odchodzi4
04.08.09, 15:57
Czy operator ma prawo wykasować kilka reklamacji złożonych przez klienta na stronie WWW.playmobile.pl z zakładce zgłoszenia dodatkowo nie udzielając na nie odpowiedzi?
Sprawa dotyczy sieci Play.
Reklamacje dotyczące przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych zostały złożone przez stronę operatora. W tych reklamacjach żądałem zwrotu za abonament Operator zarejestrował te reklamacje w systemie. Po jakimś czasie zauważyłem brak tych reklamacji w systemie. Wystosowałem pismo do operatora z pytaniem, co stało się z tymi reklamacjami
Otrzymałem taką idiotyczną odpowiedz
„Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie reklamacyjne dotyczące reklamacji złożonych poprzez stronę internetową, które wpłynęło do nas XX maja 2009 roku za pośrednictwem strony WWW. Dokładnie zapoznaliśmy się z przedstawioną przez Pana sytuacją. Rozumiemy, że mogła ona spowodować pewne niedogodności. W odpowiedzi na zgłoszenie, i w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej, będące aktem wykonawczym do ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne poniżej przedstawiamy decyzję w przedmiotowej sprawie. Zgodnie z Regulaminem "Zasady Korzystania z Serwisu Internetowego www.playmobile.pl" Punkt12. P4 nie udziela żadnej gwarancji co do formy i treści informacji umieszczonych w Serwisie Internetowym P4, a w szczególności w zakresie dostępności, aktualności, dokładności, zupełności, szczegółowości oraz przydatności informacji dla określonych działań użytkowników. P4 nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu ewentualnych szkód poniesionych przez użytkowników lub osoby trzecie w związku z korzystaniem z Serwisu Internetowym P4. Wszelkie ryzyko związane z korzystaniem z Serwisu Internetowego P4 ponosi użytkownik. P4 przysługuje prawo do zmiany wszelkich elementów Serwisu Internetowego P4 bez konieczności uprzedniego powiadamiania użytkowników. P4 nie gwarantuje ponadto i nie odpowiada za działanie Serwisu Internetowym P4 na wszystkich możliwych konfiguracjach sprzętu i oprogramowania wykorzystywanego przez użytkowników. P4 nie ponosi także odpowiedzialności za szkody i problemy wywołane przez korzystanie z Serwisu Internetowego P4 za pomocą określonej konfiguracji sprzętu i oprogramowania wykorzystywanego przez użytkowników. W związku z powyższym uznajemy za niezasadną. Mamy nadzieję, iż przedstawione wyjaśnienia w pełni wyczerpują poruszane przez Pana kwestie. Ze swej strony zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała owocnie i stanowiła źródło wzajemnej satysfakcji, zaś Pan cieszył się zarówno profesjonalną obsługą, jak i usługami świadczonymi na najwyższym możliwym poziomie.
(……)”
Uważam, że operator łamie prawo, że względu na to, że nie ma prawa wykasować reklamacji złożonej rzez klienta i ten przytoczony przez operatora pkt regulaminu tyczy się bloga a nie reklamacji. Z tego wynika, że maja swoje prawo telekomunikacyjne.
Dodatkowo kanał dostępu WWW jest w regulaminie operatora i tym samym mam prawo z niego korzystać składając reklamację. Z tego wynika, że jak reklamacja jest nie na rękę i nie wygodna dla operatora to ją kasuje i po kłopocie i jeszcze twierdzi ze zgodnie z prawem.
Gdy nie ma reklamacji nie ma też odpowiedzi i tym samym klient nie może uzyskać rekompensaty za nie rozpatrzenie reklamacji w terminie, bo jej nie ma..
Ja nie zgadzam się ze stanowiskiem Play
Czekam na stanowisko i odpowiedz eksperta z UKE