Dodaj do ulubionych

ha ha!! nie dostałam pracy kasjerki!!!

IP: *.sonata.waw.pl 08.02.04, 19:48
obciach oj obciach jak nie wiem co. Jestem studentką (dzienne). Trafiłam do
firmy Workserwice (wielu studentów znajduje tam prace w hipermarketach).
Chyba wiem czemu nie dostałam tej pracy. Była tam jakaś maksymalnie pojebana
i przemądrzała panienka (asystentka ? sekretarka?), na oko dwa, trzy lata ode
mnie starsza, zaganiała nas jak stado bydła w kolejkę do podpisywania umów.
Srrzeliłam jej parę głupich min i tak ogólnie to chciałam szybklo ją mieć z
głowy. Z tego wszystkiego pomyliłam się pare razy w umowie (moim zdaniem
pomyłki były przez nią urojone, np. poprawiona cyferka w dacie). Pewnie ta
suczka przekazała dalej że jak na kasjerkę to straszny ze mnie gamoń.
Jak tak dalej pójdzie to pewnie nawet na sprzątaczkę mnie nie przyjmą...
Obserwuj wątek
    • Gość: be_hipermarkety Re: ha ha!! nie dostałam pracy kasjerki!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.02.04, 09:27
      nie masz czego załowac, ten czs ktory siewdzialabys w pracy lepiej poswiuecic
      na nauke. Wiem co mowie, bo 2 tygodnie stracilam w E.Leclerc'u. Kierownictwo
      stranie chamskie, wulgarne, pokazuje na kazdym kroku, ze bez ich wiedzy nic
      nie mozesz. Kierowniczka robila cos takiego - siedziala w butiku internetowym
      z wyciagnietym zarciem i piciem / dodam ze z krzesla tylka nie ruszyla, chyba
      ze wychodzila na papierosa /, a my jej "podwladni" nie moglismy miec ze soba
      nic do picia, nawet przyslowiowej kawy w termosie, na przerwe tez nie chciala
      nas puscic. A jesli ktos zapytal o czas pracy / bo dla jej widzi mi sie,
      zostawiala nas czesto po godzinach pracy, nawet gdy jej nie bylo/ to z miejsca
      zwalniala, a rzcej wyrzucala - umowe sie podpisywlo przy wyplacie, bo inaczej
      kasy bysmy nie dostali.W umowie zawarte byly akie punkty, ze w przypadku mojej
      choroby / za ktora mi nie placa / mam poszukac zastepcy .... Paranoja!