Dodaj do ulubionych

prace maturalne prezentacje maturalne

IP: *.is.net.pl 07.11.11, 16:14
Oferuję napisanie profesjonalnej prezentacji maturalnej na egzamin ustny z języka polskiego. Jestem nauczycielem języka polskiego w liceum z wieloletnim doświadczeniem, jak również posiadam doświadczenie w pisaniu prac gdyż zajmuję się tym od paru lat. Cena do uzgodnienia, w zależności od dostępności materiałów na wybrany temat. kontakt: prezentacje-maturalne.190o2.pl
Obserwuj wątek
    • Gość: Prace maturalne 2 Re: prace maturalne prezentacje maturalne IP: 192.162.95.* 02.01.12, 16:04
      Oferuję profesjonalne przygotowanie prezentacji maturalnej.
      Prezentacje są wysokim poziomie na każdy temat. Jestem studentką
      V roku filologii polskiej, prace maturalne piszę od kilku lat. Wszystkie spełniały oczekiwania klientów , a słowa podziękowania za zadowalające wyniki maturalne są najlepszym wyznacznikiem mojego profesjonalizmu. Twoje zamówienie zrealizuję w ciągu 2 - 4
      dni, jestem otwarta na propozycje i sugestie. Chętnie pomogę Ci przygotować się do rozmowy z komisją.

Kompletna prezentacja, czyli:
      I. literatura podmiotu
      II. literatura przedmiotu
      III. ramowy plan wypowiedzi
      IV. bibliografia
      V. tekst prezentacji - 4 strony A4

Zainteresowanych proszę o kontakt prace-maturalne2011@wp.pl lub komunikator (zawsze online ) 25597809
        • Gość: gosc Re: prace maturalne prezentacje maturalne IP: *.pl.177.41.31.in-addr.arpa 07.09.12, 15:23
          Prace maturalne 2013 – TANIO i Profesjonalnie !!!
          Witam wszystkich maturzystów!
          Jeżeli tutaj trafiliście, oznacza to, że potrzebujecie pomocy w przygotowaniu swojego wystąpienia maturalnego! Od czterech lat zajmuje się profesjonalnym pisaniem prezentacji maturalnych, skończyłam filologię polską i kulturoznawstwo, od niedawna jestem nauczycielem stażystą w szkole średniej.