Dodaj do ulubionych

Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini TPSA

31.08.08, 22:05
Mam pytanie.
Jak długi czas ma firma Orange na uruchomienie usługi ADSL (Orange Freedom) na
linii TPSA?
Miasto Szczecin. Przez 2 lata korzystaliśmy z usługi Neostrada i poza drobnymi
awariami było OK. Okres promocyjny się skończył więc przy okazji wizyty w
salonie TPSA/Orange dowiedzieliśmy się o usłudze Orange Freedom na linii TPSA.
Oferta była korzystniejsza niż standardowa TPSA i w pakiecie doładowanie konta
abonenckiego w sieci Orange. Po kilku dniach sygnał ADSL na linii TPSA znikł i
wtedy ponownie była wizyta w salonie by podpisać umowę.
Internet jak dotąd nie pojawił się. Telefony do Infolinii Orange dają taką
informację że i trzeba czekać. A ile to już kwestia pracownika infolinii. Raz
słyszę do 6 dni, innym razem 10 dni, potem 10 dni roboczych, potem 9-13 dni a
jeśli będą trudności (!) to nawet 30 dni W regulaminie, który otrzymaliśmy
razem z umową, nie ma informacji na temat czasu uruchomienia usługi.
Obserwuj wątek
    • Gość: anon2 Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.xdsl.centertel.pl 01.09.08, 10:46
      Ja mieszkam również w Szczecinie i byłem w podobnej do ciebie sytuacji - po 2
      latach siedzenia na Neostradzie 512 zamówiłem po wypowiedzeniu Orange Freedom
      1Mb pierwsze o co musiałem sam zadbać mimo wypowiedzenia pisemnego na neo to o
      rozłączenie z linią DSL Tepsy (odpowiednie zgłoszenie na błękitnej pomogło
      uzyskać resynch). Potem czeka się zwykle do 2 tygodni na podłączenie ( ja
      czekałem 8 dni a koledzy rożnie).
      Pzdr.
      • Gość: pasazernagape Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.09.08, 23:46
        czekam, czekam a internetu ani widu ani słychu. W środę podobno będzie można
        wysłać już pisemna reklamację do Orange co też uczynimy.

        PS.
        Zaczynamy żałować zmiany operatora. Przejście z jedne firmy do drugiej w ramach
        jednej grupy trwa za długo.
    • Gość: pasazernagape Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.09.08, 23:59
      Informacja z dzisiaj.
      Internet jest ale go nie ma :-)
      Orange uruchomiło usługę ale nadal nie ma internetu ponieważ nie ma
      synchronizacji ADSL. Pan z infolinii Orange powiedział że z ich strony wszystko
      gra i to wina TPSA że nie ma synchronizacji i następnie przyjął reklamację...
      Zobaczymy. Podobno w 72 godziny będzie odpowiedź.
      • snakyeyes Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini 21.09.08, 10:29
        witam!
        jestem w identycznej sytuacji co Pan.Wczoraj w salonie Orange mało
        nie zwariowałam podczas rozmowy z pracownicą która informowała mnie
        iż "u nich w systemie widoczne jest iż INTERNET JEST" - ale ja
        INTERNETU NIE MAM" i w zaden sposób nie mogła mi udzielić
        pomocy.Dzwoniła na *100 (żenada!!!do konsultanta) po czym jedyne co
        uzyskałam to informacja że to wina TPSA i że mam czekać podobnie jak
        Pan 72godz.
        Chciałam nadmienić jeszcze iż nie uzyskałam smsa ani ŻADNEJ
        informacji iż usługa JEST AKTYWNA -(tzn tak naprawdę NIE AKTYWNA)
        gdybym sama nie zadzwoniła do BOK nie wiedziałabymm o tym.
        Bardzo proszę o kolejne informacje na bieżące z postępów w Pana
        sprawie - byłoby to również pomocne dla mnie.
        Chętnie zrezygnowałabym z tej usługi - czy to mozliwe bez
        opłaty "karnej"???
        pozdrawiam
        • Gość: xxxx Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.lublin.mm.pl 27.10.08, 19:14
          Pracownica nie ma dostepu do wszystkich informacji, więc dzwoni na infolinię...
          co w tym dziwnego?
      • Gość: xxx Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.lublin.mm.pl 27.10.08, 19:12
        Standardowo 72 godziny... Trzeba było wyłapać to słowo. Poza tym, jeśli wina
        jest po stronie tp, to nie ma co liczyć na szybkie rozwiązanie sprawy. Orange
        zabiera im klientów... Technicy tp nie będą stawać na głowie, żeby naprawić łącze.
      • Gość: Vtp Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.am.wroc.pl 06.04.09, 10:57
        Witam, w zeszłym roku chciałem założyć internet u siebie w domu. Oferta TPSA nie odpowiadałą mi ponieważ musiałbym zwiększyć abonament za usługi telefoniczne aby móc korzystać z neostrady. Akurat w tym samym czasie Era zareklamowała usługę internetu na linni TPSA - podpisałem więc umowę, aby jednak mogła ona wejść w życie TPSA musiała wyrazić zgodę na korzystanie z ich łącza czego oczywiście nie uczyniła zasłaniając się łumaczeniem że moje łącze jest za słabe na coś takiego:/ OCzywiście chodziło o klienta ponieważ nie chcieli przedstawić szczegółów dotyczących problemu pomimo tego iż włąściciel salonu Ery miał wykształcenie w dziedzinie telekomunikacji. Myślę że nie do końca również im pasuje dzierżawa łącza przez Orange (pomimo porozumienia między tymi dwoma firmami), więc dlatego są takie problemy...TPSA to zwyczajny monopolista!!!
    • ekspert.uke Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini 24.09.08, 16:03
      pasazernagape napisał:

      > Mam pytanie.
      > Jak długi czas ma firma Orange na uruchomienie usługi ADSL (Orange
      Freedom) na
      > linii TPSA?
      > Miasto Szczecin. Przez 2 lata korzystaliśmy z usługi Neostrada i
      poza drobnymi
      > awariami było OK. Okres promocyjny się skończył więc przy okazji
      wizyty w
      > salonie TPSA/Orange dowiedzieliśmy się o usłudze Orange Freedom na
      linii TPSA.
      > Oferta była korzystniejsza niż standardowa TPSA i w pakiecie
      doładowanie konta
      > abonenckiego w sieci Orange. Po kilku dniach sygnał ADSL na linii
      TPSA znikł i
      > wtedy ponownie była wizyta w salonie by podpisać umowę.
      > Internet jak dotąd nie pojawił się. Telefony do Infolinii Orange
      dają taką
      > informację że i trzeba czekać. A ile to już kwestia pracownika
      infolinii. Raz
      > słyszę do 6 dni, innym razem 10 dni, potem 10 dni roboczych, potem
      9-13 dni a
      > jeśli będą trudności (!) to nawet 30 dni W regulaminie, który
      otrzymaliśmy
      > razem z umową, nie ma informacji na temat czasu uruchomienia
      usługi.

      w odpowiedzi na Pana pytanie, na wstępie uprzejmie Pana przepraszam,
      za długi okres czasu oczekiwania na odpowiedź, a w koljności
      uprzejmie wyjaśniam, iż usługa BSA (Bitstream Access-usługa
      hurtowego dostępu do sieci telekomunikacyjnej TP) Orange Freedom,
      dostępna jest dla tych klientów którzy posiadają łącze analogowe w
      TP na którym to TP lub inny dostawca świadczy usługę telefoniczną,
      którzy poprawnie wypełnili oświadczenie Abonenta i zawarli z
      dostawcą (PTK Centertel Sp. z o.o.) umowę na świadczenie usługi.
      Zgodnie z pkt 6.1. Regulaminu promocji Orange Freedom, rozpoczęcie
      korzystania z usługi nastąpi w terminie do 30 dni od daty podpisania
      umowy o świadczenie usługi BSA, oczywiście jeżeli na danym łączu
      istnieją ku temu możliwości techniczne świadczenia usługi
      potwierdzone przez TP S.A. na której to linii świadczona jest usługa
      jak i dostawcę usługi czyli PTK Centertel Sp. z o.o. Rozpoczęcie
      świadczenia usługi może oczywiście nastąpić wcześniej.
      W przypadku gdy w terminie określonym w regulaminie nie nastąpi
      rozpoczęcie świadczenia usługi, uprzejmie proszę o przesłanie skargi
      do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

      z pozdrowieniami
      Paweł Kucharczyk
      Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego
      Urząd Komunikacji Elektronicznej
    • Gość: Ania Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.lublin.mm.pl 27.10.08, 19:08
      W regulaminie taka informacja jest załączona, a to, że Polacy czytają umowę po
      podpisaniu to już inna sprawa... Punkt 6 regulaminu z 12 września. Operator
      zastrzega sobie nawet do 30 dni na sprawdzenie lini. Nie gwarantuje, że usługa
      będzie możliwa. Dodatkowo, konsultanci podają czas standardowy uruchomienia
      usługi, jest to 9-13 dni roboczych. Proszę Państwa, nauczmy się czytać umowy ZE
      ZROZUMIENIEM.
      • Gość: lom Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini IP: *.aster.pl 30.10.08, 21:13
        a po co czytać? lepiej reklamować i płakać później a nie czytać -
        proponujesz jakieś proste rozwiązania hihi
      • krzysztoof1958 Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini 13.05.09, 17:41
        kto mi powie jak zmienic miejsce zamieszkania zabierajac z soba
        Orange freedom z tego co dzis uslyszalem nie ma takiej opcji.zostalo
        mi 18 miesiecy umowy i bede placil abonament nie kozystajac z uslugi-
        BRAWO ORANGE tak trzymac zycze wam wielu takich klientow jak ja
        bedziecie miec kase za FREE-DOOM pozdrawiam Krzysztof. Bydgoszcz
    • karielli Re: Pytanie do UKE: usługa Orange Freedom na lini 14.11.08, 21:57
      U mnie poszło szybciutko, czekałem 5 lub 6 dni i wsio. No muszę dodać 1 dzień na
      podłączenie i konfiguracje routera, żebym na nowym lapciaku mógł swobodnie śmigać :)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka