Dodaj do ulubionych

zwycięstwo !!!

10.03.06, 17:24
Miałam koszmarny hirsutyzm. Po dwóch i pół roku leczenia zaczynam wyglądać jak człowiek!!! Włosy są, ale pojaśniały, zrobiły się delikatne i przerzedzone. Nie ma to jak dobra diagnostyka i dobrze dobrany lek (niestety muszę go przyjmować do końca życia).

awanturka
Obserwuj wątek
    • pewna-pani77 Re: zwycięstwo !!! 10.03.06, 19:10
      Co wybadali? Bardzo jestem ciekawa diagnozy. Czekam na odpowiedź i pozdrawiam
      gorąco
    • milania Re: zwycięstwo !!! 10.03.06, 19:19
      A gdzie te włosy pojaśniały i przerzadziły sie? Bo jakoś trudno mi w to uwierzyć. I jaki to lek ?
      • zanilk Re: zwycięstwo !!! 10.03.06, 19:50
        tak patrząc-nie kierujcie się jaki lek, bo na pewno są to hormony. te jak
        wiadomo działają w sposób różny na różnych ludziach.
        tak,ot.
      • awanturka Re: zwycięstwo !!! 17.03.06, 20:33
        Włosy miałam na całych nogach, na brzuchu, na piersiach, na twarzy (nad górną wargą, na policzkach i brodzie). Z piersi włosy znikły, z brzucha w zasadzie też, na twarzy są cienkie, jasne i delikatne, najmniej wyraźna poprawa jest na nogach,ale i tak jest dużo lepiej niż było. Najbardziej cieszy mnie twarz, bo jej to już w żaden sposób nie dało się ukryć.

        awanturka
    • zanilk Re: zwycięstwo !!! 10.03.06, 19:51
      ps.pozazdrościć i przede wszystkim pogratulować sukcesu.
      co do przyjmowania-sama bym się tym nie zmartwiła.
      tak z ciekawości-lekarz prywatny endo-gin?
      • awanturka Re: zwycięstwo !!! 17.03.06, 20:35
        zanilk napisała:

        > tak z ciekawości-lekarz prywatny endo-gin?

        Nie, nie prywatny i nie endo-gino tylko endokrynolog specjalizujący się w problemach z nadnerczami.
    • klara83 Re: zwycięstwo !!! 11.03.06, 15:07
      napisz prosze co u Ciebie wykryli? i czy już nie bierzesz zadnych leków?
      • kasia_kar Re: zwycięstwo !!! 11.03.06, 15:53
        Dziewczyna napisała, że musi brać leki do końca życia. Domyślam się, że
        hormonalne. Do autorki postu: czy będzie ci wolno je odstawić kiedy będziesz
        chciała mieć dzieci?
        • dagps Re: zwycięstwo !!! 12.03.06, 09:31
          no walsnie, mi spironolakton tez pomagal, ale teraz staramy sie o dziecko wiec zadnych lekow. mam pcos wiec zanim sie uda moze byc jeszcze gorzej z wygladem niz teraz.
    • awanturka Re: zwycięstwo !!! 17.03.06, 20:25
      Tym lekiem rzeczywiście jest spironolakton (verospiron) w dawce 100 mg (niższa nie była skuteczna). Nie jest to lek hormonalny choć na wydzielanie hormonów ma wpływ. Przyjmowanie go w ciąży jest wykluczone.

      Wybadali u mnie cytuję: "niepełny defekt syntezy glikokortykosteroidów i mineralkortykosteroidów" (swoją drogą, ciekawe jaki efekt miał by "pełny defekt"). awanturka
      • milady78 Re: zwycięstwo !!! 24.03.06, 21:20
        ".....Wybadali u mnie cytuję: "niepełny defekt syntezy glikokortykosteroidów i
        mineralkortykosteroidów" (swoją drogą, ciekawe jaki efekt
        miał by "pełny defekt")...."

        No pelnego to nie chcialabys miec:) bo to juz zahacza o pełną wirylizację i
        obojnactwo...a jego inna nazwa to wrodzony przerost nadnerczy.

        • awanturka Re: zwycięstwo !!! 25.03.06, 12:10
          milady78 napisała:


          > No pelnego to nie chcialabys miec:) bo to juz zahacza o pełną wirylizację i
          > obojnactwo...a jego inna nazwa to wrodzony przerost nadnerczy.


          No, nareszcie ktoś mi wyjaśnił! Podejrzewałam, że to inn a nazwa wrodzonego przerostu nadnerczy, ale pewna nie byłam. Dzięki!!!
    • milania Re: zwycięstwo !!! 17.03.06, 21:16
      Awanturko a z jakiego jesteś miasta i gdzie przyjmuje ten endo?
    • sulak Re: zwycięstwo !!! 25.03.06, 14:11
      Awanturko, a powiedz mi proszę czy przyjmując ten lek obserwowałaś jakieś skutki
      uboczne, typu bóle głowy, nudności itp.? Z tego co wyczytałam to jest to przede
      wszystkim lek obniżający ciśnienie, a ja mam już bardzo niskie (90/60) i trochę
      boję się czy będę w stanie w ogóle normalnie funkcjonować. Kurcze, dziwię się
      trochę, że mój lekarz mnie w ogóle o ciśnienie nie pytał.
      • awanturka Re: zwycięstwo !!! 25.03.06, 21:41
        Też mialam takie obawy bo też mam dość niskie ciśnienie. Ten lek jakoś wcale mi ciśnienia jeszcze bardziej nie obniżał. Niektórzy podobno mają po tym leku problem z częstym chodzeniem do toalety (działa moczopędnie), u mnie jednak ten efekt też nie wystąpił. Osobiście nie obserwuję u siebie żanych działań niepożądanych. Skądinąd jednak wiem, że nie wszyscy tolerują go tak dobrze jak ja. awanturka
    • agrafka19 Re: zwycięstwo !!! 27.03.06, 22:28
      awanturka gratuluje!!!!

      czy mozesz podac namiary na tego lekarza? moze by to pomoglo..bardzo prosze!!!
    • sulak Re: zwycięstwo !!! 30.03.06, 16:35
      Awanturko, napisałam do Ciebie na priv.
    • rozaza Re: zwycięstwo !!! 28.04.06, 06:28
      proszę
      powiedz co to za lekarz. gdzie?
      • ana7812 Re: zwycięstwo !!! 28.04.06, 10:34
        podaj namaiary na tego lekarza!!!!!
    • samotna203 Re: zwycięstwo !!! 13.06.06, 18:36
      Jaką diagnoze postawili? I co się stało że te wlosy staly sie jasniejsze i
      zadsze? jeki to jest lek?
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka