dunia34 16.03.09, 21:23 Ile czasu ma operator na rozpatrzenie reklamacji? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
natalia_sankowska1 Re: Czas rozpatrywania reklamacji-pyt.do UKE 17.03.09, 00:04 Zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne - 30 dni od dnia złożenia operatorowi. Odpowiedz Link Zgłoś
ekspert.uke Re: Czas rozpatrywania reklamacji-pyt.do UKE 19.03.09, 08:14 dunia34 napisała: > Ile czasu ma operator na rozpatrzenie reklamacji? w odpowiedzi na post uprzejmie wyjasniam, iż zgodne z art. 106 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) Operator ma obowiązek udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej złożenia - w przeciwnym razie reklamację uważa się za uwzględnioną. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Jacek Re: Czas rozpatrywania reklamacji-pyt.do UKE IP: *.multimo.gtsenergis.pl 17.04.09, 22:34 Proszę o szczegółowe określenie terminów tzn. od którego momentu liczy się reklamacja złożona telefonicznie a od którego momentu pisemnie? Proszę takę o informację kiedy mija 30 dni - czy wtedy kiedy fizycznie otrzymam odpowiedź, czy wtedy gdy rozpatrujący ją wyśle - data nadania? Mam jeszcze jedno pytanie czym skutkuje niewywiązanie się z terminu 14 dni na nadanie numeru reklamacji i poinformowaniu mnie o tym? Czy to tylko zapis ustawodawcy bez żadnych konsekwencji w przypadku jego nie przestrzegania? Odpowiedz Link Zgłoś
gale Re: Czas rozpatrywania reklamacji-pyt.do UKE 18.04.09, 22:45 > od którego momentu liczy się > reklamacja złożona telefonicznie Od dnia jej złożenia. > a od którego momentu pisemnie? Od dnia jej złożenia (jeśli składa się osobiście) lub otrzymania przez operatora (jeśli wysyła się np. pocztą). > kiedy mija 30 dni - czy wtedy kiedy fizycznie otrzymam odpowiedź, > czy > wtedy gdy rozpatrujący ją wyśle - data nadania? Data nadania. Operator nie może ponosić odpowiedzialności za to w jaki sposób działa PPUP Poczta Polska. > czym > skutkuje niewywiązanie się z terminu 14 dni na nadanie numeru > reklamacji i > poinformowaniu mnie o tym? W zasadzie niczym... > Czy to tylko zapis ustawodawcy bez żadnych > konsekwencji w przypadku jego nie przestrzegania? Nie wszystko musi być penalizowane. Jeśli operator konsekwentnie uchyla się od potwierdzania otrzymania reklamacji czyli obowiązku wynikającego z Rozporządzenia, to powinien liczyć się z kontrolą UKE i zaleceniami pokontrolnymi. Odpowiedz Link Zgłoś
gale Re: Czas rozpatrywania reklamacji-pyt.do UKE 18.04.09, 22:46 Czemu ma służyć Państwa odpowiedź, skoro Użytkowniczka już jej udzieliła ponad 2 dni wcześniej? Odfajkowaniu "udzieliliśmy się w kolejnym wątku"? Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Karol Re: Czas rozpatrywania reklamacji-pyt.do UKE IP: *.chello.pl 30.04.09, 22:37 Jejka jak dobrze że UKE olewa tego kolesia :gale: Jakiś niedowartościowany koleś. Słuchaj facio schowaj sobie w kieszeń te twoje posty. Po pierwsze niczemu nie służą, po drugie bzdury piszesz. Stwórz sobie własne forum i tam się popisuj. Nikt nie robi tyle, co UKE robi dla nas - konsumentów. Więc daruj sobie koleś te twoje posty. Żenada! Odpowiedz Link Zgłoś
natalia_sankowska1 Do "Karola" 01.05.09, 16:35 Szanowny Panie, a może by tak a)zmienić ton - przecież nie wie pan do kogo pisze, a może do osoby dużo starszej od siebie? "Koleś" i "Facio" niech Pan zostawi dla przyjaciół od piwa; b)zauważyć, że wielokrotnie jest tak, iż "ekspert UKE" pisz dokładnie to samo, co niektórzy uczestnicy forum, ale później - tak jak gdyby nie czytał nic poza pierwszym postem. Więc po co powtarza to samo? Lepiej by sam wygladał i nie narażał sie na uwagi, gdyby po prostu powołał się na inny, już wyczerpujący temat post. A tak to nieraz wygląda, że mają tam jakiś normatyw lub dostają premię za "wydajność". Zresztą, ostatnio odpowiada inny pracownik UKE i chyba jeszcze nie zrobił podobnej gafy. Amy, mimo iż UKE ostatnio się aktywizowało, mamy prawo oceniać jak jego działania na rzecz konsumentów, tak i wypowiedzi i sposób reagowania jego pracowników. Jeżeli nie ma Pan nic do powiedzenia na temat zaanonsowany w topicu, post swój niech Pan skieruje do siebie samego. Odpowiedz Link Zgłoś
gale OT do Pani Natalii 02.05.09, 22:37 Pani Natalio, bardzo dziękuję za trzeźwość w ocenie sytuacji, szczególnie że rozpoczęło się od "ciepłych słów" Forumowicza pod adresem mojej skromnej osoby, niezbyt sympatycznie postrzeganej na tym Forum. Podobnie jak Pani, pokładam pewne nadzieje w pojawieniu się na Forum pana Piotra Combika - czyżby początek końca odpowiedzi Ekspertów "obok tematu", pisanych en bloc, udzielanych dwa dni po tym jak ktoś z nas udzielił wyczerpujących odpowiedzi? Nic personalnego ale pan Paweł Kucharczyk raczej nie wystawiał Urzędowi najlepszego świadectwa... Szczerze mówiąc jestem przekonany, że ani pan Pięta ani pan Jarkiewicz ani pani Pomierna-Andrychowska nie pozwoliliby na takie niechlujstwo w obsłudze kanału kontaktu z interesantami. Cóż, może dlatego właśnie tych osób już w Urzędzie nie ma... Odpowiedz Link Zgłoś
natalia_sankowska1 Re: OT do Pani Natalii 03.05.09, 00:44 Dziekuję za ocenę mojego postu. po prostu uwazam, że to forum zostało utworzone nie po to, by robić z niego "ścianę płaczu", lecz powinno stać się narzędziem w walce o prawa klientów telekomów. Staram się robić, co mogę, by pomóc moją wiedzą i doświadczeniem, bo uważam, iż niski poziom świadomości prawnej Polaków zakłóca nie tylko życie jednostek - wpływa na życie kraju. Nie jestem nastawiona aż tak krytycznie do działań UKE, bo uważam, że w wielu przypadkach po prostu istnieją prawne ograniczenia. Lecz tak samo, jak Pan, uważam, że bez sensu jest wyjaśnianie rzeczy już wyjasnionych. Niechby tę energię zużywali na walkę z patologią na rynku usług telekomunikacyjnych. Pozdrawiam. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Madziara Re: OT do Pani Natalii IP: *.aster.pl 04.05.09, 21:55 Jestem szczerze zażenowana tym, co się dzieje na tym forum – nie ukrywam, ze z zainteresowaniem je sledze i tak samo z zainteresowaniem oczekuje na stanowisko osob, które na codzien zajmują się pomocą nam, konsumentom. Niewątpliwie uke wyszło z inicjatywa stworzenia tego forum naprzeciw oczekiwaniom wielu osobom (miedzy innymi moim). Rozumiem, ze to inicjatywa pani Strezynskiej, która tak wiele dla nas zrobiła! Ogromne brawa za pomysł! Dawno temu miałam straszne problemy z Telekomunikacja Polska i wiele z tego powodu kłopotów – na szczęście nie mam już z nimi do czynienia i mam nadzieje nigdy mieć nie będę. Ale drażni mnie to, ze od pewnego czasu zwłaszcza jeden użytkownik – tak jak ktoś napisał w jednym z postów – dawny pracownik tego urzędu o nicku „gale” robi sobie z tego forum jakąś prywatę i próbuje oczernić prace urzędu. Faktem jest, ze czasami uke udziela odpowiedzi z dużym opóźnieniem (tez mnie to drażni), ale dla nich chyba jest to cos dodatkowego, a ma pomagac nam konsumentom – edukować nas - czyli wymiana poglądów, doświadczeń! Gale mam dosyć tych Twoich ciągłych komentarzy, które sprowadzają się tylko do jednego – zwolnili mnie z tego urzędu to im pokażę – to jest naprawdę przykre i zrozum, ze nie wszyscy maja ochotę to czytać. Czas dorosnąć! Jak nie dałeś rady w tym urzędzie i zostałeś zwolniony to po prostu to uszanuj i odejdź w chwale! Może Ciebie to bawi, ale tylko i wyłącznie w takim razie świadczy o Twoim niestety, ale niskim poziomie kultury. Nie wszyscy maja ochotę czytać o Twoich problemach! Zrozum to! Za to ogromny szacunek dla „natali_sankowska1” – naprawdę super komentarze, widać, ze osoba zna się na rzeczy i az chce się czytać jej opinie! Naprawdę Natalia pełen podziw! Dzięki Tobie ciągle dowiaduje sie o czymś nowym:-) A co do uke to czytałam na ich stronie, ze stworzenie tego forum miało na celu cytuje „podzielenia się informacjami oraz swoimi doświadczeniami dotyczącymi korzystania z usług telekomunikacyjnych”. Jednak proponuje mimo wszystko częściej pojawiać się na forum – rozumiejąc codzienne obowiązki, – ale każdy je ma i jeżeli do czegoś się już porywamy to róbmy to. Dla pani Strezynskiej ogromne słowa uznania – jednym słowem ogólnie kawal dobrej roboty! Odpowiedz Link Zgłoś
gale Re: OT do Pani Natalii 06.05.09, 22:35 > Jestem szczerze zażenowana tym, co się dzieje na tym forum Ja również, choć pojawienie się pana Combika daje cień nadziei, że Forum zacznie służyć celom, którym jest przeznaczone. > Rozumiem, ze to inicjatywa pani Strezynskiej Raczej przypuszczać można, że jest to inicjatywa kogoś (pominę nazwisko), kto postanowił wejść w okrężnicę pani Streżyńskiej. Ale to akurat detal. > Gale mam dosyć tych Twoich ciągłych komentarzy, które > sprowadzają się tylko do jednego – zwolnili mnie z tego urzędu to > im > pokażę Strasznie mi smutno z tego powodu: a. nigdy nie pracowałem w UKE czy też jego poprzednikach, chyba raz byłem w pomieszczeniach Urzędu, b. moja wiedza nt. tego co działo czy dzieje się w Urzędzie nie sięga żadnych tajemnic, mam po prostu świadomość tego, co dzieje się z pieniędzmi, które łożę jako podatnik i mam prawo frustrować się, że są one przepijane w Boruczy, c. > proponuje mimo wszystko częściej > pojawiać się na forum – rozumiejąc codzienne obowiązki, – ale każdy > je ma i jeżeli do czegoś się już porywamy to róbmy to Całkowicie zgadzam się! Słuszne wezwanie: jeśli bierzemy za coś pieniądze to wykonujmy swoją pracę uczciwie. Klienci telekomów potrzebują pomocy Urzędu właśnie na takim Forum. Pomocy, a nie odwalania tematów, przechodzenia nad nimi do porządku dziennego. To Forum jest bardzo potrzebne. Tylko niech ktoś, na Boga, zajmie się nim jak pan Combik. Ktoś kto wziął na siebie ten obowiązek. Miłego, g. Odpowiedz Link Zgłoś
GoĹÄ: Madziara Re: OT do Pani Natalii IP: *.aster.pl 06.05.09, 23:04 gale z całym szacunkiem ale jesteś jednym wielkim kłamcą: Twoje słowa > a. nigdy nie pracowałem w UKE czy też jego poprzednikach, chyba raz byłem w > pomieszczeniach Urzędu, > b. moja wiedza nt. tego co działo czy dzieje się w Urzędzie nie sięga żadnych > tajemnic, mam po prostu świadomość tego, co dzieje się z pieniędzmi, które łożę > jako podatnik i mam prawo frustrować się, że są one przepijane w Boruczy," a wcześniej pisałeś chłopcze: Szczerze mówiąc jestem przekonany, że ani pan Pięta ani pan Jarkiewicz ani pani Pomierna-Andrychowska nie pozwoliliby na takie niechlujstwo w obsłudze kanału kontaktu z interesantami. Cóż, może dlatego właśnie tych osób już w Urzędzie nie ma..." Przykro mi ale nie nabieram się na to - po raz kolejny podkreślam, że mam dosyć Twoich prymitywnych sformułowań i załatwiania prywaty.Sypiesz jakimiś nazwiskami - jak mniemam są to jak piszesz ex pracownicy urzędu, ktorzy albo z Tobą polecieli albo później albo wcześniej. Pokazuje Ci (patrz wyżej) że po prostu kłamiesz, a Ty mówisz, że to nie Ty! Czy Ty umiesz się przyznać do błędu? masz odrobinę honoru? Dla mnie jesteś po prostu niestety ale człowiekiem, który swoją osobą nic nie reprezentuje - jakieś śmieszne prowokacje, płytkie komentarze - jednym słowem zero. Daj człowieku wypowiadać się ludziom w sprawach, które ich interesują - nie jesteś pępkiem świata i Twojej prywacie mówię stanowcze nie. Próbujesz się dowartościować? jak pokazuje Twoje wypowiedzi znajomym to aż płakać się im chce - gale jesteś naprawde kiepski! Odpowiedz Link Zgłoś
gale Re: OT 08.05.09, 22:31 Proszę wybaczyć ale nie będę odnosił się do impertynencji zawartych w powyższym poście. Z mojej strony EOT, jeśli ktoś zamierza karmić trolle to z pewnością nie ja. Życzę wszystkiego dobrego, g. Odpowiedz Link Zgłoś
free.jerzyn Re: Czas rozpatrywania reklamacji-pyt.do UKE 28.04.09, 17:21 Te terminy to już może sobie darujmy,były dobre w epoce dyliżansów konnych.Przy obecnych realiach wysyłka trwa sekundy i może z tydzień na przygotowanie,miesiąc na odpowiedz w obecnych realiach to kpina.Znam Urząd który mieści się w tych tygodniowych terminach i jest to UKE i chwała im za to . Odpowiedz Link Zgłoś
natalia_sankowska1 Re: Czas rozpatrywania reklamacji-pyt.do UKE 28.04.09, 22:11 Terminy oraz wymogi powiadomień, nadan numerów, udzielenia odpowiedzi na piśmie wynikają nie z widzimisię urzedników i nawet autorów ustawy, lecz z całokształtu przepisów prawa, przede wszystkim administracyjnego i cywilnego. Prawo szczególne nie może wprowadzać zamieszania w procedurę. Odpowiedz Link Zgłoś