Dodaj do ulubionych

Kłamstwo MAk w kwestii przeciążenia 100 - dowody

16.03.20, 19:17
szkic dotyczy katastrofy:

web.archive.org/web/20140519113553/http://lessonslearned.faa.gov/PWA314/Cranbrook_B737_AccidentReport.pdf
Pacific Western Airlines Boeing 737, C-FPWC Cranbrook, B . C. I I February, 1978


1.15.1 Evacuation

Two survivors escaped through the right rear emergency door. Some difficulty was encountered opening the door because of refuse blocking access to the exit.

Ewakuacja: Dwójka uratowanych pasażerów opusciła kadłub przez tylne drzwi awaryjne. Była pewna trudność w ich otworzeniu z powodu uszkodzenia mechanizmu blokady.


Jakie więc przeciążenia działały na tylną część kadłuba?

- Wiadomo , że konstrukcja samolotu zaczyna się odkształcać przy przeciążeniach rzędu 6g.

Okolice drzwi są na pewno wzmocnione , więc przyjmijmy że dla tego obszaru jest to rząd 10g.


Skoro drzwi dało sie otworzyć to konstrukcja kadłuba w tym miejscu nie odkształciła sie , czyli
przeciążenia w tylnej części kadłuba działające na jego konstrukcję były rzędu 10g.

Ergo:
MAK kłamał na temat przeciążeń 100g wynikłych rzekomo wskutek zderzenia samolotu z podłożem, które to sam dr Lasek zakwalifikował jako zderzenie o małej energii.

To kłamstwo MAK wsparł i dr Lasek i prof. Artymowicz z Uniwersytetu w Toronto , także jako bloger You-know-who

- Co z tym faktem zrobić?

- To już zadanie dla Prokuratury i Podkomisji.


Cz.II

- No dobra powie ktoś, ale ten samolot spadł pod kątem 90 stopni a Tupolew pod kątem ok 150-160 stopni.

Co wtedy ?

ano wtedy przeciążenia w tylnej części kadłuba będą podobne- 10 max 20g.

- Skąd to wiadomo?

Ano z katastrofy Lotu 66:

samolot z prędkością ok. 250km/godz zderzył się z ziemią w pozycji odwróconej


www.gettyimages.co.uk/detail/news-photo/eastern-airlines-727-flight-66-at-kennedy-airport-plane-news-photo/97252411
Flight attendants Robert Hoefler, 29 (l) and Mary Ellen Mooney, 28, smile at each other in Long Island Jewish Hospital, Far Rockaway, Queens. They are the only surviving crew
Robert i Mary uśmiechają się do kamer- mimo totalnej rozwałki większej części kadłuba
oni wyszli z katastrofy prawie bez szwanku
en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Lines_Flight_66
--
"Fizyka" Publisi smoleńskiej, cytuję:
Airbus ma napęd turbośmigłowy w którym śmigło wytwarza siłę nośną aerodynamiczną i ma ona znikomą składową "do tyłu"
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka