Dodaj do ulubionych

Jak to robicie?

04.09.04, 17:43
Jak wygląda Wasz dzien codzienny?Pracujecie uczycie sie czas spedzacie w domu
czy poza nim?Jakie macie obowiązki młode mezatki(ma na mysli rowniez te
zwiazane z prowadzeniem domu) i czy sie z nich wywiązujecie ?I jak to robicie
ze pracując macie czas na zajmowanie sie domem ba dziecmi i czas na
przyjemnosci ijeszcze tak swietnie wyglądacie??????
Obserwuj wątek
    • beniamina Re: Jak to robicie? 04.09.04, 20:29
      staramsię wywiązywać ale bez [przesady. Najczęsciejnp w przypadku obiadów
      staram się robić go z mężem. Jeżeli po pracy widzę, zę mój mąż się kładzie
      mówię, ze widocznie nie jest głodny i również się kładę (ale nie zawsze). Na
      pewno nie daję się zapędzić do kuchni
      • kokosia1 Re: Jak to robicie? 04.09.04, 21:35
        Ja czyli Kokosia :) pracuję jako nauczycielka i wbrew powszechnym opiniom czasu
        wolnego mam niewiele, dorabiam sobie również w biurze tak ze i na to parę
        ładnych godzin trzeba poświęcić. Staram sie sprzątać w miarę na bieżąco, a raz
        w tygodniu robimy z mężem solidne porządki, jeśli chodzi o obiadki zawsze coś
        ciepłego na stole jest , jeśli nie zaraz po pracy to wieczorkiem i czasami są
        to gotowe produkty tylko odgrzewane. Na rozrywki zostają nam od czasu do czasu
        weekendy, albo jeszcze rzadziej wieczorki. Staram się dbać o siebie,zeby w
        pracy jako tako wygladć, ale czasami w tej sprwie też ogarnia mnie lenistwo, na
        basen wybieram sie już z 3 miesiące i jeszcze nie udało mi sie zmobilizować.
        Chyba sumienie odpowiedziałam na wszystkie pytanka:)
        • dr_tusia Re: Jak to robicie? 05.09.04, 13:10
          Na razie mam to szczescie, ze sa studenckie wakacje, chociaz mam praktyki w
          szpitalu w sasiednim miescie, wiec i tak musze wstawac rano i dojezdzac /nie
          mamy samochodu/ i wracam popoludniami. Do piatku jeszcze musialam sie uczyc o