Dodaj do ulubionych

o lekach antydepresyjnych

17.06.03, 17:32
Znalazłam ten wątek o działaniu leków antydepresyjnych, niestety króciutka
odpowiedź ale od p.doktor. przenoszę go tutaj: POZDR.



• A podwyższony testosteron a depresja!!!
amina 23-02-2002 18:50 zarchiwizowany

Mam stwierdzone zaburzenia hormonalne (nadmierne owłosienie typu męskiego
i
przerost endometrium) oraz jednocześnie objawy depresyjne. Czy współczesna
medycyna w jakiś sposób wiąże endokrynologię z psychiatrią??? Niestety ja
odwiedzając specjalistów z obydwu dziedzin, tego nie czuję, a jestem
przecież
całością. Czy przyjmowanie Diane - 35 w sposób negatywny może wpłynąć na
moje
samopoczucie psychiczne???. Czy dobry psychiatra ew. dobry endokrynolog
wie
jaki jest wpływ stężeń hormonów na psychikę? I czy wiadomo od czego takie
zaburzenia się zaczynają czy od psychiki???
PS Tarczycę mam zdrową.


• A Re: podwyższony testosteron a depresja!!!
monika.antepowicz 24-02-2002 23:19 zarchiwizowany

amina napisał(a):

> Mam stwierdzone zaburzenia hormonalne (nadmierne owłosienie typu
męskiego i
> przerost endometrium) oraz jednocześnie objawy depresyjne. Czy
współczesna
> medycyna w jakiś sposób wiąże endokrynologię z psychiatrią???
Niestety ja
> odwiedzając specjalistów z obydwu dziedzin, tego nie czuję, a jestem
przecież
> całością. Czy przyjmowanie Diane - 35 w sposób negatywny może wpłynąć
na moje
> samopoczucie psychiczne???. Czy dobry psychiatra ew. dobry
endokrynolog wie
> jaki jest wpływ stężeń hormonów na psychikę? I czy wiadomo od czego
takie
> zaburzenia się zaczynają czy od psychiki???
> PS Tarczycę mam zdrową.

Diane i pigułki antykoncepcyjne mogą nasilac depresje, z kolei leki
przeciwdepresyjne mogą powodowac hyperprolaktynemię i hirsutyzm


Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka