Dodaj do ulubionych

Holenderska instalacja LPG - prawdziwa zmora senna

19.02.18, 12:35

Witajcie,

Czy ktoś może mi powiedzieć jak wymienić przerdzewiałą, podwieszaną butlę LPG wraz z wielozaworem (instalacja holenderska) tak, aby wskaźnik poziomu gazu, który mam w kabinie nadal działał tak jak działa? Obdzwoniłem kilkanaście warsztatów (jestem z Wrocławia) gdzie montują LPG - wszędzie ta sama odpowiedź: "panie, wskaźnik nie będzie działać, bo to holender i się nie da panie". Na pytanie "czy nie można w takim razie ściągnąć części holenderskich" odpowiedź wszędzie ta sama "nie da się panie". Jak to jest, że:

- w XXI w. między dwoma państwami UE (Polska-Holandia) nie da się ściągnąć części żeby coś działało tak jak ma działać?
- nikt na rynku się tym nie zajmuje? Przecież samochodów z holenderską instalacją jeździ milion pięćset...

O co tu chodzi???

Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • kuk_kielce Re: Holenderska instalacja LPG - prawdziwa zmora 22.02.18, 01:44
      Dla laika to może niezrozumiałe, dla profesjonalisty oczywiste. Fragment cennika dla firm montujących LPG (ceny hurtowe w Euro) 261510-230 Ring tank 51 litre 600/230 closed (arms on top) 1 958,40 Eur. Do tego należałoby doliczyć min. 50 Euro za przesyłkę do Polski. Czy jesteś chętny zapłacić 1000 Euro za to by mieć wskazanie gazu? Ile wg ciebie może na tym zarobić serwis LPG? 100 zł czyli 2%. Nikt na to nie pójdzie i ja się temu nie dziwię.
    • subaru_necam Re: Holenderska instalacja LPG - prawdziwa zmora 31.01.19, 21:45
      Proszę sprawdzić w firmie Auto Gaz Holandia
      www.necam.pl/?pl_kontakt,2

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka