Dodaj do ulubionych

po kontroli....

13.04.05, 20:59
Witajcie towarszysze niedoli. Jestem po kontroli. Jest poprawa :) - moja Pani Dr powiedziała,że dawno u żadnego dziecka nie widziała takiej poprawy jaką ja mam. Moszę te prążkowane ile daję rady - czasami po 7-8 godz na każde oko. Nie znam się na szczegółach,ale przy badaniu gdzie obserwuję czerwoną pionową linię preskok następuje teraz przy 8 kresce - na początku leczenia miało to miejsce na kresce 18. Pani Dr zaproponowała mi za 3 miesiące injekcję toksyną botulinową - co ma właśnie poprawić proste ustawienie oczu - ale czy na to się decydować to jeszcze zobaczę. Szkoda, że gdy byłem mały nie zastosowano u mnie tej metody leczenia - nie męczyłbym się dziś. Dałem Pani Dr adres tego forum, więc może niedługo coś nam napisze ( to właśnie Ona jest autorem artykułu o toksynie botulinowej, który jest na forum - niedługo go poczytam)

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
      • biedak20 Re: po kontroli.... 14.04.05, 00:08
        Do tych prążkowanych przyzwyczajałem się jakieś 2-3 dni. Mogę w nich normalnie siedzieć przy kompie czy czytać książki lub oglądać TV. Te zwykłe do noszenia na codzień - to jak zwykłe okulary - dzień trzeba się przyzwyczajać. Nic strasznego - tylko na początku jest ciężko - ludzie słabej woli pewnie zaprzeczą - jednak to ich sprawa..

Pozdrawiam
        • smutniutka Re: po kontroli.... 14.04.05, 08:23

Tylko 3 dni? I normalnie mozna wszystko w tych pryzmatach robic?
          Powiem Ci, ze ten post daje mi duzo nadziei :) Dzieki!
          Pisales wczesniej ze dostales zwrot kosztow za pryzmaty z uczelni. Czy mogłbyś
          podpowiedzieć jakie kroki trzeba uczynić?
          Pozdrawiam! Miłego dnia

S.

PS Dzieki za to, ze zaprosiles panią dr na ZEZisko :)
          • biedak20 Re: po kontroli.... 14.04.05, 10:18
            Witam

W pryzmatach normalnie przy komputerze się uczę, czytam książki - jakość widzenia jest dużo gorsza niż w zwykłych okularach - ale to kwesta przyzwyczajenia.