Dodaj do ulubionych

ciąża, macierzyński, wychowawczy i zwalniają mnie

31.07.06, 22:40
witajcie, na tym forum jestem nowa, szukam pomocy.
opowiem od początku... wiekszość ciąży byłam na zwolnieniu bo tego wymagała
sytuacja. cały czas byłam do dyspozycji firmy pod telefonem. córeczka w
sierpniu będzie miała rok. macierzyński, wychowawczy podczas którego cały
czas pracowałam w domu dla firmy (zlecenie na moją mamę) i obiecanki szefa że
mam gdzie wrócić. w czerwcu info od szefa że nie ma kasy na inwestycje a więc
dla mnie też nie i że po powrocie muszę brać pod uwagę rozwiązanie umowy.
niem wiem co dalej robić, planowałam w tej firmie zostać na dłużej, poważną
karierę w wielkiej korporacji mam już za sobą a ta mała firma spełniala moje
oczekiwania. mam 30 lat, dwoje dzieci i nie chce mi się zaczynać znów od
początku. lansowac się, pracowac na sowją reputację... dałam z siebie
naprawdę dużo, praca po godzinach, delegacje z dala od
synka...chciałam "odpocząć", mieć bezpieczną, fajną pracę za średnie
pieniądze... nie wiem co dalej. pracuje tylko mąż i zarabia niewiele, teraz
jest nas czworo i potrzeby rosną. nie jestem pewna czy przedłużyc
wychowawczy, szukać innej pracy czy też zacząc coś swojego (moje marzenie) bo
to wiąże sie z ryzykiem a ja nie mam środków. szukam mam które były w
podobnej sytuacji. co postanowiłyscie? jak sobie radzicie?
Obserwuj wątek
    • kania_kania Re: ciąża, macierzyński, wychowawczy i zwalniają 03.08.06, 16:10
      Na Twoim miejscu wlozylabym troche wysilku w lansowanie sie.

      Piszesz, ze piniedzy nie macie w nadmiarze, wiec raczej nie masz wyjscia. Przede
      wszystkim napisz sobie dobry list referencyjny i popros szefa, zeby go podpisal.

      Rozsylaj swoje CV na oferty, gdzie spelniasz przynajmniej 75% wymagan. Przez
      czas, dopoki nie znajdziesz pracy podszkol angielski (np supermemo, czy jakos
      tak na onecie).

      I nie poddawaj sie. ja mam 29 lat i do tej pory zmienialam prace srednio co 9
      miesiecy - bo chcialam sie rozwijac :) teraz musze zwolnic, ale po macierzynskim
      przechodze na wlasna dzialanosc.

      Zycze powodzenia :)

      Kania
    • monia420 Re: ciąża, macierzyński, wychowawczy i zwalniają 17.08.06, 11:32
      dziewczyno, a co to za nastrój: nie chcę zmieniać, nie chcę się lansować, nie
      chcę własnej działalnosci otwierać... A fuj,a nieładnie:( nie użalaj się,
      spójrz optymistycznie na to, że nie wypadłaś z rynku i szukaj pracy. Może
      własnie na wychowawczym:) kto powiedział, że nie znajdziesz pracy w niedużej
      firmie za nieduże pieniadze? Nie ma: NIE MOGĘ, NIE CHCĘ!!!! Wszystko się udaje,
      tylko trzeba właśnie CHCIEĆ i MÓC!!! Powodzenia:)
      Ja znalazłam pracę w nieduzej firmie za nieduze pieniadze, po 5 -
      latach "siedzenia" w domu. Nie było łatwo, też miałam nastroje podobne,brak
      chęći do działania w ogóle, ale trafiłam na osobę, która mnie w podobny sposób
      zmobilizowała: wyszłam więc z domu i udało się... Przyznaję, że po kilku
      latach, praca to odpoczynek:)
      • obcasy Re: ciąża, macierzyński, wychowawczy i zwalniają 27.08.06, 21:52
        o, moja sytuacja jest b. podobna.W grudniu kończę wychowawczy, pracowałam w
        firmie 10 lat ( mam 40 ).Juz wiem, ze nie bedzie dla mnie miejsca. Za miesiac
        zaczynam prace na razie na zlecenie, zeby nie tracic ubezpieczenia u pracodawcy.
        Czuje zal, strach i mam duze obawy jak to bedzie, ale musi byc dobrze.Glowa do
        gory.Swiat jest jaki jest a ci szefowie zachowuja sie tak, jakby sami wyszli z
        probowki...Dawaj do przodu, powodzenia !
    • alex05012000 Re: ciąża, macierzyński, wychowawczy i zwalniają 14.09.06, 14:35
      co bym zrobiła:
      przedłużyć wychowawczy w starej firmie, masz wtedy ciągłość pracy, a jak cię
      zwalniają (żadne porozumienia stron) przysługuje ci odszkodowanie..., na
      wychowawczym możesz pracować do 3/4 etatu lub na zlecenia, dzieło...
      w tym czasie szukać nowej pracy i zacząć działalność, teraz są ulgi, a jak
      pracę znajdziesz to działalność możesz ewentualnie zawiesić lub i kontynuować,
      nic nie broni mieć etatu i działalności...
      powodzenia!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka