Dodaj do ulubionych

ile najdluzej byliscie bez pracy?

13.10.05, 15:27
wy albo wasi znajomi...
moj chlopak, ktory jest grafikiem od 8 m-cy nie moze znalezc zajęcia(w W-wie!)
Obserwuj wątek
    • laleczka17 Re: ile najdluzej byliscie bez pracy? 13.10.05, 17:00
      8 miesiecy a maz ponad rok.Co z tego ze WWA?tu jest tez trudno...moze nawet
      trudniej,bo jest wielu bezrobotnych(a ilu studentow studiujacych tu)szukajacych
      pracy.w stolicy na jedno miejsce grafika przypada ok.100 chetnych.Sama pracuje
      w ag.reklamowej wiec wiem.Oczywiscie polowa odpada w przedbiegach...
    • corgan1 nie może znaleść stałej pracy czy ani 1 zlecenia? 14.10.05, 18:25
      od tych 8 miesięcy? Nie pytam nawet z czego żyje.... no chyba że zywi się
      powietrzem.

Ja sam jestem grafikiem a raczej webdesignerem. Owszem, bywa różnie ze stałą
      pracą, ale znaleść cokolwiek na zlecenie to nie jest chyba jakiś problem.

On nie mial od tych 8 miesiecy ŻADNEGO zlecenia? Bo w tej pracy co jest plusem
      można mieć stałą pracę i zlecenia na tzw. boku albo można żyć z samych zleceń,
      co jest możliwe ale niekoniecznie łatwe...

Ile Tój miś wysłał CeVałek w świat? Jakie ma portfolio i gdzie je można
      zobaczyć na sieci? Jeśli dorobił się portfolio to powinien je porozsyłac mailem
      i pokazywac w róznych firmach. Nawet jesli ma tego niewiele ale dość sensownej
      jakości to nie powinien się krępowac. czasem widziałem portfolia ludzi gdzie
      mieli tych prac naprawdę dużo ale tak miernej jakości tak że zęby bolały.

To jak z nim jest?
      • mpotocka Re: nie może znaleść stałej pracy czy ani 1 zlece 14.10.05, 20:36
        Jestem bez pracy od półtora roku, wyłączając dwumiesięczną przerwę na pracę w
        dziale marketingu w kancelarii prawnej. Te dwa miesiące miały być okresem
        próbnym, ale jak się później okazało po prostu szukali frajera do nadrobienia
        zaległości. A tak poza tym, to nie do końca zgadzam się, że w Warszawie