marecy
13.05.14, 10:32
W Nju mobile istnieją ustalone daty rozpoczęcia okresu rozliczeniowego po podpisaniu umowy o swiadczenie uslug w taryfie abonamentowej nju z rachunkiem.
Rozpoczynają się one odpowiednio 1, 4, 6, 10, 14, 16, 19, 24, 26, 29 dnia miesiąca.
Wniosek o przeniesienie numeru złożyłem 28 kwietnia br. a mój numer został przeniesiony dnia 9 maja.
Mój okres rozliczeniowy powinien się więc zaczynać od najbliższego ustalnego okresu rozliczeniowego czyli od 10tego dnia miesiąca [po jednym dniu].
Wchodząc na swoje konto na stronie operatora przeczytalem jednak ze moj okres rozliczeniowy jest od 19tego dnia miesiąca czyli jako czwarty a nie najbliższy...
Gdyby mój okres rozliczeniowy zaczynał się od 10tego to postarałbym się nie generowaćwysokich kosztów przez jedne dzień. Natomiast przez 10 dni korzystania zapłacę 38zł [29zl za rozmowy + 9 zl za smsy/mmsy w ofercie no limit] poniewazz telefonu korzystam intensywnie. Czyli generalnie za 10 dni zaplace tyle co za miesiac.
Podczas skladania wniosku oraz w dokumentach ktore podpisalem nie ma zadnej wzmianki o przydzieleniu odroczonego okresu rozliczeniowego a powinien byc najblizszy!!
Czuje sie oszukany i potrzebuje podpowiedzi jak dochodzic swoich praw.
Kontakt z nju mobile to labo 5zl za polaczanie albo forma pisemna elektroniczna na ktora odpowiedza za miesiac... a ja nie chce z nimi rozmawiac tylko znalezc podstawe prawna do reklamacji!
Dziekuej za wszystkie odpowiwedzi.
Marek