Dodaj do ulubionych

Rosja i USA

25.02.22, 19:55
dwa bandziory, jeden warty drugiego.
Jakos nie moge sobie przypomniec (moze to jednak demencja, jak nasz naczelny diagnostik mowi), zrby ktos SWIFTEM straszyl USA jak brutalnie napadly na Afganistan a potem na Irak, bazujac na klamstwach. Cos pominalem ? Ach, tak, ci co zburzyli Twin Towers byli z Arabii Saudyjskiej, ale kogo to obchodzi, no nie krytyku ? Komboj ma zawsze racje. 🖕
Obserwuj wątek
    • krytyk2 Re: Rosja i USA 25.02.22, 20:41
      Gadasz dokładnie tak jak agenci i trolle Putina.Jesli nie widzisz różnicy pomiędzy Putinem a Bidenem ,to faktycznie masz już dużo bardziej zaawansowaną demencję niż myślałem.
      • a_iii_ty Re: Rosja i USA 25.02.22, 21:27
        buahaha, przypomne acanowi, ze Afganistan i Irak to nie sprawa Bidena.
        Ci za roznica, moze i acana demencja dogania ? No coz, pamiec masz krotka i wybiorcza, juz nie wiesz jak dogryzc, to sie demencji czepiasz. I ta sloma z butow ! Widze, ze inteligencja nie ma nic wspolnego z dobrym wychowaniem.
        🤗

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka