Dodaj do ulubionych

Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini TPSA

31.08.08, 22:05
Mam pytanie.
Jak długi czas ma firma Orange na uruchomienie usługi ADSL (Orange Freedom) na
linii TPSA?
Miasto Szczecin. Przez 2 lata korzystaliśmy z usługi Neostrada i poza drobnymi
awariami było OK. Okres promocyjny się skończył więc przy okazji wizyty w
salonie TPSA/Orange dowiedzieliśmy się o usłudze Orange Freedom na linii TPSA.
Oferta była korzystniejsza niż standardowa TPSA i w pakiecie doładowanie konta
abonenckiego w sieci Orange. Po kilku dniach sygnał ADSL na linii TPSA znikł i
wtedy ponownie była wizyta w salonie by podpisać umowę.
Internet jak dotąd nie pojawił się. Telefony do Infolinii Orange dają taką
informację że i trzeba czekać. A ile to już kwestia pracownika infolinii. Raz
słyszę do 6 dni, innym razem 10 dni, potem 10 dni roboczych, potem 9-13 dni a
jeśli będą trudności (!) to nawet 30 dni W regulaminie, który otrzymaliśmy
razem z umową, nie ma informacji na temat czasu uruchomienia usługi.
Obserwuj wątek
    • Gość: anon2 Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.xdsl.centertel.pl 01.09.08, 10:46
      Ja mieszkam również w Szczecinie i byłem w podobnej do ciebie sytuacji - po 2
      latach siedzenia na Neostradzie 512 zamówiłem po wypowiedzeniu Orange Freedom
      1Mb pierwsze o co musiałem sam zadbać mimo wypowiedzenia pisemnego na neo to o
      rozłączenie z linią DSL Tepsy (odpowiednie zgłoszenie na błękitnej pomogło
      uzyskać resynch). Potem czeka się zwykle do 2 tygodni na podłączenie ( ja
      czekałem 8 dni a koledzy rożnie).
      Pzdr.
      • snakyeyes Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini 21.09.08, 10:29
        witam!
        jestem w identycznej sytuacji co Pan.Wczoraj w salonie Orange mało
        nie zwariowałam podczas rozmowy z pracownicą która informowała mnie
        iż "u nich w systemie widoczne jest iż INTERNET JEST" - ale ja
        INTERNETU NIE MAM" i w zaden sposób nie mogła mi udzielić
        pomocy.Dzwoniła na *100 (żenada!!!do konsultanta) po czym jedyne co
        uzyskałam to informacja że to wina TPSA i że mam czekać podobnie jak
        Pan 72godz.
        Chciałam nadmienić jeszcze iż nie uzyskałam smsa ani ŻADNEJ
        informacji iż usługa JEST AKTYWNA -(tzn tak naprawdę NIE AKTYWNA)
        gdybym sama nie zadzwoniła do BOK nie wiedziałabymm o tym.
        Bardzo proszę o kolejne informacje na bieżące z postępów w Pana
        sprawie - byłoby to również pomocne dla mnie.
        Chętnie zrezygnowałabym z tej usługi - czy to mozliwe bez
        opłaty "karnej"???
        pozdrawiam
      • Gość: Vtp Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.am.wroc.pl 06.04.09, 10:57
        Witam, w zeszłym roku chciałem założyć internet u siebie w domu. Oferta TPSA nie odpowiadałą mi ponieważ musiałbym zwiększyć abonament za usługi telefoniczne aby móc korzystać z neostrady. Akurat w tym samym czasie Era zareklamowała usługę internetu na linni TPSA - podpisałem więc umowę, aby jednak mogła ona wejść w życie TPSA musiała wyrazić zgodę na korzystanie z ich łącza czego oczywiście nie uczyniła zasłaniając się łumaczeniem że moje łącze jest za słabe na coś takiego:/ OCzywiście chodziło o klienta ponieważ nie chcieli przedstawić szczegółów dotyczących problemu pomimo tego iż włąściciel salonu Ery miał wykształcenie w dziedzinie telekomunikacji. Myślę że nie do końca również im pasuje dzierżawa łącza przez Orange (pomimo porozumienia między tymi dwoma firmami), więc dlatego są takie problemy...TPSA to zwyczajny monopolista!!!
    • ekspert.uke Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini 24.09.08, 16:03
      pasazernagape napisał:

      > Mam pytanie.
      > Jak długi czas ma firma Orange na uruchomienie usługi ADSL (Orange
      Freedom) na
      > linii TPSA?
      > Miasto Szczecin. Przez 2 lata korzystaliśmy z usługi Neostrada i
      poza drobnymi
      > awariami było OK. Okres promocyjny się skończył więc przy okazji
      wizyty w
      > salonie TPSA/Orange dowiedzieliśmy się o usłudze Orange Freedom na
      linii TPSA.
      > Oferta była korzystniejsza niż standardowa TPSA i w pakiecie
      doładowanie konta
      > abonenckiego w sieci Orange. Po kilku dniach sygnał ADSL na linii
      TPSA znikł i
      > wtedy ponownie była wizyta w salonie by podpisać umowę.
      > Internet jak dotąd nie pojawił się. Telefony do Infolinii Orange
      dają taką
      > informację że i trzeba czekać. A ile to już kwestia pracownika
      infolinii. Raz
      > słyszę do 6 dni, innym razem 10 dni, potem 10 dni roboczych, potem
      9-13 dni a
      > jeśli będą trudności (!) to nawet 30 dni W regulaminie, który
      otrzymaliśmy
      > razem z umową, nie ma informacji na temat czasu uruchomienia
      usługi.

      w odpowiedzi na Pana pytanie, na wstępie uprzejmie Pana przepraszam,
      za długi okres czasu oczekiwania na odpowiedź, a w koljności
      uprzejmie wyjaśniam, iż usługa BSA (Bitstream Access-usługa
      hurtowego dostępu do sieci telekomunikacyjnej TP) Orange Freedom,
      dostępna jest dla tych klientów którzy posiadają łącze analogowe w
      TP na którym to TP lub inny dostawca świadczy usługę telefoniczną,
      którzy poprawnie wypełnili oświadczenie Abonenta i zawarli z
      dostawcą (PTK Centertel Sp. z o.o.) umowę na świadczenie usługi.
      Zgodnie z pkt 6.1. Regulaminu promocji Orange Freedom, rozpoczęcie
      korzystania z usługi nastąpi w terminie do 30 dni od daty podpisania
      umowy o świadczenie usługi BSA, oczywiście jeżeli na danym łączu
      istnieją ku temu możliwości techniczne świadczenia usługi
      potwierdzone przez TP S.A. na której to linii świadczona jest usługa
      jak i dostawcę usługi czyli PTK Centertel Sp. z o.o. Rozpoczęcie
      świadczenia usługi może oczywiście nastąpić wcześniej.
      W przypadku gdy w terminie określonym w regulaminie nie nastąpi
      rozpoczęcie świadczenia usługi, uprzejmie proszę o przesłanie skargi
      do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

      z pozdrowieniami
      Paweł Kucharczyk
      Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego
      Urząd Komunikacji Elektronicznej
    • Gość: Ania Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.lublin.mm.pl 27.10.08, 19:08
      W regulaminie taka informacja jest załączona, a to, że Polacy czytają umowę po
      podpisaniu to już inna sprawa... Punkt 6 regulaminu z 12 września. Operator
      zastrzega sobie nawet do 30 dni na sprawdzenie lini. Nie gwarantuje, że usługa
      będzie możliwa. Dodatkowo, konsultanci podają czas standardowy uruchomienia
      usługi, jest to 9-13 dni roboczych. Proszę Państwa, nauczmy się czytać umowy ZE
      ZROZUMIENIEM.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka