aof_doradztwo_biznesowe
24.11.14, 09:30
Firma Art of Finance zaprasza serdecznie wszystkich zainteresowanych na szkolenie przeznaczone dla osób, które pragną rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej telesprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.
Cel główny szkolenia to doskonalenie umiejętności związanych z technikami sprzedaży w oparciu o telefoniczną rozmowę sprzedażową
Udział w szkoleniu to:
Pogłębienie wiedzy z zakresu efektywnych technik sprzedaży zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych przy obsłudze klientów
Nabycie umiejętności z zakresu technik sprzedaży i reguł wywierania wpływu doskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktów z klientami. Umiejętność rozpoznawania typologii klientów
Kształtowanie aktywnej postawy pro-sprzedażowej.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM NAUCZANIA
Efektywna komunikacja w procesie telesprzedaży- techniki angażowania uwagi klientów
Budowanie standardów obsługi w zespole - określenie zasad postępowania
Określenie cech profesjonalnego pracownika biura obsługi klienta
Budowa klimatu wewnątrz organizacji sprzyjającego dobrej obsłudze Klienta
Łańcuch obsługi – każda osoba w organizacji ma wpływ na satysfakcję i lojalność klienta
Skłonność do zmiany decyzji i modyfikacji własnych oczekiwań przez klienta
Rozmowa telefoniczna - doprowadzenie do stanu: wygrana – wygrana
Rola asertywności i jej wpływ na naszą relację z klientem
Zarządzanie stresem - specyfika emocji pojawiających się w kontakcie pośrednim
Sposoby radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty - reklamacje)- metody
odreagowania negatywnych emocji
Analiza realnych sytuacji zawodowych uczestników
METODY KSZTAŁCENIA
Metody kształcenia wykorzystywane podczas szkolenia:
- wykłady - prezentacja
- dyskusje wewnątrz grupy
- studium przypadków -
- ćwiczenia indywidualne- odgrywanie ról - scenki rodzajowe
- ćwiczenia grupowe - motywacja do pracy w zespole - monitoring rozmów z klientami
- gry dydaktyczne metodą 635
DODATKOWE FORMY WSPARCIA PODCZAS KURSU
Każdy uczestnik szkolenia może skorzystać z dodatkowych form wsparcia mających na celu utrwalanie efektów uczenia się:
- konsultacje indywidualne z trenerem prowadzącym dane szkolenie (w trakcie szkolenia lub po jego zakończeniu)
- dodatkowe materiały rekomendowane przez trenera danego szkolenia (np. publikacje).
Szkolenie 1-dniowe, łączna liczba godzin szkoleniowych: 8.
Data: 2014-12-15
Miejsce: Kraków
Wykonywane w ramach: szkolenie otwarte
cena: 360 zł za osobę