Dodaj do ulubionych

Dziwny ból oczu od patzrenia

06.04.20, 19:05
witam ,
mam ostatnio ogromny problem ze wzrokiem ( mam 50 lat ) do którego nie mogę się w żaden sposób i przywyknąć i przyzwyczaić choć do grudnia ub roku okresu nie miałem z tym żadnych problemów . Brałem w grudniu ub roku domięśniowo ze względu na ból kręgosłupa ( rwa ) zastrzyki z leku przeciwzapalnego sterydowego ( 5 zastrzyków ) , jednocześnie sporo w nocy korzystałem i dużo przeglądałem ze smartfona . Dostałem depresji w grudniu co zaowocowało 3 miesięczną do marca bezsennością ( obecnie biorę 1 lek antydepresyjym i śpię po nim ) .
Od czasu jak skończyłem brać zastrzyki w grudniu szybki mi się pogorszył wzrok z czytaniem z bliska ( musiałem wyroki okulary + 1 ) a jak patrzę w dal to obram mi się jak by rozmywa i nie mogę się skupić bo boli mnie głowa . Biorę lek antydepresyjny na sen ale chyba nie ok jest przyczyną bólu oczy i złego samopoczucia , zrobiłem w lutym badanie u optyka i wszystko wyszło ok z tym że lekarka stwierdziła początki zaćmy , Badałem też ostatnio cukier i mam stan przedcukrzycowy ( cukier ok 110 ) . Jak myślicie co jest przyczyną tak szybkiego i znacznego pogorszenia wzroku ( ten podwyższony pewnie przez lek sterydowy cukier ? ) i czy można coś jeszcze z tym zrobić . Bardzo mi ten stan przeszkadza , do patrzenia w dal nie mam żadnych okularów bo na oba oczy osobno widzę ostro .
dzięki za pomocne info
Grzegorz
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka