Dodaj do ulubionych

Kto teskni za Stiahem i Jego opisami Roztocza

19.05.04, 23:03
niech sie wpisuje i da Mu znac o tym!

Stiahu, dzis w moim malym ogrodku zakwitly zolte kwiatki, ktore pewnie i
polubilbys, i zidentyfikowal latwo... a tymi niebieskimi, o ktorych pisales,
pewnie bys sobie i glowy juz nie zawracal!

Dziewczyny i Chlopaki, piszcie Stiahowi co u was w ogrodkach, na polach i
wypielegnowanych trawnikach kwitnie ... u mnie glownie chwasty!
Obserwuj wątek
    • benia30 Re: Kto teskni za Stiahem i Jego opisami Roztocza 19.05.04, 23:08
      Cześć Błotniaro! A wiesz Błotniareczko, że o tym samym dziś myślałam... Kogoś
      nam tu brakuje...

      Ja też już za Stiahem zatęskniłam!!!
      I Józek z Ziutą też pewnie tęsknią... Nie ma kto komentować ich poczynań... A
      ja się już nie będę sama wygłupiać...

      Stiahulku!!! Gdzie jesteś?! Odezwij się!

      Pozdrowionka
      Benia
    • blotniarka.stawowa Do Stiaha po "starej znajomosci" 29.06.04, 21:29
      Stiahu, wiesz co mam w tej chwili przed soba opartego o monitor? Zdjecie z
      Twojej rodzinnej miejscowosi, ktore ostatnio "sie samo pstryknelo w Siedliskach
      i pofrunelo za ocean" smile))

      Zdjecie, bardzo piekne, przedstawia figure Matki Boskiej Sokalskiej,
      przegladajacej sie w spokojnej wodzie. Obok kladka drewniana, w glebi tablica
      (zapewne informacyjna), a za nia krzyz z brzozowego drzewa na tle zieleni lasu.
      Zdjecie ma nastroj, ktorego nawet plastikowe doniczki z kwiatami nie sa w
      stanie zepsuc, bo te kwiaty tez swieze i piekne. Woda tez czysta, przejrzysta.

      Stiahu, myslimy o Tobie.
      Pozdrowienia i najlepsze zyczenia.
    • czuk1 Re: Kto teskni za Stiahem i Jego opisami Roztocza 30.06.04, 07:30
      blotniarka.stawowa napisała:

      > niech sie wpisuje i da Mu znac o tym!
      >
      > Stiahu, dzis w moim malym ogrodku zakwitly zolte kwiatki, ktore pewnie i
      > polubilbys, i zidentyfikowal latwo... a tymi niebieskimi, o ktorych pisales,
      > pewnie bys sobie i glowy juz nie zawracal!
      >
      > Dziewczyny i Chlopaki, piszcie Stiahowi co u was w ogrodkach, na polach i
      > wypielegnowanych trawnikach kwitnie ... u mnie glownie chwasty!


      Ja też tęsknie za Stiahowymi listami. Z checia bym Go poznal osobiscie.
      Mariusz
      • czuk1 Trwa oczekiwanie 06.07.04, 17:34
        czuk1 napisał:

        > blotniarka.stawowa napisała:
        >
        > > niech sie wpisuje i da Mu znac o tym!
        > >
        > > Stiahu, dzis w moim malym ogrodku zakwitly zolte kwiatki, ktore pewnie i
        > > polubilbys, i zidentyfikowal latwo... a tymi niebieskimi, o ktorych pisale
        > s,
        > > pewnie bys sobie i glowy juz nie zawracal!
        > >
        > > Dziewczyny i Chlopaki, piszcie Stiahowi co u was w ogrodkach, na polach i
        > > wypielegnowanych trawnikach kwitnie ... u mnie glownie chwasty!
        >
        >
        > Ja też tęsknie za Stiahowymi listami. Z checia bym Go poznal osobiscie.
        > Mariusz


        Oczekiwanie na Stiahowe wątki trwa..... może do miłego skutku? m
      • czuk1 Re: Do Stiaha...... myślami jesteśmy z TOBĄ. 13.11.04, 16:50
        Dla przypomnienia.Zamiast Stiaha na Roztoczu...dowiedzieliśmy sie troche
        później o jego śmierci.


        Teraz chcemy i ... nie umiemy (przynajmiej ja) wprowadzić wypowiedż Stiaha
        jako motto w nagłówku tego forum. Będzie to symboliczna pamięć o Nim.
        Jeśli któś wie jak to motto mogę (jako zxałożyciel) technicznie wprowadzić.
        Prosze o pomoc, gdyż współpracujacy ze mną w realu koledzy tego nie potrafią.
        pzdr mariusz
        • ralston Re: Do Stiaha...... myślami jesteśmy z TOBĄ. 16.11.04, 09:05
          czuk1 napisał:

          > Dla przypomnienia.Zamiast Stiaha na Roztoczu...dowiedzieliśmy sie troche
          > później o jego śmierci.
          >
          >
          > Teraz chcemy i ... nie umiemy (przynajmiej ja) wprowadzić wypowiedż Stiaha
          > jako motto w nagłówku tego forum. Będzie to symboliczna pamięć o Nim.
          > Jeśli któś wie jak to motto mogę (jako zxałożyciel) technicznie wprowadzić.
          > Prosze o pomoc, gdyż współpracujacy ze mną w realu koledzy tego nie potrafią.
          > pzdr mariusz


          Musisz się zalogować jako "mariusz", bo chyba tylko pod tym loginem będziesz
          miał dostępną opcję "zarządzaj forum". To jest link, który pojawia się tuż obok
          ramki do sortowania forum. Klikasz - otwiera Ci się strona z różnymi
          parametrami forum. W polu "Opis" wykasowujesz stary tekst i wstawiasz nowy.
          Troszkę niżej jest czerwony przycisk "Zmień" - wciskasz i zrobione.
    • ksfiona Re: Kto teskni za Stiahem i Jego opisami Roztocza 14.11.04, 08:52
      blotniarka.stawowa napisała:

      > niech sie wpisuje i da Mu znac o tym!
      >
      > Stiahu, dzis w moim malym ogrodku zakwitly zolte kwiatki, ktore pewnie i
      > polubilbys, i zidentyfikowal latwo... a tymi niebieskimi, o ktorych pisales,
      > pewnie bys sobie i glowy juz nie zawracal!
      >

      ja bardzo chciałabym poznać osobę Stiaha,moze ktoś jego przedstawił by nam Jego
      forumowy portret,moze Ty Mietku,poznaliśmy Ciebie już jko wspaniałego
      forumowego portrecistę?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka