1-praca
04.12.08, 15:33
Dla jednego z naszych klientów, będącego lideremi ekspertem w branży
Customer Realationship Management (Zarządzanie Relacjami z Klientem)
poszukujemy dynamicznej,pragnącej zdobyć doświadczenie w obsłudze
klientów zagranicznych osoby na stanowisko
Konsultant ds obsługi Klienta z językiem czeskim lub niemieckim
Główne zadania:
Obsługa telefoniczna klienta zagranicznego
Rejestrowanie i raportowanie zgłoszeń
Techniczne wsparcie użytkowników sprzętu jednej z największych na
świecie firm elektronicznych
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub niemieckiego
Dobra znajomość obsługi komputera
Umiejętność analizowania potrzeb klienta
Odporność na stres
Komunikatywność i otwartość na rozwiązywanie problemów
Mile widziane:
Zainteresowania techniczne
Osoby pragnące zdobyć doświadczenie w zarządzaniu relacjami z
klientem
Osoby poszukujące stabilnej pracy na pół lub pełen etat w strukturze
organzacyjnej nastawionej na międzynarodowego klienta
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojej aplikacji
ze zdjęciem, wraz z numerem referencyjnym (KP/4/12) na adres:
k.palasz@simplika.com
Do aplikacji prosimy załączyć klauzulę o ochronie danych osobowych,
następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
osobowych przez firmę Simplika Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie
przy ul. Prostej 2/14 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poś. zm.).
Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści
moich danych oraz ich poprawiania.