Dodaj do ulubionych

PLAY nie uznaje reklamacji

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.09, 17:18
W październiku 2008 zostałem abonentem Play - internet
bezprzewodowy. Do marca 2009 usługa była realizowana prawie dobrze.
Niestety, od 14.03.09 sygnał radiowy zanikł bezpowrotnie a na
ekranie pojawia się komunikat "Połaczenie nie jest możliwe przed
zarejestrowaniem do sieci".Usługę natychmiast reklamowałem osobiście
i pisemnie w punkcie Play w Krakowie przy ul.Królewskiej gdzie
podpisywałem umowę. Tam sprawdzono modem i aplikację - są dobre i w
tym miejscu zasięg sieci był prawidłowy. Niestety tam gdzie używałem
internetu radiowego (północne dzielnice Krakowa i bliska okolica)
zasięgu nie ma na żadnym komputerze wewnątrz ani na zewnątrz
budynków. Ponownie interweniowałem osobiście i telefonicznie w Play.
Bez żadnego skutku. Po 2 miesiącach otrzymałem pisemną odpowiedź z
Poznania, że w Krakowie jest dobry zasięg sieci Play, nie było
żadnej awarii a ja mam do reklamacji oddać użytkowany sprzęt. Po raz
kolejny został on sprawdzony przez pracownika sieci Play w Krakowie
w siedzibie operatora - działa tam poprawnie. Cały czas terminowo
płacę faktury za niewykonaną usługę przez Play. Jestem bezradny
wobec takiego stanowiska operatora. Proszę o pomoc.
Obserwuj wątek
    • natalia_sankowska1 Re: PLAY nie uznaje reklamacji 17.06.09, 17:43
      Pan nie ma obowiązku opłacania nieświadczonej usługi - wynika to z
      UPT oraz regulaminu (ma Pan obowiązek opłacania kwot bezspornych).
      Reklamacje należy wysyłać na piśmie - są one dowodem w sprawie.
      Należy żądać przysłania technika na miejsce w celu sprawdzenia
      parametrów. W przypadku gdyby rzeczywiście operator coś zmienił w
      Pana okolicy i rzeczywiście obecnie nie byłoby możliwe korzystanie z
      usługi, mógłby Pan rozwiązać umowę z operatorem z jego winy.
      • Gość: MiChCiO Re: PLAY nie uznaje reklamacji IP: *.2.142.169.tvksmp.pl 25.11.09, 12:22
        "Pan nie ma obowiązku opłacania nieświadczonej usługi - wynika to z
        UPT oraz regulaminu (ma Pan obowiązek opłacania kwot bezspornych)."

        Fakt.

        "Reklamacje należy wysyłać na piśmie - są one dowodem w sprawie."

        Fakt.

        "Należy żądać przysłania technika na miejsce w celu sprawdzenia
        parametrów. W przypadku gdyby rzeczywiście operator coś zmienił w
        Pana okolicy i rzeczywiście obecnie nie byłoby możliwe korzystanie z
        usługi, mógłby Pan rozwiązać umowę z operatorem z jego winy."

        To już jest nieprawda. W umowie na bezprzewodowy internet nie ma określonej
        lokalizacji więc nie można z powodu braku zasięgu rozwiązać umowy z operatorem z
        jego winy.
    • Gość: Mario Re: PLAY nie uznaje reklamacji IP: 89.174.52.* 23.11.09, 23:11
      W Krakowie generalnie pogorszył sie Play. Powiedziano mi w Biurze Abonenta, że "Play pracuje nad rozwiązaniem tego problemu" Tylko jak widze problem dotyczy nie tylko sieci 3G ale i GSM. Ponieważ od kilku dni nie mogę w mojej lokalizacji (N.Huta) nawet sms'a swobodnie wysłać. A połączenia do mnie często kończą się w mojej Poczcie Głosowej. Raczej zrezygnuje z Play'a.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka