Dodaj do ulubionych

Gaudencjo - Poproszę o rzetelne badania sondażowe

IP: *.ols.vectranet.pl 13.12.06, 03:41
Trochę tutaj zagościłam dzisiejszego wieczoru/nocy i muszę przyznac - jestem
zdumiona. Szukałam akurat postów dotyczących imienia mojego dziecka -
Oliwiera. I nagle okazuje się,ze imię takie jest beznadziejne,żałosne i
obciachowe - ok,tu nie polemizuję,nie to ładne,co ładne - ale to,co się komu
podoba.Natomiast informacja,że imię to jest najcżęsciej nadawane w środowisku
kryminogennym i biedoty - jeży mi włos na głowie.
Pochodze akurat z inteligenckiej rodziny, i imię Oliwier kojarzy mi się z
małym paniczem,dandysem...Że trochę zbyt pretensjonalne?Być może, zawsze
jednak wpajano mi,że należy równać w górę smile Za to mój pies,szanucer miniatura
wabi się Laurent.I co Ty na to?

Poprosze zatem o rzetelne badania, nie forumowe...Jestem socjologiem z
wykształcenia, dodatkowo studiuję prawo i oczekiwałabym solidnych podstaw do
formułowania tak radykalnych opinii..

Poza tym, dziwię się Gaudencjo,że tak piętnujesz inność, gloryfikująć tylko i
wyłącznie własne preferencje.

Eustachy...? ROTFL tongue_out

Poza tym równie dobrze można by wysnuć hipotezę,że imiona typu Staś,Wicek,
Bonifacy,Franek, Kazik etc - sa obciachowe i plebejskie...A tym czasem - mija
się to z prawdą.

Odwołaj się zatem do empirri, jestem ciekawa, jako mama dziecka nosząca
"wstydliwe" wg Ciebie imię, jak również zainteresowania moje wynikają z
dociekań na tle zawodowym.

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
      • sparkling Re: Gaudencjo - Poproszę o rzetelne badania sonda 13.12.06, 09:40
        > Acha, córka miałaby się nazywać Stella - pewnie też obciach po pachy...?????

no troche...

Wracajac do Twojego pierwszego postu, rowniez jako socjolog pragne zauwazyc, ze
        jest roznica miedzy stwierdzeniem, ze imie Oliwier "jest najcżęsciej nadawane w
        środowisku kryminogennym i biedoty" a stwierdzeniem, ze imie Oliwier nie jest