Dodaj do ulubionych

trening osobisty u Ciebie w domu w Poznaniu!!

07.11.12, 22:23
Witam serdecznie!
Jestem doktorem nauk o kulturze fizycznej (doktorat w tematyce aktywności fizycznej obroniony w 2008 roku w poznańskiej AWF) i fizjoterapeutą z ponad 10 – letnim doświadczeniem w ćwiczeniach fizycznych z osobami w wieku od 8 - 92 lat.

Jestem instruktorem 3 specjalności, w tym Nordic Walking, prowadzę też zajęcia o profilu fizjoterapeutycznym (także projekty unijne i zamawiane przez NFZ) oraz indywidualne treningi dla klientów u klienta w domu lub wspólnie ze mną w wybranym miejscu np. parku.

Preferujemy tzw. Lifestyle-Coaching, czyli działania zmierzające do przywrócenia równowagi między ciałem a duchem. Celem jest sprawne i zdrowe ciało, świetne samopoczucie, a także psychiczna stabilność i radość życia.

Dla kogo przeznaczone są indywidualne treningi z trenerem?

- dla Pań, które z różnych względów preferują trening w domowym zaciszu

- dla Pań, które pragną ukształtować mięśnie w naturalny sposób i chcą zachować kobiece kształty nie przypominając osiłka smile lub poprawić wyniki treningowe i osiągi n. na siłowni czy w bieganiu;

- dla Pań z dużą masą ciała, po kontuzjach i urazach, które pragną wrócić do zdrowia i kondycji bez ryzyka powtórnego urazu

- osobom w starszym wieku, które chcą bezpiecznie i optymalne dla swojej sprawności fizycznej kształtować sprawność fizyczną utrzymując ciało i umysł jak najdłużej w maksymalnej do osiągnięcia jakości życia

- dla kobiet w ciąży pragnących utrzymać prawidłową dla swojego stanu masę ciała z zachowaniem warunków bezpieczeństwa mamy i dziecka (ciąża fizjologiczna)– ćwiczymy coś więcej niż tylko oddechy! W ciąży nie musisz tylko leżeć i pachnieć smile!

- dla kobiet po porodzie, które pragną wrócić do zgrabnej sylwetki, nadać sprężystości swojemu ciału (możliwe ćwiczenia z maluszkiem!)

Mój sposób prowadzenia ćwiczeń:

1) Ćwiczenia dopasowuję tak, by każda Pani dała radę.

2) Motywuję na każdym kroku, w każdym ćwiczeniu

3) Umiejętnie łączę ćwiczenia z relaksem pozwalając na restytucję powysiłkową

4) Łączę różne metody treningowe i różne style ćwiczeń, by Pani ćwicząca nigdy się nie znudziła smile

5) Stopniowo zwiększam natężenie wysiłku fizycznego i trudność ćwiczeń, by zmęczenie nie zniechęciło nikogo do ćwiczeń

6) Umiejętnie łączę ćwiczenia z muzyką, by uprzyjemnić zajęcia.

7) W razie potrzeby koryguję sylwetkę, wykonuję zabiegi fizjoterapeutyczne (masaż, relaksację, Kinesiology Taping)

Jak wygląda planowanie treningu?

Ustalam program treningowy w oparciu o wywiad z daną osobą oraz o pomiary tkanki tłuszczowej i beztłuszczowej profesjonalnym sprzętem pomiarowym.

Program taki opiera się na ćwiczeniach programowanych indywidualnie i ew. korekcji diety (jeśli stan zdrowia na to pozwala).

Program taki powinien być korygowany co miesiąc po sprawdzeniu postępów w ćwiczeniach (testy sprawności fizycznej dopasowane do możliwości fizycznych klienta).

Jeśli nie będzie możliwy po miesiącu nasz kontakt osobisty zadaję pewne zadania i pracujemy zdalnie.

Wstępne ustalenie programu treningowego to czas ok. 1-1,5 godziny, w tym pokaz ćwiczeń. Klient otrzymuje grafik zajęć, dietę, kartę motywacyjną, karty ze wzorcami ćwiczeń oraz zestaw muzyki do ćwiczeń, który odpowiada konkretnym ćwiczeniom.

Przykładowe ćwiczenia:

-NOWOŚĆ! z taśmami używanymi przez jednostki amerykańskie Navy Seals - najnowszy sprzęt TRX PRO - wielostronny trening funkcjonalny - szybkie efekty!

-crossfit!! Nowość w Polsce!

z taśmą elastyczną, piłką dużą/ małą, ciężarkami, rękawicami bokserskimi itp.

- Pilates, joga, stretching,

- zumba, ćwiczenia Hi – Lo, Shape – up, Energy - start, TBC, Body Pump, Japan fight system

- Nordic Fitness, jogging,

- fitness funkcjonalny, military training, HIIT (High Intensity Interval Training), Tabata training.

Dalsze ćwiczenia:

Spotykamy się tak często jak Pani tego potrzebuje. Możliwe spotkania w weekendy oraz w godzinach przedpołudniowych. Zajęcia trwają aż 90 minut!!!

Cennik (na terenie Poznania):

Plan treningowy oraz trening "zapoznawczy" z analizą sprawności fizycznej i pomiarami obwodów ciała - 90 zł (gotówką na miejscu u klienta)

Korekcja planu - 30 zł co miesiąc (w przypadku kontaktu zdalnego - ćwiczenia na rózne grupy mięśniowe w formie prezentacji lub opisu wg preferencji - zdjęcia)

Pojedynczy trening indywidualny z klientem (czas trwania 90 minut) - 90 zł
5 zajęć w karnecie dla 1 osoby 350 zł, dla 2 osób 650 zł (karnet płatny jednorazowo gotówką lub przelewem).
10 zajęć w karnecie dla 1 osoby - 660 zł, dla 2 osób 1200 zł.

Możliwe prowadzenie ćwiczeń w grupie 2, 3-4 osób; taniej, lub poza Poznaniem cennik wysyłamy na życzenie - prosimy podać e-mail smile.
Dane konto do wpłaty:

Arena Ruchu Monika Stefaniak

ul. Bukowska 102a/4 60-397 Poznań

Mbank 98 1140 2004 0000 3602 6405 9756

Wystawiam rachunki na życzenie! NOWOŚĆ - trening na prezent - zobacz w zakładce "Aktywny Prezent" smile

Sprzęt

Dysponuję sprzętem do ćwiczeń, który przywożę ze sobą (piłki duże, małe, mata, ciężarki, kettle, hantle, taśma elastyczna, kijki do Nordic Fitness). Możliwe zakupienie sprzętu u mnie po preferencyjnych cenach.

WASZE i NASZE SUKCESY w Waszych opiniach smile):

1) Pani J - od czerwca do września - minus 9 kg, lepsza samoocena
2) Pani L. - od maja do października - minus 12 kg, korekcja postawy ciała, lepsze samopoczucie
3) Pani I. - od początku września - minus 34 cm w obwodach, poprawa nastroju, lepsza sylwetka
4) Pani M. - redukcja bólów kręgosłupa,

5) Pani T. - 20 cm mniej w 5 tygodni!

6) Pani A. - 7 kg mniej w 5 tygodni! 26 kg po 6 miesiącach!

7) pani A. - znaczna poprawa wytrzymałości mięśni brzucha i wydolności już po 5 treningach, po 10 treningach 2kg mniej, możliwość wykonania 35 minut ciągłego truchtu! Redukcja masy ciała do wartości sprzed ciąży o 12 treningach! Tak trzymać!

8) p. S. - poprawa samopoczucia fizycznego i psychicznego, "rześkość na codzień" po 2 treningach, na razie - 2 kg mniej smile.

9) p. W. - 3 kg mniej, poprawa siły mięśni brzucha, redukcja obwodów kończyn dolnych i bioder po miesiącu!

10) Pani M. - znaczny wzrost wytrzymalości biegowej o czterech treningach, szykujemy się do półmaratonu!

11) Pani J. - 3 kg mniej, redukujemy ciążowy brzuszek! Wytrzymałość coraz większa, nogi szczupleją, pośladki coraz wyżej!

12) Pani A. - lateralizacja ciala w normie o sześciu miesiącach, koordynacja ruchów świetna, znaczny wzrost masy mięśniowej, dużo energii i siły do pracy; pokonywanie własnych słabości, poprawa wizerunku samej siebie, wzrost pewności siebie i poczucia wartości, gratulacje!

SERDECZNE GRATULACJE I OBY TAK DALEJ!
--
d Monika Stefaniak
www.arenaruchu.com.pl
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka