Dodaj do ulubionych

Sekw. KME Civic01 - gasnie po wysprzegleniu

20.03.06, 23:59
Przejechalem na tej instalacji 16 tys km (w 6 miesiecy- auto przejechalo w
sumie 90 tys km) borykajac sie caly czas z nastepujacym problemem. Obroty po
wcisnieciu sprzegla gwaltownie spadaja i silnik gasnie - zapobiegam temu
wciskajac sprzeglo przy ok. 1000 obrotow (ma to miejsce podczas dojazdu do
swiatel). Sytuacja ta nie ma miejsca gdy samochod stoi - moge przygazowac do
5 tys obrotow wcisnac sprzeglo i samochod nie zgasnie. Samochod nigdy nie
gasnie na benzynie. Moj gazownik (z firmy Auto-gaz z Mostowki)nie moze sobie
z tym poradzic (mialem juz zbierana "mape silnika"). Honda powiedziala ze
zmiana kierunku dolotu powietrza moze spowodowac przegrzanie silnika podczas
dlugotrwalej jazdy. Czy pomoze kompensacja parownika? mysle ze nie. Prosze
pomozcie zanim nie spale tej calej instalacji. Jej koszt wyniosl 3400 PLN.
Dodatkowy mail yuniorpol@wp.pl
Obserwuj wątek
    • krzys1900 Re: Sekw. KME Civic01 - gasnie po wysprzegleniu 04.04.06, 15:39
      według moich doświadczeń jak silnik się zagrzeje dostaje za mało powietrza może
      filtr powietrza jest zasyfiały albo żle dobrany, spróbuj eksperymentu wyjmij
      filtr zamknij jego obudowe i jedż będzie głośniej chodził i sprawdż teraz,
      drugi test: ściągnij rure która doprowadza powietrze do obudowy filtra nie
      wyciągaj tym razem go) jeśli będzie ok to znaczy że albo filtr albo
      doprowadzenie powietrza szwankuje, pierwszą i najtańszą rzeczą jaką zrób to
      wymień filtr gazu
      • yuniorpol Re: Sekw. KME Civic01 - gasnie po wysprzegleniu 08.04.06, 00:11
        sprobuje z filtrem powierza. Filtr gazu zmienilem 2 tys temu. Nota bene wlasnie
        mi sie zapiekl tloczek w reduktorze - moi spece go wykrecili wyczyscilili
        papierem sciernym, zmienili cewke ktora sie spalila. Podniesli troszke obroty
        linka - samochod nie gasl z dwa dni a teraz jest to samo co w pierwszym poscie
        opisalem. A nawet jest gorzej bo co jakis czas obroty na biegu jalowym (w
        czasie postoju na swiatlach) gwaltownie spadaja tak jakby nagle dostawal za
        malo gazu - moze ten tloczek w reduktorze zostal zle wyczyszczony?.
    • eko2rafal Re: Sekw. KME Civic01 - gasnie po wysprzegleniu 14.04.06, 22:23
      Witam w klubie, mam Civica z końca 2001 i też KME. Mam ten sam problem.
      Poradziłem sobie w ten sposób, że przy dojeżdżaniu do świateł jadę na biegu i w
      ostatnim momencie wciskam sprzęgło i wyrzucam na luz. Moja żona jak jeździ to
      przełącza na benzynę i też jest OK;-)
    • gizmos69 Re: Sekw. KME Civic01 - gasnie po wysprzegleniu 19.04.06, 13:56
      nie znam instalacji KME ale niech instalator sprubuje zalozyc jakies mniejsze
      wtryski lub dysze poniewaz zbyt mocne wtryski maja klopot z dawkowaniem gazu w
      takiej sytuacji (cut-off i nagle male otwarcie) mozna jeszcze sprobowac
      zmiejszyc cisnienie na szynie wtryskiwaczy gazu ale to jest gorsze rozwiazanie
    • wojtek3x Re: Sekw. KME Civic01 - gasnie po wysprzegleniu 22.07.06, 15:24
      Sprawajest bardzo prosta do poprawnej pracy instalavj gaz-benzyna i aby silnik
      nie gasl po wysprzegleni nalzy przewod wlotu powietrza do filtra a pozniej do
      gaznika odkrecic od konstrukcj i przekracic (zagjac ) o 180 stopni i
      przytwierdzic np. za pomoca dowolnego zacisku. W ten sposob spowoduje sie
      wyrownanie cisnienia powietrzaw komorze silnika i w parowniku gazu. W
      fabrycznym polozeniu wloy powietrza skierowany do kierunku jazdy mozna porownac
      do turbodoladowania. Na pewno po zrobjeniu tej przerobki problem zaniknie. O
      tej prostej sprawie monterzy instalaji maja zerowe pojecie.Pozdrowienia i
      szerokiej drogi i nie badz sie wysprzeglania
      • hogrzes Re: Sekw. KME Civic01 - gasnie po wysprzegleniu 25.08.06, 18:37
        Może trochę prościej, bo przedmówcy zrozumieć niesposób; TRZEBA odwrócić pobór
        powietrza do filtra powietrza, czyli : jeśli wlot powietrza jest z okolic
        reflektora poprzez specjalny króciec, to złącze gumowe trzeba zdjąć, na "rurę"
        prowadzącą do obudowy filtra nałożyć giętką rurkę o średnicy podobnej lub
        zbliżonej do średnicy końca fabrycznego wlotu i koniec giętkiej rurki skierować
        przeciwnie, niż dotychczas.Przeważnie wypada to w kierunku ogólnie pojmując -
        szyby przedniej. Przedmówca chciał powiedzieć, że po wysprzęgleniu spadają
        obroty i wytwarza się na krótko nadmiar powietrza nad ilością dostarczanego
        gazu, czyli raptowne zubożenie proporcji powietrze-gaz i silnik z reguły
        gaśnie.Pozdrawiam i życzę efektów.Grzegorz.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka