Dodaj do ulubionych

Jak oceniacie jakość usług Debacom

IP: *.xnet.org.pl 06.01.09, 20:35
Debacom podciąga kabel pod mój blok. Czy warto skorzystać z ich usług?
Czy internet od nich trzyma się deklarowanej szybkości i działa bez awaryjnie?
Z góry dziękuję za opinie.
Obserwuj wątek
    • Gość: qazi Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.gaz.zabrze.pl 20.01.09, 15:13
      Podbijam pytanie!!
      • Gość: internet Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.stk.vectranet.pl 20.01.09, 16:47
        ...a masz inne wyjście?Podobno więksi operatorzy podzielili się
        rejonami i przeważnie nie wchodzą sobie w drogę.Jedynie TPSA nie
        uznaje rejonów.
        • Gość: ewe Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 83.230.14.* 20.01.09, 17:27
          Internet dobry, faktycznie szybki przerwy zdarzają się bardzo żadko, ale
          niestety biurokracja ostatnio coś nawala, proponuje płacić regularnie i samemu
          pilnować swoich rachunków bo pozornie miła blondynka nie umie przeliczać
          zapytana o kwote zaległości a po co nie przyjemności związane z jej
          "niedopatrzeniem" . Internet polecam pod warunkiem pilnowania wyżej wymienionych
          rzeczy.
          • Gość: on Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 83.230.18.* 06.05.09, 19:07
            Deklarowane prędkości są dotrzymywane, wręcz wyższe dla pakietu opti.
            Płatności, chyba każda firma działa dla zysku ;-)
            Więc na pewno płatności są pilnowane skrupulatnie.

            • Gość: Peter Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.83.230.21.133.debacom.pl.e-zabrze.pl 06.05.09, 19:42
              Szczerze polecam tego dostawce :) Wszystko w jak najlepszym porzadku, predkosc
              neta zawsze jest taka za jaka sie placi a wrecz czasami jest wyzsza :D Nie
              zamienilbym tego dostawcy na zadnego innego ;) Wszystko perfekcyjnie ;) :)
              • Gość: Xen Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.a.83.230.50.71.debacom.pl.e-zabrze.pl 06.05.09, 22:00
                Debacom jedzie na światłowodach, więc te 10 Mbit/s wyciąga się bez problemów.
                Mało awarii, sieć dobrze zabezpieczona, pingi dobre. Za tą cenę brać bez
                zastanowienia. Tylko jak ktoś napisał wcześniej, trzeba pilnować płacenia, bo
                inaczej system automatycznie blokuje co jakiś czas neta na pare minut, a jest to
                dość wkurzające :)
                • Gość: miki Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 83.230.14.* 06.05.09, 23:07
                  Szczerze polecam.Wszystko w jak najlepszym porzadku, predkosc
                  neta czasami jest wyzsza niż się płaci.
                  Nie zamieniłabym Debacom na zadnego innego ;) Wszystko ok
                  • Gość: klient Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.195.241-internet.zabrze.debacom.pl 18.01.15, 02:10
                    te, miki, ty jesteś szefem deba, to sie nie odzywaj w opiniach.

                    imo ok, póki człowiek nie zapomni zapłacić. Potem jak ureguluje, to przez 3 dni nie wyłączą tych cholernych powiadomień i co 5 minut neta wyłączają. Żałosne jak cholera. Człowiek zaplaci, ale ma w dupe neta, aż nerwica chyba i ma sie ochote ich na strzępy rozpieprzyc. poza tym ok.
                    • Gość: Sly2000 Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.sileman.net.pl 03.08.15, 12:04
                      NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      OD TYGODNIA NIE POTRAFIĄ NAPRAWIĆ USTERKI - i dalej nie naprawili.
                      Były już pomysły że to prąd, zerwany światłowód bo go chcą spawać, a net jak miał przerwy w dostawie tak dalej od tygodnia rwie RAZ JEST RAZ NIE MA.
                      JEŚLI MACIE INNĄ OPCJĘ TO NALEŻY POSZUKAĆ CZEGOŚ INNEGO.
            • Gość: yhy Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.83.230.23.42.debacom.pl.e-zabrze.pl 07.05.09, 07:40
              Pakiet Opti ma mieć 10 Mbit i tyle po kabelku idzie a w ON to nawet i więcej
              także dla mnie wypas:D Cena co do jakości jest idealna a firma skrupulatna w
              swoich poczynaniach...
              • Gość: tass Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.rev.netart.pl 07.05.09, 07:57
                A jak wygląda instalacja? dlugo trwa?
                • Gość: user Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.polsl.pl 07.05.09, 08:10
                  Zadzwoń 032 777 39 25, lub zgłoś on-line na www.debacom.pl
                  Wiele zależy od aktualnej kolejki nowych podłączeń.
                  • Gość: antyDebacom Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.internetdsl.tpnet.pl 07.05.09, 09:04
                    te wszystkie posty to chyba debacom do siebie pisze. Odradzam tą
                    firmę z aroganckim szefostwem.
                    • Gość: Zenek Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.05.09, 09:07
                      Ja również nie polecam tej firmy , do dzisiaj mam złe wspomnienia
                      jak byłem do nich podłączony !
                      • Gość: Rodriquez Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 212.106.134.* 07.05.09, 09:26
                        Te wszystkie komentarze które odradzają to pewnie konkurencja bo nie dają rady
                        na rynku. Polecam ich z całego serca jestem już z tą firmą 4 lata i nie
                        zamieniłbym na żadną inna firmę. Nie ma lepszego dostawcy :)
                        Pozdrawiam Rodriquez
                      • Gość: user Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.sk1.zabrze.pl 07.05.09, 09:27
                        Anty są osoby z IP TPSA,
                        miłe słowa ze strony adresów identyfikowanych jako debacom.pl

                        Myślę że wszystko jasne ;-)
                        Aczkolwiek każdy ma prawo do własnego zdania.
                        • Gość: Xen Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.a.83.230.50.71.debacom.pl.e-zabrze.pl 07.05.09, 10:02
                          Czyli klienci Debacomu powinni pisać z IP od TP? Bardzo logiczne :D Polecam
                          zajrzeć na forum Debacomu, chociaż te kilkadziesiąt userów z kilkoma tysiącami
                          postów to pewnie też pracownicy Debacomu ;)
                          • Gość: kal Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 83.230.18.* 07.05.09, 11:44
                            Ja rowniez polecam debacom. Net szybciutko smiga :) A co do negatywnych opinii,
                            to niech ludzie jakos uzasadnia swoje odczucia. Napisali ze nie polecaja ale
                            zero konkretow dlaczego :)
                            • Gość: b Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.debacom.pl 07.05.09, 13:33
                              > Napisali ze nie polecaja ale
                              > zero konkretow dlaczego :)

                              Może dlatego, że trzeba płącić co miesiąc a oni myśleli że to tak za darmo :)
                        • Gość: Peter Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.83.230.21.133.debacom.pl.e-zabrze.pl 07.05.09, 16:13
                          User napisal : Anty są osoby z IP TPSA,
                          miłe słowa ze strony adresów identyfikowanych jako debacom.pl

                          Myślę że wszystko jasne ;-)
                          Aczkolwiek każdy ma prawo do własnego zdania.
                          --------------------
                          A kto ma mile slowa pisac jak nie uzytkownicy tej firmy ?;) Przeciez info o tym
                          necie tylko jego uzytkownicy moga dac bo ktos kto nie korzysta z uslug fimry jak
                          ma sie wypowiedziec ? A ze net z tej firmy jest poprostu dobry to tez ludzie go
                          chwala ;)
                          • Gość: mati Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.antynet.pl 09.05.09, 09:16
                            Ja też jestem zadowolonym klientem.
                            Liczą się z twoim zdaniem a kiedy coś nie działa tak jak powinno dzwonisz do
                            serwisu (możesz niemal o każdej porze) i bum cyk cyk - już po chwili wszystko gra :)
                            • Gość: Antydebacom Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.09, 12:25
                              Spróbuj się rozstać z tą firmą jeśli masz ciągły problem z sygnałem.
                              Telefonicznie Debacom będzie Cię zapewniał, że nie ma możliwości
                              dalej dostarczać Ci sygnał. Po kilku miesiącach dostajesz pismo
                              wzywające do zapłaty za 3 miesiące w którym nie dostarczał sygnału
                              internetowego. Po serii korespondencji dostajesz ileś tam listów z
                              firmy windykacyjnej. Za każdym razem informujesz poleconym listem,
                              że roszczenia Debacomu są bezpodstawne. Po 2,5 roku dostajesz sądowy
                              nakaz zapłaty w postepowaniu uproszczonym (bez jakiejkolwiek
                              informacji o terminie sprawy). Wtedy dopiero możesz skorzystać z
                              możliwości odwołania i wystąpić na drogę sądową. Dlatego szczerze
                              odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą.
                              • Gość: misiakowa Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 95.160.240.* 09.05.09, 20:58
                                Miałam i zrezygnowałam. Totalne nieporozumienie.:-/ Lepszea Vectra
                                i UPC.
                                • Gość: ed Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.05.09, 21:54
                                  Beznadziejna firma, gorzej juz chyba nie mozna trafic. Szczerze
                                  odradzam.
                                  • Gość: hey Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.polsl.pl 10.05.09, 19:19
                                    bo odcinają za niepłacenie??
                                    kto daje 10Mb do świata i do 100Mb na śląsk??
                                    no..kto? :D
                                    Naprawdę siorbie aż miło ale musimy płacić abonament.
                                    • Gość: RE: hey łosia Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.05.09, 20:37
                                      Siorbiesz, że aż hej
                                      • Gość: hey ;-) Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.polsl.pl 13.05.09, 07:53
                                        Neostrada, czy naprawdę nikt nie rozumie że to nawet nie można
                                        porównać do rzetelnych lokalnych dostawców?

                                        Zobacz to:
                                        www.tinyurl.pl?SCUenk5v
                                        Podobnie jest w scom i tolek
                              • Gość: ja Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.xnet.org.pl 17.07.09, 10:17
                                zgadzam się z przedmówcą a ponadto nowość czy też nie: sprawdzajcie
                                swoje rachunki za prąd gdyż firma ma ostatnio sposobności z
                                podpinaniem się " na lewo" i nie płaceniem za energię elektryczna a
                                co za tym idzie płacimy my, za usługe internetową i dodatkowe
                                kolosalne ceny rachunków za energię elektryczna!!
                                • Gość: . Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.polsl.pl 17.07.09, 10:23
                                  W jaki sposób dostawca internetu jest wstanie wygenerować ogromne
                                  rachunki za energie elektryczną? Chyba że masz na myśli prąd za Twoje
                                  godzinne gadanie o niczym z małolatami na czatch :D

                                  Puknij się proszę w swoją malutką pusciutką główkę.
                                  debacom kradnie prąd a xnet ciepłą wodę z kaloryferów :D
                                  scom słyszałem że dobiera się do zasobów lodówki!
                                • Gość: obcy Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 217.172.182.* 17.07.09, 11:01
                                  ooo nadajesz z xnet.org.pl :D
                                  to jeszcze działa?

                                  Przecież ta sieć szukała kupca, nikt nie chce tej "sieci" ?
                                  :D
                    • Gość: :p Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.chello.pl 12.11.09, 21:37

                      Większość to gbury , namstwo itd.
    • Gość: marian nie najlepiej IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.05.09, 20:40
      Dość kiepsko ciągle awarie. Na maile nie odp.
      • Gość: . Re: nie najlepiej IP: 83.230.18.* 18.05.09, 22:21
        i piszesz to jako tpsa...
        *.internetdsl.tpnet.pl

        :P
    • Gość: Mazur Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.a.83.230.50.196.debacom.pl.e-zabrze.pl 11.06.09, 00:14
      Bardzo polecam tego dostawcę. Zainstalowali się u mnie w styczniu 2003 roku.
      Wiadomo, początki były trudne, potem się to poprawiło i to bardzo.
      Nie rozumiem, czemu ktoś pisze, że rozstać się z nimi jest problem. Rozstałem
      się w 2005, bezproblemowo i bez kłopotów. (Uprzedzam pytanie o powód - był to
      mój wyjazd do UK). Nawet mam porównanie do dostawców w UK i szczerze, to kiedy
      ponownie podpisałem umowę w listopadzie 2008, to dostawcy w UK wypadli blado
      przy DEBACOM.
      Polecam gorąco każdemu!!
      • Gość: gosc Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.chello.pl 11.06.09, 10:31
        Mam UPC, widziałem debacom u kolegi.
        Absolutny brak porównania! Czekam tylko na koniec umowy z UPC i uciekam
        do debacom.
        • Gość: Były klient Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.07.09, 21:30
          Debacom to dno, chyba tylko ich pracownicy się wysilają pozytywnymi
          postami. Nawet neos"z"rada jest o niebo lepsza.
          • Gość: klient Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.sk1.zabrze.pl 29.10.09, 09:19
            Leci 18Mb/s a w umowie mam 128 kilo.
            Działa bardzo OK.
            • Gość: jogi Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.net.pl 29.10.09, 11:51
              A jak się ma porównanie z BetaSoft`em? według mnie też dobra firma.
              • Gość: klient Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.sk1.zabrze.pl 29.10.09, 12:08
                Nie wiem jak z awariami, ale chyba za 67zł
                betasoft nie daje takich transferów:

                img225.imageshack.us/img225/3083/67mbshaha.jpg
                www.speedtest.net/result/543571931.png
          • Gość: zabrzanka Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.01.14, 16:17
            DEBACOM-to syf totalny odradzam każdemu kto ma zamiar iść tam i podpisać ze złodziejami umowę!!!!!!!!!!!!!!!totalny brak szacunku dla klienta!!!!!!!!!!brak kompetencji ze strony pani która tam siedzi i udaje że obsługuje kilientów, nie potrafi toczyć rozmowy z klientami( nie powinna być na tym stanowisku)..z nie jednym dostawcą internetu w zabrzu miałam do czynienia i z żadną z firm nie miałam żadnych problemów jak z debacomem-totalna porażka, masakra!!!!!!!!!!tam ludzie nie pracuja tylko jacyś "królowie"którzy myślą że mogą z ludzmi robić co sie chce!!!!!!!!!!!!!!no niestety i nanich są "ustawy".....oszukują na fakturach niema czesto przesyłu intermetu,nie odliczaja za brak dostawy internetu-powinni zniknac z rynku bo sa do niczego!!!!!!!!!!juz o wiele lepsza jest tp SA,kiedys była JOTANET,Vectra a debacom sie przy tych firmach moze schowac i wstydzic za obsługe bo w/w firmach jest na wysokim poziomie obsluga a w debacom to nawet niemaja pojecia jak rozmawiac z ludzmi a co dopiero mozna mowic o reszcie!!!!!!!!!!!!!PORAZKA !!!!!!!!!!!!!!!!
    • Gość: wsciekla83 Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.83.230.17.234.debacom.pl.e-zabrze.pl 05.11.09, 19:40
      jak oceniam jakosc uslug firmy Debacom? to jest jakas pomylka i
      katastrofa. Internet wcale nie chodzi z taka predkoscia jaka jest
      podana w abonamencie, do tego co chwile sa awarie i tego internetu
      czesciej nie ma niz jest. Nie jestem zadowolana z uslug tej firmy i
      tak na prawde czekam az mi sie skonczy umowa i nie mam zamiaru jej
      przedluzac.
      • Gość: sds Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.debacom.pl 05.11.09, 20:21
        a co sie dzieje?
    • Gość: byłem naiwny Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.chello.pl 12.11.09, 21:35
      Kolego osobiście wole wydac na bezprzewodowy te pieniadze i mam
      pewność że żaden "cwaniak nie bedzie sie wypinał na mnie" jako na
      klienta którego juz złapał na minimum 12-mcy . Wystarczy byś
      sprawdził w jaki sposób ciągna kable do mieszkań , gorzej niż w
      piwnicy to wyglada . chcesz wiecej mojego zdania daj gg napisze ci
      bo tu nie bede mówił jeszcze im niechconco reklame zrobie
    • Gość: porażka Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.centrum.gliwice.pl 13.11.09, 12:15
      Chcesz poznać firmę wejdz i porozmawiaj z ludzmi co tam pracują a
      zwłaszcza z "Księgowa" otwierasz drzwi a tu kupa smrodu i pełno
      dymu "średniowieczem zalatuje . ZERO ZERO profesjonalizmu , nawet
      jak płacisz z nadpłatą na kilka miesięcy mają cie głęboko .... . A
      ci co tak wychwalaja ich prędkość itp. to zmienią zdanie jak ich
      zwolni ta firma albo jako obce osoby lizneły troche wiedzy i nie
      maja pojęcia jakie [redkości faktycznie dają ale cóż takich im
      brakuje właśnie .
    • Gość: xxxx Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.199.109-internet.zabrze.debacom.pl 18.12.13, 22:36
      Jest to najgorsza firma internetowa w Polsce brak szacunku dla klientów częste awarie brak mi słów banda złodziei ODRADZAM
      • rafi-zabrze Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom 19.12.13, 01:50
        Gość portalu: xxxx napisał(a):

        > Jest to najgorsza firma internetowa w Polsce brak szacunku dla klientów częste
        > awarie brak mi słów banda złodziei ODRADZAM

        Coś mi średnio to pachnie ten tekst - skoro piszesz z domeny Deby to masz chyba słabe rozeznanie jak działa cała reszta operatorów ;)

        A ja akurat chciałem się wpiąć do Deby, ale oni Tatara nie obsługują.
        Inna sprawa, że pierwsze słyszę, aby ktoś od powiedzmy 5 lat narzekał na Debę. Ceny mają fajne, bo gliwickie, a że obsługa klienta kuleje - no to słyszałem, ale jak to wygląda dokładnie to nie wiem.

        Obecnie Betasoft działa już w miarę przyzwoicie, więc przez najbliższy czas nie mam zamiaru zmieniać operatora :)
        • Gość: waryniol Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 19.12.13, 11:42
          w tym roku zakładali profesjonalną sieć w ramach dotacji unijnych i prócz dotychczasowych usług (internet, telefon) zaoferują niebawem telewizję... sieć jest wykonana profesjonalnie
        • Gość: gość niedzielny Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.212.40.15-internet.zabrze.debacom.pl 19.12.13, 17:43
          BetaSoft działa lepiej teraz bo sygnał i łącza między osiedlami mają na światłach deby -ale ceny Bety to tragedia
      • Gość: oj Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.198.165-internet.zabrze.debacom.pl 19.12.13, 22:04
        Panie Ryszardzie jeśli jest Pan niezadowolony z usług Debacom-u to zawsze są też inni dostawcy, którzy na pewno spełnią Pana wymogi.
        • Gość: ciekawość Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 23.01.14, 18:19
          I tutaj runął mit pewnej anonimowości w internecie. Klient wyzwał firmę od złodziei ,a firma jasno dała znać że po nędznie zamaskowanym IP dokładnie wie kto za tym stoi.
          Wart jeden drugiego a w zasadzie drugiej.
          • Gość: Gal_NIE_Anonim Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 24.01.14, 06:33
            ameryka odkryta! Niejaki "ciekawość" dowiedział się, że w internecie nie jest się anonimowym!! Fanfary !!!!
            • Gość: ciekawość Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 24.01.14, 16:13
              Nie "niejaki" tylko "niejaka",a po drugie pisałam chyba dość jasno o występowaniu pewnego mitu a nie o fakcie który zaistniał,taka drobna,dostrzegalna dla bystrzejszych różnica.
              • Gość: waryniol Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 24.01.14, 19:15
                w przypadku VectraNet nie ma ani jednej liczby, dlaczego aż kilka jest w przypadku sieci Debacom? od czego to zależy?
                • Gość: jarek Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.212.43.104-internet.zabrze.debacom.pl 09.05.14, 11:47
                  od formy zapisu REVDNS.
                  W Debacom tak ustawiłem że widać cały adres IP, GW obcina tylko ostatni wpis poprzedzony przecinkiem więc widać to co widać.
                  Ot cała filozofia ;-)
                  • Gość: waryniol Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 11.06.14, 21:18
                    ładnie to tak upubliczniać adresy IP i odbierać możliwość anonimowości?
                    • Gość: Odpowiedź Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 12.06.14, 09:49
                      Choćby adres był ukryty to i tak nie jesteś anonimowy.
                      • Gość: waryniol Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 12.06.14, 16:39
                        tak, o tym doskonale wiem, ale wówczas wgląd ma tylko administrator danego miejsca czy poszczególnej strony, a mnie chodzi o fakt, że niezadowolony klient krytykuje w niezależnym miejscu swojego dostawcę internetu, a operator z góry wie o kogo chodzi bo pozwala na PUBLICZNE udostępnianie numeru IP, a każdy ma prawo do prywatności czy dyskrecji, prawda?
              • Gość: fac Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.01.14, 21:56
                Po co się męczysz z tłumaczeniem?To tylko otyłe ścierwo z vectry,znane tutaj jako notoryczna kretynka,primo voto "śmieszek"
                • Gość: waryniol Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 12.06.14, 08:08
                  Tracą swoją wiarygodność poprzez zwlekanie z uruchomieniem swoich usług, infrastruktura gotowa lecz sygnał niedostępny z niewiadomych przyczyn, widocznie nie zależy im na zarobku bowiem ci, którzy czekali na świadczenie usług wybierają innych operatorów.
                  Kilometr od siedziby, a proces uruchamiania trwa już ponad pół roku.
                  • Gość: abecadlo Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.3s.pl 19.06.14, 16:46
                    U mnie szkielet wisi od 2 lat a klientow zwodza od pazdziernika 2013 <33
                    • Gość: Arek Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.207.79-internet.zabrze.debacom.pl 29.11.14, 21:46
                      Na Porębie jest ok przynajmniej u mnie. Torrent z pełną prędkością. Chciałbym zwrócić uwagę na umowy.
                      Są trzy pakiety i umowy na 12 i 24 miesięcy. Przy podpisaniu na 24 dostajemy konkurencyjną cenę za szybkość ale kto podpisuje na 24. I tu mi się nie podoba podejście do długoletnich klientów. Miałem szybkość jak za umowę na 24miesiące. Wyjechałem za granice więc zrezygnowałem na kilka miesięcy. Po powrocie musiałbym podpisać umowę na 24miesiące żeby mieć starą szybkość ale kto podpisuje umowy na tak długi okres a zrezygnować trudno przed końcem umowy. Podpisałem na 12 miesięcy. Ale po 24 miesiącach miałem mieć podwyższoną prędkość. Minęło 24 miechy więc napisałem w tej sprawie i okazało że nie da rady. Przed rezygnacją byłem u nich około 8lat więc szkoda że olewają takich klientów. O alternatywę ciężko.
                      • Gość: waryniol Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 88.156.100.* 30.11.14, 10:02
                        i 49 zł za podłączenie w przypadku nowych klientów, a cennik w ogóle nie uwzględnia umów 12-miesięcznych więc można wnioskować, że obowiązują tylko 2-letnie
                        • Gość: ExDeba Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 95.160.241.* 30.11.14, 12:36
                          Za 1,23zł podłączają... anie 49pln
                          • Gość: waryniol Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 30.11.14, 23:06
                            zachęcam do zapoznania się z cennikiem oferty światłowodowej, a nie zaprzeczać
                            • Gość: ExDeba Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 01.12.14, 16:38
                              Zachęcam do zapoznania się z cennikiem oferty tradycyjnej
                              • Gość: waryniol Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.zabrze.vectranet.pl 01.12.14, 17:07
                                Nie dezinformuje o tym co stopniowo jest wycofywane z oferty i zastępowane nowym
                                • Gość: Magda Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.195.221-internet.zabrze.debacom.pl 02.12.14, 20:05
                                  Umowy 12 i 24 dla pakietu mini www.debacom.pl/pakiet_mini.php
                                  Przy okazji zrobili by nową stronę. Ona była robiona z z 7 lat temu jak miałem pulpit w rozdzielczości 1024x768.
                                  Za instalacje 1zł.
      • Gość: iwangrozny Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.dynamic.chello.pl 19.04.17, 10:32
        Dzisiaj przesłali na mój numer informację o zadłużeniu. Nie wiem co oni tam robią , ale bałagan mają niezły. Nigdy nie korzystałem z ich usług , a od lat jestem klientem innej wiodącej firmy działającej od lat na rynku. Mieszkam w bardzo odległym mieście, a nazwa firmy z niczym mi się wcześniej nie kojarzy. Bardzo podejrzane jest skąd posiadają mój numer telefonu , gdzie w tym wszystkim jest ochrona danych osobowych? Może to zwykli naciągacze. Jeżeli jeszcze raz mnie będą nękać zgłoszę to na policję jako próba wyłudzenia.
        • Gość: Detektyw Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 91.207.49.* 20.04.17, 13:01
          Może po prostu numer z którego korzystasz wcześniej należał do kogoś innego?
    • Gość: Wojtek Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.By.Evoluso.com 13.11.15, 15:12
      Dajcie sobie spokój- to są oszuści.
      Prędkości wyssane z palca- nawet nie ma połowy zadeklarowanej szybkości.
      W gadce wszsytko jest super ale jak coś nie działa to pada standardowa odpowiedź- wina abonenta i zero zainteresowania.
      Mam ich dość i odradzam innym.

      Wojciech P.

      • Gość: zadowolony Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 85.203.16.* 15.02.16, 09:47
        Takie opinie jak pisze <wojtek> podlegają chyba ocenie sądowej?
        To potwarz a nie opinia.
        Ja długo pertraktowałem z Debacomem, sprawdzałem i po kilku miesiącach od podpisania umowy nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości świadczonej usługi.
        Pokażcie mi innego dostawcy internetu, który tak rzetelnie świadczy usługę dostawy internetu.
        O TV czy telefonie się nie wypowiadam bo jej od nich nie mam.
    • 2vfrtgb Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom 22.12.15, 16:16
      Debacom "dba" o klienta w trakcie podpisywania umowy i to nie szczególnie. W ulotkach świetnie piszą o prędkościach jakie dają, ale klientowi nie powiedzą że zależy to również od możliwości jego sprzętu, tak więc chętnie dadzą prędkość np 300 Mp, ale nie powiedzą że trzeba sprawdzić il e przyjmie komp a nie wszyscy są informatykami aby o tym wiedzieć a jak już się dowiesz po sprawdzeniu prędkości że tyle nie masz to nie obniżą ci abonamentu bo podpisałeś. No i usuwanie awarii - jeśli zerwie się linia to człowieku czekaj na naprawę kilka dni, bo to nie ich wina i nie uznają tego za awarię- kpina, to tak jakby dostawca energii powiedział że nie spieszy się z naprawą linii energetycznej bo to nie ich wina. Brać pieniądze to są szybcy ale utrzymać linię w należytym stanie to mają gdzieś. Tak jest z małymi firmami- nałapać klientów z potem nie móc ich obsłużyć
      • Gość: ojciec Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.sferanet.pl 28.12.15, 00:28
        straszny z ciebie jołop, brak słów.
        Kupujesz sportową furę i chcesz jechać 300 km/h polną drogą i masz pretensje do producenta samochodu, że cię nie uprzedził. Szczerze mówiąc, takich ćwoków jak ty powinno się izolować od społeczeństwa.
    • slontom Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom 05.02.16, 11:25
      Poziom usługi oceniam nisko.
      Informacje:
      1. Na początku prędkość przez WI -FI była na max a po 3 mc od zakupu spadła o 50 %. Debacom poinformował mnie że nie gwarantuje oferowanej szybkości przez WI - FI.
      2. Panel klienta jest bardzo ubogi w informacje np. brak listy połączeń tel. dlatego trzeba dzwonić na infolinię a tam bardzo często są problemy z połączeniem.
      • Gość: Olsza Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.static.3s.pl 05.02.16, 12:18
        No ale jak mają ci zagwarantować przesył przez wifi skoro jest to pasmo publiczne???? Sprawdź sobie po kablu i zobaczysz różnicę. Deba tu niczemu winna. Tak jest u każdego dostawcy.... Wystarczy poczytać sobie coś na ten temat a nie płakać na jakimś forum.
        • slontom Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom 08.02.16, 12:10
          Na pytanie zadane na forum wystawiłem prywatną ocenę z prostym opisem, która może przydać się przyszłym użytkownikom. Dlaczego tak cię to oburzyło?
          Co do faktów, rozwinę temat może będzie łatwiej zrozumieć problem.
          Z czego wnioskujesz, że używam pasma publicznego?
          W.g. definicji: "Pasmo publiczne jest to część pasma sieci WiFi, udostępniona na modemie, jako sieć zewnętrzna, umożliwiająca korzystanie z Internetu innym użytkownikom". Informuję, więc:
          1. Nie łączę się przez HotSpot-a
          2. Nie udostępniam WiFi zewnętrznym użytkownikom.
          3. Pomiary wykonuję oczywiście, gdy jestem jedynym zalogowanym użytkownikiem sieci.
          Teraz liczby:
          ? Wykupiłem łącze o przepustowości 100 Mb/s.
          ? Pomiar przez WiFi przez 4 mc. 70 - 80 Mb/s, około 75% czyli w normie, tyle miałem przez klika poprzednich lat u innych operatorów.
          ? Po 4 mc 35 ? 45 Mb/s i brak możliwości współpracy z działem technicznym przy rozwiązaniu problemu.
          Dla jasności informuję, że na kablu jest max przepustowość, tylko, kto w obecnych czasach siedzi przypięty kablem do modemu?
        • slontom Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom 08.02.16, 12:13
          Wpisz swNa pytanie zadane na forum wystawiłem prywatną ocenę z prostym opisem, która może przydać się przyszłym użytkownikom. Dlaczego tak cię to oburzyło?
          Co do faktów, rozwinę temat może będzie łatwiej zrozumieć problem.
          Z czego wnioskujesz, że używam pasma publicznego?
          W.g. definicji: "Pasmo publiczne jest to część pasma sieci WiFi, udostępniona na modemie, jako sieć zewnętrzna, umożliwiająca korzystanie z Internetu innym użytkownikom". Informuję, więc:
          1. Nie łączę się przez HotSpot-a
          2. Nie udostępniam WiFi zewnętrznym użytkownikom.
          3. Pomiary wykonuję oczywiście, gdy jestem jedynym zalogowanym użytkownikiem sieci.
          Teraz liczby:
          a Wykupiłem łącze o przepustowości 100 Mb/s.
          b Pomiar przez WiFi przez 4 mc. 70 - 80 Mb/s, około 75% czyli w normie, tyle miałem przez klika poprzednich lat u innych operatorów.
          c Po 4 mc 35 ? 45 Mb/s i brak możliwości współpracy z działem technicznym przy rozwiązaniu problemu.
          Dla jasności informuję, że na kablu jest max przepustowość, tylko, kto w obecnych czasach siedzi przypięty kablem do modemu?
          oją odpowiedź
          • Gość: wide Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.leon.com.pl 09.02.16, 01:09
            Co Ty opowiadasz za dyrdymały! Pasmo publiczne oznacza w tym przypadku tyle, że jest wolne (nielicencjonowane, darmowe) i nie podlega regulacjom UKE w takim stopniu jak spektrum licencjonowane. Wszyscy Twoi sąsiedzi mogą używać absolutnie wszystkich kanałów WiFi, tym samym obciążając i zakłócając sieć. Nie bardzo widzę możliwość, aby którykolwiek operator kablowy (a takim jest Deba) na świecie zagwarantował Ci jakiekolwiek parametry na WiFi. Raczej Deba nie podpisywała z Tobą umowy na WiFi, tylko na kabel, trzeba czytać umowy. Jak Ci parametry nie pasują, to zakup sobie router WiFi z 802.11 ac oraz odpowiedniego kompa, to powinno być OK. Ciekawe, że nie masz uwag do operatorów GPRS/LTE, że połączenie nie wyciąga 150 Mb/s, tak jak je reklamują!
    • Gość: Niezadowolony z De Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.192.241-internet.zabrze.debacom.pl 23.03.16, 19:06
      Nie polecam tego internetu ciągle mam zakłucenia.
      • Gość: werty Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.leon.com.pl 26.03.16, 19:52
        Najpierw naucz się j. polskiego baranie!
    • Gość: zadowolony Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 178.162.209.* 24.03.16, 10:47
      Po wielu latach posiadania internetu - wielu dostawców od Telekomunikacji począwszy - wdzwaniany internet, SDI.... na koniec przyszło LTE a teraz od pewnego czasu mam internet od Debacom.
      Teraz dopiero wiem co to mieć połączenie bezusterkowe, zawsze deklarowana przez dostawcę szybkość. Jednym słowem polecam każdemu kto tylko ma możliwość skorzystania z ich usług.
      I jeszcze jedno nie jestem ich klakierem tylko stroną umowy.

    • Gość: bercik Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.82.189.26.obroncow.pirx.pl 22.06.16, 11:27
      nie mam problemów z internetem, ale jakoś obsługi klienta i elastyczność w tej firmie to porażka.... zachowują się jak by byli jedynie w Zabrzu i byli mega firmą. ja potrzebował przepisac umowę z jednej fimy na drugą na takich samych zasadach to robili takie problemy, że w końcu rozwiązałem umowę bo nie dało się dogadać. maja jakieś swoje chore zasady.... taki firmy wywalił bym w kosmos, niech tam szukaja klientów!!!
    • Gość: Mała_Mi Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.09.16, 10:06
      Najlepszy dostawca internetu w mieście.
      Korzystałam z ich usług na UTP, teraz podpięli mi ŚWIATŁOWÓD.
      Jestem bardzo zadowolona, ponieważ na UTP zdarzały się awarie, a na Świetle śmiga :)
      Oczywiście prędkość po kablu, bo Wifi zawsze jest zawodne.

      POLECAM !
    • Gość: Kjartii Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.207.210-internet.zabrze.debacom.pl 28.12.16, 19:00
      Internet jak internet. Działa. Dramatyczna jest za to obsługa klienta i elastyczność w firmie Debacom. Przy pierwszym kontakcie z obsługą klienta termin instalacji wyznaczony na 16 grudnia, następnego dnia podczas kontaktu z dordcą klienta (i podczas podpisania umowy), termin ten jest podtrzymany. Dzień później telefon z informacją, że... instalacja odbędzie się 28 grudnia. Gdy zaczęliśmy naciskać i domagać się terminu poprzedniego otrzymaliśmy informację zwrotną "jak się Państwu nie podoba, to proszę sobie w 14 dni rozwiązać umowę". Jest to moim zdaniem skandaliczne zachowanie konsultanta. Firma ma klientów w dupie. Uważają, że nie mają konkurencji i prędzej czy później do nich wróci. Nie wróci. Konkurecja jest i nie śpi. Choć internt w deabcom... działa. Po prostu. I tylko tyle w temacie.
    • Gość: Kjartii Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.207.210-internet.zabrze.debacom.pl 28.12.16, 19:03
      Internet działa. Proszę jednak zwrócić na niemal skandaliczną obsługę klienta w firmie Debacom. Zero elastyczności, zero dopasowania się do potrzeb Klienta, a przy zgłoszeniu, że coś jest nie tak informacja zwrotna "jak się Państwu nie podoba, to sobi do 14 dni możecie rozwiązać umowę". Rozwiązaliśmy. I nie planujemy wracać. Firma Debacom zachowuje się jakby w ogóle nie miała konkurencji. A ma! I konkurencja nie śpi. Proponuję sprawdzić co ma do zaoferowania UPC np.
      • Gość: Jinxs Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.centertel.pl 29.12.16, 01:40
        Jestem zainteresowany internetem 300mb/s, no cóż UPC chyba światłowodu nie ma z tego co wiem. Natomiast nie mogę uwierzyć ze obsługa klienta może być az tak kiepska, wie może pan/pani ile wynosi upload (wysylanie) przy ich prędkościach pobierania? 100/300 Mb/s?
        • Gość: janina Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 178.212.43.* 29.12.16, 12:40
          www.speedtest.net/my-result/5920568906

          Przy tych osiągach obsługa klienta mnie wogóle nie interesuje, gadałem z nimi raz , dwa lata temu jak zakładałem net.
    • Gość: Kilog Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.dynamic.chello.pl 16.08.17, 13:44
      Debacom ssie pod każdym aspektem, szczególnie w kwestii informowania oraz obsługi klienta. Gdy chciałem zmienić sieć, w ostatniej chwili dostałem info, że okres wypowiedzenia trwa miesiąc. Kiedy już oficjalnie pożegnałem się z tą firmą 2 lub 3 miesiące później dostałem list od biura dłużników, że nie spłaciłem zaległej usługi. w biurze pracownicy nie wiedzieli co to za świstek i nikt nie miał pojęcia dlaczego mi to wysłali. Dostałem tylko info, że skoro ów papier do mnie dotarł to był ku temu istotny powód i że powinienem spłacić "zaległy rachunek". Zastanawia mnie to, że sami nie wiedzą nic na temat takiego dokumentu jednak stanowczo twierdzą, że ex klient powinien to spłacić. Jednym słowem ŻENADA. Dobrze, że zmieniłem siec, lepiej i szybciej działa łącze i w odróżnieniu od debacomu mam stabilny sygnał. Za tą przykrą sytuacje mam zamiar robić antyreklamę jeśli ktoś mnie zapyta o ich usługi. Pozdrawiam
      • Gość: zen Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 178.212.43.* 16.08.17, 22:30
        Brednie piszesz, pewnie konkurencja? Ja tam nie narzekam beta.speedtest.net/pl/result/6545241703
        • Gość: Były Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: 91.207.49.* 17.08.17, 10:50
          Jakbym miał oceniać to:
          Serwis i usuwanie awarii - 3/6
          Obsł. Klienta 4/6
          Księgowość 2/6
          Jakość sygnału 6/6
    • car-hol-mech Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom 06.02.19, 10:12
      Od stycznia bierzącego roku jestem użytkownikiem internetu i telewizji od Firmy DEBACOM i jestem zadowolony, a przeszłem od Firmy Orange, z którą były często różne problemy, moi znajomi są już długo z debacom i są bardzo zadowoleni i to właśnie dzięki ich opinii zdecydowałem się na tą Firmę. pozdrawiam
    • Gość: ANTY pis Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom IP: *.215.194.181-internet.zabrze.debacom.pl 05.08.22, 16:54
      NIE POLECAM A WRĘCZ PRZESTRZEGAM PRZED TYMI OSZUSTAMI !!!!!!!!!! PODPISUJĘ UMOWE NA PRZESYŁ 500mb/s I MAM TAKI PRZESYŁ TYLKO JAK DZWONIĘ DO NICH ŻE MAM ZA WOLNY INTERNET !!!!!!! KTOŚ PRZYCHODZI COŚ GRZEBIE ....PYK I JEST 500 ZA DWA DNI JUŻ NIE MA TAKIEGO PRZESYŁU !!!!!!!! A PO MIESIĄCU DZWONI JAKIEŚ BABSKO I ŻADA ZAPŁATY ZA SERWIS 100 PLN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO SĄ JAJA I ZŁODIEJSKIE PROCEDURY !!!!!!!! WINA Z ICH STRONY A JA MAM PŁACIĆ...
      • jackowyjacek Re: Jak oceniacie jakość usług Debacom 08.08.22, 09:56
        Hej, fajny nick ;) Może znajdziesz w umowie, że nie mogą pobierać takich opłat za 'naprawę'. Jeżeli jesteś z powiatu rawickiego to polecam światłowód od Rawi-Net - u nich działa tak jak napisali w ofercie
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka