Dodaj do ulubionych

Gdzie jedziecie na wakacje???

22.07.06, 10:38
Tak jak w temacie chcialam sie dowiedziec gdzie jedziecie...i czy wogole
jedziecie...bo ja przez ta przypadlosc zostaje w domu...
Obserwuj wątek
    • beemka5 Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 22.07.06, 11:32
      witam wszytskich!daawwnnooo nie bylam na forum:))
      a odnosnie pytania o wakacje to jasne ze jade nad morze,nie pozwole zeby nasza
      wstretna dolegliwosc zepula mi wakacje,oj nie! katuje sie tylko depilatorem
      elektrycznym i zadna opcja nie wchodzi w gre,moze czasem krem do depilacji!boli
      jak niewiem,ale juz sie przyzwyczailam do bolu. pozdrawiam, i dziewczyny nie
      dajcie sie
      • nacht_vogel Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 22.07.06, 14:41
        Nie ma sensu zostawać w domu i zamykać sie na 4 spusty! Mozesz np. pojechać w
        góry, nie musisz przecież po nich łazic w bikini! Wakacje nie składają się tylko
        z plaży czy basenu. Jest tyle możliwości. Pozwiedzać mozna itp.
        Ja wyjeżdzam w sierpniu do Czech.
        • everyyou Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 22.07.06, 16:57
          hmm...moze i masz racje, ale czy ja mam tyle mozliwosci to nie wiem, jestem
          niepelnoletnia wiec sa one w pewnym stopniu ograniczone...do tego nikt nie wie
          o moim problemie i chociaz wiem ze powinnam cos z tym zrobic to jakos nie moge
          i powoli godze sie z tym ze tak jest...ale wam zycze milego wyjazdu :)
            • crossi Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 25.07.06, 12:00
              zapuscilam wlosy na udach i poszlam do kosmetyczki na dpilacje.... (bolalo
              nieziemsko...) mimo iz zostalo duzo pojedynczych wloskow, a skora w dotyku wcale
              nie byla gladka, to z daleka wygladala dobrze.. przez pare dni, pozniej zaczely
              odrastac (wydaje mi sie ze te urwane) a teraz pod skora mam pelno czarnych
              kropek...robie pilingi codziennie a te wloski nie chca wyjsc na wierzch! nie
              moge sie doczekac az odrosna i znowu pojde na wosk!!!


              no ale zeby nie bylo tak calkiem nie na temat to z tymi parodniowymi z wygladu
              fajnymi nogami pojechalam sobie nad wode z chlopakiem.. i bylo cudnie!
            • everyyou Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 26.07.06, 13:55
              bo to chyba normalne, ze jezeli cos sie nam niepodoba w naszym wygladzie, cos
              jest dla nas nieatrakcyjne to staramy sie to ukryc, jakos zamaskowac a nie
              pokazywac i dlatego wlasnie niemoge sobie na to pozwolic bo wiem ze to nie
              bedzie dobrze wygladalo :)
              • zanilk Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 26.07.06, 14:49
                ja jestem brzydka z natury, ale sorry, parodii odstawiać nie mam zamiaru i nie
                będę siedzieć wyubierana na plaży. poza tym jak to pyta moja matka: a czy ty
                naprawdę sądzisz, że ludzie nie mają nic do roboty tylko się gapić, co i gdzie?
                I jak się okazuje, skutkuje. Na plażę jeżdżę każdego lata, ubieram stroje
                dwuczęściowe. Bynajmniej nie ma dziwnych spojrzeń, ani głupich komentarzy.
                Życia sobie nie będe sprowadzać do siedzenia w domu i kwilenia o własnym
                nieszczęściu, bo dla mnie jest to bez większego sensu, naprawdę. Nawet nie
                zdajesz sobie sprawy, jak się sama ograniczasz i doprowadzasz do szaleństwa.
                • everyyou Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 26.07.06, 15:10
                  No i gratulacje...nie moge sie porownywac z toba bo nie wiem jak wygladasz, w
                  innym temacie pisalas zebym nie usowala wloskow...wiec nie wiem o co ci w tym
                  momencie chodzi , jezeli ty usuwasz to i moze nie masz problemu i wszystko jest
                  super, wiec i moze nie ma glupich spojrzen, pozatym widze ze masz inny
                  charakter, bo nie przejmujesz sie co inni o tobie mysla-i to dobrze, ale zrozum
                  ze sa osoby inne od ciebie a co do tego szalenstwa i ograniczen to bez przesady
                  nie siedze w domu, mam przyjaciol i czesto wychodze...a to ze ma sie czasem
                  jakies dolki to chyba tez normalne
                  • zanilk Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 26.07.06, 18:37
                    wiem, że są osoby inne ode mnie, ale z całym szacunkiem dla każdej jednej
                    osoby, która ma depresje/dołki wywołane hirsutyzmem-żałosne jest siedzenie i
                    wycie na forach, jak wam źle i niedobrze. jeśli tak sama na siebie patrzysz, to
                    czego oczekujesz od innych?
                    • everyyou Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 26.07.06, 20:30
                      Ty jakos wszystko wyolbrzymiasz...a jezeli ktos bedzie mial ochote udielic sie
                      na forum i troche sie pozalic to nie rozumiem co w tym zlego...przeciez nie
                      musisz tego kometowac, oceniac, ani wogole na to patrzec...mimo, ze dla ciebie
                      jest to zalosne...
                      • zanilk Re: Gdzie jedziecie na wakacje??? 26.07.06, 20:35
                        opacznie zrozumiałaś. owszem, jeśli ktoś się pożali uważam, że jest to w
                        porządku, bo to pomaga, ale znajdziesz wiele przypadków, które jedyne, co robią
                        to właśnie żalą się, a gdy ktoś coś powie dadzą jasno do zrozumienia, że to one
                        mają najgorzej na świecie i tyle. taka z nimi dyskusja.
                        bo mimo wszystko dla mnie jest różnica, kiedy żali się dziewczyna, która walczy
                        z hirsutyzmem na każdym kroku i nie poddaje się i żali się raz na sto lat, a
                        tym, że żali się dziewczyna, która nic nie zrobi w kierunku, by było lepiej
                        tylko siedzi i marudzi, bo jej źle, bo jej niedobrze. niestety, uważam że
                        ludzie mają mimo wszystko większe zmartwienia niż hirutyzm, dlatego jojczenie i
                        nicnierobienie uznaję za żałosne, choć jest to czysto subiektywne zdanie.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka