Dodaj do ulubionych

Czy ktoś ma zapis czata z Michałem Karpackim?

16.12.03, 01:04
Będę dźwięczna... :)))
Obserwuj wątek
    • Gość: tośka Bardzo proszę. cz.I IP: *.chello.pl 16.12.03, 16:09
      Michał Karpacki: Chciałbym powitać wszystkich serdecznie i bardzo podziękować
      za wszystkie głosy jakie na mnie wysyłaliście przez cały program.
      nr4409: SZKODA ZE ODPADLES.SPIEWASZ SUPER. JAK SIE CZUJESZ?
      nr4411: CZY JESTES ZAWIEDZIONY TAKIM WYNIKIEM? Serdecznie Cie pozdrawiam Anulka
      Michał Karpacki: jestem Wam bardzo wdzięczny i myślę, że jeszcze nie raz się
      spotkamy... Nie, nie jestem zawiedziony, szczerze mówiąc to dzisiaj się tego
      spodziewałem.
      nr4430: trzymasz sie bedzie ok jestes super tak trzymaj Lublin pozdrawia Pycia
      nr4429: jestem zła że odpadłeś! Nie podoba mi się finałowa trójka. Jeszcz
      nr4428: Ewa Michal dla mnie jestes super i nie martw sie Poszlabym z Toba na
      studni_o`wke i
      mam 18 lat
      nr4436: I TAK JESTES NAJLEPSZY! NAPISZESZ DO MNIE CLANDESTINA@TLEN.PL
      nr4435: DZISIAJ PO RAZ PIERWSZY BYLES LEPSZY OD PAWLA.(CHOCIAZ NIE LUBIE GARU)
      ZAMIERZASZ
      WYDAC PLYTE? JESLI TAK TO JAKA ONA BEDZIE?
      nr4316: Jaka bedzie twoja plyta,jesli ja wydasz? Michal jestes super!!Jesli
      wydasz plyte z
      rock-owymi balladami to na 100% ja kupie.Masz sexi glos,zaj..biscie meski.
      nr4420: Czemu odpadles?! Ten swiat jest niesprawiedliwy!
      Michał Karpacki: Mam nadzieję, że uda mi się wydać płytę, pojawiły się już
      jakieś małe propozycje, zobaczymy co z tego wyjdzie...
      nr4425: Ciesc Michalku jestes zajeb... Kolesiem miales to wygrac. Dla mnie i
      tak ty jestes
      idolem i numerem 1. Trzymaj sie cieplo. Jestes spox. Caluski i pozdro.;o)
      sylwia222: jak długo ćwiczy sie taka piosenke?
      nr4443: Michal byles super!!!Spiewaj dalej masz kawal glosu!Czekamy na
      plyte.Pozdrawiam
      Michał Karpacki: Nie miałem za dużo czasu na ćwiczenia piosenki. Byliśmy bardzo
      zajęci przez ten tydzień, a poza tym mam problemy z gardłem, i w ogóle mam
      kiepski dzień dzisiaj...
      ROWEL: Z CZYJA OPINA NAJBARDZIEJ SIE LICZYLES??
      LUKKO: Kto spośród Jury wydał Ci się najbardziej rzeczowy w swoich ocenach ?
      nr4451: No coz Michal, niestety nie zawsz uklada sie tak jakbysmy sobie tego
      zyczyli...
      Czwarte miejsce to juz sukces. Masz wspanialy glos, nie przegap szansy!!!
      Michał Karpacki: szczerze mówiąc to nie pamiętam dokładnie tych opinii. Będę to
      wiedział dopiero jak obejrzę nagranie, bo emocje nie pozwalają nam zapamiętać
      tego, co mówili jurorzy.
      nr4455: MICHAL BYLES CUDOWNY KOCHAM CIE PAPA
      nr3375: Michal, nie wydaje ci sie, ze Kuba wywalczyl sobie miejsce w finale
      czadowym wykonaniem drugiego utworu i to porwalo glosujacych?
      nr4458: dzieki za to ze byles soba w tym programie jestes super chlopakiem i
      takim pozostan :) magda
      nr4462: MICHAL NIE PRZEJMUJ SIE! OD TRZECH LAT JESTEM MEZATKA I NIEWIELE MNIE
      ZADZIWI, A TY
      MNIE ZADZIWILES. RESZTA IDOLA BEDZIE DO BANI!!! POZDROWIENIA!
      nr4461: I LOVE BABY! JESTES SEXY I MASZ SEXY GLOS! MASZ ZONE?
      nr4459: Czesc Michal byles super szkoda ze odpadles masz super
      glos.Pozdrowienia z trojmiasta Pawel.
      nr3529: Brawo Michał! Wracaj do Łodzi i nam pośpiewaj jak tam cie nie chcą.
      Michał Karpacki: Myślę, że wykonanie Kuby było bardzo dobre, niekoniecznie
      należało je traktować poważnie, bo właściwie to był pastisz, i już od wczoraj
      nastawialiśmy się żeby było śmieszniej, żeby coś się zmieniło w Idolu.
      nr4426: DLA MNIE JESTES IDOLEM.TY MIALES TO WYGRAC.MASZ ZAROMBISTY
      GLOS,WYKORZYSTAJ TO.OLCIA
      nr4467: Zakochalam sie w Twoich oczach i usmiechu dla mnie byles the best!!!
      buzka mam
      nadzieje ze jeszcze Cie zobacze bo zawsze poprawiasz mi humor:) MYCHA 21
      nr3511: CzescMisiu szkoda ze odpadles: Pytanko ktory juror Cie najbardziej
      wnerwial-tak od poczatku?I jeszcze jedno Wolisz brunetki blondynki czy rude?;)
      Zartuje
      Michał Karpacki: Na pewno tym wykonaniem udało mu się przejść, ale ja się z
      tego bardzo cieszę, bo Kuba jest moim dobrym kumplem i nalepiej mi się z nim
      dogadywało.
      nr4446: czy uczyles sie profesjonalnie spiewu czy muzyka toTwe hobby?czy grasz
      na jakims instrumencie?paBelinda.
      Michał Karpacki: Nie uczyłem się profesjonalnie śpiwewu, śpiewam bardzo krótko
      bo dopiero 2,5 roku no i uczę się grać na gitarze...
      nr4412: kogo z uczestnikow lubisz najbardziej?
      Michał Karpacki: Wszystkich bardzo lubię, ale tak najbardziej to Michała, Kubę,
      Przemka i Gosię...
      nr4415: ile masz lat?
      nr2257: jestes super KOLO I NIE PRZEJMUJ SIE DZISIEJSZYM DNIEM ! A po za tym
      jestes taki
      SEXI !I te twoje oczy......Trzymaj sie!! LANDRI
      nr4472: nie podawaj sie i tak jestes wspanialy Michalku spiewaj tak dalej zycze
      ci wszystkiego najleprzego i mysle ze na IDOLU nie skaczy sie twoje spiewanie
      Michał Karpacki: 19
      nr4434: marcin: co zamierzasz dalej robic z Twojm zajebistym glosem?
      nr4475: MICHAL WYKONANIE BYLO SUPER MASZ OGROMNY TALENT PRZESYLAM CALUSKI I
      POZDROWIENIA
      nr4476: PIERWSZY W IDOLU Z CHARAKTERYSTYCZNYM GLOSEM ODPADL.DLACZEGO LUDZIE TAK
      GLOSOWALI?PO FINALE NIKT NIE BEDZIE PMIETAL BRODKI,CZY KESEGO...PS.GDZIE CIE
      SPOTKAC?
      nr4477: marylka dla mnie i dla calej mojej rodziny byles i jestes
      niekwestionowanym idolem masz zajebisty wyglad nie mowiac o niepowtarzalnym
      glosie pozdrawiam maryla
      Simba_Leo: Masz bardzo zbliżony głos do garu i takie piosenki powinieneś śpiewać
      Michał Karpacki: Postaram się jak najlepiej wykorzystać Idola, na pewno cały
      czas będę pracował nad sobą, będę się rozwijał, pisał piosenki, na pewno nie
      zatrzymam się na tym
      etapie, nie spocznę na laurach i myślę, że będę coraz lepszy.
      nr4426: KTO WEDLUG CIEBIE WYGRA IDOLA?OL2
      nr4425: Kto byl twoim najlepszym kumplem w programie za kim jestes teraz?;o)
      pozdrowionka.
      Fani Aga i Dawid.
      Michał Karpacki: Najprawdopodobniej wygra Paweł Kowalczyk albo Kuba Kęsy.
      nr4473: KOGO NAJ..CENISZ W MUZYCZNYM SWIECIE? IGLA
      nr4027: Jakiej muzyki sluchasz?Gdzie w Lodzi wychodzisz sie zabawic?
      Pozdrawiam.Zycze
      powodzenia.Lodzianka,Justyna.
      nr4479: TWOJ GLOS TO KOSMICZNA RAKIETA!TRAFIA PROSTO W SERCE!JAK MANTRE
      POWTARZALAM TWOJE
      IMIE,ZEBY CIE ZATRZYMAC.A TU TAKI KLOPS!
      Michał Karpacki: Na pytanie gdzie chodzę odpowiem innym razem :-) Z nieżyjących
      wokalistów
      to Freddie Mercury i Elvis Presley, a z żyjących Micka Jaggera za klimat jaki
      wytwarza na koncertach.
      nr4478: Michal czy Ty wczesniej nie brales udzialu w jakims muzycznym
      programie? Twoja twarz
      od poczatku wydawala mi sie znajoma a mieszkam na Mazurach...
      Efi_: BRałes udział w programie Michała Wiśniewskiego Drzwi do kariery
      jakmyslisz dlaczego
      nie przeszedłes dalej i czy cenisz Michała W? Zycze Ci wesolych swiat!Ewa
      icon_smile1
      Michał Karpacki: Brałem udział w Szansie na sukces, to był odcinek z IRA.
    • Gość: tośka cz.II IP: *.chello.pl 16.12.03, 16:10
      nr3621: Michal Lodz czeka na Ciebie!W Idolu byles najlepszy!Mam nadzieje,ze
      kiedys spotkamy sie w naszym miescie.3maj sie kasienka
      nr4412: wiec chodzisz do liceum? A masz w planie jakies studia zwiazane z
      muzyka? Pozdro. Dmx
      nr4456: Michalku, to bylo wielkie nieporozumienie. Nie wiem jak mogles odrasc.
      Bede trzymac kciuki za twoje dalsze sukcesy. Martynka z Rzeszowa
      nr4489: Uwielbiam cie sluchac i patrzec na ciebie.Chce to robic
      dalej.Pozdrawiam-Monika.
      Michał Karpacki: Nie przeszedłem dlatego, że mój głos był dość "specyficzny",
      tak stwierdził Michał Wiśniewski.
      nr4457: Michal byles swietny!Komu kibicujesz LKSowi czy WIDZEWOWI?Teofilow
      pozdrawia : )
      nr4491: KTOREJ DRUZYNIE PILKARSKIEJ Z LODZI KIBICUJESZ?
      Michał Karpacki: Nie, w tej chwili studiuję etnologię na Uniwersytecie Łódzkim,
      a co do rozwoju muzycznego to zajmę się nim sam wraz z zespołem.
      nr4496: Czy uwazasz, ze toTy powines zostac w Idolu?
      nr4497: co cie dzis w programie najbardziej zaskoczylo?Kocham cie madzia
      Michał Karpacki: Nie interesuję się za bardzo piłką nożną, dlatego nie mam
      zdania. CO mnie zakoczyło? Opinie jury wydane po występie Pawła i Moniki.
      nr4483: Czesc Michal jaki masz znak zodiaku? Kaska
      Michał Karpacki: Waga.
      nr4435: A JAKA MUZYKE SPIEWASZ NAJCHETNIEJ? CZY WOLALBYS ODPASC WCZESNIEJ NIZ
      TERAZ PRZED
      SAMYM FINALEM? KTO TWOIM ZDANIEM MA NAJWIEKSZE PREDYSPOZYCJE NA IDOLA?
      nr4500: Micha_L- mam nadzieje ze nagrasz p_L-yte z ostrym rockiem a potem
      wyst_a`pisz na "WODSTOCK",masz zajebisty g_L-os".PIT
      nr4502: NIE JESTESMY NASTOLATKAMI,DOCENIAMY TWOJ GLOS I SKROMNOSC.JEST CI Z NIA
      DO
      TWARZY.MASZ WIERNE FANKI.ZYCZYMY TOBIE SZCZESCIA!!!
      nr4490: Ja r_o"wniez trzymam kciuki,na Idolu swiat sie nie konczy!Bedzie
      dobrze,czekam na
      plyte Pozdrawiam :-)
      nr4487: Witaj Michal!Twoj glos poprostu powala.Pamietam Cie jeszcze z
      castingow.I
      pamietam,ze byles na moim koncercie w ALTER EGO:).Do zobaczenia na
      Twoim.TheFormacja
      nr4494: pozdrowienia od szostego liceum w lodzi niezle im przygadales niezla
      inteligencja ten kto cie nie slyszal w szostce ten nie wie nic o tobie
      pozdrawiam.
      Michał Karpacki: Najchętniej śpiewam muzykę rockową, bardzo lubię też bluesa i
      chętnie śpiewam różne balladdy. Nie, myślę, że dochodząc do 4 -tego miejsca
      mogę być bardzo zadowolony i cieszę się, że odpadłem teraz nie wcześniej.
      nr3014: ZAPOMNIALAM SIE PODPISAC POD ZYCZENIAMI A TO MOZE PODNIESC SREDNIA
      WIEKU POZDRAWIAM
      ALA 27 LAT
      nr4457: Do ktorego LO chodzisz?Pozdrowionka z Lodzi
      Michał Karpacki: Największe predyspozycje ma Paweł Kowalczyk.
      nr4447: kiedy wracasz do Lodzi? Co zamierzasz zrobic zaraz po powrocie? Moze
      jakis maly koncert dla lodziakow...
      Michał Karpacki: Postaram się jak najszybciej zrobić materiał na koncert i
      oczywiście chętnie wystąpię przed Łodzianami...
      nr4503: zadowolony jestes z tego ze tyle dziewczyn i kobiet kocha sie w Tobie i
      Twoim glosie?D 22
      extrawagancki78: TO JAK Z TYM AKADEMIKAMI?
      basia: Kto przyprawiał Ci twarz macho? Prokop?
      nr4508: Michal, bylam w studio Idola z moja corka , ona ma "kota" na Twoim
      punkcie. Na pewno kupimy Twoja plyte
      nr4417: hej ja tez nie jestem dziewczynka z podstawowki moge stwierdzic ze masz
      swietny glos a tyleczek boski i te oczy :)fajny chlopak z ciebie - debica
      zaprasza
      nr4422: MICHAL! JESTES THE BESCIAK! OD DZIS NIE OGLADAM IDOLA! MACIEK
      Michał Karpacki: Pierwsze słyszę, ale jeżeli jest tak naprawdę to bardzo się
      cieszę i pozdrawiam wszystkie kobiety w Polsce. Jak z akademikami to jeszce nie
      wiem, dowiem sie po powrocie... nie do końca rozumiem co jury miało na myśli
      mówiąc, że kreuję się na macho i nie do końca rozumiem skąd się wziął taki
      pomysł, taka opinia, wcale tak nie jest, cały czas byłem sobą.
      nr4449: jak twoim zdaniem zaspiewal dzis Kowalczyk?Jaki typ muzyki bedzie na
      twojej plycie?
      nr4496: Czy cieszysz sie ze spedzonych chwil w idolu?
      nr4411: Michal masz zajebisty glos. Najbardziej liczy sie to jakim jestes
      czlowiekiem. Mysle ze super. Wpadnij kiedys do Brzegu opolskiego. Olej opinie
      jury :-)
      Michał Karpacki: Według mnie wypadł dzisiaj raczej słabo, ale myślę, że każdemu
      może się zdarzyć gorszy dzień, widocznie tak dzisiaj było w przsypadku Pawła.
      Bardzo się cieszę, spędziłem tu naprawdę wspaniałe kilka tygodni, poznałem
      bardzo fajne osoby, z którymi będę utrzymywał kontakt i ogólnie jestem
      zadwolony z tego co pokazałem w Idolu, oczywiście zdarzały się wpadki, ale
      ogólnie chyba nie było tak źle.
      nr4509: Tez bralam udzial w podobnym programie i tez mialam niedyspozycje
      glosowa. I
      wylecialam Rozumiem co czujesz.Co myslisz o Brodce i jej glosie.Powodzenia.
      Mrowa
      hiv1987: jesteś i tak najlepszy . Nie przejmuj się co nni mówią.Rób swoje
      Michał Karpacki: Myślę, że Monika ma bardzo duży potencjał, ale ma też jeszcze
      wiele pracy przed sobą.
      _KARPATKA_: zaśpiewasz za tydzień w tv4?
      Michał Karpacki: Najprawdopodbniej tak, ale nie jestem do końca tego pewien,
      będę to wiedział za około 10 minut.
      krasni: gdybyś miał możliwość ponownie wystąpić w IDOLU to czy byś to zrobił i
      czy zmieniłbyś coś w swoich dotychczasowych wystąpieniach???
      Michał Karpacki: Na pewno zrobiłbym to jeszcze raz i zmieniłbym trochę
      dzisiejszy występ, mam na myśli Garou.
      Reni-a: jaki wg Ciebie powinien byc idol? czy któryś z uczestników, którzy
      zostali ma te cechy?
      Michał Karpacki: Jak już powiedziałem, największe predyspozycje ma Paweł
      Kowalczyk. Najdłużej z nas pracował, aby wygrać ten program, jest chyba
      najlepiej przygotowany, a więc należy mu się.
    • Gość: tośka cz.III IP: *.chello.pl 16.12.03, 16:11
      nr4447: Zasluzyles na odpoczynek- zamierzasz gdzies wyjechac i odpoczac? Gdzie
      spedzisz swieta i sylwestra?
      nr4121: Od nieznajomej - nieznajomemu, a bliskiemu - raz jeszcze dziekuje za
      glos jak purpurowa roza na sniegu, rozpraszajaca smutek. Ocal te roze... I
      radosc. B.
      Michał Karpacki: Myślę, że nie mogę sobie pozwolić teraz na jakiś dłuższy
      odpoczynek, od razu jak przyjadę wezmę się za muzykę, święta spędzam w
      Krakowie, a na Sylwestra nie mam
      konkretnych planów.
      nr4434: jak tam twoje stosunki z Gosia K czy cos was laczy
      Michał Karpacki: Łączy nas wielka przyjaźń i kilka przegadanych nocy.
      biba : Ktory koncert najlepiej wspominasz?
      Michał Karpacki: Było ich kilka, najepiej wspominam koncert rockowy, gdzie
      zaśpiewałem U2, latynoski, i ostatni z Blues Brothers.
      nr4427: z ktora z wypowiedzi jvrorow najbardziej sie niezgadzasz? Trzymaj sie
      Asia szczecin
      nr4430: trzymasz sie bedzie ok jestes super tak trzymaj Lublin pozdrawia Pycia
      _emanuel_: blues brothers bylo naprawde zaj... to byl najlepszy koncert
      Michał Karpacki: Na to pytanie nie mogę odpowiedzieć, bo naprawdę nie pamiętam
      tych wypowiedzi, chociaż ostatnio najbardziej denerwowały mnie opinie Prokopa.
      marekduzy: Wesołych Świat Ci życzę i Dosiego Roku. Marek Śląsk
      malgosisko: KOCHAM TWOICH RODZICOW ZE CIE ZRODZILI!!!
      Jadzia_Kobra_15: Trzym się!!!
      magdalenka1983: i tak byłeś najlepszy!!! trzymaj się!! kocham cię-Madzia
      Michał Karpacki: Dzięki za wszystkie pytania, jak również za wysyłane SMS-y,
      przepraszam, że nadwyrężyłem Wasz budżet przez ostatnie kilka tygodni,
      pozdrawiam serdecznie, było bardzo
      miło...
      Natusienka_: kochamy cie wszyscy, czekamy na płytę!!
      nellle: icon_cmok
      Efi_: WESOLYCH SWIAT icon_wink dziekujemy icon_smile1
      yug: siemanko
      dzizbonka: byles swietny! trzymam kciuki za Ciebie! icon_smile
      asiulkaaaa: Jesteś supeeeeeer!
      *STUDENTKA*21: BYŁO WARTO......
      gienek1234: nagraj jakies koledy
      Ya_tubyleam: kochamy cie!!! icon_cmok
      #GIMN@ZJ@LISTK@#: całe zabrze cię pozdrawia
      Kubek18Trzebnica: wesołych Świąt
      BRAJKA: jesteS super,czekam na płyte
      malinka_19_2: papapapaapapappapapapap
      stygrys111117777: do siego roku
      Master_Of_Dragon: thx
      _KARPATKA_: nie ma sprawy,zasługujesz na tysiące smsó!
      As_ia: Suwalki tez!! buzka
      mloda*nastka: jasne, że było warto- wesołych ŚwiąT
      Gosiak___17: wesolych swiat i dziekuje
      niewinna17: wesołych Świąt i 3maj sie cieplutko

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka