Dodaj do ulubionych

Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+

05.09.11, 19:28
W związku ze zmianami w programie Cyfry+ postanowiłam rozwiązać umowę, która miała zakończyć się w lipcu 2012, jednak zgodnie z regulaminem można tak uczynić jeśli firma wprowadza zmiany programów lub opłat.
W dniu 15 czerwca wysłałam faxem wypowiedzenie, wcześniej upewniając się u sprzedawcy Cyfry w Poznaniu i telefonicznie u pracownika nadawcy programów w W-wie w dniu 14 lub 15 czerwca, którzy potwierdzili moje do tego prawo. ( Rozmowy są podobno nagrywane)
Jednak po prawie 2 m-cach stwierdziłam, że moje karty multiroom nadal są aktywne, więc znowu zadzwoniłam do W-wy z pytaniem dlaczego tak jest i dlaczego nie mam żadnej odpowiedzi na moje wypowiedzenie. W odpowiedzi usłyszałam, że moje wypowiedzenie nie zostało uznane, gdyż nie zawarłam w wypowiedzeniu, że chodzi o TVN Warszawa i że Cyfra nie ma obowiązku mi odpowiadać.
Każda rozmowa telefoniczna kończy się straszeniem windykacją i wpisem na listę dłużników, gdyż żądają ode mnie zapłaty za 2 m-ce i kary za wcześniejsze zerwanie umowy 299 zł.
Mimo, że nadawca ten nie wprowadza zmian codziennie ani nawet co miesiąc, używają takiego argumentu by nie uznać moich praw do wypowiedzenia.
Przesyłam w załączniku całą korespondencję z Cyfrą+.
Proszę o rozpatrzenie mojej sprawy
Ewa Kowalska
Poniżej korespondencja z Cyfrą+ i kopia wypowiedzenia

Ewa Kowalska
Ul. Kmicica 14
60-177 Poznań
nr abonenta 6200859 Poznań, 04września 2011

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o
al. gen. W. Sikorskiego 9
02-758 Warszawa




REKLAMACJA
Oświadczam, że nie zgadzam się z brakiem uznania mojego wypowiedzenia, a używanie takich argumentów jak braku słów „TVN Warszawa” których nie zawarłam w wypowiedzeniu to na siłę szukanie pretekstu aby nie uznać zakończenia umowy. Z tego co wiem, Wasza firma nie robi zmian w oprogramowaniu i w opłatach codziennie ani nawet co miesiąc by używać takich argumentów.
Cytat z Waszej odpowiedzi:
„art. 6 § 1 Regulaminu Umowy o Abonament. Podkreślam, że w przypadku chęci rozwiązania kontraktu z powodu wycofania z oferty programu TVN Warszawa, należało zawszeć taką informację w wysłanym oświadczeniu”
Powyższy cytat z wyjaśnienia to naciąganie regulaminu w Waszą stronę.


Nie zgadzam się z decyzją podjętą przez Was. Uważam, że moje działania były zgodne z terminami i warunkami zawartymi w regulaminie, do którego i Wy powinniście się stosować.
Obecnie nadal jestem Wasza abonentką i nie uważam abym miała jakieś zobowiązania pieniężne wobec Waszej firmy.

Straszenie mnie windykacją i wpisem na listę dłużników, bo tak kończą się rozmowy telefoniczne z Waszymi pracownikami, to działania chyba nie zgodne z prawem?

Wszelkie formalności zostały dotrzymane zgodnie z terminami. Również o prawidłowości takiego wypowiedzenia potwierdził telefonicznie Wasz pracownik. (Podobno wszystkie rozmowy są nagrywane więc można to sprawdzić).
Również potwierdził to pracownik punktu sprzedaży Waszych usług w poznańskim markecie King Cross przy ul. Bukowskiej. Dopiero po tych zapewnieniach złożyłam wypowiedzenie.

Sama forma wypowiedzenia może nie jest elaboratem ale słowo „zmiany” powinno wystarczyć.

Jeśli piszę w wypowiedzeniu. że jest to związane ze zmianami to wiadomo o co chodzi, gdyż nie ma innych możliwości wcześniejszego wypowiedzenia,.
O tym mówi Wasz regulamin art.5 par.5,6,7.
Każda szanująca się firma odpowiada na korespondencję od swoich klientów, z którymi ma zawarte umowy i nie ma potrzeby pisać o tym w regulaminie.
Gdyby nie moja interwencja telefoniczna w Waszym biurze obsługi klienta, pewnie do dnia dzisiejszego czekałabym na odpowiedź.
Jestem Waszą klientką od samego początku Waszej działalności, i dziwię się, że tak traktuje się długoletnich abonentów.
Uważam, że moja umowa uległa rozwiązaniu zgodnie z regulaminem, dotrzymałam terminu wypowiedzenia!
Chyba, że regulamin jest tylko po to by móc działać na rynku ale nie się do niego stosować.
Ewa Kowalska

Korespondencja internetowa:
Witam, w dniu 15.06. złożyłam wypowiedzenie, mając nr abonenta 6200859, które zgodnie z reg. spowodowane było zmiana ramówki. Po telefonicznym upewnieniu się, że moja umowa zostanie na pewno rozwiązana, rozmowa ze mną była nagrywana - pracownik Wasz powiedział, że z dniem 30 czerwca, podpisałam nową umowę na abonament z dniem 1.07.Ponieważ stara karta abonencka nadal działa, skontaktowałam się z biurem, i otrzymałam odpowiedź, że jednak nie miałam prawa wypowiedzieć umowy, mimo, że wg regulaminu mam takie prawo. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od Was żadnej odpowiedzi pisemnej na moje wypowiedzenie, mimo że minęły 2 m-ce. Dlatego, w związku z nie dotrzymaniem przez Was moich regulaminowych praw, uważam, że poprzednia umowa została rozwiązana, a obowiązuje mnie obecnie nowa. Nie mam obowiązku opłacania dwóch abonamentów, tylko dlatego, że wprowadziliście mnie w błąd. Za poprzedni abonament uregulowałam płatności zgodnie z informacją Waszego pracownika czyli do końca czerwca.
Ewa Kowalska

(Odpowiedź pisemną otrzymałam w dniu 21.08.2011)

Szanowna Pani,

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że odpowiedź na Pani reklamację zostanie wysłana 9 sierpnia 2011 roku.

Poniżej zamieszczam treść pisma:

?Szanowna Pani,

dziękuję za kontakt z nami.

Odpowiadając na zgłoszenie telefoniczne, uprzejmie informuję, że na podstawie Pani wniosku nadanego 16 czerwca 2011 roku, rozwiązanie kontraktu nastąpi z końcem Okresu Minimalnego, który obwiązuje do 31 lipca 2012 roku, w myśl zapisów
art. 6 § 1 Regulaminu Umowy o Abonament. Podkreślam, że w przypadku chęci rozwiązania kontraktu z powodu wycofania z oferty programu TVN Warszawa, należało zawszeć taką informację w wysłanym oświadczeniu.

Jednocześnie wyjaśniam, że Regulamin Umowy nie nakłada na CYFRĘ+ obowiązku potwierdzania otrzymanego wypowiedzenia kontraktu.

Mając na uwadze powyższe, z przykrością stwierdzam, że brak mi podstaw
do uwzględnienia Pani reklamacji. Rozwiązanie Umowy nastąpi 31 lipca 2012 roku.

W przypadku pojawienia się pytań, uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny
(801 066 066, 22 310 45 45), przesłanie faksu (22 310 45 44) lub e-maila (informacje@cyfraplus.com.pl).

Łączę wyrazy szacunku,

Katarzyna Dziubak
Specjalista ds. Relacji z Klientami
Dział Relacji z Abonentami?



W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

Łączę wyrazy szacunku,

Paweł Majka
Dział Relacji z Abonentami
---------------------------------------------------------------------------------------------
CENTRUM TELEFONICZNE ABONENTÓW

Tel.: 801 066 066 lub 22 310 45 45
Fax: 22 310 45 44

Skorzystaj z Internetowego Centrum Abonenta:

--------------------------------------------------------------------------------------------
CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o, al. gen. W. Sikorskiego 9, 02-758 Warszawa
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy KRS
KRS 0000051835, NIP: 526-22-46-271
kapitał zakładowy 300.000.000 zł


Treść wypowiedzenia:
z dnia 15.06.2011
"REZYGNACJA Z UMOWY O ABONAMENT CYFRY +
W związku ze zmianami, zgodnie z regulaminem, oświadczam, iż nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu 10.12.2010 roku i wnoszę o jej rozwiązanie."
Obserwuj wątek
    • peperoncino Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 07.11.11, 13:39
      Hehe,
      uciekaj z Cyfry dziewczyno! I oddaj im cały sprzęt w terminie 30 dni od rozwiązania umowy. Mnie właśnie zasądzili 300zl + odsetki + koszty procesowe za nieterminowo zwróconą kartę do dekodera. Za kartę, która po rozwiązaniu umowy jest g. warta. Jest na to przepis - Art. 385 3. p 17) K.C. o niedozwolonych klauzulach umownych, w szczególności wygórowanych karach, ale jak widać polskie sądy go nie respektują...
      • Gość: Ona Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.12.11, 12:47
        Dokładnie uciekaj z Cyfry!!
        NIby promocje a tak kantuja aby dla siebie a człowieka aby na haczyk złapać i złowić w sidła jak rybę.Firma nie jest godna polecenia bynajmniej przeze mnie i nie chce mieć z nia doczynku żadnego!
        • tytus.wag Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 27.01.12, 11:24
          kto ucieka z cyfry dobrze robi- mi właśnie dobierga koniec okresu wypowiedzenia- przy zakupie wszystko pięknie promocje itd, a po podpisaniu cyrografu- PODWYŻKI, PODWYŻKI, PODWYŻKI- nie dziękuję, to nie dla mnie. Wystarczy po otrzymaniu informacji o podwyżce wysłać wypowiedzenie na adres operatora, podając swoje dane osobowe, nr klienta i jako powód podać zmianę cennika/oferty
          • Gość: aga Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ IP: *.play-internet.pl 27.01.12, 12:19
            zawsze jakiś czas wypowiedzenia jest, ale im szybciej się to zrobi tym lepiej. widać, czas zmienić platformę…
            • tytus.wag Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 13.02.12, 14:05
              mnie kusi możliwosć skorzystania z nowej promocji, inni operatorzy oferuja teraz 3 miechy za darmo, więc warto "odnowić" w ten sposób umowę.
              • robsonos Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 14.02.12, 10:55
                tytus.wag napisał:

                > mnie kusi możliwosć skorzystania z nowej promocji, inni operatorzy oferuja tera
                > z 3 miechy za darmo, więc warto "odnowić" w ten sposób umowę.

                Kusić kuszą. Tyle, że trzy miechy za darmo to wszyscy chyba mają, a w C+ to jest połączone z podwyżkami.
                • tytus.wag Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 15.02.12, 21:20
                  tak czy siak dostałęm informację że wypowiedzenie zarejestrowano i teraz grzecznie czekam na upływ okresu wypowiedzenia
    • Gość: Andrzej Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ IP: *.nplay.net.pl 28.01.12, 14:34
      A Ja jestem w N i jestem bardzo zadowolony, byłem kiedyś w C+, póki byłem z nimi to wszystko było super i jakość i filmy ect ale jak postanowiłem zmienić C+ na N to zaczęły się problemy, cóż zawsze tak jest...
      • robsonos Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 17.02.12, 09:59
        Gość portalu: Andrzej napisał(a):

        > A Ja jestem w N i jestem bardzo zadowolony, byłem kiedyś w C+, póki byłem z nim
        > i to wszystko było super i jakość i filmy ect ale jak postanowiłem zmienić C+ n
        > a N to zaczęły się problemy, cóż zawsze tak jest...

        To znaczy C+ jakiś ferment tobie robi za zakończenie współpracy?
        • mir123bych Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 18.02.12, 12:39
          pewnie jakiś konsultant w niszowym salonie coś chciał nakręcić i mu nie wyszło, nie powinni robić cyrków i utrudniać
          • robsonos Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 20.02.12, 10:26
            mir123bych napisał:

            > pewnie jakiś konsultant w niszowym salonie coś chciał nakręcić i mu nie wyszło,
            > nie powinni robić cyrków i utrudniać

            W sumie to im się nie dziwi, bo to dla nich pieniądze. Z drugiej strony prawo to prawo musi obowiązywać, czyli nie wolno robić problemów klientowi, który chce zrezygnować i ma do uzasadnione prawo.
            • tytus.wag Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 20.02.12, 11:10
              dostaliście już informację o zarejestrowaniu Waszego wypowiedzenia
          • tytus.wag Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 22.02.12, 19:13
            co byście proponowali po zakończeniu umowy?
            • robsonos Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 23.02.12, 12:23
              tytus.wag napisał:

              > co byście proponowali po zakończeniu umowy?

              W sumie liczą się jeszcze tylko Cyfrowy Polsat i nka. Ale też sporo zależy gdzie mieszkasz, bo może np. kablówka. Najlepiej rozejrzyj się po ofertach. Jest tego przecież pełno i dzwoń, a jak masz czas to spacerek do nich.
              • mir123bych Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 25.02.12, 16:37
                W obecnej promocji w ence za 39 zł. miesięcznie są 53 kanały w tym 13 HB, a kupując przez ich stronę ma się krótszą umowę, kuriera free, sądzę że lepsze od cyfry...
                • robsonos Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 27.02.12, 08:30
                  mir123bych napisał:

                  > W obecnej promocji w ence za 39 zł. miesięcznie są 53 kanały w tym 13 HB, a kup
                  > ując przez ich stronę ma się krótszą umowę, kuriera free, sądzę że lepsze od cy
                  > fry...

                  Nie jestem pewien, czy to jest najlepsza opcja. Ciekawsza jest oferta za 59 zł. z 91 kanałami.
                  • tytus.wag Re: Pytanie do UKE - wypowiedzenie umowy Cyfra+ 27.02.12, 14:15
                    czy poszczegolne dekodery z hdd różnią się czymś jeszcze poza pojemnoscią dysku? nie ukrywam, że najbardziej ciekawi mnie monsterbox z dyskiem o pojemności 1 terabajta
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka