Dodaj do ulubionych

Ponownie proszę o pomoc

05.11.10, 15:45
tym razem chodzi o sprawdzenie oto tekst po polsku :
Nie zależy mi na życiu w luksusie ale chciałabym mieć pieniądze na różne przyjemności. Studiuję ponieważ chcę mieć dobrą pracę w przyszłości. Chciałabym zarabiać dużo pieniędzy na wycieczki, duży dom i o nic się nie martwić. Teraz mam pieniądze od rodziców więc muszę oszczędzać. Komórka , internet i impreza od czasu do czasu to jedyny luksus jaki istnieje w moim życiu teraz.
Niestety nie mogę tu wkleić po grecku , a już go przetłumaczyłam na język grecki więc jesli ktoś mógłby mi sprawdzić czy dobrze sobie poradziłam z tym zadaniem proszę o odzew na maila : mixalis@wp.pl
Jak widać tekst jest bardzo krótki więc sprawdzenie go nie powinno wam zająć dużo czasu a ja będę wdzięczna :)
Obserwuj wątek
    • lolekako Re: Ponownie proszę o pomoc 07.11.10, 09:13
      Δε θέλω να ζω μέσα στα πλούτη και δεν έχω μεγάλες απαιτήσεις. Θα ήθελα όμως να έχω τόσα λεφτά για να μπορέσω να ζω άνετα. Σπουδάζω για να έχω στο μέλλον καλή δουλεία με καλά λεφτά.Το ονειρό μου είναι ένα ωραίο σπίτι,ταξίδια να μη στεναχωρίεμαι για τίποτα,να μην έχω άγχος. Πρός το παρόν η ζωή μου εξαρτάται απο τους γονείς, αυτοί μου δίνουν λεφτά. Το κινήτο,ίντερνετ και καμιά φορά διασκέδαση είναι οι μόνες χαρές που έχω τώρα.
      • karinah_pl Re: Ponownie proszę o pomoc 07.11.10, 17:48
        Zły akcent przy słówku "praca".
        Powinno być δουλειά a nie δουλεία, co oznacza niewolnictwo ;)
        • lolekako Re: Ponownie proszę o pomoc 07.11.10, 19:51
          εννοείται...:):) przy pisaniu na komputerze z akcentami to sie zdarza..po prostu popraw i po sprawie :)
    • penelopa.0 Re: Ponownie proszę o pomoc 14.11.10, 11:15

Proszę, przetłumaczcie mi to :-) Z resztą listu sobie poradziłam, sens tego zdania też łapię ( ja jestem po operacji rąk) ale chciałabym dokładniej :-) Z góry dziękuję

Ήθελε να πάθει πώς είναι το χέρι σου μετά την εγχείρηση.