Dodaj do ulubionych

Szkolenie "Standardy obsługi klienta telesprzedaż"

24.11.14, 09:30
Firma Art of Finance zaprasza serdecznie wszystkich zainteresowanych na szkolenie przeznaczone dla osób, które pragną rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej telesprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.

Cel główny szkolenia to doskonalenie umiejętności związanych z technikami sprzedaży w oparciu o telefoniczną rozmowę sprzedażową

Udział w szkoleniu to:

Pogłębienie wiedzy z zakresu efektywnych technik sprzedaży zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych przy obsłudze klientów
Nabycie umiejętności z zakresu technik sprzedaży i reguł wywierania wpływu doskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktów z klientami. Umiejętność rozpoznawania typologii klientów
Kształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM NAUCZANIA

Efektywna komunikacja w procesie telesprzedaży- techniki angażowania uwagi klientów
Budowanie standardów obsługi w zespole - określenie zasad postępowania
Określenie cech profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta
Budowa klimatu wewnątrz organizacji sprzyjającego dobrej obsłudze Klienta
Łańcuch obsługi – każda osoba w organizacji ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta
Skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań przez klienta
Rozmowa telefoniczna - doprowadzenie do stanu: wygrana – wygrana
Rola asertywności i jej wpływ na naszą relację z klientem
Zarządzanie stresem - specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim
Sposoby radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty - reklamacje)- metody
odreagowania negatywnych emocji
Analiza realnych sytuacji zawodowych uczestników

METODY KSZTAŁCENIA

Metody kształcenia wykorzystywane podczas szkolenia:

- wykłady - prezentacja

- dyskusje wewnątrz grupy

- studium przypadków -

- ćwiczenia indywidualne- odgrywanie ról - scenki rodzajowe

- ćwiczenia grupowe - motywacja do pracy w zespole - monitoring rozmów z klientami

- gry dydaktyczne metodą 635



DODATKOWE FORMY WSPARCIA PODCZAS KURSU

Każdy uczestnik szkolenia może skorzystać z dodatkowych form wsparcia mających na celu utrwalanie efektów uczenia się:

- konsultacje indywidualne z trenerem prowadzącym dane szkolenie (w trakcie szkolenia lub po jego zakończeniu)

- dodatkowe materiały rekomendowane przez trenera danego szkolenia (np. publikacje).

Szkolenie 1-dniowe, łączna liczba godzin szkoleniowych: 8.
Data: 2014-12-15
Miejsce: Kraków
Wykonywane w ramach: szkolenie otwarte
cena: 360 zł za osobę
Obserwuj wątek
    • kuku-na-muniu8 Re: Szkolenie "Standardy obsługi klienta telesprz 26.11.14, 10:17
      Ja z chęcią wybrałabym się na takie szkolenie, tyle że w Katowicach. Słyszałam, że szkolenia z obsługi klienta 4change.pl są naprawdę warte swojej ceny. Być może wybiorę się na nie w najbliższym czasie, bo chciałabym w przyszłym roku zmienić pracę, a co za tym idzie, aby było mi łatwiej, muszę wcześniej poszerzyć nieco swoje kwalifikacje.
    • Gość: Justyna Re: Szkolenie "Standardy obsługi klienta telesprz IP: *.icpnet.pl 02.08.15, 19:28
      Szkolenia z obsługi klienta to dość specyficzny temat uzależniony od oczekiwań. Jedni poznają podstawy, które zastosują w swojej pracy, inny nic z takiego szkolenia nie wyniosą. Osobiście mogę polecić szkolenia z obsługi klienta w firmie Anspire. Tam prowadząca przed szkoleniem poznaje profil firmy i przygotowuje materiały dedykowane danej firmie co rzecz jasna jest z dużą korzyścią dla uczestników szkolenia.

      Pozdrawiam
      Justyna

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka