GoĹÄ: shutruk
IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl
19.01.09, 14:07
Dziś zakupiłem starter nowego operatora "tubiedronka" odpakowałem i
zaczołem.Zanlazłem " Jak uruchomić telefon","Jakie możliwości daje
starter",:Co zrobić,gdy wyczerpuje się limit","Przydatne kontakty"Dziwiło mnie
czego nie znalazłem otóż nigdzie nie było ani o cenach
połączeń,sms,mms.Znalazłem numer *1234 do Biura Obsługi Klienta.Myślę sobie
zadzwonie. Szukam znowu ile kosztuje połączenie z BOK niestety również nie
znalazłem.Dzwonie odzywa się miła Pani.Zaczołem więc pytać o ceny
połączeń,sma,mms,o przenoszenie numeru,roming trwało to 11 minut Panie w
miedzyczasie kazała mi posłuchać muzyki bo musi sprawdzic.Na koniec rozmowy
zadałem pytanie od którego jak się pózniej okazało powinienem zacząć tą
rozmowę,a mianowicie spytałem ile kosztuje połączenie z BOK miła Panie
powiedziała mi ze 1zł polski za każdą rozpoczętą minute opadła mi
szczęka!Połączenie kosztowało mnie 11zł. Zrozumiałem wtedy na czym chce
zarabiać Polska Telefonia Cyfrowa czytaj "ERA" Myślę,że celowo nie ma żadnych
informacji na starterze żeby potencjalni użytkownicy dzwonili na BOK i nim się
spostrzegą będą mieli czyste konto! Mam wiec pytanie,czy operator nie powinien
umieścić na starterze podstawowych informacji o cenach połączeń jak i cenie
połączenia z BOK???