Gość: Andzio
IP: *.wroclaw.dialog.net.pl
11.03.09, 11:51
Mój problem rozpoczął się po przniesieniu numeru z Plusa do Ery. Era
po podpisaniu umowy udostępniła mi numer tymczasowy i ten działał
poprawnie.
1) W piątek (6 bm) o północy numer został wyłaczony w Plusie
2) Rano nie było go w Erze - zgłoszenie usterki do Ery o 9:00 w
piątek
3) Ok 19 w piątek numer się pojawia
4) W sobotę (7 bm) numer przestaje działać ok 9 rano (komunikat:
Nieudana rejestracja karty SIM)
5) Ok 11 na chwilę się pojawia
6) Ok 13 w sobotę zgłoszenie usterki i zapewnienie konsultanta, że
może coś się poprawi w ciągu dnia
7) W ciągu dnia nic się nie poprawia - zgłoszenie do Ery o 9:00 w
niedzielę
8) Poniedziałek (09 bm) ok 11 pojawia się na moment zasięg a za
chwilę bez zmian - tel. kontrolny do Ery konsultant twierdzi że
naprawa w toku
9) Wtorek (10 bm) wizyta w salonie - ponowne zgłoszenie - nadal brak
aktywności karty i słowo otuchy: "proszę uzbroić się w cierpliwość".
10) Środa (dziś) - nic się nie zmienia
Poprawna zmiana numeru ma nastapić w ciągu 24h u mnie tak nie jest.
Co mogę zrobić? Nikt nie może się ze mną skontaktować, tel.
nieaktywny. Era mnie olewa!