Dodaj do ulubionych

4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpieczeń

26.09.12, 16:43
W pon idę na szkolenie. Proszę o informacje o pracy w tej firmie. Jak wyglądają szkolenia itp. Jeżeli chodzi o pieniądze to nie mam złudzeń nie sądzę żebym zarobiła kokosy. Ale czy inwestują w szkolenia, czy po miesiącu dziękują i następna partia osób do zatrudnienia.
Obserwuj wątek
    • Gość: He he Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi IP: *.147.0.37.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 27.09.12, 12:34
      Afrykańczycy cie wycisną jak cytrynę i wykopią ...
      • Gość: 4LD Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi IP: *.ip.netia.com.pl 27.09.12, 16:31
        Rozpoczynając współpracę z firmą każda osoba ma jasno przedstawione warunki i zasady pracy.
        Osoby które z nami współpracują muszą być nastawione na realizację swoich celów, a podstawową zasadą jest sprzedaż. Ktoś kto podejmuje decyzję o przyjściu na szkolenie musi chcieć sprzedawać. Szkolenie ma za zadanie zapoznać z procedurami działania firmy oraz jej klientami.
        • pakulson Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi 18.10.12, 12:02
          Jesli call center to tylko jakies renomowane (aviva, open finance, millenium) a nie typu data broker czy 4 life. to wszystko to sciema. nigdy nie dostaniesz prowizji. zarobki pewnie minimalne. a ta paniusia wyzej to chyba skopiowala ta wypowiedz z konspektu szkoleniowego...
          • Gość: Hi hi Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi IP: *.adsl.inetia.pl 25.10.12, 18:18
            Ciesz sie ze niemwpadles na czarna smoczyce gigant .... Jej śmiech zadzierać tapetę ze ścian :-)
            • Gość: mmm Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi IP: *.dynamic.chello.pl 07.01.14, 01:01
              taaa smoczyca jest i zionie ogniem
              nigdy tam nie wrócę
              i nie polecam nikomu
              24h
              wszyscy (kto na stałe pracował) odchodzą
              warunki nie do przejścia
              młodzi nabierają się
              walczą z bazami nie zainteresowanymi
              dzwonią, dzwonią i nic
              niech caryca zadzwoni do baz nie zainteresowanych i niech pokaże swoje umiejętności
              • miq0 Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi 22.12.14, 18:10
                Trzeba mieć łeb ze stali żeby tam wytrzymać. Powiem tak na rozmowie mówią o grze w piłkę, na szkoleniu o hokeju, a pracujesz grając w piłkę kijem do hokeja, nie trzyma się to całości niestety
              • Gość: Ala Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi IP: *.dynamic.chello.pl 30.03.15, 23:13
                Niestety, to wszystko prawda. Gdy szukałam pracy i zobaczyłam tą opinie myślałam że to zdanie malkonenta. Teraz ja tu pracuje i na własne oczy widz eze to prawda :( Atmosfera coraz gorzej się psuje, coraz więcej narządzi do szpiegowania pracownika.... W ogłoszeniu piszą o umowie zleceniu a potem umowie o prace. Ściema.... Umowa zlecenie na jeden miesiąc i tak w kółko póki nie wylecisz albo nie zaczniesz tracić skrupułów i robić kanty i wciskać ludziom co się da..... Coraz większa rotacja. Nie polecam. Szukam czegoś innego bo tu zaczyna dziać się coraz gorzej
    • Gość: cjkw Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi IP: *.play-internet.pl 23.08.16, 22:10
      Nie idźcie tam. ODRADZAM. Pranie mózgu na wejściu. Pracuje tam już kilka miesięcy. Wciskanie na siłę polis na porządku dziennym. Wykorzystywanie małej świadomości klientów. Szkolenia na odwal się. Potencjalni pracownicy muszę sami się szkolić bo szkolenia umywają ręce. I jak myślicie, że dostaniecie umowę o pracę po 3 miesiącach tak jak mówią na rozmowie to jesteście w błędzie. Musisz robić tak jak oni chcą żebyś robił, nie możesz mieć własnej opinii. Myślałam na początku, że super rozwojowa praca, możliwość awansu, dobra kasa - kasa dobra pod warunkiem wypranego mózgu i wciskaniu kitu ludziom (albo mówienia na okrętkę). Awans jak masz już totalnie mózg żeby zrobić w imię 4life'u wszystko - tak jak to było napisane na gowork "przyklejaniu pszczółek". No i musisz mieć parcie i się podlizywać wszystkim wyższym ludziom szczeblem i podpier...lać innych współpracowników, że nie dzwonią, przeglądają telefon, co mówią, jak rozmawiają. Oczywiście za nadgodziny nie płacą - zostajesz dla targetu przecież. Targety też tak samo są trudne do wyrobienia - chyba, że się trafi naiwny klient to target jest do zrobienia. Robią wszystko żeby jak najmniej zapłacić pracownikom. Ja mam wyprany mózg ale powoli dociera do mnie smutna prawda, że jak nie odejdę to pozbędę się wszystkich skrupułów. Manipulacja to standard dla 4life'u. Manipulują pracowników, a pracownicy klientów. W imię targetu i pszczółek
      • Gość: Vugu Re: 4LIFE DIRECT specjalista ds. sprzedaży ubezpi IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.03.21, 21:05
        Boże! Ja tam teraz pracuje j to wszystko prawda a może i gorzej. Ech nie chce mi się nawet o tym pisać:(
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka