Dodaj do ulubionych

Problemy z lekami na przedwczesny wytrysk...

12.02.04, 21:54
bylem u lekarza seksuologa z problemem przedwczesnego wytrysku , polecil mi
brac leki . rano i wieczorem po pol tabletki thioridazin i przed xanax . ale
jak biore thioridazin to mam problemy najpierw mialem brac po calej ale po
pol godziny od wziecia nie moglem oddychac przez nos tak mnie sciskalo .
teraz jak zmniejszyl mi do polowki zauwazylem ze mam caly czas scisnieta
szczeke . nie wiem dlaczego , czy to moze jest jakis objaw uboczny , czy moze
te leki jednak nie sa do mnie dopasowane .
kolejnym minusem jest to ze po stosunku po prostu zasypiam w ciagu 15 minut .
zawsze zasypialem ale teraz mozna powiedziec ze odlatuje .
Jeszcze jedno , leki te stosuje od jakiegos miesiaca i jest poprawa . czy
macie podobne problemy , a moze powienienem zmienic leki . czy cos takiego .
pisze najpierw na forum , zeby miec co powiedziec lekarzowi , bo on duzo
bierze i nie moge do niego chodzic codziennie z takimi pytaniami . dzieki
Obserwuj wątek
    • tees44 Re: Problemy z lekami na przedwczesny wytrysk... 16.02.04, 18:22
      aha przypomnialo mi sie jeszcze jedno pytanie na ten temat . jak sie maja te
      leki , ktore bierze sie codziennie do picia alkoholu , tez prawie
      codziennie .Mowie tu o 2 piwach niczym wiecej .
      • pie-tia Re: Problemy z lekami na przedwczesny wytrysk... 16.02.04, 21:17
        A sprawdzałeś informacje z ulotki? Może jest tam adres www producenta, gdzie
        znajdziesz jakieś informacje.
    • psytek Re: Problemy z lekami na przedwczesny wytrysk... 18.02.04, 15:00
      mam pytanie do was, czytalem juz na forum rady na temat
      przedwczesnego wytrysku i zainteresowalem sie metoda farmakologiczna.
      Mianowicie chce kupic sobie jakies leki , lecz mam do tego pytanie czy po
      dostawieniu lekow bede w takiej sytuacji jak przed kuracja czy wydluzy mi sie
      okres wzwodu i czy po kuracji wszystko wroci do normy tj do przedwczesnego czy
      ne. Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam
    • andrzej.depko Re: Problemy z lekami na przedwczesny wytrysk... 22.02.04, 00:08
      Z pewnością zaobserwowane przez Ciebie objawy są wskazaniem do zmiany obydwu
      preparatów. Powinieneś poinformować o tym lekarza.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka