Dodaj do ulubionych

Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.12.10, 12:44
Witam.Opiszę teraz mój problem z TPSA.We wrześniu dałem się namówić na internet z telewizją.Ponieważ już miałem internet ,a chciałem mieć wyższą prędkość zgodziłem się na opcję 20mb.Po tygodniu od podpisania umowy okazało się,że ze względów technicznych nie jest ta opcja u mnie dostępna.Na BL powiedziano mi ,że mogę mieć max.10mb.Chciałem zrezygnować,ale w tym czasie weszła nowa promocją(od października) o wiele tańsza od poprzedniej więc zgodziłem się na ten transfer 10mb,ale tylko i wyłącznie w nowej promocji Internet z tv PREMIUM.Czekałem...czekałem .... dzwoniłem na BL kilkanaście razy i ciągle mnie zapewniano ,że zostanie sprawa załatwiona po mojej myśli.Na moim koncie internetowym w TP co chwila pisało zamówienie anulowane -zadzwoń na 9393 i tak co dzwoniłem i załatwiałem znowu -anulowano zadzwoń na 9393. W końcu okazało się ,że muszę podpisać aneks na migrację techniczną na 10mb w starej promocji ,aby móc przejść na nową promocję z data wsteczną od 1 października.OK zgodziłem się,ale jak zawsze kuriera nie było.W końcu po następnym telefonie na BL kurier przyjechał z aneksem 18 listopada.Podpisałem ten aneks i przeczekałem 3 dni aż będą go mieli w systemie.Zadzwoniłem i nagle jakie było moje zdziwienie bo okazało się ,że nie mam mozliwości przejść na nową promocję.Zadzwoniłem po 2 dniach jeszcze raz na BL i pan mi mówi ,że mogę przejść na nową promocję ,ale muszę zwiększyć transfer na 20mb ,a że nie jest to możliwe z przyczyn technicznych to koło się zamyka i jestem następnym frajerem oszukanym przez TpSA.Wkurzyłem się i powiedziałem,że nie odpuszczę.Napisałem wymówienie umowy/aneksu w punkcie TP 26 listopada bo uważam ,że mam 10 dni na podjęcie takiego kroku.Miałem czekać 2 tyg. na odpowiedź,ale po następnych telefonach miało się to przeciągnąć do miesiąca.Dzwoniłem znowu podobno została przydzielona osoba do tej sprawy-czekałem dalej.Dzwoniłem 24 grudnia i znowu słyszę ,że została właśnie przydzielona dzisiaj osoba do mojej sprawy .Śmiech na sali.Czekałem do dzisiaj tj.29 grudnia czyli ponad miesiąc od napisania rezygnacji.Zadzwoniłem i co się okazuje ,że znowu jest przypisana osoba do mojej sprawy i to już jest 5 OSOBA ,która się tym zajmuje.Czyli nie wiedzą co z tym fantem zrobić i przerzucają od osoby do osoby.Więc drodzy Telelekceważeni co teraz mam zrobić?Co dalej z tym fantem?Na pewno nie odpuszczę bo wiem ,że jest to wina tylko i wyłącznie TP i ich BL,ale gdzie jeszcze mogę napisać w tej sprawie? Miesiąc minął-zero odpowiedzi.Jedynie co zrobili to korekturę faktur.Czekam na fachową poradę :)
Obserwuj wątek
    • Gość: pawel Re: Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE IP: *.205.72.214.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 09.08.11, 18:36
      Co do TP to mam podobne zdanie. Od kilku miesięcy walczę z nimi na drodze sądowej. Konkretnie z firmą Kredyt Inkaso ( tą która ściąga zaległości dla TP) Mam nawet wygraną sprawę w sądzie i wydane postanowienie. Teraz będzie druga rozprawa. Ogólnie moja sprawa wygląda tak: wymówiłem im na piśmie dwa razy umowę , posiadam potwierdzenia. natomiast TP wystawiało mi faktury i poprzez firmy windykacyjne ściągało należności ( te firmy to Kruk i Kredyt Inkaso). Do czasu gdy sprawa trafiła do sądu. Teraz chyba mają problem bo ja jestem zawzięty.
    • ekspert.uke Re: Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE 29.08.11, 11:25
      W odpowiedzi na post wyjaśniam,
      w tego typu sprawach należy kierować skargę do UKE z podaniem dokładnych danych adresowych imię nazwisko, adres, nr łącza, z krótkim opisem sprawy w formie korespondencji kierowanej na adres Urzędu:
      Urząd Komunikacji Elektronicznej
      ul. Kasprzaka 18/20
      01-211 Warszawa
      w formie elektronicznej na adres uke@uke.gov.pl lub za pośrednictwem formularza skarg zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu - formularz.
      Przekazana do UKE skarga pozwoli nam podjąć interwencję i wyjaśnić sygnalizowaną przez sprawę.
    • Gość: Mirka Re: Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE IP: *.play-internet.pl 16.02.12, 09:56
      Proszę udać się do Urzędu ochrony konsumenta. Tepsa jak zwykle przegina. Moja rodzina tez ma problemy z tą firmą. Byliśmy regularnymi płatnikami, przy rozwiązaniu umowy byliśmy ok. Zapłaciliśmy za sprzęt który niestety nie mogliśmy oddać w komplecie. Wszystko było ok do momentu kiedy znowu dostaliśmy od nich fakturę na jakąś dziwną kwotę z kosmosu. Z mojego doświadczenia wynika, że ludzie którzy tam pracują a szczególnie z BL są kompletnie ....... , każdy mówi co innego. Co im najlepiej wychodzi to wprowadzanie klientów w błąd na korzyść Tp S.A. Mają tam wielki bałagan. Dziewięć miesięcy po tym jak już od nich odeszliśmy dzwonią do nas z oferta tańszych rozmów bo nawet nie maja w systemie informacji o tym, że takich klientów już u nich nie ma. Proszę z nimi walczyć bo jak im będą klienci odpuszczać to zawsze będą czuli się bezkarni za swoje oszustwa i niekompetencje.
