Dodaj do ulubionych

Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Pomocy!

19.08.16, 18:20
Hej,

Od jakiś paru miesięcy zauważyłem, że mam problem z pełną erekcją. Niby partnerka się do mnie dobiera, wszystko jest super ale jak przychodzi co do czego, to czuję, że nie daję rady, że przychodzi mi to z trudem i pomimo tego, że zazwyczaj dochodzę, to chyba nie daje jej też pełnej satyfkacji. Koledzy, co radzicie?
Obserwuj wątek
    • sibeliuss Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 24.08.16, 11:23
      Jeśli równocześnie nie jedziesz na ręcznym to polecam wizytę u seksuologa - bo nie powątpiewam w utratę atrakcyjności partnerki jak i rodzaju bodźców.
    • falowod Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 31.08.16, 22:38
      Latka leca i brak aktywnosci fizycznej - to powod.
      Zrzuc pare kilogramow , jedz wiecej warzyw a mniej miesa.Cukry wyrzuc a skoncentruj sie na jablkach. ale najwzniejsze to regularnie zacznij wysilek fizyczny .Moze byc bieganie, rower ale minimum dziennie 1 godz.
      Polecam jesc duzo surowek z selerem korzennym. Jak to nie pomoze kup sobie Kamagre to taki tani odpowiednik Viagry .Znajdziesz mase internetowych sklepow.Na pocztek wez 1/ 2 tabletki i zobacz jak dziala na ciebie.
      To nasz organzim z powodu wieku i stresu zaczyna produkowac mniej tlenku azotu ktory powoduje ze nam staje .Kamagra lub Viagra to usupelnia. Wez tez Alargine z Allegro.Mozesz od niej zaczac ztym ze Alargina tylko stymuluje produkcje tlenku azotu a Kamgra dostarcza.
      Po Kamgrze masz zdolnosc do erekcji po ok 15-30 min ale musisz sie podniecic, z samego siebie lub np raczka :) a Alargina dziala dopiero po ok 2godz do 12 godz i nie ma tak dramatycznego efektu .Czasem w ogole nie dziala , jesli mielismy stresujacy dzien :).Stress to jest to co zabija w nasz poped plciowy i "osusza" organizm :)
      Mozna polaczyc obie tabletki i wtedy mamy naprade super wzwod:) az sie czuje ! .Powodzenia
      • tapatik Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 08.05.17, 21:50
        Falowod,
        Z tą Alarginą to chodziło ci o alarginę?

        "Czy L- arginina leczy zaburzenia erekcji oraz zwiększa płodność mężczyzn?
        Nie znalazłem, żadnych badań potwierdzających ten jakże głośny slogan sprzedających argininę.
        Tak naprawdę, póki co chyba nikt na poważnie się tym nie zajmował.
        Nie ma wiarygodnych wyników badań naukowych!
        Całą masę pseudobadań i domniemań lepiej wyrzucić do kosza.
        Myślę, że prawda jest taka, że arginina nie ma żadnego wpływu na płodność czy erekcję, zwłaszcza jeśli rozpatrujemy kwestię w długim przedziale czasowym.
        Gdy sprawę rozpatrzymy w krótkim przedziale czasowym, to jednorazowa dawka może potencjalnie zwiększyć ukrwienie penisa.
        Zapamiętaj!
        Tylko jednorazowa dawka i nie zostało to udowodnione naukowo!"

        Źródło: www.meduzo.pl/arginina/
        • tapatik Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 08.05.17, 21:54
          Poprawka.

          Z tą Alarginą to chodziło ci o argininę?
    • mariusz_z_woja Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 08.10.16, 14:33
      Dzięki za odpowiedzi. Właśnie dostałem zlecone badania krwi od swojego internisty. Zobaczymy co z tego wyniknie. Staram się powoli zmieniać dietę i zacząć uprawiać sport. Na razie nie chcę brać nic pokroju viagry, bardziej zastanawiam się nad czymś ziołowymm, naturalnym.

      Odezwę się jak będę już miał więcej informacji.

      Jeszcze raz dzięki za pomoc Panowie!
      • leszekk1234 Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 14.10.22, 14:33
        dobry jest przegorzan kulisty 1 łyżeke nasin zmiel zalej szklanką wody zakwaś gotuj 15 minut pij 2 łyżki do 3 razy dziennie
    • respondi Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 21.10.16, 08:09
      Hej, udało się rozwiązać ten problem? Będę wdzięczny za informacje w tej sprawie. Pytam, bo mam chyba bardzo podobny problem.
    • leorr Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 24.10.16, 14:17
      Na początku należałoby sprawdzić co jest przyczyną zaburzeń erekcji. Czy brak e,rekcji jest całkowity czy tylko częściowy. Wprawdzie możesz zastosować s,ildenafil, ale nie zawsze jest potrzeba strzelania z grubej rury do muchy. Zwłaszcza, że porównywalne efekty daje chociażby potency therapy czy eromen. Jak już szukasz czegoś na potegę, to niech to będzie jeden z tych dwóch - zważywszy, że są one bez recepty i nie dają efektów ubocznych, jak to czasami bywa z siildenafilem
    • respondi Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 27.10.16, 14:38
      Ok dzięki za info. Zamówiłem ten środek na początku potency therapy. Porównałem sobie składy i bardzo podobny do eromen, niewiele się różnią od siebie... Powinny do jutra dość, także jak coś to dam znak. Dzieki za pomoc i podpowiedzi.
    • hen.rix Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 04.11.16, 06:59
      Również używam potency therapy od dłuższego czasu. Nie wiem - może od 10 miesięcy, może dłużej. Szybkość i stan mojej erekcji uległ gwałtownej poprawie. Poważnie, jest znacznie lepiej niż było wcześniej. Erekcję osiąga się szybciej i dłużej. Hee i pomyśleć, że na początku uważałem, że to ściema.
      • mariusz_z_woja Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 25.11.16, 22:47
        Byłem u lekarza ponownie, morfologia w normie, biochemia też, z hormonami to samo, tylko cholesterol lekko podwyższony ;). Podpowiedział, że jeśli nie chce się faszerować lekami, to żebym zaczął od jakiegoś dobrego i naturalnego suplementu. Szukałem trochę i znalazłem, biorę od paru dni. Nie chce na razie pisać nazwy, bo wyjdzie, że reklamuję ;) ale jak się sprawdzi to niedługo napiszę o moich doświadczeniach.

        Trzymajcie kciuki !

        P.S. Sprawdzłem różne suplementy na rynku ale większość to przereklamowane g***o niestety. Ten potency therapy, za co ta kasa? Przecież tam ten argininy i innych składników to tyle co kot napłakał. Nie dawajcie się tak reklamom, no!
    • mariusz_z_woja Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 25.11.16, 22:48
      Jakiś czas temu pisałem, że mam problemy ze wzwodem i silną erekcją. Byłem u lekarza ponownie, morfologia w normie, biochemia też, z hormonami to samo, tylko cholesterol lekko podwyższony ;). Podpowiedział, że jeśli nie chce się faszerować lekami, to żebym zaczął od jakiegoś dobrego i naturalnego suplementu. Szukałem trochę i znalazłem, biorę od paru dni. Nie chce na razie pisać nazwy, bo wyjdzie, że reklamuję ;) ale jak się sprawdzi to niedługo napiszę o moich doświadczeniach.

      Trzymajcie kciuki !
    • mareczek08 Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 12.01.17, 15:04
      Jeżeli nadal nie uporałeś się z problemem, to mogę Ci szczerze polecić lek drPenigreat. Problemy znikną a satysfakcja będzie ogromna. Poczytaj o szczegółach na www.drPenigreta.pl Opinie ludzi są bardzo pozytywne
      • mariusz_z_woja Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 13.01.17, 12:15
        Nie, dziękuję za kolejne propozycje jakiś magicznych preparatów z niewiadomym składem, którego nigdzie nie można sprawdzić i to jeszcze ponad 100 złotych za opakowanie, bez jaj!
        Ja za 2 tygodnie kończę kurację preparatem, który dobrałem po rekomendacjach lekarza. Zaproponował parę preparatów, a ja sprawdziłem skład każdego(którego skład był w ogóle opisany!) i wybrałem. Zobaczymy efekt końcowy i wtedy może będzie czas na szampana:D albo gorący, udany seks!
        • mareczek08 Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 13.01.17, 19:38
          Jak to niepewny skład. Cytuję z ulotki drPenigreat: "SKŁAD
          Suplement zawiera substancje aktywne z owoców buzdyganka ziemnego, ekstrakt z korzenia żeń szeń, ekstrakt z jagód palmy sabałowej, ekstrakt z korzenia macy."
          Jak widzisz same naturalne składniki. Przeczytaj na stronie. Wszystko jest dokładnie opisane. A cena? No cóż. Za takie efekty trzeba zapłacić. Ja wiem,  że warto :)
          • mariusz_z_woja Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 18.02.17, 13:22
            No właśnie mówię o niepewnym składzie, bo nie są wymienione żadne ilości. co z tego, że te rzeczy tam niby są ale jaka jest ich zawartość? 1% 0,005% ? Stąd moje duże wątpliwości
    • obrotowy mario, w woju to sie zazywa BROMU 12.10.17, 17:59
      - a nie zawraca sobie glowy wzwodami.
    • feliks86 Re: Problem z pełnym wzwodem od paru miesięcy. Po 04.10.21, 09:24
      Urolog, albo po prostu partnerka Cię nie pociąga...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka