Dodaj do ulubionych

Prezent dla mężczyzny 30 lat - fana gier

IP: *.dynamic.mm.pl 28.07.11, 20:56
Szukam prezentu dla fana gier różnego typu. Gry komputerowe ma chyba wszystkie możliwe, więc odpada. Może konsola do gier PS3 www.promoceny.pl/detail/mix-electronics-ps3-konsola-ps3-57579/ Sprzęt wygląda fajnie, tyle że jako kobieta nie znam się na tym, więc potrzebuję męskiej rady jaką konsole wybrać. Co sądzicie o tej wybranej przeze mnie? Podajcie też propozycje innych konsol. cena do 1500 zł. Z góry dziękuję :)
Obserwuj wątek
    • Gość: Maciek Re: Prezent dla mężczyzny 30 lat - fana gier IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.08.11, 09:35
      Hej, ja to bym poradził pograć z nim.
      Zrobić weekend bez żadnych obowiązków, nakupować popcornu, pizze zamówić, do tego kilka czteropaków i grać do upadłego. Ja tak zrobiłem z bratem - graliśmy dwa dni w każdą możliwą grę. I było fajne. Jak za dawnych lat, gdy się siedziało nad konsolą do nocy, a potem od rana znowu:)
      • media_hole Re: Prezent dla mężczyzny 30 lat - fana gier 08.08.11, 16:24
        Fajny pomysł z tym weekendem z grami, to chyba dobra alternatywa dla moknięcia nad morzem na przykład :) Niespecjalnie znam się na konsolach, ale ciągle namawiam mojego faceta, żeby zamiast kolejnych wyścigów czy strzelanki kupił tę grę - to chyba też byłby dobry pomysł na prezent, pod warunkiem, że Twój chłopak jest muzykalny :)
    • a.jak.asia Re: Prezent Luksusowy dla mężczyzny.... 10.08.11, 18:35
      ze jest fanem gier to przecież nie musisz mu kupować kolejnej gry.. jeśli masz wydać 1500zł to kup TAKI EKSKLUZYWNY TRAKTOREK PAROWY zawsze to coś innego i bardzo luksusowego.. :)
      • alfaonline Re: Prezent Luksusowy dla mężczyzny.... 11.08.11, 12:02
        a może 4you.shoper.pl/pl/p/Antygrawitacyjny-scigacz-autko-zdalnie-sterowane-/187
        • kompu81 Re: Prezent Luksusowy dla mężczyzny.... 19.03.12, 14:09
          Kup mu brzytwę:
          sklep.tradycyjnegolenie.pl/pl/5-brzytwy-latwe-golenie