little-body 04.02.13, 14:43 Może ktoś polecić jakieś fajne miejsce gdzie nauczę się jeździć konno? od razu wspomnę, że nigdy nie jeździłam i jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt, opiekę itd będę wdzięczna za pomoc:) Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
olkaprill Re: Szukam nauki jazdy konnej w Warszawie lub oko 22.02.13, 13:41 Witam, Prowadzę naukę jazdy na własnym koniu. Posiadam uprawnienia instruktorskie oraz duże doświadczenie. Koń jest spokojny, dobrze ujeżdżony, chodzi głównie tylko pode mną. W przeciwieństwie do koni, które pracują w typowych szkółkach po kilka godzin dziennie, mój bardzo dobrze reaguje na działanie łydek, ręki - można się na nim nauczyć JEŹDZIĆ konno, a nie tylko siedzieć na koniu;). Stajnia w okolicach Konstancina-Jeziornej - mogę z Konstancina podwozić autem, jeśli byłaby potrzeba, posiadamy krytą halę do jazdy więc pogoda nie powinna odstraszać. Jeśli jest Pani zainteresowana proszę o kontakt mailowy: olkaprill@wp.pl Odpowiedz Link
kk.skazka Re: Szukam nauki jazdy konnej w Warszawie lub oko 03.05.13, 13:46 Polecam stajnie Dworek w Okuniewie i trenera Bogdana. Mój mąż tam nauczył się jeździć od zera. Konie są tam dobrze trzymane a Bogdan jest naprawdę fajnym i cierpliwym trenerem. Odpowiedz Link
agnes878 Re: Szukam nauki jazdy konnej w Warszawie lub oko 02.08.13, 13:32 little-body napisał(a): > Może ktoś polecić jakieś fajne miejsce gdzie nauczę się jeździć konno? od razu > wspomnę, że nigdy nie jeździłam i jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprzęt > , opiekę itd będę wdzięczna za pomoc:) ja mogę polecić stajnię, w której sama jeździłam i muszę powiedzieć, że nauczyłam się sporo:) stajnia niedaleko Mińska Maz. w Krukach. www.facebook.com/StajniaKruki?ref=hl powodzenia! Odpowiedz Link