Dodaj do ulubionych

Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach

19.11.06, 05:00
Na tym forum proponuję oceniać, przedstawiać uwagi, wszelkie opinie o
nieuczciwych, nierzetelnych sklepikarzach, punktach usługowych, taksówkarzach,
policjantach itd. O złej jakości wszelkich materiałów, maszyn i narzędzi w
sklepach, hurtowniach itd. Niech to będzie społeczna kontrola jakości w naszym
miasteczku. Razem poprawmy jakość naszego życia i gości w naszej Włoszczowie.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek
      • plusek2 Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 15.12.06, 23:50
        Ja o sklepie P.Bąka. Sklep owszem, dużo towaru, dla różnych klientów, ale
        obsługa?!?!?!? Czy nie macie wrażenia, że klient jest tam traktowany jak
        intruz? Szczególnie niesympatyczni są "Państwo Emeryci", sprawiaja wrażenie, że
        robią łaskę obsługując klienta, wielką łaskę, niechętnie podają towar. Nie
        pokuszą sie o pokazanie kilku rodzajów, by można było porównać, zadecydować
        samemu, raczej "wskazują" towar niż przedstawiaja i zachęcają. Może za dużo
        wymagam, ale taka przecież /i nie tylko/ rola ekspedienta. Pan Bąk junior
        powinien raczej "przechowywać" tych Państwa gdzieś w kantorku, jeśli nie chce
        tarcić klientów. Ja będę chodzić tam tylko w przypadku, gdy nie będzie innego
        wyjścia. Ostatnio tak właśnie kiepsko obsłużona, a wcześniej jeszcze "oceniona"
        wrogim spojrzeniem tej Pani poszłam do sklepu Pana Witczyka. Tam bardzo miła
        Pani pokazała mi to, co chciałam kupić i jeszcze coś pokrewnego, powiedziała
        wiele o tych towarach, tak, że wyszłam z zakupów bardzo zadowolona i polecam
        ten sklep / choć asortyment skromniejszy/. Dodam jeszcze, że ten sam produkt
        okazał sie w tym sklepie tańszy, choć zawsze wydawało mi się, że u P Bąka są
        najniższe ceny.
        • przem1999 Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 29.12.06, 01:14
          Jako właściciel -Paweł Bąk ("JUNIOR") chciałbym odpowiedzieć na tą pełeną
          złośliwości i ironii opinie o moim sklepie Pani "plusek 2".Przykro mi było
          dowiedzieć się o tak negatywnej opinii na temat obsługi w moim
          sklepie.Przepraszam bardzo ze swojej strony za zaistniałą sytuację .Chcąc
          wytłumaczyć tą niefortunną sytuację powiem tak-"niestety nie urodził sie
          jeszcze taki ,który dogodziłby wszystkim" to po pierwsze ,po drugie to
          dobrze ,że istnieje konkurencja,która miała" tak dużo czasu " i "Pani plusek2"
          mogła tam pójść i zaspokoić swoje wyrafinowane potrzeby w zakupie sprzetu
          AGD,otrzymując wyczerpujące informacje o sprzęcie ,który chciała kupić,po
          trzecie !!Niestety czas przedświąteczny jest czasem kiedy duża ilośc
          klientów ,która chce być obsłużona jak najszybciej nie pozwala nam na
          odpowiednie "zajęcie się" każdym klientem( nad czym ubolewam i to mnie bardzo
          martwi) a szczególnie tym wymagającym i tym ,który jest i też
          czasem "upierdliwy".Przepraszam za "Państwa Emerytów",że tak źle Panią
          obsłużyli .Cóz są to moi rodzice ,już niestety wiekowi może i nie powinni
          często uczestniczyc w sprzedaży towaru osobom mającym inne wymagania jeśli
          chodzi o sprzedaz ."Przechowywał" ich w kantorku nie będe bo jest to firma
          rodzinna i jestem wdzięczny ,że mogą mi pomóc a szczególnie w tak trudnym
          czasie jakim jest dla handlu okres przedświąteczny. Ze swojej strony dziękuję
          za opinie o funkcjonowaniu mojej firmy nawet ta negatywną ,bo pozwoli mi może
          eliminować w przyszłości takie sytuacje i poprawiać obsługe w moich
          sklepach .Natomiast na przyszłość proponuje poprosic o doradę i obsługe pięciu
          pracowników jeszcze nie "emerytów " którzy myślę sprostają Pani
          wymaganiom ...co do obsługi i jakości informacji i sprzedaży towaru,a co do cen
          w moich sklepach ,zawsze można ceny negocjować i robi to bardzo dużo klientów i
          bardzo często!!!!Naprawdę trochę wyrozumiałości i obiektywnego podejścia do
          takich sytuacji oraz uśmiechu i życzliwości dla osób z tej "drugiej strony
          lady" nigdy nie zaszkodziło, a myśle że gdyby w moim sklepie był każdy klient
          traktowany jak intruz to moja firma nie istniałaby 16 lat .Ja ze swojej strony
          oprócz przeprosin na forum chciałbym wynagrodzic Panią za wyrażoną opinię (cóż
          niestety negatywną, może będzie i kiedyś pozytywna) małym upominkiem
          świąteczno -noworocznym po który proszę się zgłosić do mojego sklepu bo
          niestety formuła -Forum- nie pozwala poznać Pani nazwiska i imienia oraz adresu
          gdzie mógłbym go przesłać.Z okazji zbliżającego sie nowego roku 2007 życze Pani
          wszystkiego najlepszego.Z poważaniem.Paweł Bąk
          • plusek2 Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 29.12.06, 18:55
            Dziękuję za odpowiedż i muszę przyznać, że zrobiło mi sie trochę głupio. Dziś
            złość po nieudanym zakupie minęła, a ta odpowiedż taka miła, choć również nie
            pozbawiona ironii i złośliwości... Chcę tylko dodać, że moje potrzeby wcale nie
            są wyrafinowane, nie należę też do "upierdliwych", jak Pan to określił,
            klientów, nie narzekałam też wcześniej, kiedy kupowałam kilka artykułów
            bezpośrednio u Pana i innych Pana sprzedawców, czasem też sprowadził mi Pan coś
            na zamówienie i za to chwała. Ostatni zakup mi się nie udał z podanych
            wcześniej powodów i dlatego napisałam to, co napisałam. Co do cen,
            rzeczywiście, można je negocjować, o czym się przekonałam osobiście. Więc w
            sumie nie jest pewnie tak żle, choć z tą obsługą to nie tylko moja, odosobniona
            opinia. Ważne dla mnie jest to, że zareagował Pan na tę opinię /wcale nie taką
            złośliwą i ironiczną/i bardzo to sobie cenię, tak jak pewnie większość Pana
            klientów. Z upominkiem trochę Pan przesadził, ale przy najbliższym zakupie, bo
            po tej korespondencji pewnie jednak wrócę jeszcze do sklepu, nie omieszkam go
            odebrać. Mile zaskoczona Pana odpowiedzią dziękuję za życzenia i również życzę
            pomyślności w nadchodzącym roku, profesjonalizmu w działalności handlowej,
            mniej "upierdliwych" klientów, zdrowia i więcej uśmiechu dla Pana Rodziców.
            • nadprogramowy Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 29.12.06, 20:50
              "Pluskowi" szybko zmiękła rura ale prawdą jest, że zatrudnienie przez Pawła
              swoich rodziców, obraca się przeciw firmie. Sam tam często robię zakupy, jedna
              k staram się unikać obsługi emerytów. Nie zawsze to się udaje i podobnie jak
              Plusek byłem zmuszony ostatnio zmienić po prostu sklep. W trosce o interes
              firmy, powinieneś jednak Paweł odesłać rodziców na zasłużoną emeryturkę.
              Pozdrawiam.
                • bak6 Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 29.12.06, 23:44
                  Pani Pawle, w odniesieniu do trudnego klienta zamiast określenia "upierdliwy"
                  lepiej używać "wymagający". W pańskim sklepie zakupiłam wiele sprzętów AGD,
                  RTV i trochę ubodło mnie takie wyrażanie się o kupujących. Co do personelu
                  sklepu uważam, że personel jest bardzo fachowy i rzetelny. To, że tyle lat
                  pracują u Pana bardzo dobrze świadczy o Panu jako pracodawcy. Pańscy Rodzice
                  na pewno włożyli dużo trudu w rozwój sklepu, ale na stanowisku drobnego sprzętu
                  gospodarstwa domowego przydałby się ktoś inny. Pozdrawiam.
            • gwiazdkaaa82 Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 22.03.07, 14:11
              Bardzo lubie kupować w Europlusie, szczególnie sprzęt komputerowy. Sprzedawcy
              są bardzo mili, szczególnie jeden, który pracuje na tym stanowisku komputerowym
              od poczatku. Zawsze umie dobrze doradzić, kupiłam tam komputer, wile innych
              dodatków i nie narzekam. W przeciwieństwie do osób, które kupiły komputer na
              Placu Wolności. Pan Piotr naprawdę dobrze doradził.Dziekuje:)
          • barbi223 Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 30.12.06, 01:04
            nigdy nie kupowałam nic u pana Bąka ale rodzice ostatnio kupili tam kuchenkę i
            są bardzo zadowoleni. Ale ja nie o tym chciałam napisać. Gratuluję panu Bąkowi
            odwagi i podejścia do niezadowolonego klienta.Miło było wreszcie przeczytać
            opinie sprzedawcy na ww. temat gdyż sama jestem ekspedientką.Brawo!!!
            PS.Szkoda,że pana nie znam :-)
            Pozdrawiam pana Bąka i całą załogę jego sklepu
          • gryfciu Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 31.01.07, 19:49
            Jak pan Bąk jest taki cwany to niech powie dlaczego na niektórych towarach(tudzież"opiekacze") widnieje cena netto? Czyżby nie potrafił sprzedać towaru tylko ucieka się do podstępnych sztuczek? Mam zamiar zajżeć tam jutro i upomnieć się o swoje i mam nadzieje że będzie wtedy miał dużo klientów.
        • x-men77 Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 10.01.07, 05:56
          Witam, mam dla Ciebie Paweł pare rad i mam nadzieje że weźmiesz je pod uwage.
          Po pierwsze: chciałem jakiś czas temu kupić 50 mb kabla (nieważne jakiego) a
          Twoja mama będąc bardzo nieuprzejma prawie wykrzyczała mi w twarz, że ona mi nie
          sprzeda tyle kabla bo sama ma tylko 55 metrów i nie będzie miała dla innych.
          Chciałem kupić całoś, bo myślałem że chodzi o to może że zostanie mało i bedzie
          ciężko sprzedać, ale o tym też nie było mowy. I ten incydent naprawdę zaważył na
          tym że odwiedzam Twój sklep bardzo rzadko. A to nie pierwszy bardzo niemiły
          kontakt z Toją mamą w sklepie. Zrób coś z tym - czasy komuny i "ekspedientki -
          kapo" już sie naprawdę skończyły. Z Twoim Tatą nie miałem kontaktu w sklepie ale
          słyszałem że jest w miare ok. Co do pozostałej obslugi to jedyna moja uwaga jest
          taka że zainteresowanie klientem (chodzi o czas oczekiwania)o "pół tonu" większe
          byłoby na miejscu - szczególnie tych z większym starzem, ale nie tak jest źle.
          Natomiast muszę pochwalić w miarę fachowe doradztwo.
          Po drugie: piszesz że można u Ciebie negocjować ceny - ok, ale czy nie byłoby
          pięknie aby te ceny standardowo były na tyle niskie aby ich nie trzeba było za
          każdym razem negocjować - wiesz to jest dość męczące i nie każdemu odpowiada
          "targowy" sposób zakupów, no w końcu to jest sklep a nie targ we Włoszczowie -
          ale podkreślam że to tylko moja rada i skromne życzenie - i nie tylko moje :))).
          • edek1e Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 10.01.07, 21:21
            ja też byłem niemile potraktowany przez seniorów, ale mam na to sposób po prostu
            jak wchodzę do sklepu to ich omijam i rozmawiam z innym sprzedawcami, a jeśli
            chodzi o upust to tak owszem znalazł się i to całkiem niezły choć nie
            pozbawiony odrobinę cierpkiego kometarza od juniora,
            ogólnie kupuje mi się tam dobrze i życzę tej firmie powodzenia :)
        • malywacek Re: Jak wam się kupuje u P.Bąka? 02.02.07, 21:41
          Witam,
          Pomijam trochę temat obsługi i cen.
          Jestem ciekawy jak Pan Paweł Bąk wynagradza swoich pracowników.
          Jak wiadomo w naszym okręgu tak jak wszędzie jest tak, że niestety ale prywatni
          przedsiębiorcy wykorzystują pracowników i dają najniższe krajowe (zwłaszcza w
          sklepach). Myślę, że nie pracują tam ludzie którzy mają ledwo co skończoną
          podstawówkę i przypuszczam, że należy im się godziwe wynagrodzenie. Z tego co
          zauważyłem w sklepie panuje często bałagan, gdyż tam chyba każdy jest od
          wszystkiego. Myślę, że powinno być tak jak w większych sieciach. Jeśli ktoś jest
          ze stoiska telewizorów to jest ze stoiska telewizorów, jeśli ktoś jest ze
          stoiska komputerowego to powinien być tylko na tym stoisku itd.... Jest na pewno
          wiele innych rzeczy które usprawniłyby prace w tym sklepi. Chciałbym, żeby za
          każdym razem kiedy pójdę tam coś kupić, zostać obsłużonym tak jak należy. Cieszy
          mnie fakt, że dostałem nie raz bardzo fachową informację od Pana od komputerów
          ale tego nowego (tak mi się wydaje, że jest nowy gdyż kiedyś go tam nie było).
          Myślę, że ma większe doświadczenie niż osoba która tam pracuje od dłuższego
          czasu. Pozdrawiam Pana Pawła.
    • mleko25 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 22.11.06, 18:15
      Co do pana od komórek i sprzętu RTV to jestem zgodny z wcześniejszą opinia. Ten
      gość to krętacz jakich mało(miałem z nim do czynienia dość często). Gdy oddałem
      mu telefon by zdjął simlocka to pomijając to ze mu się to nie udało to nie
      doliczyłem się 2 śrubek a telefon przestał łapać zasięg:/ Poza tym to ceny w
      jakich skupuje telefony a później je sam wystawia naprawde kłują w oczy.
      Pozdrawiam
      • alibaba112 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 16.12.06, 21:09
        że kręci numerki z komórkami to fakt, nawet dobrze, że zajmuje się obecnie prawie tym, wcześniej dochodziły jeszcze komputery i tu były jaja kwadratowe... niby wszystko grało ale gdy grało, jesli jakaś część się zepsuła to zaczynały się schody: a to uzytkownik do du.. a to oprogramowanie (może windows :-)) niekompatybilne. a ceny za serwis? gdybym się znał na komputerach to sam bym taki "serwis" otworzył. rok temu byłem świadkiem że "mister T" wziął 50 zł za wymiane dvd w kompie i wgranie PowerDVD do odtwarzania... niezle... to już wolę sebastianka... ceny serwisu stałe tylko nowe części "drożeją" w drodze z hurtowni do 20% :-P a tak ciekawe jak Rożek? dobry jest?
    • natasza331 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 24.11.06, 18:24
      a moze zastanowmy sie jakimi jestesmy klientami i jak zachowujemy sie w
      sklepach. Chyba niektórzy zbyt poważnie traktują powiedzenie "klient nasz pan".
      nie raz bylam świadkiem jak traktuje sie panie w sklepach i z byle powodu nad
      nimi sie wytrzasa. No i słówko do Svena ciekawa jestem jak ty sie zachowales w
      stosunku do dziewczyn z camagro ze potraktowały cie tak chłodno? :) robie tam
      zakupy co jakis czas i jeszcze nie spotkalam sie z niemila obsluga, wrecz
      przeciwnie zawsze mile, uprzejme i usmiechniete. Myslę, że wiele zalezy od nas
      klientów, sprzedawca to tez czlowiek
    • qazwsx46 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 24.11.06, 19:38
      Solecki pójdzie siedzieć prokuratura w Kielcach oskarżyła go o niegospodarność
      zobacz dokumenty

      rapidshare.com/files/4455265/Krzysztof_S.rar.html
      1. na dole ekranu kliknij przycisk free,
      2. odczekaj 30-40 sekund
      3. wpisz kod z obrazka do okienka obok,
      4. kliknij przycisk download... obok wpisanego kodu
    • k19591 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 29.11.06, 13:27
      uwaga na pseudo biuro rachunkowe na wiśniowej 13 ! Pani która to prowadzi nie
      potrafi włączyć komputera a ma ich chyba trzy po to by mydlić oczy klientom.
      Powołuje się na znajomości w Urzędzie Skarbowym, a nie potrafi zrobić deklaracji.
      Nie ma ubezpieczenia OC obowiązkowego dla biur rachunkowych i po popełnieniu
      błędu stwierdza,że to klient odpowiada za błędy biura !!!
      • home_end1 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 17.12.06, 16:33
        ja telefonu do pana o kryptonimie "mrugacz""slepiec""szybka powieka" to ten za
        poczta to nawet psa bym mu nie oddal. jak sie mu zaniesie telefon to pozamienia
        czesci i robi tak zeby dzialalo prze 2 dni i zeby znowu do niego przyjsc po
        naprawe kiedys mu zanioslem nokie zeby sciagnol sim loka to to jego sciagnieci
        wibracje nie dzialaly tracil zasieg i baterie chyba terz podmienil bo po jego
        naprawie 2 dni trzymala . naprawde czlowiek o nieczystym sumieniu
          • http-www Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 24.12.06, 13:37
            Tą aptekę omijam szerokim łukiem. Pani sprzedające w niej jest strasznie nie miła i odstrasza już na wejściu wyrazem twarzy. Najgorszą mękę przeżywam jak już muszę tam pojechać, np.: gdy pilnie potrzebuje lekarstwa a ona akurat ma dyżur. Jeżeli macie możliwość pójścia gdzie indziej to się nie wahajcie. Odradzam kupowania w tym miejscu!!!
    • longin27 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 09.01.07, 20:57
      Nie zgadzam się z opinią na temat apteki przy ul Młynarskiej. Często korzystam
      z usług tej apteki i mam zupełnie inne odczucia. Radzę Ci abyś została stałą
      klientką a przekonasz się,ze jest inaczej. Trzeba tylko Panią bliżej poznać
      i przekonać sie ze jest wrażliwa na cudze problemy. Pozdrowienia.
      • punk7771 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 10.01.07, 06:30
        Czyli fajnie wygląda u Ciebie wrażliwość innych ale oki i powodzenia i życze Ci abyś spotykał samych takich wrażliwych ludzi na swojej drodze. A pani z Apteki ma być uprzejma dla każdej osoby a nie tylko dla stałych klijentów a jak narazie to panie w sklepach PSS które pamiętają czasy ich władzy czyli komuny są bardziej uprzejme. Jak by to ode mnie zależało to ta pani nie pracowała by ani minuty więcej tym bardziej w aptece ponieważ sprzedawca w aptece to coś więcej niż tylko sprzedawca i ma służyć pomocą a nie obrażać ludzi. A ta jej mina Boże widzisz i nie grzmisz...
        • misiekus Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 12.01.07, 00:17
          A co myślicie o pracownikach naszej włoszczowskiej Poczty Polskiej. Ja już
          przestałem chodzic na poczte bo jak mialem patrzec na to jak pani w okienku
          szuka "a" na klawiaturze to mnie cos brało. Okienek chyba 4 a czynne
          zawsze jedno. Kolejka po drzwi wyjściowe a Pani sobie dyskutuje z
          koleżanką i głupio się uśmiecha.
          • czarek1705 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 18.01.07, 09:18
            siemka to i ja dołacze się do dyskusji. Radze omijać szerokim łukiem pana
            Miroslawa M który świadczy usługi przy wykonywaniu dachów. Wszytsko na poczatku
            bylo ok ale jak sie pózniej okazało to nieodpowiedzialny i nieuczciwy
            fachowiec. Już ponad dwa lata przyjezdza usunąc usterki w dachu (gdy mocnej
            pada dach przecieka przy kominach i w jednym miejscu woda wogole nie trafia do
            rynny) ilez mozna czekać prosić się? Gdy tylko tam się do niego zajedzie mówi"
            ok zrobimy" a pózniej jakies głupie wymówki. Pozdrawiam i raczej omijajcie go .
          • gryfciu Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 19.01.07, 21:56
            Witam, tak sobie czytam i czytam. Sklep u pana Bąka z fachowa obsługą???? A co kupowaliśclie baterie??? Na początku zeszłego roku pani nawet nie wiedziała gdzie sie wlewa wode do żelazka - wybaczcie ja wysiadam, ostatnio nie byłem , mam nadzieje, że sie to już zmieniło. Druga sprawa - Salon PLUS. Poprostu jak widzę tę panią to mnie ciarki przechodzą za wspomnienie o jej profesjonaliźmie. No i jeszcze ta nasza poczta, rozumiem, że panie mają dużo pracy ale stemplowanie i wpisywanie do książki 50 listów poleconych przy kolejce 5 ludzi to chyba nie jest dobre rozwiązanie. Już tam nie chodzę - uruchomiłem sobie polecenie zapłaty z konta :D
            • utikanaha HYDRAULICY 08.02.07, 17:38
              czy ktoś spotkał się z takim panem o nazwisku Murzynowski, jest hydraulikiem.
              Jestem ciekawy opinji o jego uczciwość ( co do fachowości jest ok) Czy
              niemieliście wrażenia że rachunki płacone w sklepie pana loręckiego są zawyżone.
              bedąc laikiem trudno jest się rozeznać jakie materiały są potrzebne a jakie
              nie, noi nikt nie stoi nad majstrem i go pilnuje.Apropo Sklepu p Bąka staram
              się go unikać.Będąc kiedyś w sklepie z dzieckiem nasłuchaliśmy się niezłej
              wiązanki ekspedienta rozmawiającego przez telefon
              • obserwator500 Re: HYDRAULICY 08.02.07, 23:42
                A propo hydraulika-dość drogi!,mam pewne obiekcje również co do
                fachowości.Podzielam uwagę co do cen i ilości materiałów.Za niby nic,wyszło
                dużo,więcej niż się spodziewałem.
                • kirrby Re: HYDRAULICY 09.02.07, 18:16
                  Ludzie czy ktoś widział coś dobrego i taniego bo ja nie.Jak ktoś coś dobrze robi
                  to bierze za to odpowiednie pieniądze.We Włoszczowie jest wielu tańszych
                  hydraulików więc jak ktoś chce wydawać pieniądze na amatorów to życzę powodzenia
                  • obserwator500 Re: HYDRAULICY 12.02.07, 20:12
                    No właśnie,na tym właśnie polega rzetelność i sumienność majstra,jak piszesz
                    chyba jedynego "nie amatora" na całe miasto.Pozatym nie uwzględnia żadnych
                    niedociągnięć swojej roboty i poprawia po nim amator,czyli,tańszy zwykły
                    hydraulik.NIE POLECAM!
                    • kirrby Re: HYDRAULICY 13.02.07, 21:40
                      każdy może mieć swoje zdanie jednak zdanie bez mocnych argumentów jest nic nie
                      warte, jeśli ktoś "poprawia" po panu Murzynowskim to musi to być niewątpliwie
                      fachowiec wysokiej klasy więc może drogi obserwatorze500 przedstawisz nam
                      skromną osobę tego fachowca,myślę że każdy chciał by skorzystać z usług tej osoby
                      • obserwator500 Re: HYDRAULICY 04.03.07, 23:44
                        Każdy"musi" mieć swoje zdanie nie tylko może..,a przedstawienie argumentów nic
                        w tej chwili już nie da bo jest po robocie i na przyszłość rada,nawet najlepsi
                        miewają czasem tzw.poprawki ludzie mają języki ,a kase można zedrzeć tylko raz
                        z danej osoby i dlatego to tak wygląda.Nie znaczy także,że jak każe dużo płacić
                        to najlepszy czyż nie prawda?
    • semperfidelis1 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 11.03.07, 10:34
      Po co lazita po rzemieslnikach ludzi... ja se sam jade. tom swinie co my bili
      na zime to ze skóry porobilem buty dla calej rodziny. no kobicie nie robilem
      tylko , bo ma duze kopyto, ale łona i tak boso chodzi i nie marudzi że zimno.
      No twardom kobite mam bo z biszczad pochodzi. a dzieci zeby trepów nie mylily
      to bejtsom pomalowalem i papieaki nabilem...chleb sami se pieczemy a jaja w
      korniku.
    • gwiazdkaaa82 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 22.03.07, 14:04
      Czasy,w których sprzedawca zabiegal o swojego klienta sie skończyły!
      Włoszczowskie sklepy są tego przykładem.Nie pomijajac oczywiście Salonu
      Ora....Co do tego Pana z łysinka to musze przyznac ze rowniez nie jest
      sympatyczna osoba...robi wielka łache i nawet nie chce mu sie wstac i pokazac
      tel. z gabloty.Obsługujac klienta zamiast skupic uwage na kliencie,to wczytuje
      sie w przychodzace do niego esy....A poza tym maja mały wybor tel..Totalna
      olewka klienta!!!Najwyzsza pora cos zmienic w tym salonie!!:)
      • czarek1705 Re: Opinie o nierzetelnych rzemieślnikach 10.04.07, 08:39
        Omijajcie szerokim łukiem pana "dekarza" MAłeckiego. Nieżetelny,
        nieodpowiedzialny 3 lata trwało zaanim naprawił ustarki w moim dachu. i tak nie
        zrobiłł tego zbyt solidnie i musze zatrudnic inna osobę. I jeszcze beszczelnie
        próbuje sie usprawiedliwiać, 3 lata miał problemy nie wierzę. Zwykły
        niekompetentny wykonawca.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka