na dyżurze, albo nie mają pojęcia, o co idzie tej firmie naprawdę, ale wszystko przed nimi.

          TelePolska to oszuści, którzy w jakiś sposób weszli w posiadanie listy abonentów TP SA w starszym wieku i na nich żerują. To, co robią, jest haniebne, podłe i ma swoje paragrafy w Kodeksie karnym. Trzeba z tą firmą skończyć raz na zawsze.

          Więc jeżeli każdy, kto miał (lub ma) z nimi przykrą przygodę, kogo oszukali lub kto wie o osobie, którą oszukali - wyśle na nich skargę do UOKiK i Rzecznika Praw Klienta - to w końcu spotka ich zasłużona kara.
          Im więcej skarg, tym większa szansa, że ta bandycka firma stanie przed sądem.

          W Sieci są adresy mailowe UOKiKu i RPK - można mailem, można listem analogowym, bez różnicy.

          Ja mam pod opieką sąsiadkę, 95-letnią damę, którą ci dranie podstępem zmusili do przejścia z TP SA do nich, przez rok robili, co chcieli, bilingów do rachunku nie dołączali, choć prosiła nie raz, tylko straszyli wysokimi karami - nie wiadomo, za co.

          A ostatnio przysłali jej dwa rachunki - po 190 zł każdy - a ona źle widzi, źle słyszy, Internetu oczywiście nie ma, natomiast rozmawia przez telefon tylko z córką, z synem i ze mną, i to MY do niej dzwonimy, a nie ona do nas.

          Więc się zamierzam do nich zabrać i pokazać im bozię.
          Czego i Państwu życzę.
        • mi2sior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 27.08.12, 23:31
          bo sprawa dotyczy ludzi starszych, na których te oszołomy stosują manipulacje i socjoteczhniki...

          Firma powstała po to żeby oszukiwać. Ma nawet specjalne szkolenia dla swych kurierów jak wciskać kit (sztuczne tworzenie atmosfery pośpiechu i uczucia, że to nam ma zależeć na podpisaniu umowy, zakrywanie dokumentów, niedomówienia, itp.). Mają też swoją firmę windykacyjną (EOS-KSI), która stosuje metody rodem z PRL (dzwonią i krzyczą na Ciebie). Znamienne jest to że siedziba EOS-KSI jest IDENTYCZNA jak siedziba TelePolski...
          Na facebooku firma stara się wybielić angażując się w jakieś niby akcje charytatywne a wynajęci przez nią marketingowcy - amplifyierzy (od amplifying) podkreślają to w każdym wpisie na forum mającym zachwalać tego pseudo operatora. Robią to na szczęście na tyle nieudolnie, że te wpisy są wręcz sztuczne i każdy kto jest choć trochę rozgarnięty to widzi. Owi amplifyierzy piszą też często coś w stylu "firma jest w porządku a umowy trzeba czytać" - otóż jakby była w porządku to nie trzeba by było czytać, bo Orange jaki jest to jest ale zawsze to co mi oferowano w umowie było na papierze, podczas gdy TelePolska jawnie mówi o przedłużeniu umowy na lepszych warunkach podczas gdy w rzeczywistości jest to zmiana operatora. Często też przedstawiają się jako Telekomunikacja Polska lub Telekomunikacja [Tele]Polska przy czym słowa w nawiasie wypowiadają zdecydowanie ciszej i niewyraźnie.
      • Gość: misia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wro-com.net 24.05.11, 19:54
        Jak oszustów? Nie można tak uogólniać! Wiele klientów zostało oszukanych przez Telekomunikację Polską i jakoś się o nich tak nie mówi.... Mam abonament 100 minut i nie narzekam. A wam ile zapłacono za wychwalanie Telekomunikacji Polskiej ( FRANCUSKIEJ z reszta) ? jedni są zadowoleni, a inni nie. Poza tym jak możecie jechać firmy za to, że umów nie czytacie?! To nie wina firmy.....
    • Gość: wlodpe Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.centertel.pl 01.04.10, 16:09
      Proszę Państwa,
      Proceder naciągactwa przez Telepolska trwa nadal!!!
      Wczoraj jakiś typ przedstawiający sią jako "telekomunikacja polska" oferował
      przez telefon możliwość zmniejszenia opłat.
      Nieświadoma podstępu małżonka wyraziła zgodę na "zmianę umowy w abonamencie".
      Już dzisiaj zjawił się kurier z papierami i pod nieobecność zainteresowanych
      "przekonał" syna do podpisania umowy w imieniu właściciela numeru z TPSA.
      To zakrawa na skandal!!!
      Jak można tak naciągac ludzi???

      Zamierzam w pilnym trybie (za radą p. Sankowskiej) napisać ODSTĄPIENIE od umowy,
      lecz czy to wystarczy i nie będzie dalszych komplikacji z dotychczasową umową w
      TPSA?

    • Gość: Niunia Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.telepolska.pl 29.04.10, 15:03
      Hmmmm. Z całym szacunkiem dla każdego,ale jak trzeba byc tempym człowiekiem nie
      czytając umowy którą się podpisuje. Każdy narmalny człowiek zanim cokolwiek
      podpisze czyta co tam jest. Fakt- rozmowy z telemarketarami nie zawsze są ok bo
      potrafia niezle namotać,ale...sory,az szkoda słów.Pretensja powinna byc tylko
      sama do siebie że sie nie skończyło podstawówki i nie umie się czytać...Mam
      dopiero 17lat i przeraża mnie fakt że mieszkam w kraju gdzie ludzie podpisuja
      wszystko co im się podsunie a potem maja pretensje do kogos tam że coś im tam
      zrobił-masakra.Powodzenia życze i polecma wrucić do szkoły :)
    • Gość: Anonimek Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.tktelekom.pl 31.07.10, 10:23
      Bardzo chętnie wypowiem się negatywnie o tej firmie,a przynajmniej punkcie
      znajdującym się na J.Pawła II.
      Pracowałam tam kilka dni,na pierwszy rzut oka fajnie:ładne biuro,sami młodzi
      ludzie,muzyka w tle,luźno,na rozmowie powiedziano mi że zarabia się od 2 do 4
      tys!myślę sobie super!
      Nie przeszłam żadnego profesjonalnego szkolenia,usiadłam obok kolegi,podłączyłam
      słuchawki i słucham jak przeprowadza rozmowę i dzwoni do klientów.
      Oczywiście nie wiedząc w ogóle co to za firma(w ogłoszeniu i na spotkaniu nie
      poinformowano mnie) spędziłam tak ponad 3 godziny,a potem już sama dzwoniłam do
      ludzi.
      Nakłaniałam na przejście z T.P.S.A do TelePolski,nawet podpisałam jedną
      umowę,ale okazało się że nie jest ona na mnie tylko na kolegę który mnie uczył
      bo to dzień próbny,szkoda że wcześniej mi tego nie powiedzieli.
      Następnego dnia zrobiłam 2 umowy ,a niby miałam zrobić 3 Żeby mnie przyjęli
      Pracowało się ciężko ponieważ muzyka grała bardzo głośno,supervisorki kręciły
      się ciągle przekrzykując siebie na wzajem,musiałam dosłownie krzyczeć do
      słuchawek,po tych kilku dniach zdarłam sobie gardło...
      Ponadto jeśli ktoś podpisał umowę zapisywał się na tablicy a wszyscy mieli
      głośno klaskać,jeśli nie supervisorka podchodziła i krzyczała nad uchem "uczymy
      się klaskać!"
      Nawet jeśli w tym momencie rozmawiałam z klientem!Ludzie potrafili się rozłączać
      bo było "u nas" głośno albo myśleli że robimy sobie żarty.
      O umowę musiałam codziennie się dopytywać,dostałam ją piątego dnia,nie
      spodobała mi się ale podpisałam żeby podstać pieniądze za umowy które podpisałam.
      Oczywiście o wielu rzeczach nie powiedziano mi!np że za kłamstwo lub za
      powiedzenie że to T.P.S.A groziło 100 zł kary!
      A jedynie o tym coś tam słyszałam...
      2 soboty w miesiącu są pracujące,w piątek supervisorka powiedziała nam żeby
      przyjść jutro na 9.Koleżanka przyszła i okazało się że nikogo nie ma!Ktoś
      później mówił ze "ta" supervisorka często tak ma!
      Momentami czułam się jakbym wciskała ludziom kit przez telefon,mało
      wiedziałam,ludzie o wszystko pytali a ja miałam jedynie zapewniać że nie ma
      żadnych kruczków,wszystko jest legalne i będzie taniej,będzie taniej!!
      Ogromny negatyw tej firmie i nie zachęcam do pracy na tej ulicy!
      Ktoś jej powiedziała że "ta" supervisorka często tak ma!
      Mimo że większość pracowników było dorosłych nazywano nas robaczkami!!
          • Gość: gall anonim Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.54.189.164.spray.net.pl 30.09.10, 21:57
            Po postach wnoszę że temat jest gorący, choć można zauważyć że odstęp pomiędzy pierwszym a ostatnim postem to około pół roku. Tak zupełnie obiektywnie dodam tylko że, jeśli przed zawarciem nowej umowy z nowym operatorem, (jaki by nie był), posiadali państwo umowę z tpSA na czas nie określony to w tym momencie odstąpienie od takiej umowy następuje bez ponoszenia konsekwencji, a bynajmniej tak to się powinno odbywać. Natomiast, jeśli umowa była zawarta na dokładnie sprecyzowany okres czasu, czyli jak zazwyczaj ma to miejsce okres 24 miesięcy czyli 2 lat, w tym wypadku odstąpienie od umowy równe jest poniesieniu odpowiedzialności, zapewne zawartej na w/w umowie, włącznie z wysokością opłaty manipulacyjnej. Tak jest w przypadku większości zawieranych umów, nie tylko tych na usługi telekomunikacyjne. W tym wypadku osoba która przedstawia wam "tańszą, atrakcyjniejszą, opiewającą w same bonusy, ofertę" powinna o tym poinformować, chociażby dla własnego spokoju i czystego sumienia, jednak wydaje mi się że nie jest zobligowana do tego. To klient podpisując wcześniej jakąkolwiek umowę powinien zostać poinformowany o skutkach jej zerwania i w momencie gdy dzwoni przedstawiciel konkurencyjnej firmy oferując nam usługi, my powinniśmy być świadomi tego czego nam na daną chwilę nie wolno by nie ponieść niepotrzebnych konsekwencji, choćby chciał nam nawet wcisnąć coś za darmo pod warunkiem podpisania umowy. Ponad to gdy odwiedzicie stronę tejże firmy, co zrobiłem z czystej ciekawości, zauważycie, że ów firma nawiązuje współpracę z firmami zajmującymi się sprzedażą, co za tym idzie nie może odpowiadać za wszystkich z którymi przyszło wam rozmawiać. Co do gry słów, to faktycznie telepolska i telekomunikacja polska, czysty zabieg marketingowy, tym bardziej gdy dodamy jeszcze że jest to firma telekomunikacyjna telepolska to można się chwilę nad tym zastanowić, jednak wydaję mi się że są to nadal na tyle dwie różne nazwy własne że jeśli mylimy telekomunikację polską z firmą telekomunikacyjną telepolska, to polecam wizytę u laryngologa. Na przyszłość warto wiedzieć z kim się ma przyjemność, czy to w czasie i świecie rzeczywistym, czy tym wirtualnym a już na pewno gdy dzwonią i proszą o podanie danych podczas rozmowy telefonicznej. Powinniście być wdzięczni przedstawicielom telepolski że pobierali te dane do sporządzenia umowy na usługi telekomunikacyjne a nie jakiś kredyt czy Bóg wie co jeszcze.
            Na koniec dodam tylko że, tak jak wspomniałem na początku starałem się być osobą obiektywną, na szerzącą się głupotę ludzką. Pozdrawiam.
            • Gość: nabrany Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.10.10, 22:26
              @gall anonim
              Nie miałeś do czynienia z tą firmą lub jesteś jej etatowym pracownikiem i udajesz "mądralę" Dzwonili do mnie z TelePolska kilkanaście razy jako Telekomunikacja Polska (bilingi). Odmawiałem bo mam jeszcze czas na przedłużenie umowy - tłumaczyłem. Niestety podszywającą się firmę mimowolnie poinformowałem o kończącej się umowie z TP. "Łapią" w rezultacie (jako TP) telefonicznie wreszcie moją żonę i wyciągają moje dane osobowe i mówią jej, że przyjedzie kurier z umową. Taką informację otrzymuję od żony i wierzę, że to będzie umowa z TP i że to będzie kurier z przesyłką. Pal licho tak i tak trzeba będzie przedłużyć umowę na usługi. Zjawia się jakaś osoba po trzech tygodniach i chce tylko podpisania umowy. Nie mam czasu (śpieszę się na umówione spotkanie) by czytać w w locie umowę napisaną czcionką szóstką, zresztą już wzrok nie ten. "Kurier" jak się okazuje później jest przedstawicielem handlowym. Widząc, że się śpieszę informuje mnie, że mam 10 dni na rezygnację z umowy. W takim razie ok, podpisuję. Na koniec dodałem, że Pan kurier jeszcze raz przyjedzie z umową z TP na internet bo rozmawiałem już w tej sprawie z TP. Wiedział dokładnie, że mówię o TP i nie wspomniał nic żeby wyprowadzić mnie z błędu... Wracając po południu do domu pomyślałem sobie, że TP chyba schodzi na psy, bo jakoś dziwnie ta umowa wyglądała. Przyglądnąłem się jej baczniej. Maleńka czcionka, taką samą czcionką pisana w szeregu nazwa firmy. Szok - to nie TP. Ceny na połączenia komórkowe prawie trzy razy większe, brak numeru umowy, data umowy z przed trzech tygodni (wtedy kiedy wyciągano telefonicznie od żony moje dane osobowe) Zrobiono wszystko by zakamuflować i wprowadzić w błąd, mnie i żonę. Jakie było zdziwienie żony po powrocie z pracy gdy się dowiedziała, że to nie rozmawiała z TP. Pal licho jest jeszcze 10 dni na odstąpienie od umowy. W poniedziałek (umowa zawarta poza siedzibą przedsiębiorstwa) na trzeci dzień wysyłam poleconym odstąpienie od umowy na adres siedziby przedsiębiorstwa TelePolska Warszawa. Mijają kolejne trzy tygodnie bez żadnej odpowiedzi. Za to otrzymuję telefon z TP o piśmie do TP w sprawie przełączenia od jakiejś firmy Elteko - jakiś człon firmy TelePolska (czy coś w tym rodzaju) . Oczywiście informuję TP o zaistniałym fakcie i kategorycznie odmawiam przełączania oraz deklaruję pozostanie w TP ponieważ już przedłużyłem umowę z tą firmą na dalszy okres (internet i telefon) Pozostała mi jeszcze pisemna deklaracja o pozostaniu w TP. Jeszcze nie wiadomo ile mnie czeka niespodzianek od tej firmy, bo znając już mechanizm działania tej firmy mogę spodziewać się jeszcze "wiele dobrego". Wystarczy przeanalizować oś czasową wszystkich zdarzeń (chodzi o terminy faktyczne i fikcyjne - naciągane przez firmę jak data umowy, opóźniona wizyta "kuriera"...) forma i czytelność umowy, brak numeru na umowie... oraz dalsze "działania" zmierzające do jednego celu jakim jest "wyciągnięcie" pieniędzy "w białych rękawiczkach" od jelenia - klienta. A chodzi tu o 600 zł kary lub droższe usługi (droższe rozmowy np. na komórki) Cały ten mechanizm wskazuje na to, jaką drogę obrała firma w "zdobywaniu" klienta. Poczekam jeszcze na "komplet działań" tej firmy i zgłoszę to odpowiednim organom. Swoją drogą uważam, że telemarketing powinien być w Polsce prawnie zabroniony tak jak to jest w wielu krajach UE.
      • Gość: Variat Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: 77.222.228.* 02.06.11, 09:51
        Całkowicie zgadzam się z koleżanką o nicku "anonimek" Miałem okazje pracować w tej firmie 1 dzień jako kurier (szkoda czasu i nerwów, bo frajera nie dam z siebie robić) i mówię wprost - KOMPLETNY BRAK PROFESJONALIZMU!!! Ale do rzeczy. Ludzie, po 1 jak się podpisuje jakąkolwiek umowę, to się ją czyta, a nie potem wszyscy winni naokoło. Trochę asertywności, wystarczy powiedzieć że nie podpiszesz umowy od razu bo potrzeba czasu żeby się z nią zapoznać, bo w końcu chodzi tu o Twoje pieniądze. Kto pyta nie błądzi, pytajcie o kwestie serwisu w razie awarii itp. Poza tym zgodnie z ustawą masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni, a w razie wątpliwości można przecież zadzwonić do UOKIK z prośbą o poradę.
          • warszawianka.3 Re: to jest dobry operator 26.11.10, 13:13
            Też popieram działania skierowane do najbardziej potrzebujących! To niezwykle ważne, aby nie zapominać o tych, którzy liczą na naszą pomoc :) Razem możemy więcej! To wspaniałe, że dzięki TelePolska możemy być po prostu lepsi!
              • Gość: lilka Re: to jest dobry operator IP: *.play-internet.pl 27.11.11, 16:07
                Drogie panie z Koła Samopomocy Młodym Operatorom.
                Oni nie potrzebują waszego wsparcia.
                Nie przeczę, że operator może być dobry. Pewnie jest taki jak wszyscy, dobry dla wielu, zły dla niektórych, którym namiesza w papierach i zatruje życie. Ja sama mam dialog, nasze przejście do nich wyglądało podobnie. Obecnie nie mam żadnych zastrzeżeń co do świadczenia usług, ale niesmak po sposobie zwerbowania nas pozostaje.
                Nie rozumiem tylko, dlaczego te wszystkie młode firmy mają taką strategię pozyskiwania klienta, w której w różny sposób podszywają się pod tą niedobrą TP SA. Od dawna się mówiło, że tpsa to monopolista, że to niedobrze dla rynku (i to prawda), a nowe firmy zamiast się od niej odgrodzić długim murem, to robią takie gierki, że "jesteśmy z telekomunikacji" itp. I to głupie żerowanie na starszych osobach. Nie lepiej mieć młodych, świadomych klientów, którzy będą mówić znajomym, że to dobra firma? A tak wszyscy mówią, że to oszuści, zanim jeszcze skorzystają z usług. Te firmy muszą coś zmienić w podejściu do klienta.
                No a najlepsze są paniusie łażące ludziom po domach, przy wcześniejszym kontakcie telefonicznym. One to rzeczywiście są "z telekomunikacji", bo pracują dla absolutnie wszystkich firm telekom i wcisną ci to, na co akurat wyrabiają premię, a nie to, co dla ciebie najkorzystniejsze. Uważajcie!
                • robbek66 DIALOG znowu wchodzi nam do domów ??? 04.12.11, 16:16
                  Witam. Zadałem to pytanie, aby poruszyć temat, który ciągnie się nieprzerwanie od 2008 roku. (znalazłem na forum wypowiedzi odnośnie działań tzw przedstawicieli handlowych firmy DIALOG )
                  Otóż w tym tygodniu doświadczyłem tego ponownie.
                  PH firmy DIALOG odwiedził moją matkę - 82 letnią staruszkę, która sądząc, że podpisuje potwierdzenie prezentacji - podpisała CYROGRAF - czyli zgodę na przeniesienie telefonu z TP do DIALOGU. Czy Ci przedstawiciele nie mają za grosz wstydu.... ????
                  Zrobią wszystko, żeby zdobyć podpis.....?????
                  Czy firma DIALOG nie wstydzi się za swoich "piesków" ?????
                  Skąd ONI mają nasze adresy i informacje.....?????
                  Przecież jest tzw ochrona danych osobowych.......????
                  Co o tym procederze sądzicie ......????
                  Pozdrawiam
                  RobertM
    • ann-a54 Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 26.11.10, 11:56
      Jestem klientką Telekomunikacji Polskiej SA od wielu lat i NIGDY NIE MIAŁAM ŻADNYCH PROBLEMÓW. Są rzetelną firmą, nigdy nie wprowadzili mnie w błąd .. może dlatego, że ZAWSZE CZYTAM UMOWY!? Gdybyście czytali uważnie i wiedzieli czego oczekujecie od firmy nie mielibyście takich problemów i tym samym nie musielibyście narzekać:)
    • Gość: Warszawiak TelePolska - jednak ich nie lubię IP: 159.245.16.* 02.12.10, 12:30
      To nie do wiary, że jest tyle pozytywnych opinii. Obawiam się, że niekoniecznie są prawdziwe.
      Dziś rano zadzwonili do mnie z tele polska. Muszę przyznać że nie próbowano przede mną ukryć z jakiej firmy się dzwoni, no ale to był dopiero początek. Spytałem się skąd mają numer i dane osobowe, a mają go "z bazy danych", a potem "z telekomunikacji polskiej". Większej ilości szczegółów nie udało mi się dowiedzieć. Ogólnie cała rozmowa nie była przyjemna.
      Pod koniec poprosiłem o imię i nazwisko osoby dzwoniącej, na co usłyszałem, że się przedstawiła na początku rozmowy, i... swoich danych nie podała.
      Teraz się zastanawiam czy zadzwonić do nich w sprawie tej konsultantki, ale chyba sobie daruję.
      Generalnie, NIE POLECAM. Nie zamierzam też korzystać z ich usług a wszyscy moi znajomi będą znać moją opinię w tej sprawie (z pierwszej ręki).
      • balbina_4 Re: TelePolska - jednak ich nie lubię 02.12.10, 14:00
        Z pewnością nie było to eleganckie zachowanie, ale tak po ludzku można zrozumieć - zadawałeś niewygodne pytania, konsultantka wiedziała, że raczej nic Ci nie sprzeda, a skoro się przedstawiała, to teoretycznie nie musiała tego robić ponownie. Nie oceniałabym firmy przez pryzmat konsultantki, raczej po cenniku.
          • mi2sior Re: TelePolska - jednak ich nie lubię 27.08.12, 22:30
            "ale słyszałem, że angażują się w różne akcje społeczne i pomagają potrzebującym. " TeleNaciągaczu te twoje wypociny są tak sztuczne, że aż sztuczne... Cóż z tego, że się angażuje jak zarabia na nie z nawiązką na starszych ludziach- oszukując ich! Gdyby działali uczciwie to nie byłoby tyle negatywnych wpisów i nie pisałbyś, ze trzeba czytać umowy, bo u uczciwego operatora podpisuję umowę bez czytania i zawsze mam to co zostało mi zaoferowane ustnie! Poza tym nie otworzylibyście kolejnej podfiremki działającej pod wami a zajmujacej się windykacją- EOS-KSI mającą siedzibę w tym samym budynku co wy...
        • Gość: Warszawiak Re: TelePolska - jednak ich nie lubię IP: 159.245.16.* 10.12.10, 12:56
          Ma Pani częściowo rację, nie można winić szeregowego pracownika np. za to, że pracodawca nie przestrzega ustawy o ochronie danych osobowych. Za to faktycznie odpowiada firma (w tym przypadku TelePolska).

          Jeśli chodzi o cennik to trudno tutaj polemizować, każdy ma własny system wartości. Niektórzy kupują od paserów bo jest taniej, a niektórzy tego nie zrobią. Jeśli komuś machloje nie przeszkadzają to oczywiście jest to jego prywatna sprawa z czyich usług korzysta.
    • Gość: Klient tp Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.aster.pl 11.12.10, 21:20
      Przeniesienie umowy w telekomunikacji Polskiej trwa w moim przypadku już ponad 3 miesiące, ale te trzy miesiące składają się z kilkunastu telefonów do tp, 5 wizyt w salonie tp i kilkunastu obietnic, że już za 3-4 dni podłączą nam usługę.

      Do napisania na forum skłonił mnie dziś niezwykle inteligentny pan z obsugi, który polecał mi zadzwonienie do tp z numeru, który juz ponad 3 miesiące temu próbowałem przenieść. Mieszkam już w innym domu i to było podstawą do decyzji o zgłoszeniu prośby o przeniesienie numeru.
      Otrzymuje również rachunki do zapłaty, choć 3 miesiące temu zgłosiłem prośbę o przeniesienie mumeru i nie mogę z niego korzystać.

      Pozdrawiam innych którzy nają problem z tp.

      Mateusz
      • Gość: case Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.centertel.pl 13.12.10, 02:31
        Zgłoś sprawę do UKE i wnet przekonasz się, że coś tam zawaliła pewnie TelePolska. Ten niezwykle inteligentny Pan z obsługi TelePolska naprawdę musi być inteligentny skoro odesłał do punktu tp, jak prawie wszyscy wiedzą od ponad roku funkcjonuje porozumienie tp z regulatorem i są tzw. chińskie mury. Detal tp (a więc i salon tp) nie widzi i nie może widzieć żadnych zleceń od operatorów alternatywnych, są to tzw. informacje zakazane. Jest to jak najbardziej prawidłowe. Detal tp jak sama nazwa wskazuje jest od usług detalicznych tp, nie hurtowych. Nie mogli obiecać przeniesienia za 3-4 dni, bo detal tp po prostu tym się nie zajmuje i nie może zajmować. Podajesz więc bzdurne informacje, a jeśli to prawda to zostałeś po prostu spławiony, to co napisałeś stawia w bardzo negatywnym świetle TelePolska.
          • Gość: case Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wroclaw.mm.pl 19.12.10, 13:10
            "trzeba sie dobrze znac na tych spraw ach aby wyjsc na swoje. " Wystarczy poczytać regulacje ze strony UKE, są napisane w języku polskim i nie jest to jakiś trudny prawniczy język, do zrozumienia matura powinna wystarczyć. Punkty obsługi tp nie są od obsługi innych operatorów, tylko od obsługi usług detalicznych tp - to, że klienci alt operatorów tam chodzą jest wynikiem braku wzięcia problemu na klatę przez alteratywnych operatorów. To tak jakbym poszedł do sklepu Ryłko, bo moje buty Nike coś szwankują, a w końcu Ryłko hurtowo sprzedało im sznurówki i to ich wina!!!... Nie pracuję w tp, ale mogę pomóc Mariuszowi, po prostu radzę aby zgłosił sprawę do UKE. Jak do operatorów trafia interwencja z tego urzędu już nie plotą głupot.
          • Gość: case Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wroclaw.mm.pl 19.12.10, 13:14
            "trzeba sie dobrze znac na tych spraw ach aby wyjsc na swoje. " Wystarczy poczytać regulacje ze strony UKE, są napisane w języku polskim i nie jest to jakiś trudny prawniczy język, do zrozumienia matura powinna wystarczyć. Punkty obsługi tp nie są od obsługi innych operatorów, tylko od obsługi usług detalicznych tp - to, że klienci alt operatorów tam chodzą ze swoimi problemami jest wynikiem braku wzięcia problemu na klatę przez alteratywnych operatorów. To tak jakbym poszedł do sklepu Ryłko, bo moje buty Nike coś szwankują, a w końcu Ryłko hurtowo sprzedało im sznurówki i to ich wina!!!... Nie pracuję w tp (chociaż gdybym pracował w detalu też nie mógłbym pomóc, a jeśli w hurcie to forum nie jest źródłem wpływu zleceń), ale mogę pomóc Mariuszowi, po prostu radzę aby zgłosił sprawę do UKE. Jak do operatorów trafia interwencja z tego urzędu już nie plotą głupot.
            • Gość: case Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wroclaw.mm.pl 21.12.10, 13:39
              Cenniki na stronie telepolska.pl są mało czytelne dla WLR. W promocji Promocyjny Plan Taryfowy Malinowe 60 Minut abo to 45,99. Są dużo lepsze oferty. W Dialogu (dużo mniej wirtualnej firmie) przy umowie na 12 miesięcy jest 35 PLN, na 24 m-ce 30 PLN, w Orange stacjonarnym przy 24 m-cach 35. Znajdzie się też dużo wiele innych tańszych ofert normalniejszych operatorów. Twoja mama w tym operatorze-krzaku telepolska sporo przepłaca, nawet o 50%.
                • Gość: stern Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz IP: *.wroclaw.mm.pl 30.12.10, 23:05
                  O boshe... ludzie zatrudniający trolli do chwalenia telepolska na forach, zmieńcie w końcu skrypty bo to stało się nudne. Co to za niezwykle ciągle powtarzany argument, jakieś fundacje dla dzieci? Mało przekonywujące, bo można mieć dużo niższy abonament u innych operatorów gdzie jest do tego więcej do wykorzystania, a mieć wybór na wykorzystanie charytatywne zaoszczędzonych pieniędzy, np. caritas czy wośp i innych. Oni ogłaszają na co poszła kasa, telepolska nie bardzo, może na dzieci niczyje prezesa. Staje się to już naprawdę nudne, wymyślcie coś lepszego. Telepolska przez takie angażowanie marketingowych trolli internetowych coraz bardziej traci na mojej opinii.
                        • izydior Re: Telekomunikacja Polska a TelePolska-doświadcz 26.01.11, 20:10
                          Cześć

                          Mam taki problem. Mój ojciec rok temu w wakacje nieświadomie podpisał z Tele Polska umowę. Podawał się gość za Telekomunikację Polską. Ojciec podpisał. Przyszła dzisiaj faktura do zapłacenia na trzy stówki. Napisałem już o wymówienie umowy do Tele Polska z ojcem. Napisałem również skargę do UOKiK. Co radzicie? Co robić?

                          Na pewno tym ... nie zapłacę. Za trzy stówy to ja 3 dni robię. Dla mnie to czyste złodziejstwo, aż z ojcem się pokłóciłem co podpisuje. Musiałem się nawet napić z tego powodu. Eh.. cały dzień się użeram w pracy i jeszcze po robocie. Eh... chce się klnąć jakie te życie w Polsce jest do ... ale wielu miejscach jest identycznie.

                          Ale ostatnio miła Pani do mnie dzwoniła właśnie z Tele Polska i ją zbyłem bo nie lubię gadać przez telefon z takimi Paniami. Po prostu nacisnąłem guzik i cześć.