sakii
02.11.05, 20:38
1,4, 98, sedan. Oto opis problemu. Samochód ma instalację drugiej generacji.
Reduktor: autronic, zawór: tomasetto, układ elektroniczny - autronic,
wielozawór - tomasetto.
Na gazie samochód mi palił w czasie jazdy po mieście jakieś 12 litrów. Dodam,
że po mieście to nie znaczy w korkacj i światłach co kawałek. Korków u mnie
nie ma. Był problem z mikserem - czyli mikser nieodpowiedni do modelu
samochodu, bo zasłaniał przepływomierz i były problemy z obrotami. Mikser
zmienion, samochód nie gaśnie, nie rzuca nim, nic nie szarpie - co miało
miejsce przy złym mikserze. jednocześnie został zmieniony filtr gazu. Gaz
tankuję wyłącznie na markowych stacjach - zazwyczaj BP. Pali mi 12 litrów na
100 km dalej.
Dodam jeszcze, że gaziarz jak mi zmieniał mikser, stwierdził, że na gazie
spaliny są dobre, ale przelewa się na benzynie. Zdiagnozował, ze ma za długi
czas wtrysku ustawiony. Na benzynie też pali o wiele za dużo, niż powinien.
I teraz moje pytania.
1. Czy spalanie na benzynie i gazie ma coś wspólnego?
2. Czy te czasy wtrysku na benzynie mają coś wspólnego z gazem?
3. Dlaczego jest tak duże spalanie?
4. Samochód został kupiony z gazem założonym rok, od zaufanego sprzedawcy na
milion procent. Raczej wątpie, by on tak z tym jeździł, z takim gigantycznym
spalaniem. Coś się raczej niedawno musiało przestawić. Co należy zrobić, by
było spalanie normalne? Nie interesuje mnie ustawianie ubogiej mieszanki, by
samochód jeździł na samym powietrzu i przyspieszał minutę do 100 km/h
1. Czy spa