Dodaj do ulubionych

Betablokery przyczyną migreny z aurą??????

07.12.18, 14:31
Witam wszystkich

Mam 43 lata. W młodości cierpiałam na migreny - z aurą, ogromnym bólem głowy, na szczęście niezbyt często. Po urodzeniu dziecka przez prawie 20 lat był spokój. Powróciło 4 lata tamu, ale to był jeden - dwa ataki na rok. Wprawdzie obok aury wzrokowej pojawiły się krótkotrwałe zaburzenia mowy i pamięci, ale dało się żyć. Tym bardziej, że ból głowy był znikomy.Oczywiście zrobione TK. RM i EEG - wszystko OK. We wrześniu br w związku z niewielką arytmią serca zaczęłam brać betabloker (Betaloc zoc 25) i się zaczęło: aura migrenowa co tydzień, (widzenia, mowy i pamięci, uczucie przeraźliwego zimna), ból głowy na szczęście nieduży, następnego dnia jestem nie do życia, ostatnio jak zmierzyłam ciśnienie to było 78/56. (normalnie ok.100/65) I tak się zastanawiam, czy może to mieć jakiś związek z tym betablokerem ??? Może ktoś miał do czynienia z takim czymś? Proszę o pomoc, bo nie daję rady. Najgorsza jest ta aura i przerażający strach przed nią. Boję się wyjść z domu.
hasiaa
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka