Dodaj do ulubionych

Posłuchaj kacza łachudro, ...

19.05.21, 10:07
... bezdzietny, niepracujący leniu”

Do wszystkiego w życiu dochodziliśmy sami pracą, nie wyciągałam ręki po kasę zarobioną przez innych bo to ma nazwę to PASOŻYTNICTWO.
Uczciwie po kolei się dorabialiśmy, wychowaliśmy dziecko sami na własny rachunek, bez plusów bez wyciągania leniwego łapska po państwowe. Tak doszliśmy do pierwszego mieszkania, samochodu … itp.
Braliśmy kredyty które należało spłacić, robiliśmy to. Dziś z dumą możemy powiedzieć mamy to na co zapracowaliśmy. Nie pozwolę okradać siebie i innych ciężko pracujących na chleb przez bandę oszustów hodującą sobie elektorat złożony z nierobów żyjących na koszt państwa czyli tych pracujących. Karyny i Seby niech podwiną rękawy i zasuwają do pracy by utrzymać dzieci. Dzieci niech mają z miłości i na własny rachunek ..

netinfo24.pl/2021/05/19/wsciekla-polka-nokautuje-kaczynskiego-posluchaj-kacza-lachudro-bezdzietny-niepracujacy-leniu/?fbclid=IwAR10tspkz17fb6SeM9JtfAslFkWEX-j9Y_JHHORXz0OSbOlV8LpAVizfOnQ
Obserwuj wątek
    • perla_roztocza Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 11:29
      wikul napisał:

      > nierobów żyjących na koszt państwa

      Nie wiem czy zauważyłeś Wikul ale podpadasz pod tą kategorię.
      Rząd lekkomyślnie wypłaca ci emeryturę mimo, że nie zapłaciłeś ani jednej składki.
      Zaraz piskliwie powiesz, że płaciłeś, guzik tam, to pracodawca za ciebie płacił.
      Ty nigdy nie poszedłeś zapłacić do kasy ZUS-u, nigdy nie zrobiłeś przelewu.
      A teraz na dodatek rząd zwalnia tą twoją emeryturę z podatku kosztem mnie bo to na mnie nałoży kolejną daninę.
      Słowem, jesteś wzorcowym pasożytem właśnie.
      • wikul Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 12:50
        perla_roztocza napisał:

        > Nie wiem czy zauważyłeś Wikul ale podpadasz pod tą kategorię.
        > Rząd lekkomyślnie wypłaca ci emeryturę mimo, że nie zapłaciłeś ani jednej skład
        > ki.
        > Zaraz piskliwie powiesz, że płaciłeś, guzik tam, to pracodawca za ciebie płacił
        > .
        > Ty nigdy nie poszedłeś zapłacić do kasy ZUS-u, nigdy nie zrobiłeś przelewu.
        > A teraz na dodatek rząd zwalnia tą twoją emeryturę z podatku kosztem mnie bo to
        > na mnie nałoży kolejną daninę.
        > Słowem, jesteś wzorcowym pasożytem właśnie.

        Posłuchaj, kacza łachudro, nic o mnie nie wiesz, więc nie wysilaj swojej mikromózgownicy .
        a spróbuj dyskutować nie o mnie, gubiąc się w domysłach, a o zamieszczonym tekście krytykującym twojego wodza..
    • oleg3 Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 12:19
      wikul napisał:

      > ... bezdzietny, niepracujący leniu”


      To homofobiczny atak na europosła Biedronia i zwykłego posła Śmiszka. Jak Greta się dowie, że dyskryminujesz bezdzietnych masz przechlapane. Dzieci wytwarzają ślad węglowy ty szowinistyczna męska świnio!
        • wikul Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 12:41
          perla_roztocza napisał:

          > otóż to, ale to trochę dziwne bo pod wpływem Trzaskowskiego Wikul doznał przemi
          > any duchowej i stał się fanatykiem tęczowym właśnie.

          Nie dyskutuj pajacu ze swoimi chorymi urojeniami ale spróbuj odnieść się ad rem. Ale na to cię nie stać. Albowiem gdybyś był tak wysoki jak głupi to mógłbyś na kolanach Księżyc w dupę pocałować.
          • perla_roztocza Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 12:54
            Wikul. urojenia to ty masz, Pan Prezes ciągle ci wyskakuje z lodówki.
            To obsesja jest.
            I zrozum matole, że ten cały nowy ład uderza m. in. we mnie.
            I tu jest paradoks.
            Bo ja, który straci na tych pomysłach to chętnie bym ich tylko pogonił.
            Ale ty, który zyskasz to byś ich wymordował właśnie.
      • wikul Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 12:37
        oleg3 napisał:

        > wikul napisał:
        >
        > > ... bezdzietny, niepracujący leniu”
        >
        >
        > To homofobiczny atak na europosła Biedronia i zwykłego posła Śmiszka. Jak Greta
        > się dowie, że dyskryminujesz bezdzietnych masz przechlapane. Dzieci wytwarzaj
        > ą ślad węglowy ty szowinistyczna męska świnio!


        Wprawdzie wydłubałeś to z tekstu pewnej mądrej doświadczonej przez życie osoby a nie z mojego tekstu, ale przy okazji ww. nie należą do moich ulubieńców, więc żarcik się nie udał.
    • benek231 Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 15:46
      wikul napisał:

      > ... bezdzietny, niepracujący leniu”
      >
      > Do wszystkiego w życiu dochodziliśmy sami pracą, nie wyciągałam ręki po kasę za
      > robioną przez innych bo to ma nazwę to PASOŻYTNICTWO.

      **
      O to wlasnie chodzi. Wikulu. Kazdy powinien miec tyle dzieci na ile go stac. A jak narobia sobie dzieci choc nie stac ich to ich problem. Moga sie udac do opieki spolecznej, do kosciola, albo pod kosciol. Mnie osobiscie to dynda. Jak ktos jest nieodpowiedzialny i glupi to on sam musi musi ponosic konsekwencje tego stanu rzeczy. Ja nie mam ochoty utrzymywac strukturalne bezrobotnych pasozytow.

      To byl jeden aspekt tego problemu. Osobnym i znacznie wazniejszym jest granie dobrego wujka przez Kaczynskiego i reszte tej bandy. Bo dla nich nie jest celem pomoc tym biednym ludziom, to jest srodek, przy okazji, mozna powiedziec, lecz celem jest zapewnienie sobie miejsca przy korycie poprzez uzycie poparcia i glosow tych samych ludzi. Zatem placisz nie tylko na biedote, co mozna by jeszcze bylo przelknac, lecz oplacasz najemnikow PiSu, ktorzy z wdziecznosci beda na PiS glosowac. W konsekwencji biedota dostaje te 500+ a w tym samym czasie bandziory Kaczynskiego, ze wsparciem kleru, wyciagaja z tego interesu miliardy. Bo sa przy korycie, przyznaja sobie pensje, premie, i nagrody, biora ogromne lapowki, maja zapewniony dostep do informacji o przeroznych dealach oraz moznosc dodatkowego zarabiania na nich. A te 500+ to w koncu nie z ich kieszeni wiec niech sie lud cieszy i popiera. Za Twoje pieniadze, Wikul. I o to wlasnie chodzi o te miliardy dla siebie, czy tez miliony dla kazdego z wyzej postawionych pisiorow.

      PS...Ten Lubelski Glupek reklamuje sie tu jako wielki byznesman i przedsiebiorca a nie ma pojecia jak to jest z ta skladka emerytalna. A z tego co ja wiem to zatrudniajacy placi polowe skladki a pracownik druga polowe, przed opodatkowaniem. Czesc pracodawcy wlaczana jest w koszty i odliczana od podatku. Ponadto koszty zazwyczaj przerzucane sa w cene produktu czy uslug, a wiec nie obciazaja byznesmana lecz spoleczenstwo. Krotko mowiac byznesmen z tego Matolka jak z koziej dupy traba. Zapewne Perla to takze pasozyt i nierob.



      --
      A czy jest ktos kto moze byc jednoczesnie zoologicznym wrogiem demokracji, przynaleznosci Polski do UE, rasista, mizoginem, antysemita, homofobem, ksenofobem, antyszczepionkowcem, antymaseczkowcem, antyociepleniowcem, socjopata, katolickim fundamentalista-integrysta, oraz wrogiem praw kobiet?
      Jak najbardziej moze gdyz jest to, po prostu, KretynLuka znany tez jako notoryczny XiaKretyn - plynne gowno w ludzkiej skorze. Ruski troll. To jeden z was, Najmilsi - to kazdy z was.
        • benek231 Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 17:40
          kretynaluka napisała:

          > Kretynie52, Perła zatrudnia sam siebie, więc żadnych połów nie ma.

          **
          Czyli wszystko sie zgadza: Perla szuka roboty. Zatem prawidlowo przypuszczalem, ze Perla to menel.



          --
          A czy jest ktos kto moze byc jednoczesnie zoologicznym wrogiem demokracji, przynaleznosci Polski do UE, rasista, mizoginem, antysemita, homofobem, ksenofobem, antyszczepionkowcem, antymaseczkowcem, antyociepleniowcem, socjopata, katolickim fundamentalista-integrysta, oraz wrogiem praw kobiet?
          Jak najbardziej moze gdyz jest to, po prostu, KretynLuka znany tez jako notoryczny XiaKretyn - plynne gowno w ludzkiej skorze. Ruski troll. To jeden z was, Najmilsi - to kazdy z was.
        • perla_roztocza Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 17:44
          xiazeluka napisała:

          > Kretynie52, Perła zatrudnia sam siebie, więc żadnych połów nie ma.

          zatrudniam sam siebie w tym sensie, że prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą.
          Czyli normalna mikrofirma, która musi zarobić na ZUS, podatki, biuro rachunkowe itp.
          Mogę zatrudnić maksymalnie 9 osób, w tej chwili zatrudniam 3.
          A z tymi kretonowymi52 połówkami to jest tylko na papierze.
          W rzeczywistości wszystkie składki opłaca i tak pracodawca, który jakby na to nie patrzeć ma do zapłacenia obie połówki plus deklaracje do ZUS i US właśnie.
          • benek231 Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 20:06
            pierdla_z_krocza napisała:


            > W rzeczywistości wszystkie składki opłaca i tak pracodawca, który jakby na to nie patrzeć ma do zapłacenia obie połówki plus deklaracje do ZUS i US właśnie.

            **
            Czyli wiecej odbijasz sobie na klientach bo do cen wrzucasz cale koszty obslugi panienek.

            W co i tak nie wierze, gdyz wiem, ze jestes menel, ty kozi bobku.


            --
            A czy jest ktos kto moze byc jednoczesnie zoologicznym wrogiem demokracji, przynaleznosci Polski do UE, rasista, mizoginem, antysemita, homofobem, ksenofobem, antyszczepionkowcem, antymaseczkowcem, antyociepleniowcem, socjopata, katolickim fundamentalista-integrysta, oraz wrogiem praw kobiet?
            Jak najbardziej moze gdyz jest to, po prostu, KretynLuka znany tez jako notoryczny XiaKretyn - plynne gowno w ludzkiej skorze. Ruski troll. To jeden z was, Najmilsi - to kazdy z was.
    • felusiak1 Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 19.05.21, 20:02
      I to ma być temat do dyskusji? Ktoś coś napisal na fejsbuku i ja mam ten emocjonalny wyprysk żalu komentować?
      Wielu ludziom niepodoba sie wiele rzeczy. Ale interesuje mnie czy ta pani napisale na fejsbuku jedno zdanie kiedy tuskowwnicy ukradli pieniadze z funduszu emerytalnego? Tak sie dorabiala i odkladala i placila raty i nie poglaskalo ja to pod wlos?
      Do wikula: Ksiezyc nie ma doopy. To jest doopa pana Twardowskiego.
    • institoris2 oczywiste, ze kobieta ma racje 19.05.21, 23:10
      odwijajac sie w strone przekletych pisowskich socjalistow, tu nie ma o czym dyskutowac.
      Co mnie napawa niesmakiem, to fakt, ze akurat forumowe lewactwo, ktore za niczym innym sie nie opowiada (czyli za europejska chujnia, ktora robi dokladnie to samo), jak za wprowadzaniem zamordyzmu i okradania ludzi przez panstwo a la PiS, nagle odkrylo w sobie konserwatywny liberalizm gospodarczy, choc wiadomo, ze chodzi tu o dowalenie PiSowi, a nie o pryncypia.
      Wez ty sie czerwony pajaku o niku kserokopiarka w leb walnij.


      wikul napisał:

      > ... bezdzietny, niepracujący leniu”
      >
      > Do wszystkiego w życiu dochodziliśmy sami pracą, nie wyciągałam ręki po kasę za
      > robioną przez innych bo to ma nazwę to PASOŻYTNICTWO.
      > Uczciwie po kolei się dorabialiśmy, wychowaliśmy dziecko sami na własny rachune
      > k, bez plusów bez wyciągania leniwego łapska po państwowe. Tak doszliśmy do pie
      > rwszego mieszkania, samochodu … itp.
      > Braliśmy kredyty które należało spłacić, robiliśmy to. Dziś z dumą możemy powie
      > dzieć mamy to na co zapracowaliśmy. Nie pozwolę okradać siebie i innych ciężko
      > pracujących na chleb przez bandę oszustów hodującą sobie elektorat złożony z ni
      > erobów żyjących na koszt państwa czyli tych pracujących. Karyny i Seby niech po
      > dwiną rękawy i zasuwają do pracy by utrzymać dzieci. Dzieci niech mają z miłośc
      > i i na własny rachunek ..
      • benek231 Re: oczywiste, ze kobieta ma racje 19.05.21, 23:32
        institoris2 napisał(a):

        choc wiadomo, ze chodzi tu o dowalenie PiSowi, a nie o pryncypia.

        **
        Ale pryncypia nakazuja teraz dokopywac pisiorom, ty pisiorskie gowno koscielne.



        --
        A czy jest ktos kto moze byc jednoczesnie zoologicznym wrogiem demokracji, przynaleznosci Polski do UE, rasista, mizoginem, antysemita, homofobem, ksenofobem, antyszczepionkowcem, antymaseczkowcem, antyociepleniowcem, socjopata, katolickim fundamentalista-integrysta, oraz wrogiem praw kobiet?
        Jak najbardziej moze gdyz jest to, po prostu, KretynLuka znany tez jako notoryczny XiaKretyn - plynne gowno w ludzkiej skorze. Ruski troll. To jeden z was, Najmilsi - to kazdy z was.
          • benek231 Re: oczywiste, ze kobieta ma racje 20.05.21, 07:33
            Wazne, ze tobie wydaje sie, ze cos pojmujesz, ty antydemokratyczne gowno.



            institoris2 napisał(a):

            > jak zwykle nie pojales o co biega towarzyszu Kretyn 52, oregonski matolku ty.
            >
            > benek231 napisał:
            >
            > > Ale pryncypia nakazuja teraz dokopywac pisiorom, ty pisiorskie gowno kosc
            > ielne.


            --
            A czy jest ktos kto moze byc jednoczesnie zoologicznym wrogiem demokracji, przynaleznosci Polski do UE, rasista, mizoginem, antysemita, homofobem, ksenofobem, antyszczepionkowcem, antymaseczkowcem, antyociepleniowcem, socjopata, katolickim fundamentalista-integrysta, oraz wrogiem praw kobiet?
            Jak najbardziej moze gdyz jest to, po prostu, KretynLuka znany tez jako notoryczny XiaKretyn - plynne gowno w ludzkiej skorze. Ruski troll. To jeden z was, Najmilsi - to kazdy z was.
      • oleg3 Re: oczywiste, ze kobieta ma racje 20.05.21, 13:51
        To charakterystyczna cecha wszelkiego lewactwa. Nie ma zasad. Jest mądrość etapu.


        institoris2 napisał(a):


        > Co mnie napawa niesmakiem, to fakt, ze akurat forumowe lewactwo, ktore za niczy
        > m innym sie nie opowiada (czyli za europejska chujnia, ktora robi dokladnie to
        > samo), jak za wprowadzaniem zamordyzmu i okradania ludzi przez panstwo a la PiS
        > , nagle odkrylo w sobie konserwatywny liberalizm gospodarczy, choc wiadomo, ze
        > chodzi tu o dowalenie PiSowi, a nie o pryncypia.
        • pikrat Re: oczywiste, ze kobieta ma racje 24.05.21, 22:53
          oleg3 napisał:

          > To charakterystyczna cecha wszelkiego lewactwa. Nie ma zasad. Jest mądrość eta
          > pu.
          >
          >
          > institoris2 napisał(a):
          >
          >
          > > Co mnie napawa niesmakiem, to fakt, ze akurat forumowe lewactwo, ktore za
          > niczy
          > > m innym sie nie opowiada (czyli za europejska chujnia, ktora robi dokladn
          > ie to
          > > samo), jak za wprowadzaniem zamordyzmu i okradania ludzi przez panstwo a
          > la PiS
          > > , nagle odkrylo w sobie konserwatywny liberalizm gospodarczy, choc wiadom
          > o, ze
          > > chodzi tu o dowalenie PiSowi, a nie o pryncypia.
          >
          >
          ========================
          Starasz się, starasz ale nikt Cię nie pochwalił, Olegu Czy smile Traktują Cię jak mendę a Ty wciąż gorliwy. smile
    • qwardian Re: Posłuchaj kacza łachudro, ... 20.05.21, 09:15
      Narodowy robotnik podziela tą opinię, w życiu nie ruszyłem pieniądza podatnika, połowę życia pracowałem na etacie, pozostałe jako samozatrudniony kontraktor. Na marginesie, Krzyś i Wikul, jaką partię darzycie sympatią, bo długo nie słyszę. Ja jestem za tym, żeby Platformę podniósł z popiołów Robert Bąkiewicz..

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka