Dodaj do ulubionych

obsługa rachunku bankowego przez komórkę

01.11.11, 18:59
Będąc niedoświadczonym użytkownikiem internetu kilka miesięcy temu wpadłam na pomysł, żeby mieć możliwość obsługiwania swojego konta w m.banku przez komórkę . W celu zrealizowania swojego planu udałam się do salonu firmowego Polkomtel S.A . Od kilku lat korzystam z usług tej firmy ze zmiennym szczęściem . Konsultant został poinformowany w jakim celu w ramach przedłużenia abonamentu chciałabym nabyć nowy aparat . Wyjaśniłam , że chciałabym aby posiadał funkcje umożliwiające mi korzystanie z nawigacji i korzystania z konta w m.banku. Doradził mi, abym kupiła model Sony Ericsson Hazel .Namówił również abym podpisała dwuletnią umowę na korzystanie z internetu . Ku mojemu zdumieniu po każdej próbie zalogowania się na koncie przez komórkę okazywało się , że strona jest zablokowana . Kilkakrotne wizyty w m.banku i salonach firmowych Polkomtel niczego nie wyjaśniły. Za każdym razem słyszałam , że wina nie leży po stronie odwiedzanej firmy . Nikt jednak nie potrafił wytłumaczyć mi dlaczego tak się dzieje .Zdeterminowana trafiłam do salonu, w którym kupiłam telefon . Tam po telefonicznym kontakcie z działem technicznym dowiedziałam się , że nie wszystkie aparaty posiadają atest bezpieczeństwa m.banku . Mój typ nie miał. Złożyłam reklamację . Dowiedziałam się , że przed zakupem zapoznałam się z danymi technicznymi komórki , więc świadomie podpisałam umowę . W związku z tym nie przysługuje mi prawo do wymiany komórki na inny typ czy do rozwiązania umowy. Zastanawiam się w jakim celu znajdują się konsultanci w salonach firmowych . Czyżby podstawową ich rolą było naciąganie klientów na usługi, o których sami nic nie wiedzą ? Mam wrażenie również , że mają pełną świadomośc bezkarności swoich działań . Znajomi informatycy wyleczyli mnie z chęci korzystania z konta przez komórkę . Pozostaje jednak chęć uprzedzenia innych .
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka