Dodaj do ulubionych

pytanie do UKE:Orange, tel. firmowy bez zasięgu

24.06.10, 13:01
Witam, proszę o pomoc. Mam telefon firmowy w sieci Orange. Posiadam 2 aparaty
telefoniczne. Od samego początku mam problemy z zasięgiem, a mianowicie: nie
mogę się połączyć - panuje cisza w momencie wybierania numeru, przerywa
kilkakrotnie rozmowy, nieustannie panują zakłócenia np. nie słyszę wyraźnie
rozmówcy, w trakcie rozmowy głos rozmówcy zamiera i następuje rozłączenie
samoistne telefonu. Te wydarzenia mają miejsce we Wrocławiu, w różnych
dzielnicach, o każdej porze dnia i nocy. Jest to bardzo uciążliwe. Po
napisaniu reklamacji reklamacja została uznana w postaci obniżenia na 3
miesiące abonamentu i z informacją, że do 3 kwartału 2010 mają problemy z
zasięgiem, bo trwają jakieś prace....Niestety przy podpisywaniu umowy, nikt
mnie o tym nie poinformował. Problem trwa nadal, już prawie 1 rok, niestety
następne reklamacje nie zostały uwzględnione, bo niby stacje Orange działają
prawidłowo. Proszę o pomoc. Do sądu przecież nie pójdę. Chcę zaznaczyć, że
posiadam tel również w PLUS GSM i nie mam w ogóle takiego problemu!!!!
Obserwuj wątek
    • ekspert.uke Re: pytanie do UKE:Orange, tel. firmowy bez zasię 07.07.10, 16:04
      w odpowiedzi na post uprzejmie informuję, iż w powyżej opisanej
      sprawie, należy kierować skargę do Urzędu Komunikacji
      Elektronicznej.
      Urząd podejmie stosowne działania i wyjaśni sprawę. Skargę należy
      kierować na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej ul. Kasprzaka
      18/20, 01-211 Warszawa lub mailem na adres: uke@uke.gov.pl.
        • natalia_sankowska1 Re: pytanie do UKE:Orange, tel. firmowy bez zasię 11.07.10, 13:15
          Naprawdę jest Pani dziwną osobą: forumowicz doradza całkiem sensowny
          krok - nie pasuje Pani (to po co pytać?). Dostaje odpowiedź od
          odpowiedzialnego pracownika UKE - też nie pasuje. A czy wie Pani,
          czym się zajmuje Urząd? I co ma status klientów telekomów do
          możliwości zaskarżenia działań operatorów lub skargi na jakość usług
          w danej miejscowości?
          Nie warto zadawać pytań, jeżeli nie ma zamiaru korzystać z
          odpowiedzi.
          • camilla_maggio Re: pytanie do UKE:Orange, tel. firmowy bez zasię 11.07.10, 22:27
            Droga Pani, jesli odpowiedz forumowicza "...albo więc zareklamuj jakoś badań
            wykonywanych przez UKE, albo przestań dzwonić z
            piwnic, albo przestań reklamować polkomtela..." uwaza Pani za powazna i tym
            bardziej pomocna, to sie dziwie....

            A jesli chodzi o odpowiedz experta, to juz tlumaczylam, ze skierowalam pismo do
            tego urzedu i dostalam odpowiedz negatywna, ze skoro telefon jest zarejestrowany
            na firme, to nie moga mi poomoc. Nie wiem jak sie to ma do Pani przekonan, ale
            tak UKE odpisal...No moze klamali...

            A na forum napisalam, bo nie mam pomyslu co dalej robic i myslalam, ze uzuskam
            jakas sensowna porade, niestety jak zwykle na forach tylko pyskowka od osob
            niezorientowanych... (nie mam na mysli Pana eksperta)

            Z powazaniem...
            • natalia_sankowska1 Re: pytanie do UKE:Orange, tel. firmowy bez zasię 12.07.10, 20:32
              Nie wiem, kto podpisał pismo w imieniu UKE (nawiasem mówiąc, nie
              napisała Pani, kto się sprawą zajmował - centrala czy teren), ale
              UKE zajmuje się nie jedynie skargami konsumentów, lecz także
              skargami przedsiębiorców - oczywiście w zakresie, który jest możliwy
              ze względu na kompetencje Urzędu, lub wyklucza postępowanie sądowe.
              Radziłabym jednak uważnie przeczytać wysłaną skargę oraz odpowiedź -
              może nie było tak tragicznie. Może Pani także wysłać ponowną skargę -
              po prostu inaczej ją formułując i wysyłając pod inny adres.
              Co do porad forumowiczów, to zacytowana przez Panią nie była jedyną,
              więc wydaje mi się, że jest Pani niesprawiedliwa.
              • Gość: case Re: pytanie do UKE:Orange, tel. firmowy bez zasię IP: *.centertel.pl 12.07.10, 23:53
                Czuję się wywołany do tablicy. Jeśli moja rada była niewłaściwa proszę podać
                dlaczego. Dziesiątki tysięcy osób we Wrocławiu nie ma problemów, tylko Pani ma.
                Dlaczego? Sprzęt na masztach komórkowych raczej nie preferuje użytkowników w
                zależności jak kto się nazywa. Z tą piwnicą to była ironia... ale skoro
                wymieniano kartę sim (w co wątpię, bo każdy napisałby o tym na początku) i było
                to sprawdzane na innym aparacie (w to tak samo), do tego w różnych częściach
                miasta i o różnych porach (a więc nie w jednym miejscu) to już na logikę ciężko
                znaleźć inną sensowną przyczynę dlaczego jest Pani takim rodzynkiem, w piwnicach
                sam mam kiepski zasięg.
    • czerwony.poll74 W Orange to standard 19.01.11, 15:55
      Mam służbowy telefon w Orange, firma mieści się pod W-wą z okien widzę PKiN, a zasięg jedna kreska, a po drugiej stronie budynku wcale. Standardem jest zrywanie połączeń, albo nawiązywanie połaczeń w jedną stronę czyli np. ja słyszę rozmówcę, ale on nie słyszy mnie. Aparat nie ma znaczenia bo używałem kilku, po prostu Orange to badziewiarze i tyle.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka