Dodaj do ulubionych

mydła własnoręcznie robione

28.03.14, 13:25
zapraszam do domowej mydlarni, na stronę majowachatka.pl

Warto, bo:

- w moich mydłach nie ma żadnych dodatków pochodzenia zwierzęcego, nie ma "chemii" - są
za to zioła samodzielnie uprawiane i zbierane od lat, dodatek węgla aktywnego z bambusa na problemy skórne, olej laurowy (umiem zrobić mydło Aleppo);

- jestem z wykształcenia chemikiem, więc wiem, co robię;

- jestem mamą alergiczki i wiem, jak ważne jest unikanie "chemii" w życiu codziennym;

- swoje produkty testowałam na sobie, a sklep założyłam za namową bliskich - wszyscy pozostali wiernymi klientami, co mnie najbardziej przekonuje, że robienie prawdziwych mydeł - bez szkodliwych "wsadów", za to tylko z podstawowych, roślinnych tłuszczów (głównie oliwy) - z czystymi, roślinnymi, ekologicznymi dodatkami - ma sens.

- jestem na bieżąco z wymogami unijnymi dotyczącymi wytwarzania kosmetyków

Proszę, zajrzyjcie, spróbujcie - znikną wypryski, trądzik, podrażnienia, krosty, szorstkość i suchość skóry. Moje mydła naprawdę pielęgnują.
Serdecznie zapraszam :)

--
mydlarnia majowachatka.pl zaprasza!
Obserwuj wątek
    • komanchu Re: mydła własnoręcznie robione 01.04.14, 09:15
      Ile waży jedna kostka mydła, kosztująca 9 PLN. Uważam, że taka informacja powinna być na stronie. Czy planujesz wprowadzenie do oferty innych linii zapachowych, np. kwiatowych. Mydła są fajne, baaardzo duży plus za skład, ale osobiście nie przepadam za kuchennymi tudzież owocowymi zapachami, wolę nuty kwiatowe - fiolek, konwalia, ale też kadzidlane - mirra, olibanum.
      --
      Popieram chemiczną kastrację gwałcicieli i oprawców kobiet!
      Fundacja Niechciane i Zapomniane - SOS dla Zwierząt
      Fundacja Przystanek Schronisko
      Nic tak nie cieszy psiego pyska, jak pełna miska!
      • majowachatka Re: mydła własnoręcznie robione 02.04.14, 08:59