Gość: Wojciech
IP: *.sileman.net.pl
30.10.10, 22:15
Witam posiadam małą firmę i w sieci PLAY mam 4 numery. Mam też w erze tam bez problemu dostaje to za co zapłaciłem tylko drogo.
Co chwila wychodzą problemy.
Pierwszy telefon zakupiłem w salonie nowy abonament.
Dwa kolejne to efekt cesji z innej firmy.
Przy przedłużaniu abonamentu z konsultantem przez telefon domówiłem jeszcze jeden numer.
Problemy:
* po przedłużeniu umowy został naliczony abonament podwójnie.
Parokrotnie dzwoniłem do działu obsługi klienta gdzie informowałem o problemie, odpowiadano mi, że to będzie odjęte od kolejnej faktury do dziś bezskutecznie.
* nie wiadomo kto i kiedy zmienił mi fakturę z formy papierowej na elektroniczną, sieć twierdzi, że musiałem się na to sam zdeklarować. W odpowiedzi, że mam wszystkie rozmowy nagrane i nie ma takiej możliwości. Najpierw doczepiono się do mnie, że nie mogę nagrywać rozmów (sieć może jeżeli nie rozłącz się) z tą różnicą, że i ja informuję o nagrywaniu rozmów (więc zgodę mam)
po prostu próba przerzucenia problemu zmiana tematu i odwleczenie korespondencji ( w rezultacie znowu sponsoruje play moimi środkami.
* no i nowość włączono mi pakiet "Internet w telefonie 250MB - promocja" super promocja tylko dlaczego została włączona i ja mam za to płacić 20zł/mc.
Powiedzcie mi Państwo czy istnieje możliwość zebrać się w większej grupie i założyć pozew zbiorowy. Coś z tym trzeba zrobić bo sieć na pierwszy rzut oka fajna.
Jednak działa jak zawodowy oszust. Czekam na propozycje jak ugryźć sądownie tą sprawę.
Pozdrawiam