    • lecki222 Re: Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE 18.02.12, 12:21
      Zgłaszam do nagrody TPSA za płatny numer 801102102 do doradców, w tym tak sprytnie skonstruowaną drogę dotarcia do "żywego" doradcy" (....jeżeli a to wciśnij 1, ...., jeżeli chcesz wrócić do punktu wyjścia, to wciśnij x, jeżeli nie chcesz czekać, to zainstaluj sobie Asystenta...., jeżeli chcesz b to wciśnij y...niestety wszystkie linie zajęte....muzyka...., czas oczekiwania może......." Z trudem uzyskałem neofon, który uruchomiłem w miesiąc po podpisaniu umowy, przeprowadziłem kilkanaście rozmów (płatnych!) przez komórkę z doradcami i dopiero jak zagroziłem rezygnacją i wymusiłem (krzykiem!) przysłanie monterów, którzy rozwiązali problem w 1 minutę!, telefon dzwonił. Już niczego nie zamówię przez internet! Do UKE nie mogłem napisać, bo nie miałem na piśmie odpowiedzi na moje reklamacje. (Tego wymaga protokół, miałem SMS albo ustnie!)
    • lecki222 Re: Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE 18.02.12, 12:22
      Zgłaszam do nagrody TPSA za płatny numer 801505505 do doradców, w tym tak sprytnie skonstruowaną drogę dotarcia do "żywego" doradcy" (....jeżeli a to wciśnij 1, ...., jeżeli chcesz wrócić do punktu wyjścia, to wciśnij x, jeżeli nie chcesz czekać, to zainstaluj sobie Asystenta...., jeżeli chcesz b to wciśnij y...niestety wszystkie linie zajęte....muzyka...., czas oczekiwania może......." Z trudem uzyskałem neofon, który uruchomiłem w miesiąc po podpisaniu umowy, przeprowadziłem kilkanaście rozmów (płatnych!) przez komórkę z doradcami i dopiero jak zagroziłem rezygnacją i wymusiłem (krzykiem!) przysłanie monterów, którzy rozwiązali problem w 1 minutę!, telefon dzwonił. Już niczego nie zamówię przez internet! Do UKE nie mogłem napisać, bo nie miałem na piśmie odpowiedzi na moje reklamacje. (Tego wymaga protokół, miałem SMS albo ustnie!)
      • lecki222 Re: Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE 18.02.12, 12:28
        Skąd się wziął mój błąd w numerze 800102102?
        Jeden z doradców poradził mi, żebym zadzwonił na ten poufny numer do doradców, bo jest bezpłatny, w przeciwieństwie do 800505505. Gdy zadzwoniłem po raz drugi, już nie działał! Każdy grosz się liczy!
    • Gość: lidia Re: Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE IP: *.adsl.inetia.pl 07.04.12, 13:40
      TPsa chce mnie naciągnąć na pieniądze za abonamet telefonu ,którego nie mam od roku. Właśnie skontaktowała się ze mną firma windykacyjna. Mam zamiar złożyć doniesienie do prokuratury o popełnienie przez nich przstępstwa, ale szukam takich osób, które zgłoszą się do mnie, aby założyć pozew zbiorowy TPSA i nareszcie skończyć z oszustwami firmy. Proszę o kontakt na adres nabici.webnode.com.
      • Gość: Henryk Re: Oszukany przez TpSA- proszę o opinie UKE IP: *.marbis.pl 01.10.12, 17:31
        Moja sytułacja jest podobna. Podczas mojej nieobecności w domu odwiedził nas przedstawiciel firmy Tp z nową umową. W domu moim była tylko żona. Wykorzystując sytułację mojej nieobecności przedstawicel TP i naiwność żony do podpisała umowy. Wykorzystał sytuację mojej nieobecności i podsunął do podpisu umowę żonie, na którą się nie zgadzałem. Żona ukryła przedemną ten fakt dowiedziałem się o tym po czasie. Przedstawiciel fimy TP bez mojej obecności nie powinien zawierać umowy z żoną, gdyż umowa była sporządzona na moje dane. Po pewnym czasie zaczeły przychodzić wezwania do zapłaty należności za zerwanie umowy zaczeło się od kwoty ok 420zł, ponieważ nie zgadzałem się z zapłatą tej sumy. Komornik A.Grzona z Wejherowa zajął mi część emerytury w wysokości 998 zł. Nie przeprowadził nawet żadnego wywiadu, ani wizyty komornika w domu, nie odpowiadał na pisma, które do niego wysyłałem listem poleconym. Nie dostałem kompletnie żadnego pisma i żadnej odpowiedzi, komornik powinien wykazać zrozumienie i wyjaśnić sprawę a nie tylko zdzierać bezprawnie z ludzi, nie znając ich sutuacji zdrowotnej, życiowej. To nie sprawiedliwe. Żeby Telefonia Tp i tacy komornicy bogacili się z biednych emerytów i rencistów.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka