Dodaj do ulubionych

Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na co ??

IP: *.wlan.plusgsm.pl 14.01.08, 15:51
Witam społeczność Polkomtela.

Ostatnio obserwujemy zmiany.
Zastanawia mnie jedno, do czego one prowadzą ?
Wrzucenie kierowników na słuchawki obnaża całkowity brak koncepcji dyrekcji
pionu przy zarządzaniu centrum telefonicznym.
("Piękna" motywacja, będą ryć ku chwale ale ogłoszenia z pracą)
Wnioski do jakich doszedłem jako długoletni pracownik:
- bezmyślne i drastyczne ciecie kosztów przez:
a) zamrożnie pensji, brak podwyżek inflacyjnych i uznaniowych przez co
najmniej 5 lat !! (ostatnie wyrównania po tylu latach to kpina)
b) sztuczne tworzenie nisko płatnych stanowisk (Młodszy Konsultant)
- brak inwestycji w kadrę (czytaj brak szkoleń, od kilku lat nie odbyło
żadnego. Z resztą kto ma szkolić jak większość szkoleniowców uciekła 2 lata
temu do Polbanku i innych firm)
- Redukcje etatów wymuszone PEK-iem i pozwolenie na odejście kadry z dużym
doświadczeniem.
Zwala się ze stanowiska kierowników a późnej zdziwko przy rekrutacji, że nowi
chcą 8-10 tyś.
Pracownicy uciekają a menadżerowie udają ślepych...?
Do czego to doprowadziło.
Klienci wiszą na linii po kilka minut setkami.
Za 1100 zł netto to jest łapanka z ulicy a nie kadra z predyspozycjami do
Obsługi Klienta.
Specjaliści, analitycy pouciekali do innych komórek lub poszli tam gdzie się
normalnie pracuje (i wcale im się nie dziwię)
Po kilku latach pracy czekam do bonusa i adijos amigos.
Pozdrawiam
Gal Anonim

p.s.
Mam nadzieję, że dyskusja będzie gorąca.
Pamiętajcie, że szefostwo też czyta (więc bez nazwisk)

Obserwuj wątek
    • Gość: bluzgacz Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.08, 19:42
      Desant pseudo-menedżerów z Orangutana i zamiast handlowania w
      salonach mamy biurokrację ze wszystkimi ich kalendarzami, kartami
      analizy potrzeb, wykazem użycia kart demo.Sprzedawcom zamknęli
      możliwość uczestnictwa w zewnętrznych konkursach producentów,
      wszystko po to aby te ich lipne ANU się lepiej sprzedawało. Ale
      świat jest mały i pamiętajcie orangutany, że jeszcze się spotkamy a
      wtedy zemsta będzie słodka ...
        • Gość: ..... Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.08, 09:41
          Pensja to jedno a drugie to panująca atmoswera w pracy coraz gorzej
          z tym. Może na inne regionu Polski około 1600 na rękę to nie tak źle
          ale jak na wawe to porazka przy kosztach utrzymania i to po 3 latach
          pracy. A do tego wiemy wszyscy ,że wszysko poszło do góry tylko nie
          nasze pensje.Teraz firma ma zatrudzić kilkadziesiąt pracowników i z
          tego co widać narazie chętnych brak, niewiem ile proponują na
          początek ale napewno jeszcze mniej niż to co my dostajemy.
            • Gość: Gość Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.tdi.tktelekom.pl 25.01.08, 11:58
              Firma Polkomtel jest rzeczywiście fatalna. Choćby polityka awansów.
              Często awans dostają osoby zupełnie niekompetentne, które wyróżniają
              się jedynie tym, że wchodzą w "bliskie" kontakty z kierownikiem.
              Dotyczy to szczególnie kobiet - które nie mając do siebie żadnego
              szacunku są w stanie zrobić wszystko by taki awans dostać. Nie ma
              się co dziwić więc, że pracownicy potem nie szanują takiej
              kierowniczki, która doszła do stanowiska poprzez świadczenie usług
              seksualnych. Wiele takich kierowniczek jest nieprawdaż? Każdy, kto
              pracuje lub pracował tam może wymienić kilkanaście nazwisk. Myślę,
              że niejedena z nich czyta tego posta - chciałbym by wiedziała, że
              wszyscy pracownicy wiedzą w jaki sposób osiągnęłaś swój awans.
              Generalnie ja również nie polecam pracy w tej firmie. Wyzysk,
              mobbing, układy.
              Były pracownik
              • Gość: DoubleX Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.skynet.net.pl 01.02.08, 01:43
                Osoby niekompetentne - zawężasz temat. Powiedzmy to wprost, że stanowiska
                dostają krewni i znajomi królika. Nasz kierownik zaczynał jako konsultant w 2000
                roku, po pół roku pracy miał mierne wyniki, ale został starszym. Pół roku potem
                był już kierownikiem sekcji (pomimo że niewiele wiedział o swojej robocie), a po
                kolejnych 3 latach został kierownikiem działu. A kwalifikacje? Nie wiem czy miał
                maturę, żadnego języka obcego, zero pojęcia o zarządzaniu, zero pojęcia o pracy
                konsultanta (a przecież nas oceniał). On mi zwracał uwagę, że nie pytam klientki
                o datę urodzenia i wskazuje palcem na NIP (bo konto było na firmę). No ludzie!
                Firma bogata jak cholera, ale szacunku do pracowników poniżej kierownika sekcji
                za grosz. Nie to co za pierwszego prezia...
                  • Gość: czas na strajk Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.08, 20:49
                    Witajcie. chyba ta firma zapomniała już co obiecała pracownikom na
                    początku roku. Ale chyba czas najwyższy zacząć temat od nowa. Firma
                    Nasz szanowny dyrektor Artur W. po ostatniej akcji napisał:


                    W poniższej informacji chcemy wspólnie odnieść się do kwestii
                    > nurtujących obecnie wielu, jeśli nie wszystkich pracowników centrów
                    > telefonicznej obsługi klientów Plus zatrudnionych w Departamencie
                    > Kompleksowej Obsługi Klienta w Warszawie i Łodzi.
                    >
                    > Przede wszystkim chcemy Was zapewnić, że kierownictwo Spółki jest
                    przez
                    > nas informowane i wie o narastających problemach z warunkami pracy
                    w
                    > centrach telefonicznych. Jest powszechnie wiadome, że Wasza
                    codzienna,
                    > we wszystkie weekendy i święta praca jest niezwykle ciężka,
                    > odpowiedzialna i ważna dla Naszych Klientów. Okupione jest to Waszą
                    > dyspozycyjnością, zmianowym charakterem pracy, oczekiwaną wysoką
                    > dyscypliną, jakością i wydajnością pracy.
                    >
                    > Znamy podłoże Waszych problemów. Pracujemy sukcesywnie nad ich
                    usuwaniem
                    > bądź łagodzeniem. Tematy które wymagają podjęcia decyzji na
                    najwyższych
                    > szczeblach Spółki są odpowiednio adresowane z zastosowaniem
                    niezbędnej
                    > argumentacji społecznej i ekonomicznej.
                    >
                    > Dzięki Waszym sygnałom oraz w oparciu o uporządkowane wnioski i
                    > postulaty prezentowane nam przez Zakładową Organizację Związkową
                    NSZZ
                    > %u201ESolidarność%u201D, niniejszym informujemy o postępie prac w
                    kilku
                    > najistotniejszych sprawach:
                    >
                    > Wynagrodzenia
                    >
                    > W 2007 roku Spółka przeprowadziła regulację wynagrodzeń, która
                    zgodnie
                    z
                    > decyzją Zarządu w największym procencie została skierowana do
                    najniżej
                    > zarabiających pracowników w Pionie Operacyjnym.
                    > W budżecie Spółki na rok 2008 przewidziane są środki na indeksację
                    > wynagrodzeń. Obecnie prowadzona jest analiza poziomu wynagrodzeń na
                    > rynku pracy, w kwietniu znane będą jej rezultaty. Przy kolejnej
                    > indeksacji wynagrodzeń, w procesie dystrybucji podwyżek przede
                    wszystkim
                    > zostaną uwzględnione potrzeby najmniej zarabiających.
                    >
                    > 2. System motywacyjny premiujący sprzedaż usług i zatrzymanie
                    Klientów
                    >
                    > Został powołany zespół, który pracuje nad wprowadzeniem sytemu
                    > prowizyjnego, który będzie uwzględniał skuteczną sprzedaż umów PWA,
                    ANU,
                    > pakietów CRM itp. Planujemy przedłożenie Zarządowi stosownych
                    > rekomendacji najdalej w marcu.
                    >
                    > 3. Ścieżka rozwoju karier
                    >
                    > W grudniu 2007 roku Pion Operacyjny wspólnie z Departamentem
                    Zarządzania
                    > Zasobami Ludzkimi wypracował jednoznaczne kryteria awansowania
                    > pracowników we wszystkich departamentach Pionu. Zasady te w tym
                    tygodniu
                    > zaczęły być komunikowane przez Waszych przełożonych i mamy
                    nadzieję, że
                    > są ciepło przyjmowane dzięki ich przejrzystości.
                    >
                    > 4. Zatrudnienie dodatkowych pracowników
                    >
                    > Polkomtel od 2 kwartału 2006 r. realizował projekt Poprawa
                    Efektywności
                    > Kosztowej, kojarzony przez wszystkich jako słynny PEK. Pion
                    Operacyjny
                    > zmuszony był do solidarnej kontrybucji w ramach wysiłku całej
                    Firmy w
                    > dążeniu do poprawy wskaźników efektywnościowych. Wskutek tego
                    łączny
                    > poziom redukcji zatrudnienia w skali Pionu wyniósł w przeciągu ok.
                    > półtora roku ok. 20%. Departament Kompleksowej Obsługi Klientów
                    poddany
                    > był nieco mniejszej presji, ale i tak redukcja osiągnęła w nim
                    prawie
                    > 10%. II półrocze roku 2007 wykazało jednoznacznie, że poszliśmy w
                    tym
                    > kierunku zbyt daleko. Kierownictwo Pionu po szczegółowych analizach
                    > ilościowych i finansowych zawnioskowało do Zarządu o przyznanie
                    > dodatkowych etatów jako niezbędne minimum umożliwiające obsługę
                    > przychodzącego ruchu telefonicznego. W efekcie 23 stycznia
                    uzyskaliśmy
                    > zgodę na zatrudnienie 60 pracowników czasowych, których sukcesywnie
                    > szkolimy i wprowadzamy do bezpośredniej obsługi naszych Klientów.
                    Od
                    > kilkunastu dni wszyscy obserwujemy wyraźną poprawę w obniżeniu
                    czasów
                    > oczekiwania naszych Klientów na połączenie z Konsultantem co
                    równolegle
                    > zdejmuje z Was ogromną wielotygodniową presję wynikającą z długich
                    > kolejek oczekujących na rozmowę Klientów.
                    >
                    > 5. Ankiety IVR
                    >
                    > Jak zapewne wiecie, od dzisiaj, na początek %u201Epilotażowo%u201D
                    tylko
                    > na kolejce Premium, uruchamiamy nową funkcjonalność systemową pod
                    nazwą
                    > IVR Opinions, która pozwala Klientowi na świadomą ocenę pracy
                    > obsługującego go Konsultanta. Niezależnie wprowadziliśmy
                    rozwiązanie,
                    > które eliminować będzie z indywidualnych ocen Konsultantów
                    negatywne
                    > opinie Klientów na temat produktów, ofert utrzymaniowych,
                    stosowanych
                    > procedur w Firmie czy choćby zbyt długiego czasu oczekiwania na
                    > połączenie z Konsultantem. Wasz pomysł, by w sposób jednoznaczny
                    > oddzielić opinię Klienta nt. oferty Plusa, jakości usług, sieci
                    itp. od
                    > oceny samej rozmowy i oceny pracy Konsultanta uważamy za trafny i
                    > przyjmujemy jako wskazówkę do rychłego zastosowania.
                    >
                    > 6. Rozwiązanie problemu Klienta w trakcie jednego połączenia
                    >
                    > Decyzją dyrekcji DKOK, z początkiem lutego, wskaźnik FCR został
                    > zawieszony jako element indywidualnej oceny pracy Konsultanta.
                    > Prowadzone są analizy, które mają znaleźć bardziej wymierny
                    wskaźnik
                    > monitorujący ten element naszej pracy niezwykle istotny z punktu
                    > widzenia Klientów.
                    >
                    > 7. Grafikowanie
                    >
                    > Tak jak już informował Adam Kowalczyk został powołany specjalny
                    zespół
                    > składający się Konsultantów i kierowników sekcji, którego zadaniem
                    jest
                    > wypracowanie nowego systemu grafitowania uwzględniającego złożoność
                    > indywidualnych oczekiwań pracowników, konieczności biznesowych i
                    > ograniczeń wynikających z Kodeksu Pracy. Jesteśmy przekonani, że
                    > zespołowi uda się wypracować rozwiązania pozwalające na
                    wygenerowanie w
                    > oparciu o nowe zasady grafiku na kwiecień. Wszelkie konstruktywne
                    uwagi
                    > będą mile widziane. Do prac w tym zespole zapraszamy również te
                    osoby,
                    > dla których układ grafików był w dłuższych okresach czasu
                    szczególnie
                    > uciążliwy. To nie są czcze słowa %u2013 taką decyzję podjęto na
                    > spotkaniu szerokiego Kierownictwa DKOK w ostatni piątek.
                    >
                    > Mamy nadzieję, że powyższe informacje, które w natłoku pracy
                    szczególnie
                    > intensywnej na przełomie roku, mogły do Was nie docierać w formie
                    > usystematyzowanej, pozwolą na uspokojenie sytuacji. Postaramy się
                    na
                    > bieżąco bezpośrednio informować wszystkich pracowników o postępie
                    prac
                    w
                    > najistotniejszych dla Was kwestiach.
                    >
                    > Mile widziane są Wasze dalsze sugestie przekazywane nam drogą
                    służbową
                    > lub kanałem Związkowym. Przyjmujemy je zawsze otwarcie i ciepło,
                    zgodnie
                    > ze stała dewizą Obsługi Klienta %u201EReklamacja to prezent%u201D
                    i
                    tak
                    > traktujemy Wasze sugestie.
                    >
                    > Korzystając z okazji, zapewniamy, iż osoby zaangażowane w
                    formułowanie
                    > rzeczowych postulatów, mające odwagę poruszać trudne sprawy, nie
                    będą z
                    > tego tytułu w żadnej formie dyskryminowane, ani karane.
                    >
                    > Będziemy nadal pracować nad skutecznym rozwiązaniem podnoszonych
                    przez
                    > Was problemów i przy udziale Związków Zawodowych szukać optymalnych
                    > rozwiązań uwzględniających interesy Wasze, Spółki i co z
                    satysfakcją
                    > przyjmujemy, że jest przez Was często podnoszone - Klientów.
                    >
                    > Od najbliższego poniedziałku planujemy rozpoczęcie rozmów z
                    > przedstawicielami pracowników, by jak najlepiej pogodzić Wasze
                    słuszne
                    > oczekiwania z realiami ekonomicznymi Spółki.
    • Gość: Bolek Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.webd.pl 26.01.08, 01:47
      Wracając do pytania autora postu:
      Nic się nie zmieni, bo ambitni, którzy mają jeszcze ochotę coś zmienić odejdą, bo nie będą chcieli się angażować w coś, z czego kasy i tak nie będą mieli. Tak samo nie zrobią tego dla stanowiska, bo je z dnia na dzień mogą stracić, jak tylko znajdzie się kolega albo znajomy prezesa/kierownika/dyrektora (niewłaściwe skreślić).
      Zostaną tylko ci, którzy mają kredyt, rodzinę, albo po prostu sami chcą w tym siedzieć i kontynuować tę brazylijską telenowelę.
      Najbardziej porażająca jest krótkowzroczność kierownictwa. W którymś momencie czara się przeleje i nie będzie już więcej białych murzynów. Najlepsi już odeszli, a nowi, którzy są też nieźli, odejdą w najbliższym czasie. I to nie jest coś, co pojawiło się miesiąc temu. To trwa i z dnia na dzień jest gorzej.
      • Gość: Adam Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.3.pl 26.01.08, 09:37
        Zal czytac co sie tam wyprawia.Minelo juz prawie poltora roku jak nie pracuje w kombinacie DKOK i zmiany sa coraz na gorsze :(
        Szkoda firmy ze sie tak zeszmacila.
        Wstyd! Wstyd! Wstyd!
        Co do komentarza "Bolka" :
        Nie zawsze za to ze sie nadal w tym bagnie siedzi odpowiedzialny jest np:kredyt.
        Ja sam musze utrzymac rodzine i mimo to zdecydowalem sie zwolnic z polkometalu i zaczac w innym miejscu za podobne pieniadze.Mialem dosyc bycia jak twierdzi o konsultantach jeden z departamentow "cyfra w statystykach".Zajebiscie.Jak sie o tym dowiedzialem to zupelnie przestalem miec jakiekolwiek watpliwosci.Pozniej zmienialem jeszcze dwa razy prace ale powiem wam ze warto!Obecnie jestem baaardzo zadowolony z pracy w ktorej zarabiam wiecej i rozwijam sie bez porownania bardziej niz w DKOK.
        Z perspektywy czasu moge tylko napisac ze siedzialem tam kupe lat przez zasiedzenie i lenistwo oraz wygode.Musze to przyznac.Nie twierdze ze dotyczy to innych ale w moim przypadku tak bylo.Co bylo fajnego?Kumple ale co z tego jak po zwolnieniu sie nie ma mozliwosci za bardzo kontynuowania znajomosci?
        Z doswiadczenia wlasnego radze wszystkim ktorzy tam jeszcze zostali i nie chca tam siedziec do kolejnej "reorganizacji" albo pomieszania zmyslow: Zrywajcie sie stamtad bo warto! Zwykly "czasownik" w Biedronce wiecej zarobi kolo domu niz w wielkiej "firmie" do ktorej jeszcze niejednokrotnie trzeba kawal dojezdzac.

        3majcie sie dopoki dacie rade.

        Adam.
        • Gość: Bolek Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.gprs.plus.pl 26.01.08, 13:49
          Z drugiej strony, aż tak zła ta praca nie jest, przynajmniej kilku rzeczy się nauczyłem, może niekoniecznie związanych z wykonywanymi zadaniami, ale chociażby z obserwacją wielkiej firmy od środka. Chociaż, znów, nastroje są podłe i uśmiechy menadżera czy nawet najbardziej motywujące gadki kierowników nic nie zmienią.
          Postarajmy się to zrozumieć: do DOK można przyjść z ulicy, bez żadnego wykształcenia i tak samo zwolnić się z dnia na dzień. Rachunek ekonomiczny przemawia za tym, że nie opłaca się w tę komórkę inwestować.
          • Gość: Adam Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.3.pl 26.01.08, 14:11
            Bez wyksztalcenia? A po co rozmowy kwalifikacyjne ? (nawet jesli sa na "sztuke"). No chyba ze sie cos pozmienialo i w winiku brakujacej ponad setki ludzi na DOK`u biora z lapanki.Taktownie pomine przesuniecia na sile pracownikow miedzy departamentami ktore nic nie dadza (szczegoly osoby bedace w temacie znaja).Ale trzeba byc slepym by tego nie widziec.Praca na DOK`u jest naprawde ciezka i nie da sie utrzymac serwisow i satysfakcji klientow ludzmi branymi na sztuke.Niezaleznie od tego ta praca powinna byc zdecydowanie bardziej wynagradzana! Ale to wszystko swiadczy tylko o tym ze zarzadzanie zasobami w tej "firemce" to fikcja i ta sytuacja ciagnie sie co najmniej cztery lata :( W tak wielkiej firmie! W kazdej normalnej firmie po tylu negatywnych wypowiedziach na roznych forach, polecialy by glowy ale nie tutaj.Republika kolesiow ma wszystko gdzies.Aby sie tylko statystyki zgadzaly a reszte maja w annusie.
            Szkoda mi tylko ludzi ktorzy musza tam jeszcze pracowac.Zreszta co to za praca skoro wiekszosc z nich mysli aby ja zmienic?
            Masa krytyczna w polkozlomie zostala osiagnieta w 2005 a 2006 dalo sie juz na gole oczy odczuc masowe odchodzenie pracownikow. Ile czasu minelo od tamtej pory? Ktos cos poprawil? Ukarano (wywalono) osoby odpowiedzialne za ten stan rzeczy? Odpowiedz znacie.Skonczy sie tym ze Klienci beda czekac jeszcze dluzej na polaczenie z konsultantem i zalatwienie sprawy.Rownanie do telekomuny? Oj ryzykowne posuniecie:)
            • Gość: Bolek Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.gprs.plus.pl 26.01.08, 15:25
              No bez wykształcenia, nie mówię tutaj tylko o innych, ale także o sobie. Nie mam
              wykształcenia, które w jakikolwiek sposób związane jest z telekomunikacją czy
              obsługą klienta ;) A rozmowę kwalifikacyjną miałem z kierowniczką, która (mimo
              wielkiej sympatii, jaką ją darzę) też nie zna się na rzeczy... Poza tym, nie
              trzeba dużo szukać - większość pracowników na DOKu właśnie studenci albo osoby
              dla których Polkomtel to pierwsza praca.
              Łatwo zaobserwować rotację, kiedy ja przychodziłem do pracy, nie znałem ludzi,
              bo byłem nowy. Teraz nie znam, bo wszyscy pojawili się dopiero ostatnio ;)
              Co do wynagrodzeń - pewnie, to przynajmniej przywiązałoby człowieka do miejsca.
              I o to tak naprawdę się rozbija, albo dajcie większą kasę albo zreorganizujcie
              to wszystko, żeby chociaż atmosfera pracy była lepsza (bo ludzie są wspaniali).
              • Gość: alo Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: 212.76.37.* 26.01.08, 16:28
                W mojej grupie na 13 osób 7 szuka pracy.Większość czeka na bonusa
                ale niektórych już to nie zatrzymuje.Nawzajem się mobilizujemy.Nic
                nas juz nie zatrzyma. Mydla nam oczy zmiana nazwy stanowisk na
                specjalistów.Śmiejemy się z tego. Pan ochroniarz w niektórych super
                marketach jest juz rekrutowany jako "specjalista ds
                ochrony".Buhahaahaha.
                Co wg nich zmieni nazwa?
                Jakby to zrobili 2 lata temu to byłaby pozytywna reakcja.Pamietam ze
                zawsze tego typu zmiany poruszały grupe.
                A teraz? Nikt o tym nie rozmawia, nikogo to nie interesuje.
                To nie te czasy !
                Pracownika się szanuje!
                A jak są braki w kadrach to się go docenia i traktuje sprawiedliwie!
                Czy ocena klienta po rozmowie z konsultantem który jest zły bo od 6
                mcy nie otrzymuje faktur jest sprawiedliwa?
                Albo dlatego ze nie ma oferty bo znowu coś nie działa?
                A to ze czeka 15 minut na połączenie bo jest 100 osób w kolejce to
                tez jego wina?
                Tak jestesmy oceniani.Nie na podstawie swoich kompetencji czy starań
                tylko głupich zasad które frustruja pracowników na maxa!.
                I od tego zalezy pensja konsultantów

                Pamietam jeszcze przed zmianami w 2006 roku konsultanci emocjonowali
                się podczas rozmowy, angazowali sie w rozwiazanie problemu.A teraz?
                .Musimy skonczyć rozmowe przed upływem 3 lub 3,5 minut.A jak trafi
                sie kilka dłuzszych rozmów to cały dzień do tyłu.A jak jest tak
                codziennie to cały miesiac w plecy bo niewyrobione statystyki z
                produktywnosci.
                Pytanie.
                Po co mamy się angazowac?
                PO co mamy się starać?

                Nie wystarczy juz podanie ręki i życzenie miłego dnia w sytuacjach
                gdy jest problem z serwisami.
                Wszyscy a przynajmniej większość zauwazyła tego typu zależność w
                zachowaniu.






      • Gość: oskar Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.drsa.pl 12.02.08, 15:54
        Prawda jest taka ze firmie zależy tylko na zysku, nie są ważni
        kliencie czy pracownicy.
        Klienci i pracownicy są okradani i nic nie możemy z tym zrobić.
        Pamiętam też jak swego czasu w sprawozdaniu finansowym za któryś rok
        napisali ze firma uzyskała tak wielkie zyski dzięki oszczędnościom
        własnym na pracownikach i takie działania są realizowane także
        obecnie. Czyżby brakowało nam spcjalistów w firmie ,co wiekszosc
        odeszlo do innych firm , co już Plus nie potrafi wprowadzic
        dochodowej usługi , czy zwiększyć ruch w sieci a posuwa się do
        takich prostackich posuniec jak obniżenie pensji
        pracownikowi, „Misja ,Wizja, Wartość” to słowa puste to czysty
        marketing a kliencie i pracownicy się juz z tego nabijają.
        Całkiem niedawno wypuszczono na rynek ok. 50 tys. wadliwych kart
        zasilających sim+ o wartości 10pln (kody się zdrapywały) a jak firma
        do tego podeszła? chodź takie przypadki się już wcześniej zdarzały a
        jakiekolwiek działania przeprowadzone przez firmę to, było
        uniemożliwienie klientom zasilenie taka karta na podstawie nr
        seryjnego i poprzez kontakt z konsultantem, wprowadzono procedurę
        reklamacji co to miało znaczyć dla klienta? otóż to że dla kwoty
        10pln musiałby jechać często wiele kilometrów do POS złożyć
        reklamacje, kupić znaczek kopertę, co nie było warte „świeczki”
        można podejrzewać ze owe zdarzenia nie były przypadkowe (karty
        zapewnie były celowo zlej jakości) i wprowadzenie innej formy
        reklamacji , bardziej złożonej dla klienta tez było celowe .Te
        działania są ukierunkowane tylko na zysk a nie mają nic wspólnego z
        wizja i misja i raczej powinna się tym zająć prokuratura.
        Kolejny przypadek to telefony obecnie wypychane w ofercie Mix
        Plusa, telefony z UMTSem mające szybki Internet powodują że klienci
        są narażeni na koszty połączeń z Internetem. Jakoś dziwnie tel
        pobiera duże pliki choć na koncie brak środków do pobrania tych
        danych, Pliki powodują duży debet na koncie klienta np. 130 pln, co
        klient musi potem zrobić oczywiście zasilić konto tak aby spełnić
        warunki umowy.
        A co z firmami zewnętrznymi które tak chętnie współpracują z
        Polkomtelem , co nie mamy informatyków ? , grafików? którzy by
        stworzyli nowo stronę Plusa , lepiej wyprowadzić dużą kasę na
        zewnątrz , a jak było z badaniem satysfakcji pracownika , czy
        czegoś takiego nie można zrealizować we własnym zakresie , co tez
        już nie ma specjalistów od tego. Można jedynie zadać sobie pytanie
        dlaczego ,po co, kto za tym stoi , kto czerpie z tego zyski.
        Podobnych nieprawidłowość jest zapewne więcej, śmiało opisujcie je
        na tym forum, to jedno nam pozostaje, niech opinia publiczna wie
        czym tak naprawdę jest Plus.
        A jaka prawda jest o nas o pracownikach Doku,
        reklamacji ,windykacji czy DOPLi to taka, ze byliśmy a może jesteśmy
        białymi murzynami, oni wiedza ze jesteśmy młodzi, słabi ze się
        uczymy życia , aby zarobić na mieszkanie na studia będziemy
        harować, ze zrobimy to za małe pieniądze bo na nasze miejsce ktoś
        się znajdzie . Jednak musicie wiedziec , ze juz cos się zmieniło
        na rynku jest coraz wiecej ofert pracy , firmy szukają pracowników,
        nawet Plus ma już trudności z naborem. Nie obawiajcie , może strajku
        nie będzie ale protestujcie każda forma jest dobra, bierzcie
        zwolnienia lekarskie, urlopy na zadanie , wpisujcie swoje opinie na
        forum ,niech firma w końcu zapłaci za swoje grzeszki , w tej firmie
        już nie warto pracować nie warto korzystać z jej usług.
        • postulat Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c 12.02.08, 19:53
          Co do kart zdrapek - dziwię się że nikt się tym nie zainteresował.
          To jest dopiero simplusowa afera ;)
          Oskar zapomniał dopisać ze zaraz po felernych "dziesiątkach"
          wypuszczono takie same "trzydziestki", że większość reklamacji do
          tej pory nie została rozpatrzona, że reklamacje tak naprawdę nie są
          reklamacjami i że jeśli klient nie ma potwierdzenia wysłania faksu
          albo nie zrobił ksero zdrapanej karty to guzik udowodni.

          A co do debetów - nie wierzę że nie da się wprowadzić blokady. A nie
          zapominajcie jeszcze o ostatniej akcji z pobraniem opłat w styczniu
          za poprzedni rok - to dopiero było mocne !!!
          I jak zwykle konsultanci wyszli na idiotów: jednego dnia - "nie
          wiemy z jakiego poodu debet", drugiego dnia - "to są pobrane opłaty,
          których nie naliczyliśmy w listopadzie", trzeciego dnia - "ale już
          pan nie musi pokrywać tego debetu bo oddalismy to co zabraliśmy" :D
          KPINA !!!
          • Gość: Romek Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.3.pl 12.02.08, 20:27
            Czytam i czytam i wiecie co wam powiem?Jak ten caly zarzad nic nie zrobi dla
            dobra Konsultantow to zabieram swoje numery do konkurencji (umowy sie skonczyly
            na trzech sim`ach). Dlaczego? A dla zasady.Nie mam zamiaru finansowac ta cala
            nieudaczna gore polkomtela ktora nie chce stworzyc normalnych warunkow dla
            swoich pracownikow.
            Slyszalem ze problemy w polkomtelu staja sie znane coraz wiekszej liczbie
            osob.Jesli zarzad uwaza ze nie bedzie to mialo wplywu na opinie o firmie to
            niech sie dalej oszukuja.
            Oj zafundowali sobie niezla darmowa reklame nie ma co.
            Pozdrawiam z calego serca pracownikow.Badzcie soba i nie dajcie sie!
    • Gość: Czesio Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.chello.pl 26.01.08, 17:58
      Polkomed z ulicy Podstępu, to firma, ktora ostatnio istnieje po to,
      by ci wyzej mogli godnie zarabiac i pracowac od poniedzialku do
      piatku od 8-16 za godziwa pensje, a jak sie zmienia wladza to
      zmieniaja sie ci "godnie zarabiajacy".Bonusa nie utna ci wyzej, bo
      wszak jak moga sobie tez odciac taka mozliwosc "kontrolowanej"
      pensji;nie nie to nie moze sie zdarzyc.Ubolewa tylko fakt, ze mieli
      by wiecej, gdyby taki DOK nie musial brac tych mikrobonusikow.No ale
      trzeba pogłówkować troszke, żeby jakos tak zrobic, żeby DOK nie
      dostal bonusow, bo może jakies wyniki zle czy cos, zawsze się da
      jakos tak zrobic.Jeszcze jakby się dalo te premie zkilwidowac
      konsultantom…SA zbyteczne; i tak się je ogranicza jak tylko można
      żeby jak najmniej wydac a zysk bylby wyższy, czyli wiecej forsy do
      rozdzielenia temu komu trzeba.
      Pan Prezes wiele razy miał pojawic się na DOK ale od kilku lat
      nikogo nie było, a tyle razy malowaliśmy trawe na zielono.Bardzo to
      jest „przyjemne” mieć świadomość, ze dla tych wyzej DOK to tylko
      cyferki, fabryczka, podrzędny dzial, z którym jest najwięcej
      problemow, bo za duzo osob maja i nie staraja się – to po co ich
      odwiedzac, po co dac im szanse odczucia, ze to co robia jest jakos
      tam wazne; po co?po co?Nie warto…
      A gdzie dawna tradycja, ze pracownicy z innych działów raz w roku
      przychodza i słuchają rozmow konsultantow z klientem?To była jedyna
      szansa, ze inni pracowiny mozli posłuchać i zobaczyc jak się pracuje
      365dni 24h trójzmianowo za półtora tysiaca.To było dobre,
      dowartościowujące, no ale to co dobre likwiduje się.Konsultant nie
      ma motywacji do pracy, jeszcze kilka lat temu za wyniki można było
      mieć wpływ na grafik, to było dobre, motywowalo, ale widac jak
      konsultant wybral sobie dni, to było to za duzo pracy dla ludzi,
      którzy te grafiki układają, wiec trzeba było to zmienic – to tez
      było dobre.Staralismy się, mielismy wyniki, by moc mieć wpływ na
      grafik – to było cos, za co firma nie tracila pieniędzy jak na
      premie, kilkanasice odob moglo czuc się naprawde
      wyroznioncyh .Teraz mamy to gdzies, bo i tak jak będziemy się starac
      to nie będziemy w motywacyjnym, to po co się starac.Szczegolnie jak
      klienci daja w ankietach zera, co obniza nam jakość, a co za tym
      idzie i najbardziej bulwersuje to obcina nam premie – zakladam, ze
      takie było zalozenie tego:ograniczenie premii.To się udalo, to
      dlaczego nie zlikwidowac nam bonusow?Prezentow gwiazdkowych?Busa po
      23ciej?Luxmedu?To tez da się zrobic!!!
      Nie sadze, ze ci wyzej SA swiadomi, ze pracujemy z ich
      chlebodawcami!!!!!!!!!!!!Ze to my, te mrowki odbieramy polaczenia,
      ze to my jesteśmy TARCZĄ!!!!!Ze to nas wyzywaja, ze to nam mowia co
      by chieli, a nikt się nas nie pyta, jakie klieci chca promocje, co
      by chcieli.Tylko sami wymyślają promocje, nie znaja potrzeb klientow
      tak jak my znamy.Czy tak trudno wpaść na pomysl, by konsultanci
      wreszcie, jako ze maja największe doświadczenie, wymyslali promocie?
      To było by prościej, korzystniej dla klienta i taniej!!!Czy tak
      trudno to zrobic?Nie!!!!tylko tzw.marketingowcy robia co uważają za
      stosowne, a da się to zmienic, tylko checi nie ma!!!!
      A co mam powiedziec klientowi, który nie chce gadac ze mna tylko z
      kierownikiem?Ze nie może pan, bo kierownik nie ma czasu bo jest
      zalogowany i odbiera rozmowy?Ile razy mam mowic, ze nie widze oferty
      do wymiany aparatu, bo formatka nie dziala?Niech Se pan zadzwoni
      pozniej?Jak mam wyrobic normy PWA, jak firma realizuje to przez
      firmy zewnętrzne, a my nie mamy bazy klientow, którym koncza się
      umowy?Jaka to indywidualna oferta do przedłużenia, jeśli jest taka
      sama, jak dla nowych klietow?
      I tylko się nas białych murzynow pogania:SZYBCIEJ, SZYBCIEJ,
      PROFESJONALNIEJ-SZYBCIEJ, WIECEJ, WIECEJ!!!!I przy tym masz mieć
      uśmiech na twarzy!!!A pod koniec miesiąca premia kilkadziesiąt
      zlotych w dowod uzniania za super prace – to po co się starac?Po co?
      Skoro liczą się cyferki do statystyk jakis tam…żeby tylko ktos wyzej
      mogl się zaprezentowac dobrze, a jak cos zle to konsultanci slabo
      pracuja, bo nie wyrabiaja norm, które ktos im zleci…..Czyli wychodzi
      na to, ze konsultant wszystko zawali – bo tak najlepiej:zrobic cele
      super, pochwalic się na zewnatrz, tylko konsultanci slabi jacys, bo
      nie wyrabiaja ich norm i ZONK !!!Czyzby cos było nie tak?
      Prawda jest taka, ze KONSULTANCI NIE MAJA MOTYWACJI DO PRACY bo się
      im zlikwidowalo, klieta maja gdzies, bo się nie staraja, bo nie maja
      po co, skoro premia jest kiepska, na grafik nie maja wpływu, godziny
      pracy kwieciscie rozne.Obsluguja wiec na „odwal”, aby szybciej, nie
      Bronia firmy, bo po co, skoro ilość awarii mowi sama za siebie,
      pozostaje tylko nie reagowac na slowa klienta ze przejdzie do innej
      sieci – przyjąć to do wiadomości i w duchu Cieszyc się…
      Nic się nie zmienia, nic, firma skapi na podwyzki, nie dba o żadne
      szkolenia antystresowe konsultantow, przez co Ida na L4 żeby
      przypomniec sobie jak się nazywaja.
      Czy nikt na to nie reaguje?Nikt?Nawet czytajacy to „ci wyzej”?Nie
      zrealizuje firma zadnych celow, jeśli warstwa najnizsza będzie
      chora, niezadowolona – na nic cele, bo i tak nie wypali .ZACZNIJCIE
      DOCENIAC, godnie placic ludziom, którzy najciezej i najwięcej
      pracuja bezpośrednio z klientami – KONSULTANTOW!!!Inaczej firma
      zepsuje się zaczynając od dolu-DOKU.Bo niezadowolony konsultant,
      jest knobrny i nieprzyjemny dla klienta z drugiej strony słuchawki…
      • Gość: Gosc Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.3.pl 26.01.08, 18:19
        Czesio masz wielka racje! Pewnie beton mysli ze znowu dyskusja sama wygasnie.Naprawde? A skad pewnosc ze link z dyskusja nie polecial juz do kilku redakcji? Nadal nic betonu nie rusza? To czekajcie az sie obudzicie z palcem w nocniku bedac bohaterem w ktoryms z programow badz reportazy ogolnokrajowej prasy lub stacji telewizyjnej.Zycze betonowi dalszego wspanialego samopoczucia.

      • Gość: Bolek Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.gprs.plus.pl 26.01.08, 21:21
        Wszystko co tu piszemy to prawda. Pamiętajcie tylko, że użalamy się tu nad sobą. Po co? Jak komuś zależy, to niech napisze do menadżera, kierownika, wyśle list do prezesa, nie wiem, niech coś zrobi. A jak nie chce, to niech albo zaakceptuje to co jest, albo niech się wypnie na Polkometal i poszuka nowej pracy. Mamy wolny rynek, pracodawca może zwolnić pracownika, który jest słaby - zgoda. Zapominamy, że równie dobrze pracownik może zmienić pracodawcę, który w jakiś sposób mu nie leży. I tak naprawdę do tego zachęcam tych, którym jest źle oraz mogącym sobie na to pozwolić (brak kredytu i rodziny na utrzymaniu). Ruszcie 4 litery, bo do końca życia będziecie smęcić na forach ;) (bez obrazy ;) )
        • Gość: Gosc Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.3.pl 27.01.08, 15:14
          Racja moze to i jest takie uzalanie sie, ale rowniez a moze przede wszystkim jest to krzyk rozpaczy osob ktore sa gnebione w miejscu pracy.Nie jest to przesadzone okreslenie.To co sie w polkomocie wyprawia to jest wstyd i zenada.
          Wiec moze wreszcie "fachowcy" zarzadzajacy DKOK rusza tylki przyspawane od wielu lat do stolkow i cos z tym zrobia ? Przy okazji udowodnia ze nie biora tylko kasy za pierdzenie w fotel.Poprawia sobie tym rowniez ujemne statystyki oceny przez wlasnych pracownikow i wyjda po wielu latach na plus.No chyba ze maja to gdzies i nie maja honoru i ambicji i jak pluja na nich to mowia ze deszcz pada...Sa niestety i takie typy, wiem o tym:(
          Przy okazji moze by tez zwiazki zaczely dzialac a nie tylko istniec w tej firmie?
          Czekamy niecierpliwie a czasu jest coraz mniej ...
          • Gość: kee Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 09.02.08, 19:42
            Dlatego ja pare dni temu wyslalam cv do innej firmy, zatrudnili mnie od razu za wieksza kase i z duzo lepszymi warunkami. A jak mnie rekrutujacy zapytal dlaczego chce zmienic prace to bez zmruzenia oka moglam odpowiedziec, ze po pierwsze warunki finansowe sa slabe, ze juz nawet nie chodzi o rozwoj, o ktorym w ogole nie ma mowy, ale chociazby o to, ze nie mam zadnego wplywu na swoja prace. A w duchu dodatkowo przeklinalam popieprzone zmiany, rozwscieczonych klientow, ktorzy czekaja po paredziesiat minut na polaczenia (tak swoja droga to trzeba byc glupcem, zeby tyle czasu czekac na polaczenie), a potem wpadaja do mnie i musze sluchac jaka to jestem ku..., kretynka, debilka, ze maluje sobie paznokcie, pije kawke itd. Ze rece mi opadaja, kiedy chce pomoc klientowi, ale nie moge tego zrobic bo znowu cos nie dziala. Przeklinalam tez to, ze musze znosic humorki kierowniczek, a idac po pomoc uslyszec, ze sama powinnam to wiedziec, albo uslyszec, ze "teraz nie mam czasu"
            Dlatego z dnia na dzien postanowilam zmienic prace. Nie siedziec w tej firmie, ktora nic z siebie nie daje. Szkoda mi czasu na narzekanie, na uzalanie sie. Biore zycie w swoje rece i nie dam sie wykorzystywac. Na co Wy liczycie? Ze pensja podniesie sie o 1000zyli?????? Zacznijcie sie szanowac, ruszcie tylki, bo czasy sie zmienily. Znalezienie pracy nie jest tak trudne! Tylko, ze trzeba zaczac jej szukac. Nie ma sie czego bac. Zauwazylam po sobie, ze bardzo mocno spadla mi samoocena po dluzszym czasie pracy w Polkomtelu. I to samo obserwuje u innych konsultantow. Teraz znowu sie umacniam :), bo okazalo sie, ze inny pracodawca bardzo chce mnie zatrudnic i to za duzo wieksza kase. Zycie jest za krotkie na to, aby meczyc sie u jednego pracodawcy za glodowa pensje...
            Pozdrawiam Was :)
            • Gość: Razem lepiej Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.aster.pl 13.02.08, 06:41
              Koleżanko kee :
              >Zauwazylam po sobie, ze bardzo mocno spadla
              > mi samoocena po dluzszym czasie pracy w Polkomtelu. I to samo obserwuje u inny
              > ch konsultantow. Teraz znowu sie umacniam :), bo okazalo sie, ze inny pracodawc
              > a bardzo chce mnie zatrudnic i to za duzo wieksza kase. Zycie jest za krotkie n
              > a to, aby meczyc sie u jednego pracodawcy za glodowa pensje...

              Powtórzyłem ten fragment ponieważ mam takie same odczucia i spostrzeżenia w moim przypadku okazało się że mogę dostać dużo większą kasę poza firmą za niższe stanowisko w hierarchii firmy niż to jakie miałem w Polkomtelu mimo że parę lat temu to Polkomtel mi zaproponował bardzo dobre warunki finansowe a od tego czasu awansowałem. Nie jestem konsultantem, ale trzymam za Was kciuki. I mimo strajku szukajcie pracy poza - ta firma w tej formule nie ma szans, już nie ma takich ludzi jak Bartoszewicz, Strzelińska...

              Pozdrawiam
              RAZEM LEPIEJ
              • Gość: Gregor Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.3.pl 13.02.08, 18:50
                Masz racje Razem Lepiej: Za tamtych czasow to byla firma!Firma prąca do przodu i motywujaca pracownikow ze zdrowa atmosfera pracy i jasnymi zasadami.Pani Strzelinska? Czy to nie ta ktora podobno miala niedopuscic do powstania zwiazkow i sie jej nie udalo? Kurcze szkoda ze jej sie nie udalo bo jakby ludzie wiedzieli co to za lewus zajmuje sie zwiazkami to by go wysmiac nawet nie chcieli jak chodzil i agitowal za wstapieniem.
    • Gość: Anonimka Re: Polkomtel zmiany w 2008 na..? No właśnie na c IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.01.08, 16:21
      Ja na bonusa nie czekam... Po 5,5 latach odchodzę. Gdy byłam tu
      zatrudniana naprawdę się cieszyłam. Uważałam, że to całkiem niezły
      początek mojej ścieżki zawodowej. 5,5 lat temu mogłam tak myśleć...
      Nie czekam na bonusa. Praca w zasadzie sama mnie znalazła, a nowy
      pracodawca jest zachwycony moim wykształceniem i doświadczeniem w
      kilku działach firmy... Dlaczego więc firma nie szanuje takich
      pracowników? Tak, statystyki najważniejsze. Tylko w jaki sposób
      liczone? Nowym pracownikom jest łatwiej osiągać te statystyki. Nie
      są na kolejkach, na których nawet odetchnąć czy przełknąć śliny nie
      ma czasu. Mają na wstępie powiedziane, że weekendy i święta mają
      wolne... A starzy pracownicy? Jak biali niewolnicy. Nie będę
      zgłębiać tematu. Zarządzanie tzw. zasobami ludzkimi w tej firmie
      naprawdę jest... Takie osoby mogłyby może zarządzać, ale
      jednooosobową działalnością gospodarczą lub małą spółeczką, ale nie
      setkami ludzi... Nie czekam na bonusa. Niech sobie firma tę kasę
      zachowa. Jest mi już szkoda mojego czasu, mojego życia. Po prostu
      nie chcę już tak pracować. Ta praca rujnuje też prywatną stronę
      życia. Frustrację, na którą składa się wiele czynników tej pracy,
      przenosi się i poza mury Polkomtela. Psychika wysiada. Nie tylko z
      powodu charakteru pracy na DOK'u... Polkomtel nie docenia
      pracowników będących naprawdę fachowcami. Niech tak robi dalej...
      Życzę powodzenia!